Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Bolle reet had ik al, een zwembandje ook ;)

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Nee hoor, alleen een zwangerschap ;).

3. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Leentje, wat knap hoor dat je nog met bv bezig bent en het ook nog wilt volhouden. Hopelijk helpt het tepelhoedje een beetje. geen tips helaas.

@Lola, lekker hoor, zo weinig hoeven te koken, hier vandaag andersom, heb maandag gekookt en vandaag het restant naar mijn ouders gebracht.

@Miepie, jeetje, het kost nu al al je tijd de 3 super-wondertjes.
    Buikje wordt al wat.

@Wieffie, fijn dat je weer thuis bent. Wel nu goed echt je rust houden he. Gewoon de boel de boel laten, probeer door alle stof heen te kijken8)

@Miele, laatste.....niet zo goed he, toch beter gaat toeteren:p

4. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Ben vandaag bijna een uur bij de ha binnen geweest:$, das me nog nooit overkomen. Eerst spiraal inbrengen, niet leuk, beetje pijnlijk, maar pijn was ook meteen weer weg, dus wel te doen 1x in de 5 jaar8)
    Daarna spuit in mijn heup gekregen (Daan was het geloof ik: was de eerste spuit ja), we weten alleen niet zeker of het wel mijn slijmbeurs is, heb vooral pijn die uitstraalt naar mijn dijbeen, dat was al sinds de bevalling van Wuppie, dus afwachten of het helpt. Nog verder gehad over mijn moeheid, moet bloed laten prikken op van alles en nogwat, o.a. schildklier (was al tijdens zw.schap twijfelachtig), vitamine en weet ik wat. Dan ook gelijk een echo laten maken om te kijken of de spiraal goed zit.

Toen hebben we het nog over Digger gehad, hij heeft Berg, hoeven we niks aan te doen, kan geen kwaad. En ik moet naar de kinderfysio voor zijn voorkeurshouding, hoofdje was ietsiepietsie afgeplat. Minimaal.

Wuppie is ook weer aan de puf, aangezien hij weer behoorlijk aan het hoesten en roggelen is, vond de ha een goed idee.

En toen was er bijna een uur voorbij.

5. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Jeetje nog een maand en ik ben alweer aan het werk, heb zooooo geen behoefte om te werken:(

6. oooh miep dat is al een mooi buikje :D nice!!!!
    staat je goed :D

dimple jeetje das een tijd bij de huisarts.. hopen dat de spuit gaat helpen.. en dat je geen last hebt de komende dagen van je spiraal..sneu dat wup ook aan de puf is.. :(

hier vandaag zooooon lief kaartje gehad :D echt te lief gewoon. van Esmee en Stijn, en natuurlijk van hun mama steef ;)
    met mooie fotos op de voorkant van de kids :D zo leuk!
    thx meid!

7. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Miep, wat een mooi buikje al! Jemig de pemig hoe zal je er over 2 maand uitzien???
    Ik blijf maar naar de foto kijken en me verwonderen dat daar gewoon drie beebs inzitten!

Dimple, dat was heel wat voor de dokter. Maar je bent er ook weer vanaf voorlopig hoop ik voor je!
    Een maand kan lang duren. Niet teveel aan werk denken!

Marieke, kaartje had je even verdiend. :)

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Avond!

@ Miep, ben net als Beastie benieuwd naar verhalen over reacties. Ik kijk zo nu en dan op je hyves voor reacties in je krabbels! hahaha! En geweldig, al echt een buikje!

@ Wieffie, wat fijn voor je meid! Lekker proberen rustig aan te doen. Wel balen van die pret... Ik heb een vriendin met Crohn, ben benieuwd hoe het bij haar gaat als ze zwanger is.
    Ze heeft nu wel med. die niet mogen bij BV, maar wel bij zwangerschap... zij moet trouwens een KS, omdat de ontstekingen heel laag zitten, in haar endeldarm en dus niet mag persen. Ze heeft ook een behoorlijke vernauwing.

@ Miele, spannend, morgen roze donderdag!

@ Dimple, jeetje zolang bij de HA, wel goed dat ze zo de tijd nam. Ben benieuwd of er wat uit de bloedtesten komt.
    N. had ook veel last van berg, heb van alles geprobeerd maanden lang en toen ik de hoop opgaf en alle middeltjes was het weg! hihi!

@ Daan, spannend! Ik duim voor goed nieuws!

@ all, weet het niet meer uit mijn hoofd!

Bij mijn vader geweest. Was erg gezellig. N. heeft de hele tijd met mijn broertje van 9 gespeeld en heb een onwijs gave winterjas voor N. gehad. Heb er nu weer 3! Maar 1 ga ik op marktplaats zetten nu ik er weer 1 bij heb!

9. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Lool, als je hem erop hebt staan wil je dan de link hier even plaatsen? ;)

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

wahaha...dat je dat er ook nog bij zet. Nix van te zien mop...mooi bolletje ...en gewoon een lekkere hollandse kont!:p:p:p

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
  12. bapsie

bapsie Niet meer actief

HMMMMMMMMMMMMMM, lekker!

ziet er goed uit mielenl! mooi streepie! hoeveel dpo ben je nu?

13. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    13 dpo

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Jaaaaaaaaaaaaaaa, ikke wel!
    Bekijk bijlage 105788

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    jaaaaaaaaaaaaaaaa! voor roze koeken mag je me wakker maken!:D:D:D en vanwege het feit dat je bannert al heb aangepast .... je bent er dus heeeeel zeker van, da's mooi!:p Voorzichtig gefeliciteerd:p

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    zeker is een groot woord hoor ;)

maar dit keer MOET het gewoon goed gaan, vind ik.

17. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    JOEHOEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!

Dacht ga gelijk even zwangerschapspagina checken voordat ik aan het werk ga en had natuurlijk al gehoopt om twee lijntjes te zien!!
    Meid het is je echt gegund!!!!!!!!!!

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    zo is het! het MOET!
    En zie dat je ook al een echo heb geregeld...you go girl!:D:D:D
    En idd half juli...hihi...1 nov. was het 3 jaar geleden dat ik pos. teste op Jasmijn :p:p:p brings back memories!;)

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Whaaaaa! Miele, gefeliciteerd!!! Zwangert!!! Ben super blij op deze roze donderdag!!

20. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Zoals reeds telefonisch gezegd:

JOEHOEEEEEEE, ben zooooo blij voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ben alleen vergeten roze koeken mee te nemen van de boodschappen:))

En wat je zegt: HET MOET GEWOON!!!

Ik vind Zanussi wel lastig hoor, is er geen makkelijkere naam:p;)

Deel Deze Pagina