@Daan, succes morgen meid, spannend. @Miepie, heb ook nog 2 leuke namen: Alissa en Elize. Trouwens ik vond/vind Marit ook al heel lang een leuke naam. @Marieke, balen zeg dat het nog niet beter gaat en dat je niks mag doen. Verder heb ik echt niks onthouden, ik krijg hier thuis steeds bonje, omdat ik alles vergeet, moet woensdag toch even naar de ha, dus ga toch eens navragen, want het is echt gewoon niet leuk, zoveel vergeten. Ben zaterdag trouwens weer ongesteld geworden, dus daarom naar de ha, ga spiraal laten zetten, en een spuit in mijn slijmbeurs in mijn heup krijg ik ook. Wordt een vol schema bij de ha. Morgenmiddag weer een beetje werken, is een soort in house cursus, moest daar toch maar naar toe, aangezien ik nog steeds een contract heb van een jaar.
Hey lieve meiden, Even een kort berichtje van mij na deze zenuwslopende ochtend. Vanochtend hebben we ons om 06.15 gemeld in het ziekenhuis. Na eerst heel de ochtend door te hebben gelopen met de verpleegkundige was het om 06.45 dan eindelijk zover. Eerst werd er een infuus ingebracht met pijnstillende medicatie. Daar werd ik erg draaierig van maar ook een beetje high. Ook werd er dormicum gegeven. De bloeddruk en saturatie werden goed in de gaten gehouden. Er werd eerst een echo gemaakt, de follikels waren mooi doorgegroeid en thank god was er nog geen eisprong. Er zijn in totaal 10 follikels weggeprikt. Moet zeggen dat het me meeviel qua pijn. Was geen lekker gevoel, even tanden op elkaar en doorbijten. Toen is er nog een zetpil dicofenac gegeven en toen ben ik de film kwijtgeraakt. Rond 07.30 werd ik wakker op de uitslaapkamer met nog steeds het infuus. Manlief was inmiddels met koffer vertrokken naar het andere ziekenhuis. Rond 10.15 kwam manlief weer terug met goed nieuws. Er waren 7 eitjes gevonden en er waren ook voldoende zwemmers. Nog een eindgesprek gehad, over het verdere verloop. We worden donderdag tussen 12.00 en 14.00 gebeld of er emmy's zijn ontstaan. Vanmiddag beginnen met de utogestan, en Miepie we hebben pillenschieters gekregen, alleen met mijn suffe kop heb ik die in het ziekenhuis laten liggen, dus die is manlief nu aan het halen. Nou ik kruip lekker weer mijn bedje in, ben nog zo suf als een konijn. Iedereen erg bedankt voor het meeleven! Groetjesss
@ daan fijn dat het een beetje is meegevallen, en idd een prachtige opbrengst! Ik duim voor de emmy's! @ tezzz kwam het uit dat ik vrijdag rond 3 uur het gele ding bij jou op kom halen? Kun je even je adres pb-en en voor de zekerheid je nummer, of is dat niet veranderd sinds de vorige keer? @ iedereen heel veel liefs, ik lees (en leef) wel mee maar momenteel even niet zo "in the mood" om op alles te reageren.....sorry......
**knuff voor onze Moas** @daan...wat een mooie opbrengst! Wel evengoed allemaal harstikke heftig..hoop op 7 mooie emmy's
He meiden, Daan, fijn dat je de punctie achter de rug hebt en wat fijn dat je er een roesje bij hebt gekregen! (Ik persoonlijk ben "gek" op dat roesje, al viel ik van de dormicum zelfs na 2x extra niet in slaap, had toch het gevoel lekker high te zijn) Wat een goede opbrengst, nu hopen op een aantal top-emmy's! Nou beeb is nog steeds binnen! Heb niet veel teruggelezen. Was echt zo ziek gisteren! Net naar het zh geweest om bloed te prikken en morgen moet ik me al om 08.30 uur melden op een zh 40 km verderop. Balen, ik ben bang dat ze met per ongeluk verkeerd hebben ingedeeld. Nou ja we zien wel. Oh ja vandaag is mijn lichaam blijkbaar met een "grote schoonmaak" begonnen.... lees zware diarree, komt me bekent voor..... Zo ff een boterham eten, C naar bed doen en aan de schoonmaak
Wat lees ik wieff..grote schoonmaak...das meestal een teken van niet lang meer. Hoewel ik dat 4x gehad heb...en het nog lang geen tijd was voor Siem...
mmiddag! pfff Daan, heftig allemaal hoor. Mooie opbrengst en nou maar wachten of ze allemaal goed delen. Veel sterkte met afwachten! @Mielenl: U heeft 1 persoonlijk bericht! *En een dikke KNUF* @Wieffie: hmm..bij mij begon die grote schoonmaak pas toen ik ook echt begon met bevallen...misschien in dit geval toch een symptoom van je griep? Hopelijk kan je een beetje goed uitzieken. @Marieke: begin je al een beetje verschil te merken met die nieuwe ab? Balen zeg, dat je nou zo lang in de lappenmand zit... @All: vanavond weer 10-min.gesprekken van de kids...zucht...L is zoooo slecht in rekenen...eens horen wat ze daar op het moment op school aan doen... en best benieuwd hoe Y zich gedraagt in zijn groep van 37 leerlingen (!) Heb het idee dat het wel redelijk gaat trouwens.. we zullen het allemaal wel weer horen vanaaf.. @Miepie: Wat dacht je van Loes of Luite? Mijn oppaskindje van vroeger heet Loef (makkelijk te schrijven maar komt nooit voor!). Offeh..Martijn? Alieke? Sanne? Pieter? Olaf? Jesse? Jessie (1 van mijn favorieten trouwens, maar pastte niet bij L en Y ). Heb je er weer een paar om over na te denken @All: laterr! ...was ophangen...
Esmee wil geen middagdutje vandaag. Ligt al vanaf 12:30 in bed, maar heeft alleen maar zitten kletsen. Nu is ze aan het huilen, maar ik heb héél even de babyfoon uitgezet... (schandalig!)
Beastie, 4x grote schoonmaak... pfff... das echt zwaar minder Grote schoonmaak heb ik bij de C de dag voor de bevalling gehad. Ben benieuwd af dit idd ook weer de aanleiding voor de bevalling is.... Echt griep is het volgens mij niet. Heb ook geen buikpijn of zo. Misschien heeft het toch te maken met het afbouwen van de prednison. Dat daardoor de darm toch weer meer ontstoken raakt maar dat zal ik dan morgen van de arts wel horen....
Kolven op de WC???? Dat meen je niet! Wat mensonterend! Dan zou ik gaan poepen op het bureau van de baas!
G4 Bij ons op school kolfte mijn collega in het kantoor van de conrector, die werd dan tijdelijk uit zijn kantoor gezet . Daan, super dat het vandaag zo goed is gegaan, en fijn dat je zo lekker duf werd gemaakt . Hopelijk valt de napijn als je meds uitgewerkt zijn ook mee... en luister naar je lichaam, doe rustig aan! Ik had de laatste poging ook 7 rijpe eitjes (en 3 niet-rijpe) en zijn 7 prachtige embryootjes geworden - hopelijk voor jullie een zelfde resultaat! Mariek, voel je je al wat beter? Zag ook weer leuke namen langskomen.. ook weer een paar van ons "maybe-lijstje". Volgens de nub-theorie zouden het 3 meiden worden, haha, ben benieuwd (arme Miepman). Dikke knuf verder voor iedereen!
daan hoe is het nu meid? hopelijk komen er mooie emmy's uit donderdag spannend hoor! en zorg jij dan voor de eerste smep 4ling? miep 3 meiden ja? hihi ik denk dat het 2 meiden en een jong worden.. lol al bijna 13 weken zwanger gaat hard! hier nog steeds niet goed in orde... momenteel weer erg veel pijn maar ja ik mag niet klagen dat is mn eigen schuld. ik zou vandaag ff 2 uurtjes op angela passen, donderdag de hele dag maar dat heb ik sowieso afgeketst, en dacht oke of ik nu hier op de bank zit of daar en angela vermaakt zich zelf wel.. dus ben ik om 4 uur die kant op gegaan. toen moeders weg was ben ik daar op de bank gaan liggen, angela lag lekker bij me dvd te kijken. op een gegeven moment was ze t zat en wilde ze spelen, toen ik zei dat ik wat ziekjes was gebeurde er dit: aaaaah kieke (ze kan marieke zeggen maar ik ben en blijf kieke haha) siekjes??? kreeg een kus, handje over mn hoofd wrijvend keek ze me heel zielig aan. ze liep even weg pakte een boekje en ging me een haaltje (verhaaltje) voorlezen, toen moest de lamp uit en ging ze soep voor me koken in haar keukentje, ik kreeg t en ze zei: is MET ballen! *proest* vervolgens kreeg ik een toetje en toen ging ze alles afwassen en kwam ze weer naar me toe, gaf me een kus, aaide me over mn wang en zei: luf you nu lekker slapen? kieke sielug kieke siekjes... echt ik kon wel janken.. en nu heb ik mega pijn, niet dat ik wat gedaan heb in feite maar t autorijden was eigelijk al teveel.. maar eigen schuld en heb t er even voor over.. wat kan je toch veel van zon humpie houden he
@ mariek * smelt * vervelend dat je nog steeds zo benauwd bent.....doe rustig aan meis! @ wief fijn dat uk nog in de buik zit......zou mooi zijn als je de 37 weken gaat halen! met welke termijn is C trouwens geboren? @ beast ik vind het ook wel belachelijk hoor dat je op de wc moet kolven.....is dat een tijdelijke oplossing ofzo? @ dimple wat vervelend dat je zo vergeetachtig bent.....maar vooral vervelend dat dat thuis voor zoveel frustratie zorgt. Succes bij de grote onderhoudsbeurt bij de HA en je cursus op het werk!
He meiden, Ik kom ff melden dat ik helaas weer in het zh ben opgenomen. Mijn bloeddruk was helaas sky-high en ze hebben nu het vermoeden dat ik misschien een zwangeschapsvergiftiging heb.... mooi kl*te dus weer. De komende 2 dagen zal ik zeer waarschijnlijk hier moeten blijven
@Wieffie, oei, das minder. Sterkte. @Marieke, was zeker niet zo'n slimme zet, maar wel super-schattig. @Miele, jij hebt ook knuffeltjes nodig, knuf knuf. Verder?????? Weet niet. Net terug van cursus.....slaaaaaaapverwekkend, belastingen 2011....zooo saai, maar ja, ik wil dit doen.