Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    He meiden,

Ik zag dat Meagan jarig is geweest, wauw, 3 jaar alweer van harte proficiat, ook papa mama en je broers! Hoop dat jullie een leuk dag gehad hebben!

Marieke, een dikke knuffel voor jou. Zag dat het weer niet zo mocht zijn deze ronde :( Blijf toch voor je door duimen dat jullie wondertje toch echt snel zich gaat aandienen want dat hebben jullie zo verdient!

Daan, zag dat bij jullie ook de eerste ronde IVF niet het goede resultaat heeft opgeleverd :( Balen zeg! Natuurlijk lijf ik ook voor jullie volop door duimen!

Bapsie, nog een paar weekjes meid! Heel veel sterkte met de laatste loodjes!

Ik lees nog wel eens mee maar wilde eigenlijk alleen maar ff melden dat we hier nog leven en erg druk zijn met een bruiloft die klein begon maar steeds verder uit de kluiten groeit;)
    Wel erg leuk hoor om dat allemaal te regelen! *denk nog wel vaak aan jullie maar heb het idee dat ik inmiddels op zo'n andere wereld ben beland door die bruiloft en alles eromheen dat ik me hier niet echt op zijn plaats voel. Vandaar ook dat ik wat moeite heb om hier nog te posten. Sorry daarvoor.*

Dikke knuffel voor iedereen die hem kan gebruiken en ik lees wel weer (soms stiekem) mee ;)

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

Nou Wieffie, we blijven ook wel graag op de hoogte van je bruiloftsperikelen hoor.... :)

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ola!

4. bapsie

bapsie Niet meer actief

5. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    hello :)

6. hai

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    aloha :)

8. bapsie

bapsie Niet meer actief

9. hahahaha morguh!
    heeft niemand meer wat boeiends te melden?

hier gister de kermiskaarten opgehaald.. was een geslaagde dag .. de wijn was ook erg lekker ;)

vanaf morgen kermis! heb er zin in.. als t gister al zo gezellig was.. staat ons nog heel wat te wachten :D

iedereen fijn weekend!

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marieke, genoeg te vertellen! hihi!
    Veel plezier!

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ohja, nog een nieuwtje, N. d´r pa zit in de bajes! Oepsie... Zal hem leren!

12. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hey!

Lool, wat in de bajes :$... wat heeft hij uitgespookt en hoe ben je daar achter gekomen? En wat las ik een kerel in je bed (op zulke momenten mis ik de klappende-handjes-smiley). Was het eenmalig of zie je hem binnenkort weer?

Mariek, heel veel plezier op de kermis! Hoe gaat het verder met je? Alweer toe aan een nieuwe poging of laat je het even zo?

Miepie, hoe gaat het met de drie kleintjes? En hoe gaat het met jou?

Miele, hoe is het bij jou dan? Nog steeds aan de snoepjes?

Wieffie, vind het alleen maar leuk als ik je hier zo nu en dan voorbij zie komen hoor! En ik houd wel van die bruiloftspraatjes!!

Bapsie, nog bedankt voor je tip voor het spuiten. Ik haal de spuiten er nu een uur van tevoren uit en merk dat dat echt verschil maakt. Maar bedankt voor het meedenken!! Hoe is het bij jou?

Hier is maandag de 2de spuit erbij gekomen. Zet nu dus iedere avond 2 injecties. Mijn buik begint nu echt op een speldenkussen te lijken, ook wat blauwe plekken erbij...
    Nu op naar dinsdag voor de eerste folliemeting!!!

Iedereen een fijn weekend!
    En voor iedereen die ik ben vergeten een dikke kus!

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    He Daan, Op de manier waarop ik er achter kwam kan ik helaas niets loslaten! (beetje vaag, maar ik wil niemand in de problemen brengen) Maar geen idee wat hij heeft gedaan. Ws eind augustus vrij, maar ook dat kan langer.
    Enne, idd leuke logee, werd vanmorgen weer wakker met die logee in bed! Hihi, errug gezellig!
    En echte Junk dus... Heftig hoor 2 spuiten, kan me voorstellen je buik aardig blauw wordt! Maar de metingen gaan beginnen dus het gaat nu wel wat opschieten toch?!

14. daan petje af hoor meid! ik vind 1 spuit al erg.. laat staan 2!
    wij moeten wel wachten. kunnen niet door nu. dus even een ronde rust..

lola oooo t is dus wel een blijvertje?? heb je niet een foto ;)
    enneh papa van n in de bajes.. lekker laten zitten ;)

15. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Lola, wat een heerlijk idee zeg, een vaste logee ;)
    En die bajesklant mag daar lekker blijven zitten, toch?

Daan, petje af hoor, ik zou het niet eens durven, zo'n spuit zetten. En spannend as dinsdag.

Marieke, hoe was het uiteindelijk in der Schweiz? En hoe is het nu?

Slingers en ballonnen hangen, kadootjes ingepakt, klaar voor morgen. Niet eens een groot feest, maar je zit al snel aan 25-30 mensen, dus zal het wel vol zitten. Gelukkig wel weer buiten:D

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Wup, van harte gefeliciteerd met je 4e verjaardag!!!
    Dimple en Dimpleman ook van harte!!!

17. wup gefeliciteeeeerd!! fijne dag!

18. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hey!

Wup van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Beast, zit ik net even een blaadje relaxed door te lezen zie ik jou ineens staan met die twee prachtige kinderen! Wist niet dat je er nu al in zou staan. Het verhaal is 'mooi' beschreven, klinkt misschien een beetje raar maar je begrijpt hopelijk wel wat ik bedoel. Wat een boef zeg die S, kijkt echt ondeugend uit zijn ogen en wat ziet J er lief uit! Je gaf toen aan dat de kledingstyle niet helemaal de jouwe is maar je ziet er echt goed uit hoor!!
    Heb je al veel reacties gehad uit je omgeving?

De rest allemaal een fijne dag!!

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Fijne dag allemaal!

20. bapsie

bapsie Niet meer actief

*zwaai zwaai*

Deel Deze Pagina