@steph..super gefeliciteerd, en Evi wat een leuke naam! @go4..jij ook met de naaimachien? Ik ook! maar eerst proef draaien voor pop!
gefeliciteerd steef! @Mielenl: zo he, da's idd een prima score zeg! Enneh...gelukkig hoef je niet alleen te zenuwen, wij doen net zo lekker met je mee Dusseh...volgende week mooi streepje op de test? moet gaan! Laterrrr!
ik heb het meer van me moeder, stoffeerster prive voor Oilily en bazin van Room seven..en vroeger was onze gaderobe van mam's hand.
middag, niet echt teruggelezen, zag dat R bevallen is steef leuk hoor, leuke naam ook.. zag trouwens dat marjan ook al aardig over datum loopt en astrid ook al bijna aan de beurt is.. gaat hard allemaal... pfff
Mariek, dikke knuffel en een hele dikke zoen voor jullie lieve kaartje! Altijd fijn thuiskomen! Daan, ben je al gebeld? Heb ook geen idee wat het kan zijn, weet alleen dat het altijd x mm dik moest zijn (meer dan 8 geloof ik) en 3 lagen moest hebben.... Ik heb zelf wel een keer een poliepje in mijn bm gehad, moest er uitgehaald worden voor we mochten starten. 7 folli's is een mooie score toch? En fijn dat ze allemaal gelijk op gaan! Ik had er bij de laatste meting ook zoiets (geloof 5 grote rechts en 2 grote links). Zijn er toen 8 aangeprikt uiteindelijk, met 10 eitjes en 7 topemmies als resultaat! Ben benieuwd wanneer je punctie gaat zijn.... Wieffie: ik denk.... 26 nov om 15.00. Steef, Mariek, gefeliciteerd met de kleine van jullie vriendin! Beast, super dat het contract is ondertekend, weer een stapje verder . Nou nog een nieuw plekje voor jullie vinden Ik ben inmiddels terug van het AMC, met eigenlijk alleen maar goed nieuws (foto's volgen straks ). Er zit een vlies tussen Flupke en Sjors in, ze hebben alledrie 5 vingertjes (dat ze dat al kunnen zien!), 2 voetjes, knietjes, hersentjes, gesloten buikjes, mooie blaas, goede navelstreng, etc. Ze waarschuwde al dat ze de nekplooi wel ging meten (en wij wilden geen nekplooimeting, maar doen ze hier standaard :S), maar ook dat was prima. Flupke en Sjors zijn nu van kop tot kont 5.3 cm en Quick is 5.6 (dus 12w en 12w3d; mooi op schema dus). Ze waren alledrie hard aan het trappen/zwemmen en Flupke lag te duimen. Flupke en Sjors nu heel lief met de hoofdjes naar elkaar toe... Heel bizar; ze zitten dus echt al net onder mijn navel! En ik maar denken dat dat mijn darmen waren . Voor mij het mooiste nieuws; de navelstrengen van F en S komen behoorlijk ver uit elkaar aan de placenta, wat de kan op TTS (transfusiesyndroom) aanzienlijk verkleint!
He lieverds, Niet veel bijgelezen..zag helaas een stomme test, Hele dikke knuffe voor Marieke....maar ook heule..maar dan ook echt heule mooie echo's van de 3 miepsketiers ..super hoor !! Kan niet wachten tot ik je buikje in het echt kan bewonderen Zag dat het voorlopig koop contract getekend is van Beast..echt gaaf..ben benieuwd naar jullie nieuwe uitkozen stulpje straks. Ook las ik dat de naaimachines weer van zolder zijn gehaald..hier toevallig ook weer.......niets crea hoor......gewoon een winkelhaak maken..wat me overigens nog goed gelukt is ..*ja de ervaren onder ons liggen w.s in een deuk...maar voor mij een 1e keer* Wellicht een ideetje om de Smep Fashion week in het leven teroepen..ben nodig toe inspiratie.. *what reminds me..Tezz...heb je geen lijstje met stofjes?..zou nog een leuk stofje uitzoeken voor een jurkje voor Meagan...zwart/wit/roze/zilver/ ???op mijn hyves staat een foto van Mea met een wit/grijs jurkje/modelletje wat ik ook erg leuk vind voor haar..moet je maar even kijken* Steeph van harte gefeliciteerd met het kleine wonder van je dinnetje. Vandaag kwam mijn over over over buuffie/dinnetje op de thee, met een mooie buik dus kan me de zenuwen wel voorstellen..kan ook niet wachten tot de kleine geboren is.. En hoe is het met jou Leentje ?..heerlijk aan het genieten van kleine Saar en grote zus Ninthe..die vast vol trots kleine kusje geeft aan haar lieve zusje . Ook nog een dikke smakkerd voor Daan, Baps, Mielen,Dimple, Tijgertje, Wieffi, Kippy en voor wie ik vergeten ben...niets persoonlijks hoor Verder weinig te melden, dus ben er weer vantussen...wens iedereen een heel fijn weekend, geniet er van !! liefs ! xx
o lieve miep wat geweldig! die foto's! smelt!!! en meid! je hebt de 12 weken grens behaald! ik weet wel dat er altijd nog van alles kan gebeuren, maar kan me voorstellen dat dit een geweldig gevoel moet geven!!! en zeker als je zulke mooie echo's hebt super!!!
@ miep wat een geweldig nieuws weer! En super gave spam! Ik vind het iedere keer zo knap dat je flupke en sjors uit elkaar kunt houden ! En idd gefeliciteerd met de magische 12-weken grens (ik vond dat wel een mijlpaal toen, heb jij dat ook of valt het mee?)
Beetje, maar meer door iedereen om me heen . Voor mij is de 28 weken dé grote mijlpaal... Super trouwens dat je prog. zo mooi hoog was! Goed eitje geweest dus!! Nou hard duimen dat het een superbeeb gaat worden.... Daan, heb je nog wat gehoord van het zh?
Hey! Miepie, wat een super gave foto's zeg van je drie schatjes.! Geweldig, kan alleen op de laatste foto er geen 3 onderscheiden 8), je merkt het al geen ervaring met echo's waar beebjes op staan. Alleen de echo's met follies (zit altijd fanatiek mee te tikken en te tellen met op het scherm) .. Maar geweldig dat er dus nu ook minder kans is op dat syndroom!! Mielen, goede score (ik-zeg-duim-omhoog-smiley)! Ziet er goed uit, heb je een ieder geval een hele mooie eisprong gehad! Snap dat je jezelf weer gek aan het maken bent, ik help gezellig mee! Stephanie, gefeliciteerd met het nieuwe speelmaatje van E en S.! Gaat het goed met je vriendinnetje? Wieffie,fijn dat het weer wat rustiger is! Lekker blijven zitten beebje!! En ik ben nooit getest op endometriose maar heb wel twee jaar geleden een eileidertoegankelijkheidsonderzoek gehad, en dat was allemaal goed. Voor de rest ook geen endo-verschijnselen.. Wacht dus maar af! Marieke, niet leuk al die vriendinnetjes die zwanger zijn. Dikke knuffel voor jou! Hoop echt dat je snel aan de beurt bent! Beastie, doet je broer echt zo wild of is het meiske hypermobiel. Ikzelf heb Ehlers-Danlos, type hypermobiliteit. Bij mij gebeurt het dus dagelijks dat er gewrichten uit de kom schieten, hoef ik nog geeneens mijn best voor te doen 8). Dus als dit vaker voorkomt (en je broer speelt echt niet te wild met haar) zou ik toch verder onderzoek willen! En gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis!! Hier heeft de verpleegkundige gebeld, de waarden van het bloed waren goed, waarschijnlijk maandag of dinsdag de punctie. Toen ik aan haar vroeg of zij iets wist van het bmslv gaf ze aan dat daar geen info over stond opgeschreven. Maar de fertiliteitsarts is er morgenochtend zelf ook, en ik mag me weer melden voor een supergeweldige echo om 08.30 , en dat nog wel op een zaterdag.. Dus zal het morgen wel horen. Verder druk aan het spuiten, Purgon en Cetrotide, die laatste is echt een f*ck spuit zeg. Maar alles voor het goede doel!! Ik ga even verder met broeden
Haha, wat dat betreft dus niet anders dan de decapeptyl, Daan (de remmer die ik spoot). Heb m vorige keer iets van 30 dagen gespoten... Spannend, morgen waarschijnlijk de laatste FM dus! En dan morgen of overmorgenavond de pregnyl dus... da's een rotspuit, vooral omdat je het zelf moet klaarmaken. Als je daar vragen over hebt/tips voor wilt hoor ik het wel
Miepie, dus remmers blijken altijd f*ck spuiten te zijn. Man heb hem er 45 minuten geleden ingedaan, maar de plek brand nog steeds. En heb inderdaad nu al een mooi blauwe plekken landschap op mijn buik staan. Had jij dat ook dat het lijkt alsof je buik dikker is? Voelt gewoon anders aan.. zou dat komen door die follikels of verbeeld ik het me 8). En de pregnyl heb ik helaas al een aantal keer moeten spuiten met de IUI's. Alleen dit keer is het 2 x poeder 1 x vloeistof. Volgens mij gaat die dus nog lekkerder branden, kan me er nu al op verheugen .. Maar als ik nog vragen heb dan stel ik ze zeker aan je!!!! Liefs
Scheelt met de pregnyl als je 'm een uurje van te voren uit de koelkast haalt . En mijn buik werd ook dikker, ja. Er zitten ook een berg blaasjes van 2 cm per stuk!