dan is er vandaag niet veel spannends gebeurd.8) net terug van mijn moeder, ze zag er al beter uit dan gisteren, hopelijk herstelt ze snel. ze moet in ieder geval tot zaterdag in het zkh blijven.
He meiden, Dimple, sterkte met je moeder. Klinkt als een zware operatie en ik hoop dat ze snel herstelt! Sorry meiden, verder heb ik niet echt teruggelezen. Ik heb sinds vanavond een uurtje of 6 onregelmatige pijnlijke oefen-weeën. Zou eigenlijk naar Kippy gaan vanavond maar ben erg blij dat ik thuis gebleven ben Zo maar lekker met een kruik naar bed en hopen dat ik een beetje kan slapen.... Bis morgen!
dimple gelukkig dat t wat beter gaat met je ma wieffie oei nu al oefen weeen.. nou miss komt de kleine spruit wel eerder is er al een pol voo jou???? hopelijk kan je slapen!
Ja dat neem ik wel aan... ze komen niet regelmatig maar houden helaas nog wel aan Heb eerlijk gezegd al weken het gevoel dat ik de 40 weken bij lange na niet ga halen maar we zullen zien
Gelijk heb je...lekker hoor...jammer dat ik het niet wist nou jah andre x beter. Uitvaart was redelijk gewoontjes....tot het moment dat ik hoorde dat oma ook gedichten opschreef in haar dagboek ...wauw wat een kadotje om het dan te horen ...en drooghouden bij het Ave maria kan ik helemaal niet meer sinds me ma er niet meer is. De dominee hamerde wel erg over het feit dat als je moeder dood is dat dat wel eens het ergste is wat je kan hebben...op het verlies van je kind na ... toen had ik bij mezelf wel zoiets "dat weet ik nou wel...dat voel ik elke keer als ik naar me kids kijk" En verder was het wel even fijn om weer wat familie te zien...hadden ze net de roddel gehoord dat we ons huis te koop zette moest ik al zeggen dat het verkocht is verder niet zo gelezen...maar wieff...rustig aan pak nog slaap als het kan ...kan natuurlijk ook doorzetten ( met C in me achterhoofd) rustig aan.. enne leen! denk aan je verse mama!
bij leentje was t ook niet de hele tijd regelmatig toen ze nog poste toch dus wieff ik vind t spannend.. beast, wat mooi dat je oma gedichten opschreef.. heb je dat dagboek ook daar dan? en tis soms idd net een reunie die begravenissen...
Wat mooi dat jullie die gedichten gevonden hebben! Kan me het gevoel heel goed voorstellen. Mijn opa hielt ook jarenlang hele boeken bij met alles wat hem boeide (vooral ook over de familie) en dat was echt heel mooi om later terug te lezen. Tja, ik denk niet dat het door gaat zetten hoor. Leentje was natuurlijk ook 5 weken verder dan ik. Ik hoop echt dat frummel nog wel een week of 2 blijft zitten, zeker ook omdat de echo eergister toch iets achter liep.... Douchen is wel een goed idee idd... en dan toch echt maar eens naar bed...
door douche verdwijnen eventueel de fake weeen....en omdat je toch niet aan het echte werk ga beginnen mogen ze ook best wel even weg. Je moet wel kunnen slapen enzo...als het echte werk begint over een poos is het ook goed en oefenen is "leuk" voor even truste!
ik ga zo maar es naar bed. hopelijk helpt dat.. namelijk erg last van mn longen.. maar ben wel trots op mezelf. al 2 dagen niet gerookt hahaha truste dames!
Het was niet hoog kwaliteit diepgaande gedichten maar ik had het helamaal niet achter haar gezocht en dan is de verrassing des te leuker/mooier...nee dagboek niet gezien maar die is vast in omloop..een tante en een oom hadden wat voorgelezen....andere tante had iets verteld over hoe oma was "toen ik keelontsteking had maakte ze met veel geduld de druiven schoon...het velletje werd er af gehaald..de pitjes er uit gesneden, allemaal om mij het gemakkelijker te maken om toch wat fruit te eten..."Zoooo herkenbaar. Stom he dat dat soort gebeurtenissen toch een soort van "leuk" zijn.
ik dacht dat er geen internet op mijn oude telefoontje zat maar toch wel. Dus snel even een berichtje vanuit het zh. Saar woog trouwens 3805 gram en was 51 cm al heb ik het idee dat ze langer is. Ze heeft een hele flinke bos zwart haar, spam volgt wanneer ik thuis ben. Het gaat erg goed met ons, de bv komt langzaam op gang en saar snapt het waarempel. Zo mooi om te zien. Het bevallingsverhaal typ ik later wel als ik een computer heb. Bedankt voor de felicitaties! Liefs flubberbuikje en het zwarte pruikje.
Wauuuww, leen wat goed om wat van je te horen. En heerlijk hoor dat zwarte koppie, had Siem ook. (donker wordt nu langzaam aan van rood/rozig naar blond) Maar een mooi fine hollandse meid hoor...daar hou ik van ...babies met wat reserve Heerlijk dat ze de bv snapt...intelligent mensje. Geniet geniet geniet!
@Beast, kan me voorstellen dat je het niet droog hield. En wat betreft de tamtam, die gaat bij jullie dan ook niet snel, in mijn familie zouden ze het nog eerder weten dan wij zelf @Leentje, fijn dat alles zo goed gaat.