@ mielenl jah t is eccht zo leuk, bah zegt ie nu ook na en roept ie tegen van alles en nog wat zo schattig! en hoe is t met jou? alles wat bezonken? en alweer aan de klus? of fe een ronde rust?
Morgen! Embryo reductie, daar had ik nog niet van gehoord. Zouden ze daar in deze fase nog over beginnen? Ik weet niet rpecies wat het is maar als ik denk dat het is wat het is (geen goed nederlands volgens mij) dan krijg ik er een beetje de kriebels van. Maar kan goed dat ik ernaast zit. Beast, Siem al weer een half jaar! Pffff....wat vliegt de tijd zeg! Mielenl, hoe is het in het klushuis? Marieke, hoe was je weekend. Jullie hebben volgens mij wel echt superweer gehad. Had je mannetje je erg gemist? Bapsie, jij zit dus weer op de wachtbank. Leuk zeg dat hij papa en mama kan zeggen. Nog even en je krijgt hele discussies over vanalles met ze haha. He Tom, kunnen wij ergens dat affiche zien? Ben wel benieuwd. Ik ga weer even aan de slag!
nee hoor we gaan gewoon door. ik heb de 18e weer een afspraak met de gyn, en ik heb wel een paar dingetjes te melden en vragen....
@ bapsie ik heb wel fm's gelukkig, omdat ik de afgelopen ronde ook weer zo raar vond gaan, en weer veel bloedverlies gehad vlak voor mn ei. Ik weet wel dat ik in zo'n ronde ook zwanger werd, maar toch zegt mijn gevoel dat die 50mg clomid niet genoeg z'n werk doet. Ik zit nu op cd 6, volgende week (op cd13) de eerste fm.
okee, wel goed dus, dan weet je ook waar je aan toe bent, en wanneer ga je dan eventueel omhoog qua dosering?
@Beast, gefeliciteerd met de 1/2 verjaardag van Siem. Tja time is flying. @Baps, schattig he, als ze bewust dingen gaan doen en zeggen. @Miele, we hebben nog geen blokken gezocht, ga ik vandaag doen. Net naar de ha geweest met Digger, hij zit helemaal (gezicht en borstje) onder de uitslag. Op het cb zeiden zevorige week dat het de hormonen waren, maar was er toch niet gerust op. Ha zegt nu dat het toch wel een gewone uitslag is, kan dus een allergische reactie zijn. Nu een zalfje gekregen en nog een weekje aankijken en als het dan erger is geworden ovestappen op hypo-voeding. Voor mezelf een mirena spiraal gehaald, nu wachten op ongi. En dan krijg ik gelijk een spuit in mijn slijmbeurs in mijn bovenbeen, waar ik ongeveer al eeuwen last van heb. Moet dus nog een paar keer naar de ha de komende tijd
O ja, Miele, helaas Jamie heeft niet gewonnen, problemen bij de pitstop, uiteindelijk 17e geworden. En Matt is 30e geworden
mmmmmmmmmmorgen allemaal! Zo. Dat was me het weekje wel. Erg druk geweest met de voorbereidingen en uitvoering van L's feestje, du even wat minder hier te vinden. Uiteindelijk maar besloten in m'n eentje het feestje te doen (liever Y en K uit de weg, dan manlief om te helpen met 'mode maken' ), dus was wel aardig kapot zaterdagavond Maar het verliep vlekkeloos en de meiden vonden het hartstikke leuk gelukkig! @Miepie: prachtige eerste familiefoto! Gaan er nog heel veel volgen, maar vind wel dat je deze vast mag inlijsten Alvast veel succes voor woensdag en hopelijk zitten Flupke en Sjors mekaar niet nou al in de haren @Beast: wat fijn dat er zo veel mensen kwamen kijken en vooral natuurlijk dat je morgen al een vervolgafspraak hebt staan! Hopelijk wordt het wat. Dan kan je vlug je slag slaan met dat huis wat jullie gezien hebben. @Leentje: Prachtbuik! Nog heel even wachten meid en dan...moet bijna de gehele inhoud van je buik door dat kleine gaatje Sterkte met de laatste loodjes en een knuf voor het feit dat je nog maar zo weinig kan doen voor je vriendin Gelukkig kan je altijd een luisterend oor zijn natuurlijk he? Da's ook heel veel waard! Geniet nog ff van je prachtige buik! @Tom: wauw! Jij groot op een poster? Jij is 8) Ben je nou eigenlijk wel of niet verkiesbaar? Helaas mag ik niet op je stemmen @bapsie: die XL is al verder dan K. Die zegt alleen 'mamma' als ik er niet ben (maar dan ook heeeeeeeel vaak! ). Heb het zelf nog nooit gehoord. K is meer van de 'haaai', 'aaai' (aaien) en 'aajjj' (aju). O ja, als z'n fles op is zegt ie 'oh'. En z'n luier is altijd 'bah'. Hij maakt wel klanken die lijken op de woorden, dus ik snap 'm prima. Maar manlief zegt altijd 'jij hoort ook gewoon wat je wil horen'. Ach...als we mekaar maar begrijpen maak me er trouwens weinig zorgen over. Hij kletst ons de oren van de kop, net als z'n zus altijd deed (en nog steeds doet). En zijn broer had tot z'n 3e een vocabulaire van ongeveer 20 woorden en begon toen opeens in volzinnen te praten! Dus dat komt wel goed @Mielenl: hopelijk Kunnen ze je helpen in het zh dmv de fm's. Moet wel zeggen dat mijn ervaring is dat ze niet zo snel ophogen als je wel gewoon een ei krijgt. Ik schrijf ook nog af en toe bij 'pco en clomid' en eigenlijk alle meiden daar kregen een later ei door de clomid, dus een ei rond dag 20 is niet zo heel gek. @All: moet er weer vandoor. 'spreek' jullie later weer! knufs toe ol! liefs Tezzz
Hahahahaha ja, en ik word bij de gedachte alleen al telkens meer zenuwachtig hahaha. Waarom is er geen sesam-open-u-hormoon. Op het moment supreme gaat alles open en na de bevalling weer netjes dicht. Zonder ook maar enige schade.
mogguhhhhh.. Niet veel bijgelezen....wel een prachtige buik voorbij zien komen!! Kwam even iedereen knuffelen en een flinke zwaai vanuit deze kant.. oh en een kleine spam...
WOW kwam effe snel spieken... en val met mn neus in de (halfbloedpinda)boter! Wat een pracht meissie is dat! En wat een bijdehandte snoet zeg! hahahah pittig, maar ook lekker, ding! even beejte terug lezen snel...
WoW leen! Wat een prachtige buik! Hoeplijk kun je er nog even van genieten voor het Sesam-open-u schouwspel gaat beginnen! Gelukkig is de deur al eens open geweest dus dangaat het nu helemaal makkelijk Niet helemaal goed gelezen, maar heb je erg last van zuur? Ik zeg: Rennies... die vrat ik op het eind (op advies van mn VK) en dat voelde zo lekker! KWam verder even neuzen hoe het met Miep is en zie dat ze zo ongeveer in winterslaap is om alle buikbewoners goed te laten groeien! GO MIEP! Goed tukken en broeden! En idd. waag het niet om over embryoreductie te beginnen Ik hoop dat alles lekker gaat met je trio! Oh Beest wat goed zoveel kijkers! Vind je het niet een beetje spannend dat jullie huis opeens verkocht kan zijn.... Dan moet manlief wel heel hard aan de aanbouw Smak! Ik duik mn werk weer in!
@miele Ja jij hebt echt puin!! vergeet je niet om een fototje te spammen op de h als alles klaar is? (de keuken) Ik heb puin van de kinderen maar dat is meestal droog spul maar ligt er altijd weer. Overigens alvast succes bij de gyn, ik hoop echt dat zij of hij gaat verhogen. Gun Jou en Siemens ook een tweede brusje. Gun het je heel erg! Dikke kus!! @Wieffie en Leentje Het is misschien niet zo orgineel maar ik sluit mij helemaal bij de woorden van eentje aan. Ik dacht er laatst nog over. Jij klaagt helemaal nooit. MAg idd best, en een dikke kus en knuffel! @Wieffie Overigens over die backup begreep ik ook niet helemaal. Dat wordt bij verschillende klanten van ons voordurend gedaan. @Tezz De kaart is dit weekend pas de deur uitgedaan. Hoe was het feestje afgelopen zaterdag? Ben erg benieuwd. Caya vertelde laatst het verhaal nog van de poepluier in de trein en de toverrugzak waar van alles uitkam! @Babsie L zegt c maar dan de naam volluit tegen alles. Tegen het zonnetje van de teletubbies, tegen zijn eigen spiegelbeeld en tegen S de oudste. Verder zegt ie bole, kaas, mauw, koke boe, beeeeehhh (de geit) Heite, mem (idd als ik er niet ben) toet toet. En hij verteld met een serieus gezicht hele verhalen waar wij niets van begrijpen.. Hiihih en is het bij jullie pappa en mamma in het fries of niet? @Miepie Mooie foto van de echo en na het gegoogled te hebben lijkt het mij een hele moeilijke vraag over die reductie. Ik denk aan je woensdag! @Beast 74 AL, alleen L zat er ook al met een half jaar in die anderen waren veel kleiner. Maar L heeft nu ook al 92 in de meeste kleding. Hij is vooral lang! Succes met de vervolgafspraak en ik hoop voor jullie dat het voorspoedig zal gaan met de verkoop. @Leen Heel veel sterkte!! MEt de laatste loodjes want die wegen het zwaarst! voor de lijstjes L is geboren op 18 maart ipv 17 maart en Ik gok Leen op 19 oktober als mijn schoonzusje jarig is. Natuurlijk zet ik mijn kop op hyves, ik heb hem al gezien maar mag hem nog niet op h zetten eerst krijgen de leden hem op zaterdag te zien. Ik heb er voor gekozen om mij niet verkiesbaar te laten stellen. Omdat ik geen tijd heb om in de raad te gaan zitten, maar ik ben lid van het bestuur en de kandidaten commisie heeft ervoor gekozen om mij op nummer vijf te zetten. Overigens zonder mij daadwerkelijk gesproken te hebben. Dat vond ik ook wel grappig. Als ik voorkeurstemmen krijg kom ik natuurlijk wel in de raad dan heeft de burger gekozen. Dan doe ik mijn democratische plicht. Ik ga wss wel in een commisie zitten. En dat is ongeveer twee keer per maand, een avond waar je ook gewoon voor betaald krijgt. Dus dat ik weer wat meer voormijzelf ga werken staat wel vast. Ik ben nu campagneleider en dat is ook al heel druk, maar wel leuk en eerlijk is eerlijk. In de leemte van mijn CV staat naast een niet afgeronde toegepaste psychologie studie, bestuursfuncie kandidateringen en campagneleiderschap heel mooi. Dan heb ik toch niet niks gedaan zeg maar.. Dat klinkt een beetje bot omdat ik zoveel plezier beleef aan mijn meestentijds thuisblijf moederschap. Maar ik hoop dat jullie begrijpen dat ik dat genuanceerder bedoel. Nu ga ik weer even door met de afwas en de was kan heerlijk buiten en dan wil ik eigenlijk de ramen ook nog even zemen nu de kleine prins zo heerlijk ligt te slapen.
He meiden, Leentje, thx voor je lieve berichtje. Ach ja, ik klaag genoeg thuis hoor Maar het is idd wel eens lastig. Wel vervelend zeg dat je vriendin ook weer zoveel last heeft. Kan me voorstellen dat je je dat nu erg aantrekt maar je moet nu ook een beetje aan jezelf denken. Moet eerlijk bekennen dat hier de "zenuwen" voor de bevalling ook wel weer komen hoor. Heel normaal natuurlijk maar hopelijk heeft Go helemaal gelijk en gaat een 2e keer makkelijker Enne, ik drink hier ook warme melk tegen het maagzuur en als het te erg wordt neem ik ook een rennie. Oh Diaan, wat heb je toch een schat van een meisje zeg!!! Wauw, wat een mooie foto! Heerlijk zulke spam! Bapsie, wat knap dat XL al heel bewust papa en mama zegt! Zo lief he, daar kan je helemaal van smelten. C zegt ook papa, mama, daaaaaaaag, ast (alsjeblieft is hem te lang) max, huis en nog een paar kleine woordjes. Maar kletst ook de hele dag door. Heb je goed gesmept deze ronde? Hopelijk is het weer snel raak! Miele, ik heb ook een verhoging van de clomid gehad hoor naar 100 mg en zou de volgende ronde zelfs naar 150 mg gaan maar dat was gelukkig niet meer nodig. Toch kwam mijn ei dan niet veel sneller. (dag 21 ofzo) Ik hoop dat je de antwoorden op je vragen krijgt en dat je nog maar 1 ronde clomid hoeft te nemen. Marieke, heb je een lekker weekend gehad? Idd wat leentje zegt, jullie hadden er wel geweldig weer bij! Heb je inmiddels al bloed laten prikken? Beastie, jeetje de tijd vliegt echt snel, siem alweer een half jaar! Blijven van die bijzondere momenten he! Dimple, wat zielug dat Digger zo'n last van uitslag heeft. Hopelijk werkt de zalf snel en is ie er snel weer vanaf! Enne hopelijk valt de spuit mee. Heb je dat vaker dat je daarvoor een spuit moet halen? Miepie, kan me goed voorstellen dat je je soms erg moe bent hoor! Zeker als je ook nog eens ruimte moet maken voor 3 kleine wondertjes! Doe maar lekker rustig aan en ik ga duimen dat de echo woensdag helemaal goed gaat zijn en dat de beebs netjes naast elkaar groeien! Vanmorgen ben ik dus weer gaan bloedprikken. Ik wilde dat ze toch eens op bijscholing gingen, wat een pruts-prikkers zijn het hier zeg. Ben weer bont en blauw. Ze liepen weer 5 minuten te wroeten in mijn ader omdat ze er geen bloed uit kreeg. Ik nog netjes vragen of ze misschien mijn andere arm ff wilde proberen maar nee hoor, dat was zogenaamd niet nodig. Nu maar een buisje weggestuurd met een paar druppels want dat was volgens haar wel genoeg. Nou zal mij benieuwen.... Maar ik denk dat ik morgen pas de uitslagen krijg omdat dan mijn arts er ook weer is. Anyway.... tijd voor de beloofde spam Mijn mooie mannetje
Tom, jeetje je bent echt een bezige bij zeg! Ben benieuwd als hij op de H staat. Geef dan maar ff een gil, gaan we je bewonderen Enne, thx voor het meeleven. Zo als ik er nu over denk dan hoef ik ook nog maar een paar weken en dan waarschijnlijk nooit meer. Ik heb gewoon heel erg veel pech gehad tijdens de zwangerschappen en hopelijk is dat straks na de bevalling weer net als na de bevalling van C een stuk beter.