Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Och wieffie, dat is niet leuk! Hopelijk mag je wel snel naar huis. Wat gaat het anders worden? Inleiden?
    Sterkte!

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @wieff....sterkte meid, niet leuk in zh blijven..en C missen natuurlijk. Maar luister maar goed naar de dokters...je beeb moet gezond blijven ;)...en je bent alweer 36½ week dusss dat is best een mooi termijn

4x buikloop gehad met Siem...erg pijnlijk. de laatste x met 34 weken ...die was wel heftig...dan rommelde me buik en dan Siem weer en de dag erna dat het over was voelde ik gewoon dat Siem aan het bijslapen was;)

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Baas is al niet zo blij dat ik kolf...maar de lol is er hier ook snel vanaf.

Krijg een beetje het zelfde gevoel als onze regering.........we moeten allemaal aan het werk, maar de zaken om ons aan het werk te helpen/houden daar geven we geen aandacht aan....maar goed dat is een ander verhaal.

en op de wc...het is niet zoveel slechter dan in het archief waar ik normaal zit8)

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    nog ff een gek verhaal...

Ons huis werd vandaag getaxeerd in opdracht van de kopende partij ivm hun hypotheek. Komt onze makelaar aanlopen met...jawel..de makelaar die we als eerste over de vloer hadden;) M had subtiel de opmerking gemaakt dat hij hier wel vaker was geweest dus onze fijne makelaar snapte de hint....makelaar 1 vroeg waarvoor we het verkocht hadden..M vertelde de prijs..waarop we het antwoordt kregen dat we dat heel goed hadden gedaan. **jah uiteindelijk hebben we 28.250 meer gekregen dan zijn advies prijs...:$** Ik denk dat ie het huis nog steeds nix vind..benieuwd waarop ie het taxeert...en of ie nog eens zal nadenken over zijn "verkoop tactiek/introductie praatje"..whahah of all taxateurs juist hem, wat een giller:p

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    zit ik in me eentje te monologen??

@leen...hoeist met de (.)(.) en kleine S....de S van SPAM!:D:D:D

6. wieffie jeetje meid doe rustig aan... heel veel sterkte knuff

dimple nee was ook een erg domme zet, heb nu ook weer koorts.. dacht echt dat t niet uit maakte of ik nu hier op de bank lag of daar, maar denk dat die autorit t heeft gedaan.. fout dus!

beast, sjonge wat een knuppel he... wanneer krijg je te horen waarop hij t taxeert dan?

enneh idd leentje waar blijft de spam ;)

7. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Yep, ik wil ook spam!

Beast, wat een giller! Hij zal zich vast een keertje achter de oren hebben gekrabt!

Ik wilde deze even met jullie delen.
    YouTube - Vrolijke Stijn!
    Let niet op mij hoor. ;)

8. hihi had t filmpje al gezien op je haai steef. super.. hoop echt snel beter te zijn en langs te kunnen komen.. hij word alweer veel te groot :(

9. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Als mijn bloeddruk morgen niet gezakt is krijg ik bloeddruk verlagende meds en dan zal ik nog een poosje moeten blijven waarschijnlijk. Verder gaf de CTG ook aan dat ik nog steeds weeën heb. Ik denk dat dat met de beslissing om me te houden wel meegespeeld heeft. Lig nu tegenover een mevrouw die fikse weeën heeft en hoop een beetje dat ze straks naar de vloskamer mag.. ;)

10. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hier even een berichtje van Wieffie's vriend, gezien Wieffie geen mobiel in het ZH heeft en dit wel leest. Meiske ik denk aan je hoor, Colin ligt lekker te slapen in zijn eigen bedje, moest wel ff huilen toen je moeder hem uit zijn slaap haalde, maar viel hier weer snel in slaap. Super van Twente he, wat een mooie pot en zeer verdiend. Hopelijk heb je je niet te druk gemaakt bij de wedstrijd (voor je bloeddruk), was wel weer zenuwslopend met al die kansen.

Morgen neem ik je mobiel mee en komen Colin en ik bij je langs.
    Slaap lekker,

Kus mij.

Ben morgenochtend wel op MSN, je hebt ook MSN in ZH op dat scherm. Kunnen we even chatten.

11. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Och wat lief!!!!!!!!

12. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Wat slim van je om hier in te loggen... hahaha... maar ik heb je al een paar emails gestuurd ;)

De vrouw die moest bevallen is inmiddels weer verplaatst maar krijg net weer een nieuwe kamergenote...

Ga zo maar ff proberen mijn ogen dicht te doen... hopelijk is het dan snel weer morgen.... ;)

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Wieffie: wat heb jij een lieve vriend ;) Veel sterkte vannacht met het slapen! (zal wel onrustig zijn zeker met dat in en uit geloop steeds...). Hopelijk blijft de kleine nog even zitten, maar je hebt wel gelijk hoor: je bent al 36.3! Je doet het al fantastisch vergeleken met de eerste keer!

knuf!

@Marieke: wat heerlijk he, die kleintjes? Hopelijk knap je snel op van de 'soep' :)

@Mielenl: yep, woon nog steeds in L ;)

@All: trustuh!

Liefs Tezzz

14. bapsie

bapsie Niet meer actief

Wieff succes, en wat de andere ook zeggen je bent al 36,4!!!

15. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ wief wat lees ik nu?! in het zkh opgenomen, wat vervelend meis! Gelukkig heb je - zo te lezen - een heeeeeeele lieve man die goed voor C en jou zorgt :)
    Meis ik denk aan je, ik hoop dat je bloeddruk niet verder stijgt en dat je gauw weer naar huis mag!
    * knuf *

wilde nog even met jullie delen dat ik me maandag helemaal had ingesteld op mijn ongi, maar gisteren (op 2 veegjes na) het bloedverlies weer gestopt is..... :(

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    mogge!

aaaaaaaaaaaaah, Wief, wat heb je een lieve vriend!
    Wat klote dat je in het ziekenhuis ligt! Ik leef met je mee!
    Hopelijk er snel uit!

Miele, PUPO!

17. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Morguhhhh,

Wieffie, beetje geslapen??

Stuitermiele:D:D

Eindelijk wordt er een keertje geen Wup om 6 uur wakker, wordt er weer een Digger om 5.15 en 6.15 wakker:(, maar ja, nog even wel kunnen slapen.

18. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Oh miele, wat spannend! Hoeveel dpo ben je nu? Ook vanuit het zh ga ik heel hard voor je duimen!

Hier een verschrikkelijke nacht achter de rug. Bijna geen oog dichtgedaan maar mijn bloeddruk was vanmorgen weer mooi gezakt naar 125/80! Wauw ga nu heeeeeeeeeeel hard hopen dat ik misschien straks wel naar huis mag...

19. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ wief nou, dan duim ik voor jou dat je weer lekker met je mannen mee naar huis mag!

zit nu op 12 DPO, normaal zou ik vandaag ongi zijn...jullie zullen wel gek van me worden, haha!

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    test? ;)

pffff..nou gek niet, maar je maakt het wel errug spannend zo!

Goed zo Wieffie! Nou laag houden die druk! (En rap een beetje :D )

Deel Deze Pagina