Leentje, Leentje-man en N, van harte proficiat met de geboorte van jullie lieve kleine Saar. Hopelijk herstel je snel van de ks, best heftig.
@ Marieke, Hahaha, ja moet echt die ene trein eerder nemen idd, ga mijn best weer doen! Donderdag maar weer een poging doen! Oh wat grappig jullie hebben elkaar via een site leren kennen! Ik heb daar totaal geen ervaring mee. Nou ja niet helemaal waar, ik heb een exvriendje via internet leren kennen, maar niet via een site. Via via kwam ik op zijn weblog en steeds als ik was wezen stappen ging ik reageren, en zo kwamen we aan de praat en van het een kwam het ander. Leuke jongen, maar niet mijn type. We hebben zo nu en dan nog wel eens contact! Dus misschien mij toch maar een inschrijven! Hahaha! Ik heb 2 collega´s. 1 van 57 een andere van 61 die ook steeds daten via lexa! Hun wel! Hihi! Nja, ik duik mijn bed in met mijn veel te spannende boek! Truste all! Enne Leentje, lekker genieten van je moppie, helaas in het z´huis, maar ik hoop dat ze voor jou net zo goed als voor mij waren in het ziekenhuis na mijn KS!
Leentje en leentje man gefeliciteerd met jullie kleine wonders! Saar! Prachtig, hopelijk herstellen moeder en dochter snel en dan mooi thuis genieten!
@Lola, Digger heeft eigenlijk geen last van de prikjes gehad, maandagavond heel klein beetje verhoging en dat was het, gelukkig. Gister is mijn moeder geopereerd, als het goed is is alles goed gegaan, gisteravond voelde ze zich prima, maar ja wat wil je als je helemaal onder de drugs zit, vandaag maar weer eens afwachten
Voor het eerst in een paar nachten is Digger vannacht helaas weer wakker geworden, wel pas om 5.10, dus dat viel nog mee, wel nog een half uur kunnen rekken en toen maar even in bed genomen, uiteindelijk toch pas om 6.45 de fles, dus het gaat echt de goede kant op.
morgen! lola hihi ja idd maar eens proberen...wie niet waagt wie niet wint he. miss zit je prins op t witte paard er wel tussen dimple hoe is t met je moeder? hier erg goed geslapen. heerlijk.. alleen dan sta je op en dan begin je alweer te hoesten dus nu alweer megapijn op mn borst maar ach.. IK WORD ER ZO MOE VAN!!!!!!!!!!!! sorry moest even haha
@Marieke, ben jou nog helemaal vergeten beterschap te wensen met je longontsteking, geen pretje zo te horen, heb ik gelukkig geen ervaring mee. Heb mijn moeder net gesproken, ze wist gewoon niet meer dat we geweest waren, zo stoned was ze van de medicijnen, maar we gaan vanavond even met de kindjes daarnaar toe. Verder heeft ze nog alleen pijn als ze moeten lachen, is een goed teken dat ze heeft gelachen en daar achter gekomen is.
jeetje ja dan was ze wel heel stoned! maar gelukkig dat t nu beter gaat! dank je hoor haha maar dat hoeft ook niet tis zeker geen pretje. zolang ik rustig rechtop zit gaat t wel goed hoor.. alleen ben zo moe en verveel me dood hahaa en wat gaan mensen doen die zich vervelen en niet kunnen roken en nix te snaaien hebben??? juist kopen :S heb onwijs leuke nikes besteld, zal zo even een plaatje zoeken voor stephanie, vroeg ze om haha en ik heb lading zwangerschapstesten besteld... waarom? geeeen idee maar ja ik verveel me haha
Hihi ken het koopprobleem, heb ik op het moment op Marktplaats. Ben op van alles en nog wat aan het bieden, vooral voor kadootjes voor 5 dec. Heb net een keukentje gereserveerd, vindt wup super leuk, sommigen zeggen dat het voor meisjes is, maar hij vindt het gewoon zo geweldig dat het gewoon moet. En voor 15 euro kan je niet sukkelen.
Haha, Mariek, ik pupo gewoon mee met Lola hoor. Nog niet 'proven otherwise' . Lool: foei! (wel goed dat zo'n sigaret volgens mij dan met je keelpijn en hoofdpijn ook echt niet lekker is, haha). En ik jank momenteel echt om álles ! Kan zelfs huilen bij comedies, haha. Dimple, fijn dat de operatie goed is gegaan én dat Digger geen last heeft van zijn prikjes én - met een klein terugvalletje - het doorslapen echt door begint te krijgen, super! Beast, ben al thuis . Heb mijn mentorklas vandaag het 7e uur maar vrij gegeven en had daarvoor 2 tussenuren... vond het wel mooi geweest zo. Heb het vandaag aan mijn mentorleerlingen verteld. Tamtam had een aantal al bereikt (hoe ze daar dan weer bij komen??), maar het duurde even voor ze geloofden dat ik zwanger ben van een drieling, haha. Daarna vooral een hoop zorgen van ze hoe dat dan moest met de lessen enzo, om vervolgens toen ik de les begon weer als vanouds herrie te schoppen en elk moment dat ze hadden aan te grijpen om te gaan kletsen.... zucht....haha. Ga vanaf volgende week naar ongeveer 70% van wat ik nu werk; 4 halve dagen ipv 1 halve en 3 hele. Fijn vooruitzicht.
nou t plaatje kan ik niet sturen alleen dus dan maar de hele link. als je de link opent zie je de witte versie. klik dan even op zwart/roze en dan krijg je onderin kleine fototjes erbij en kan je de foto aanklikken. de zwart/roze is t dus.. vind ze wel stoer.. en heb goeie schoenen nodig voor de winter en voor de zomer vakantie.. 3 Suisses - Air classic bw, Nike - junioren - Nike - Kinderen
miep das wel lekker dan idd dat je al minder kan gaan werken, haha leuk he kids, eerst niet geloven, dan zorgen maken vooral over zichzelf om vervolgens weer lekker herrie te schoppen alsof er nix gebeurd is hahaha nou als jij even pupo blijft voor me en wat hcg deze kant op stuurt hahaha dimple ik vind best dat een keukentje ook voor jongens kan hoor. bijna alle koks zijn toch mannen hahaha neefje van de kleine waar wij altijd oppassen die heeft er ook 1 hoor.. vind t wel normaal eigelijk sjonge.. al 1,5e dag niet gerookt.. pfff valt me zwaarder dan ik dacht.. ik denk er steeds aan grrrr lol heellluup hoe doe jij dat? denk jij er ook zoveel aan? miss moet ik even een hijs nemen.. dan weet ik waarom ik t ook es weer niet doe nu want dat doet pijn!!!!!!!! en krijg meteen een hoestbui..
@Miep, leuk he kinderen, hoe oud zijn ze eigenlijk? @Marieke, alle vrouwen die ik spreek vinden het normaal hoor een keukentje voor een jongen, alleen de mannen doen er wat moeilijk over. Kan mij het wat schelen. Wel een goed moment om het niet roken vol te houden, even volhouden en je bent lichamelijk niet meer verslaafd, alleen het geestelijke deel nog. Mijn moeder had het gister er nog over dat ze wel een sigaretje wilde roken, we hebben toch wel helemaal opgegeven dat zij ooit nog gaat stoppen.
dimple waar is je moeder aan geopereerd? miepie goed dat je minder gaat werken! grappig hoe je klas reageerde, wie weet valt t dubbeltje nog marieke rustig aan jij en nu volhouden zonder sigaretten hé! scheeld een hoop geld en gezondheid!!!
ja ik wil t ook echt gaan volhouden.. wel gek, vorige week zei ik nog: ik wil wel stoppen met roken maar t zou makkelijker zijn als er iets tussen kwam waardoor je even moet stoppen, dan gaat t makkelijker.. en prompt krijg ik longontsteking... gevalletje: watch out what you wish for... hoop er nu idd wel vanaf te blijven ook...
Bapsie, ze is geopereerd aan verzakking van diverse organen daar onderin, zoals darmen en blaas, baarmoeder niet, die was er al uit.
ik begon helemaal te twijfelen aan mezelf, dacht dat ik al iets erover had verteld8), gelukkig ben ik echt niet gek aan het worden