Waaaauw miepie wat een super mooie echo foto,s ! Wat een prachtige kindjes zeg , en ze zijn allemaal al zo compleet ! (word helemaal emo hier haha) Wat zul je een mooie buik krijgen , en jeetje wat hoog al net onder je navel (maar niet zo gek met 3 prachtige beebs in je buikie ) Super dat je nu veel minder kans heb om het .....? syndroom , wat een opluchting. Enn natuurlijk GEFELICITEERD met de 12 weken ! Eerste mijlpaal behaald !
Ik ook van mn moeder! Maakte vroeger poppekleertjes en andere dingen en mn moeder maakte idd ook heel veel voor ons! Ik heb nu haar naaimachine! En toen ik 2 weken terug bij haar was samen even gekeken hoe ie nou werkte!
Wat een fantastisch nieuws! Ben zo blij voor jullie dat alles er zo goed uit ziet en de kleintjes zo lekker groeien! Vind het trouwens ook erg knap dat ze al uit elkaar kan houden, zeker nu ze zo lekker rondzwemmen nog Snap heel goed dat je de echte mijlpaal pas bij 28 weken legt, maarreh...ik vind dit toch ook al wel een klein feestje waard hoor! Het zijn 3 frummels, alles zit erop en eraan, ze eten elkaars eten niet op en ze groeien prachtig op schema voor 12 weken. Meid, dit is écht wel een mijlpaal hoor! *blij blij blij blij blij blij* @Diaan: ehm..lijstje van de stofjes die ik heb...pfffff...zou niet weten waar ik moet beginnen heb geen stofjes met stipjes (want daar is best moeilijk aan te komen) en weinig met blokjes. Paar met zo'n schotse ruit en verder..paars, roze,zwart, blauw, bruin, kaki, bordeaux, geel, groen, grijs, beige en wit. Allen in egaal en/of met een werkje. En dan nog wat gekleurde stof met dikke of dunne strepen en wat bedrukte stoffen met grotere afbeeldingen. En dan heb ik natuurlijk nog allerlei kleuren fleece. Kortom: denk dat je beter zelf een kleur (of kleuren) kan bedenken en dat ik dan kijk welk stofje ik daarvoor heb @Daan: succes met vroeg opstaan morgen Allemaal voor een goed doel! Je waardes waren in elk geval prima, dus hopelijk is deze punctie eenmalig en daarna noooooit meer nodig! (we hebben namelijk nou nog steeds geen eerste smep-tweeling ) @All: Laterrr!
oefening baart kunst (Hier trouwens ook door mijn moeder: heeft jaaaaaaaaaaaaren gewerkt als naai-juf ...was daarvoor coupeuse van beroep... )
@ miepster: wohohoho! wat een prachtig mooie kindjes zeg daarbinnen!!!! En jaha, die gaan nu wel wat plek innemen! Crowded house! En ja, ben ook verbaasd dat je precies weet wie wie is! Hoe doen ze dat? Even Wee in een schone luier... kwam toch een poepie uit...
Even snel, alleen even Miepnieuws gekeken! Miep, moppie wat leuk die foto´s, wat mooi, nou die tranen kwamen hier wel.. Wordt hier toch wel emo van! Geweldig nieuws allemaal!!!
Hihi, naaimachines slaan altijd op hol als ik in de buurt kom....grappig dat jullie allemaal van smeppen overstappen op naaien
wahahah...we moeten toch wat. En al dat spul dumpen we straks bij jou! Ik kan nu 2 dingen doen trouwens...verder met de naaimachien of mogelijke uitbreiding van mogelijk nieuw huis uit gaan tekenen... ...of lekker blijven zitten op de bank!
@ Miepster: en goed nieuws over de aanhechting van de navelsterengen aan de placenta. Goed dat ze er zo bovenop zitten! hahaha ja, na SMEPpen komt naaien... en pas maar op jij... jij nait straks voor 3 @ Beest: ik zit al op de bank maar wil eigenlijk met de naaimachine aan de gang... maar moet eerst de puinhoop op tafel wegwerken! Ben benieuwd naar jullie huis ideeen!
O ja, en ik ging een soort van Advent kalender maken voor Kaa om af te tellen tot haar verjaardag! Wil een reuze grote verjaardagstaart maken waar ze elke dag een vakje open mag maken. Ze is dol op boekjes met van die vakjes en deurtjes namelijk (welk kind niet...) dus eerst karton halen op kantoor! Zwaai! Ha, ik zie dat Wief er is! Lijkt me goed teken... of gaat ze andere dingen melden! Oja, voor de Wief poll: 12-11-10 om 09.08
hihi crowded house... YouTube - crowded house its only natural ... met de text "its bigger than us!" vriendin met 2ling heeft de eerste dagen...misschien weekjes op een teen van een van de twee wat nagellak gedaan...om ze toch zekers te weten uit elkaar te houden...maar dat is binnenboord nog niet van toepassing
De naaimachienes zijn naar me nicht gegaan dus, daar heb ik wel eens over ges[pamd...en ik heb haar ouwe. Die tevoorschijn gehaald en opgestart..dan moet hier een hendeltje zitten ..en die moet naar beneden..ojeej de spoel is op...hoe dee ze dat ook alweer....ma stuur me eens... Hihi zo heb ik wat aangeklooid en best te spreken over het resultaat
G4, wat een leuk idee voor Kaa! Heerlijk, zo'n crea-bea mum... Beast, ben heel benieuwd naar het 'nieuwe huis'... weten jullie al of jullie gaan bieden? Wief, hoe is het daar? Alles rustig? Uit elkaar houden; is nu nog best simpel >> Quick heeft een eigen vruchtzak en Flupke ligt in het midden, Sjors links voor de kijkers, rechts voor mij . En Sjors laat zich moeilijk zien, Flupke is erg druk en Quick is meer van het zwemmen dan van het schoppen en slaan. Miepman maakt zich idd nu al druk over hoe ze uit elkaar te houden als ze geboren zijn... maar had idd ook al van het idee nagellak gehoord. Kan niet garanderen dat de 'tweeling' niet ergens on the way gewisseld zal worden, hahaha.
Nee we gaan eerst nog eens met een bouwopzichter kijken of die kan aangeven wat uitbouw ongeveer gaat kosten en nog wat adviezen voor vragen van ons....M wilde dat eigenlijk 6 nov doen maar da vond ik niet zo'n briljant idee