Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

WAT! ik heb nog nix gezien....zou de 10 de in de winkel liffen de flair waar ik in sta...of ben jij lid en krijg jij hem eerder??:(

2. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Nope geen lid, gewoon gisteren in de supermarkt gekocht.
    Morgen maar gelijk naar de winkel dus. Wel raar dat ze tegen jou dan een andere datum hebben gezegd. Maareh je was het echt hoor, herkende je kindjes!

Liefs

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ja zie het nu ook op de site...artikel is vervroegd...lekker dan...blij dat jij nog oplet! pfff.....ik weet de text maar de foto heb ik nog niet gezien....kids zijn leuk dus? en ikke?? hahahaha

morgen kids naar het kdv brengen en hup naar de bruna! en alle andere winkels....me werk om het in te scannen....

4. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Bedankt nog voor de felicitaties, was een geslaagde dag weer, mooi weer, verwend kindje en erg gezellig, maar druk.
    Morgen dus naar school voor de eerste echte keer, de hele dag, ga heerlijk genieten van kleine Digger, zonder al dat geschreeuw en gezeur om me heen. Hopelijk wordt hij iets gezelliger door de school.

En daarna, ook naar de Bruna, ben wel nieuwsgierig hoor, Beast. En een broodtrommeltje met fles kopen voor Wup, heeft hij niet gehad voor zijn verjaardag, terwijl wel beloofd, jammer.

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Beastie, nog kunnen scoren anders mag je de mijne hebben hoor! Nav Daan haar post heb ik er ook eentje gehaald! (Of ik weet niet per wanneer het volgend nummer in de winkel ligt...)
    Maar jullie zagen er mooi uit op de foto.

@ Dimple, geniet van de rust!!! hihi!

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Wat is het hier rustig trouwens de laatste weken!

7. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ola.... zo was ik ook weer eens...

De een zit lam op de kermis eentje is een junk en weer een ander heeft een ex in de bajes.... Lekker stel zijn jullie :) :) :) fijn dat het allemaal goed gaat. ;)

Lool fijn he zo'n meeslaper... Geen eennachts bevlieging dus... nice... nice...

Mijn huis net een week op funda, zaterdag al kijkers gehad. Uit eigen dorp dus dat geeft hoop. Hoop deze week wat meer te horen.

Ik ga ook maar eens op zoek naar de flair vanmiddag....

tot laterrrrrrrr

8. Ellenk

Ellenk VIP lid

Als we dadelijk Daan en Marieke weer moeten supporteren wordt het vanzelf weer drukker ;)

9. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0

You bet!!!!

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    sorry meiden, internetverbinding is steeds weg de laatste paar dagen. Word er knettergek van! Net voor de 5de keer vandaag de modem gereset dus nou doet hij het weer ff *voor zolang het duurt*

Wup ( en pappa, mamma en digger ;) ): nog van harte gefeliciteeeeerd! Hopelijk is je eerste echte dagje school heel leuk geweest! :)

@Beast: manlief neemt straks het blad mee naar huis, dus kan ik eindelijk naar je loeren ;)

@Lola: wat fijn dat je ..ehm...bedmaatje? :D nog eens wat vaker blijft slapen! En ook fijn dat ex ff opgehoepeld is. Zal wel ff rust geven denk ik?

@All: knufs!

oja.. @Daan: succes morgen!! Hopelijk al mooie eitjes!

nou gauw eten afmaken en eten. vanaaf avondvierdaagse! en natuurlijk...onweer op komst! ...zou ook eens niet...25 jaar geleden voor het laatst avondvierdaagse gelopen (en altijd regen)...doe ik weer eens mee..tuurlijk regen...zucht...

diiiiiiiit was het 8honderd3enzeventigste couplet...we hebben een pooooooootje met vet...

later!

11. bapsie

bapsie Niet meer actief

nog 2 dagen werken dan verlof, zal ik me iets vaker (langere berichtjes melden :)) en supporten jullie me dan ook :p

12. jaaaaaaaaaaaaaa daar was ik weer!

beast kan je dat stukje nog ff scannen en sturen naar me? ben wel benieuwd!

verder iedereen zwaai. net terug van een lang weekend kermis vieren.. was helemaal super :D
    nu ff douchen. want 3 km in de zeikende regen lopen word je niet vrolijk van hahaha

13. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    #4933 Daan81, 6 jun 2011
    Laatst bewerkt: 6 jun 2011
    HELP!!!!!!!!

Morgen heb ik dus de eerste follikelmeting en ik had vandaag al een zeurderig gevoel (echt zo'n ongi gevoel) en had net bij het toilet best veel helderrood bloedverlies. Ik spuit nu al 3 weken decapeptyl en sinds een week Gonal-F erbij. Ik ben twee weken geleden ongesteld geworden (dat moest ook voordat je met de Gonal- F mocht beginnen). Maak me eerlijk gezegd best wel zorgen, ben bang dat de poging nu al voorbij is.
    Weet dat ik gewoon moet wachten op de echo morgen maar heel misschien weet een van jullie wat dit is....

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    geef me dan ffje mail...

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Daan, ohnee, ik heb geen idee wat het is, maar hopelijk heeft het niets te betekenen!!!! Ik duim dat alles verder goed loopt deze poging!

@ Baps, ooh heerljk joh, tuurlijk komen wij jou suporten!

@ Ellen, spannend, hopelijk serieuze kijkers!

@ Tezzz, geeft zekers wel wat rust! hihi!

@ All, hoooii!

Ben hier druk in huis. Heb een nieuw bed gekocht, heb maar meteen even mijn slaapkamer gepimpt... Morgen dag 7 vrij op een rij en dan N. maar even naar het kdv brengen dan kan ik de rest van mijn huis even goed schoonmaken!

16. Ellenk

Ellenk VIP lid

Nou suc6 met je poetsaanval dan maar!

Daan... Neeeeeeeeeeeeeeee..... ik hoop dat je nog op tijd bent....

mariek, welkom terug in het land der levenden....

Baps... nog 2 dagen.. wauw! Ikke nog 10! :) euh... weken!

17. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hallo allemaal!

Sorry sorry sorry, al veel te lang niet meer gepost... Het is een beetje druk. Een weekend geleden volleybalkamp met 75 kindjes gehad waarbij de voorbereiding nogal veel tijd in beslag nam. Nu bezig met sportdag voor onze basisscholen eind volgende week en dan zit mijn portie vrijwilligerswerk er voorlopig gelukkig weer even op. Komend weekend het lang verwachtte weekend weg (bruiloft in marbella zonder kids) waarbij ik op zoek moest naar een cocktailjurk (terwijl ik eigenlijk nooit echt jurken draag), hiervoor echt honderden winkels bezocht blegh....vandaag nog even op zoek naar schoenen. Ik ben wel toe aan een weekend weg maar de gedachte aan het vliegen zonder kinderen zit me niet lekker. Daarnaast teveel tekenwerk....ik ben aan vakantie toe haha.

Baps, al weer bijna verlof. Knap dat je het zo lang volgehouden.

Daan, spannend vandaag! Hopelijk is alles goed en volgens plan. Succes!

Beast, veel reacties gehad op het mooie artikel?

Marieke, een beetje bijgekomen van je kermisavontuur?

Lool, hoeist met je meisje?

De rest ben ik weer vergeten, een dikke kus aan iedereen!

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    morgen!

Ik kom ff spammen! :) *hopelijk lukt het want m'n verbinding is nog steeds waardeloos ;)*

Bekijk bijlage 157213

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
  20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

ja veel...en allemaal positief, gelukkig.

jurkje? jij ff bij steps (ook online) die hebben leuke feestelijke jurkjes ;)

Deel Deze Pagina