Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bapsie

bapsie Niet meer actief

ziek, een dreumus van 1,5 en 33 weken zwanger is GEEN combi :(

2. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Thanks allemaal voor de berichtjes!!
    Miepie, napijn is wel heftig verlies ook nog steeds wat bruin bloed. Gyn gaf aan dat ze ook zoveel weg hebben geprikt dus dat dat nog wel kon de komende dagen. Mag in totaal 4 pijnstillers per dag, heb er nu 1 op (wil liefst zo min mogelijk). En ben nu bezig met die uber smerige utrogestan. Wat een smeerboel zeg! En inmiddels alweer 1 liter water erin.

Zodra ik morgen wat weet post ik natuurlijk direct!

Graag nog allemaal duimen voor ons!!

Baps, dikke knuffel voor jou! Wat heb je dan dat je ziek bent?

Liefs

3. bapsie

bapsie Niet meer actief

daan: ziek, tja mega verkouden en moe moe moe...gister bijna hele dag geslapen misschien 2 uurtje wakker geweest, maar nu is manlief aan t werk en t knapt wel op maarja dreumus houd er niet echt rekening mee zeg maaer ;)

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

Lieve daan wat een mooie oogst. Doe lekker rustig aan met je boekje en hier draaien de duimen voor maandag.

Bapsie beterschap.

Hier eerste echte baby aankoop gedaan. Een box met lade waar we ook nog wieletjes onder kunnen zetten. Verder nog ff spullen gekeken. Hebben van internet een lijstje geprint met wat je nodig hebt maar je loopt toch een beetje verdwaasd tussen de spenen en flesjes enzo. Dat komt nog wel denk ik :)

Nou prettige pinksterdagen. Ik hoop dat het weer meewerkt.

Kom maandagavond dus weer buurten om te kijken Daan...

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Daan, wow, 3 liter, daar las ik gister even overheen, dus je zit grotendeels op het toilet! hihi!

@ Ellen, leuk!!!!

@ Baps, beterschap!!

Volgens mij had ik al verteld dat ik tante wordt in januari, maar nu is mijn beste vriendin ook nog eens zwanger! Jippie!! twee maal ´tante´!
    Een andere vriendin is ook zwanger, mijn nichtje ook en nog een andere vriendin onlangs bevallen dus het is hier een ware babyboom!

Wat een weer he dames?

6. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hey,

Ziekenhuis belde net.Van de 12 eicellen zijn er 5 embryo's ontstaan. Moet zeggen dat ik het zelf wat vind tegenvallen, de arts gaf aan het een goede score te vinden. Over de kwaliteit hoor je in het Radboud pas iets op de dag van de terugplaatsing, morgen dus.
    Om 13.00 is morgen de terugplaatsing. Moet mezelf weer even positief maken :(...

Liefs

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Daan, dikke knuffel! En ik ben een leek op dat gebied, maar 5 (mijn favoriete getal, hihi) klinkt best redelijk toch?
    Heel veel succes morgen. Lukt het rustig aan doen een beetje?
    Liefs!

8. hey meid.. ik weet niet of dat een mooi getal is.. hoeveel plaatsen ze er terug.. toch 2 per keer toch? heb je toch iig 3 keer kans toch? of moet ik dat neit zo zien? sorry dan ik heb van ivf nog geen verstand (gelukkig) lees alleen overal dat t pijnlijk is enzo.. dikke knuffel meid.. 1 is genoeg he.. positief blijven.. makkelijk gezegd ik weet t... knufff

9. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hai,

Helaas werkt het niet zo Mariek. In ons ziekenhuis delen ze de embryo's in 3 klasses in, A (bovengemiddelde kans), B (gemiddelde kans) en C (verminderde kans). Alleen A wordt ingevroren, de rest wordt vernietigd. Helaas... We hebben aangegeven dat we er 2 teruggeplaatst willen hebben als het B of C is en 1 als het A kwaliteit is. Het is dus heel spannend wat de kwaliteit morgen is.

Miepie, in welk ziekenhuis zat jij en wat was hun beleid bij het invriezen?

Probeer idd positief te blijven, maar was gewoon even een tegenvaller. Hopen dat we morgen te horen krijgen dat de kwaliteit erg goed is!

Allemaal nog een fijne avond!

10. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Lool, nou dan moet het toch goed komen als 5 jou geluksgetal is, alleen in het morgen de 13de (thank god it's not a friday ;)).

Baps, inmiddels alweer wat beter te pas?

11. bapsie

bapsie Niet meer actief

daan komt vast helemaal goed meid, maar kan me wel een beetje voorstellen dat je in ieder geval op de helft had gehoopt... succes morgen zal voor je duimen!

hier alweer een stuk beter na 2 dagen slapen :) druk aan t opruimen enzo :) hoezo hormonen ;)

12. oooh daan sorry ik wist niet dat het zo werkte.. jeetje.. nou dan duim ik heel erg voor jullie dat er allemaal atjes uit komen dus dat de kanzen daarmee meer worden..

dikke knuff meid

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Daan, ik had de eerste ICSI 14 eitjes; maar zes bevrucht, maar waren wel alle zes A'tjes....gaat m bij jou ook worden! Eentje terug en vier de vriezer in voor een brusje ;)!

14. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Oh hoop zo dat je gelijk hebt miepie!!
    Zo zenuwslopend dit traject, ieder stapje weer spanning...
    Maar hoe ging dat invriezen bij jullie, stelden ze daar bij jullie nog eisen aan? En in welk ziekenhuis zat je ook al weer?

Liefsss

15. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ik liep in het Amc. Tp is daar normaal op dag vier of drie. Alleen A'tjes worden ingevroren (per stuk), op dag vier - ze moeten dan zonder fragmentatie zijn en groter dan acht cellen en goed delen. Van de zeven die er bij mij ontdooit zijn, zijn er twee gesneuveld. Er liggen er nu nog vier in de vriezer...

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Daan, Succes vandaag! Hopelijk een goed resultaat!!!!! Liefs!

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Volgens mij is het tijd voor een nieuw onderwerp! (Gaat toch tot 500????)

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113

Deel Deze Pagina