Morgen! Wat een lieve reacties allemaal. Vannacht een goede nacht gehad. Mijn ouders belden gisteren op dat ze Ninthe voor een nachtje kwamen halen dus dat was best fijn. Weer wat chocomel gedronken en dat leek in eerste instantie niet echt goed te helpen, maar vannacht nog een beetje gedronken (best smerig 's nachts haha) en toen ging het best goed. Dus ik ben weer een stuk fitter. Misschien ga ik toch even die warme melk proberen Mielenl, want chocolademelk is best lekker, maar niet op die tijdstippen. Beast, 6 bezichtigingen!!!! Wow, dat is echt ontzettend veel. En dan meteen een tweede voor komende week, dat ziet er goed uit. Wat vond de makelaar ervan? Spannend zeg zo! Ninthe was de hele week niet echt in haar hum terwijl de verkoudheid minder werd. Eergisteren weer flinke koorts en toen viel ze gisteren best hard en moest ze flink huilen en toen zag ik rechtsboven dat er een joekel van een kies net doorgekomen was. Helemaal niet aan gedacht, dat zal ook even niet fijn geweest zijn. En dat in combinatie met een snotneusje en hoest. Gisterenochtend was ze ook weer een stuk fitter. Dimple, hoe was jouw nacht? Ik heb trouwens gisteren weer een buikfoto gemaakt. Ik schrok wel even toen ik hem zag hahaha. Ik zie mezelf nooit helemaal zo in de spiegel en als ik me zo zie, dan zie je het toch anders dan op de foto. Hier komt hij: (ik heb even mijn hoofd eraf gehaald, ik keek trouwens ook ontzettend gaar)
@ beast wow, 6 bezichtigingen, goed hoor! hier in de straat staat een huis al ruim een half jaar te koop en hebben in die tijd 0 bezichtigingen gehad, en volgens mij hadden ze gisteren ook 0 kijkers (zij hebben wel de halve garage bij de keuken getrokken. misschien dat mensen daarom bij voorbaat al afhaken ofzo) @ leen wat een prachtige buik meis! en ik hou helemaal niet van chocomelk, op welk tijdstip dan ook Ben benieuwd of de melk beter helpt! Hier trouwens ook een verkouden jochie. Heeft ook een heel naar hoestje (lijkt af en toe net of hij staat te kotsen) maar hij lijkt er zelf gelukkig weinig last van te hebben. Hij roept alleen om de paar minuten dat hij een snottebel heeft, ja Bosch is een heeeeeel proper jongetje.......waar andere kindjes de snot gewoon in hun mond laten lopen (getverderrie), moet het bij hem gewoon afgeveegd worden zodra hij iets voelt lopen. Hier gaat alles nagenoeg voorspoedig, we hadden gehoopt nog even te kunnen schilderen voordat de keuken kwam maar dat gaat helaas niet door want de muur moet nog aangesmeerd worden. Gisteren "even" de heg gesnoeid (aan de achterkant van de tuin, en daar ligt een slootje dus we waren net circus artiesten) dus ik heb nu unaniem besloten dat we dat stuk heg volgend jaar gaan vervangen door een gewone schutting. @ iedereen * zwaai *
@leen...oww lekker even uit logeren..fijn hoor dat andere mensen dat aanbieden dan is het toch gemakkelijker dan er om vragen. Ik vind dat chocomel wel een raar verhaal...maar er zijn ergere dingen om te nemen..en ik ben helemaal geen voorstander van middelen nemen tijdens je zwangerschap zoals rennies...maar het werkt dus wel een beetje..mooi! Jasmijn is met haar kiezen ook ziek geweest...vind het toch raar. Als je boekjes leest over tanden krijgen enzo staat er altijd dat als ze koorts hebben en niet lekker zijn dat ze dan ziek zijn en het niets met de tanden/kiezen te maken heeft...maar bij elke moeder hoor je zo'n beetje het zelfde..de een erger dan de ander maar toch. Vind het wel heel appart. @miele....hey, die van mij laat het niet in haar mond lopen hoor! die zit er met haar vinder aan en roept nog ff door haar neusje...speelt ermee....en zegt dan dat ze snot heeft wat betekend "doe er iets aan!" Maar in haar mond laten lopen dat doet ze niet hoor!!! @mieps..hoeistdaar?? @huis enzo....zag gister op nu.nl dat er gemiddeld 2 bezichtigingen waren per huis...en dat 1/5 van de deelnemende huizen geen bezoeker had. Dus 6, ik ben super trots...zijn we ook heel nieuw op de markt dus ook erg interessant natuurlijk maar een 2de bezichtiging as dinsdag vind ik wel heel bijzonder. Huis waar Mark naar gekeken heeft is wel een klus huis en klein maar er kan en mag een heel stuk aangebouwd worden...en schoonvader wil eventueel voor het aanbouwen wat bijschieten zodat het allemaal wel mogelijk zou zijn....we hebben gisteravond daar wel een poos over lopen fantaseren....
wauuuwww Leen , hij is groot maar er zit ook een kindje in die zo goed als af is....maare WAT een mooie buik! superrrr
leen wat een prachtige buik * droomt verder over ook weer zo'n mooie dikke buik* denk dat mn ei is geweest dus gister en eergister druk geklusd... morgen na-smep en dan maar afwachten...
morgen!! leentje wow mooie foto joh... beste buik leuk! wel fijn dat de chocomelk helpt, maar ja niet op ieder tijdstip is t lekker idd hihi sneu dat ninthe zo gevallen is!! knuffel voor dr beast wow dat is super veel idd spannend hoor... baps spannend hoor hier ook weer vollop aan de smep. waarschijnlijk volgend weekend met mn verjaardag mn ei.. dus leuk kadootje toch? hahaha nou dames ik ben weg.. tas in pakken en dan strax richting vriendin en dan naar wijk aan zee! tot morgen!! xx
Leentje, wat een prachtige buik! Zit natuurlijk ook weer een prachtig meisje in . Fijn dat de chocomelk wel lijkt te helpen. Melk/yoghurt/cola/vanillevla helpt hier ook altijd goed (nu gelukkig nog weinig last gehad van maagzuur, 1e zwsch wel heel erg - in de eerste weken dus al). Wat zuur dat je vriendin het weer zo zwaar heeft... zou zo fijn geweest zijn als ze nu wél van de zwsch had kunnen genieten. Maar denk dat zij ook heel goed snapt dat jij nu niet zoveel kan doen als je zou willen hoor, niet druk over maken! Beast, super, daar moet wel een koper tussen zitten! Ik las idd ook dat de opkomst overal zo tegenviel, dus jullie hebben het goed gedaan - die appeltaart moet wel heerlijk geroken hebben . Mariek, veel plezier aan zee! Heerlijk weer in elk geval... Baps, hopelijk voorlopig het laatste eitje geweest . Nu weer twee lange weken wachten... Dimple, bedje aan 1 kant omhoog gehad? Scheelt het? @alle anderen; dikke knuffel! Lees echt wel mee, maar ben extreem moe - op het moment ga ik zelfs na het douchen 's ochtends alweer eerst een kwartiertje liggen, haha. Maar goed dat ik even 2 weken vrij heb... Beetje gespannen aan het worden voor woensdag; ben heel benieuwd wat de arts op de prenatale diagnostiek ziet (hoeveel de tweeling deelt), hoop op goed nieuws. En ben ook heel benieuwd of ze het in haar hoofd gaat halen embryoreductie aan ons voor te stellen - schijnen ze regelmatig te doen bij meerlingzwangerschappen :S) Nou ja, we zien woensdag wel.......
O, Tezzz, lees ik nu pas . Ga zo mijn best doen, maar moet vanaf mijn foon. Doe ik gelijk wel even de nieuwste foto's, dus moet ik eerst nog even foto's maken van de pics van woensdag. Eerste familiefoto; staan ze met z'n drieën op!
Middag! @ Miepie, pfoe, zo moe dus, heftig hoor! Maar is ook niet zo gek, 3 kleine baby´s die groeien in je buik! Rust maar lekker uit en pak ook goed je rust! Lekker dat je 2 weken vrij bent! Kan me voorstellen dat je het best spannend vind! Hopelijk is alles goed! @ Leentje, meid, wat een prachtige buik! Geweldig! @ marieke, vannacht heb ik teovallig gedroomd da tik in Wijk aa nZee was! hahahaha! Vaag, ws. in mijn onderbewust zijn met jou bezig ofzo! @ Miele, Arme Bosch! Geef hem maar een dikke kus! @ Beastie, Wohow! Geweldig!
@Leen Prachtig mooie buikfoto, je ziet er prachtig uit! Voor de rest prachtig resultaat Beast. En Miepie heb vertrouwen. Ik geloof dat het best goed komt. Maar die meerlingenreductie moet ik even googlen. Ik kan mij er wel een voorstelling van maken. Ik ga hier al weer eens puinruimen, ik was gisteren op de foto geweest voor het affiche van de verkiezingsposter dus niet veel gedaan. L is lekker aan het slapen en C en S spelen ergens anders. Is ook wel eens lekker het is hier altijd de zoete inval lijkt het wel. En dan maar even van het weer genieten denk ik. Mazzel
Tom, spannend hoor, je hoofd groot op een poster! Laat je het eindresultaat wel zien op haai? Mariek met pech langs de weg zag ik...hoop dat jullie alsnog zijn aangekomen en inmiddels genieten van een wijntje in de zon! Miele, hier ook 'n snotterig ventje...maar dan een van 32 . Vindt zichzelf heul zielig, snuit gelukkig zelf zijn neus. Beterschap voor Bosch... Lool, hoe is 't bij jou? Hier ook de beloofde echofoto van woensdag. Links Flupke en Sjors, Flupke wordt opgemeteen. Rechts onderin een beetje waziger ligt Quick in z'n eigen vruchtzakje.
He meiden, Wat een lekker zootje hier weer... pfff... een maand lang geen goede back up hebben... jeetje, dat zouden wij onze klanten die tonnen omzet genereren echt niet kunnen verkopen Kunnen we de zaak wel sluiten.... Leentje wat een mooie buik zeg! Balen zeg dat N zo'n last had zeg. Maar ja zo'n kies kan ook wel wel last geven idd. Hopelijk kan je de komende nachten nog ff een beetje slapen! Je hebt straks je energie nog wel nodig Beastie, knap zeg, 6 bezichtigingen! Hopelijk levert die 2e bezichtiging een mooi bod op a.s. dinsdag! Hier gaat het gelukkig iets beter. Ik merk wel veel verschil van de ijzertabletten. Heb gelukkig wat meer energie maar ook wel een paar flinke aanvallen gevolgd door een aantal flinke "weeën". Morgenvroeg moet ik weer gaan bloed prikken en aan de hand van die uitslagen zal mijn arts wel besluiten of ik al dan niet opgenomen wordt. Ik zal zo ook eens weer een buikfoto en een foto van C maken. Tijd voor spam
Zo Wieffie, dat is pittig zeg! Hopelijk besluiten ze morgen niet dat je opgenomen moet worden. Jij maakt ook heel wat mee in je zwangerschap terwijl je het helemaal niet zo brengt. Het is volgens mij allemaal niet niks terwijl jij echt helemaal nooit klaagt over dingen die je dwars zitten. Dat mag gerust hoor, dikke knuffel.
Kan het me helemaal voorstellen...was al harstikke moe van armen en benen maken bij 1 mensje laat staan bij 3 Dus heel spannend woensdag...maar de reductie (als het is wat ik denk dat het is) zullen ze het vast niet doen..3 is wel te doen in verhouding met octo-mum.....nee ik gok dat ze er niets over zullen zeggen.
@Beast, jeetje wat een opkomst, mijn ouders hadden toch ook 4 kijkers, terwijl het al 3 jaar te koop staat. Dus hopelijk verkopen zij het nou eindelijk ook eens. Ik duim voor jullie en voor hun. @Wieffie, wat maak jij toch wat mee, hopelijk blijkt er morgen niks aan de hand te zijn. @Miep, lekker vrij dus, en die reductie....niet gegoogled, maar kan me er iets bij voorstellen. Gaat woensdag helemaal goed komen. En bed omhoog, nee Miele komt zo, die gaat het voor me regelen, hoop ik @Bapsie, klinkt goed Zo snel weer terug naar de keuken, al druk met eten voorbereiden voor gasten die zelf geen keuken hebben (dus Miele, Siemens en Boschje)
Heeft iemand de tijd gezien?? OMG, Siem is morgen een ½ jaar, 6 maanden..dus 26 weken ....nog zo'n periode en hij is jarig!!! OWW wat gaat het snel! Morgen middag naar het cb, vervroegde bmr-prik...ben ook benieuwd hoe groot ie echt is...zit al in maatje 74!
Goedemorgen beast, al een half jaar!!! wat gaat t snel zeg, tijd voor spam miepie meerlingreductie? kan me er iets bij voorstellen, ik zou persoonlijk t risico niet durven nemen...maar dat is mijn mening... marieke, succes met klussen, en al voor t chromosoom onderzoek geweest? rest zwaai zwaai! Kleine man hier eindelijk weer beter, week ziek geweest, hoge koorts etc... daarnaast een sprongetje waarvan ik denk dat ie grotendeels is genomen want hij wil weer slapen overdag ik happy!!! Ooh ja helemaal trots moment, XL zegt BEWUST papa en mama
banner fe aangepast, als me lichaam me niet giga voor de gek houd heb ik me eisprong 2 dagen terug gehad...
@ bapsie spannend meis! en lief he, als je kindje bewust pappa en mamma roept.......nog eventjes en dan kletst hij de oren van jullie hoofd @ miep embryoreductie....kan me niet voorstellen dat ze daar direct over beginnen, de gyn zal heus wel aanvoelen dat jullie daar niets voor voelen. En anders is het gewoon een hork! Nee ik hoop dat alle uitslagen goed zijn en dat er geen verdere complicaties zijn (behalve dat het er 3 zijn ) @ beast gefeliciteerd met siem z'n half-verjaardag! Wauw wat is dat ontzettend snel gegaan zeg! @ dimple en? is het nog gelukt met het bedje? En heeft jamie nog gewonnen gisteren? @ tom puin-ruim-ze.....als je je verveelt, hier ligt ook nog wat puin om te ruimen hahaha! @ iedereen * zwaai *