hihi ja das wel lekker dan he ach je komt de nacht vast wel door en niet lijnen een weekje heb je ook wel verdiend! want je zal al vast wel aan de 14 kilo zitten zo onderhand?
haha nee joh, zo snel gaat het niet! Zit nog steeds op de 12 kg, blijf rond m'n eisprong altijd op hetzelfde gewicht zitten ben ik achter en heb te weinig gesport afgelopen twee weken.
Even snel, zie da tmijn berichtje via mijn BB vanmorgen niet aan is gekomen! Miele en fam. van harte met de zwangerschap! En dat jullie in juli maar een mooi smepbeebjes in jullie armen kunnen sluiten! Daan, ooeoeoeoeoeoe, spannend!!!!! Wat een goede oogst!
@ steeph wat verschrikkelijk, van dat hondje! @ iedereen * zwaai * wij vertrekken vanmiddag naar mijn ouders! @ tezzz tot vanmiddag
mogge lola en bapsie!! * was nog iets vergeten * @ daantje heeeeeeel veel succes morgen, en dat de emmy's mogen uitgroeien tot een (of meer) prachtige beebjes!
nee ik heb geen tests meer in huis. misschien dat ik volgende week nog een digitale haal of 2v5 bij kruidvat. Ik weet het nog niet, haha!
mmmmmmmmorgen! @Marieke: wat fijn dat de ab eindelijk lijkt te gaan werken. Nou nog kalm zien te houden tot je in elk geval klaar bent met de kuur he Niks aan hoor, gewoon NIKS kunnen doen Hele dag computeren wordt je ook zo gaar van he? @Mielenl: tot straks! *zit zich nog steeds suf te bedenken wat ze dan zal halen ipv roze koeken...* @Bapsie: hihi...vermoeiend he, al dat gesmep? pfff...ik kom er niet onder uit...zal er ECHT aan moeten geloven...moet zo de kids van school halen...IN DE REGEN!!! herfst is zeg maar niet mijn ding...
Mielen , gefeliciteeerd ! (whoeee een na laatste hokje alweer ! ) Daan , Wat goed dat er zoveel goede eitjes zijn ! Marieke, Fijn dat het iets beter gaat ! Phoe alles gelezen hoor meiden maar ik weet het echt niet meer ! Zwaaaai
ow ja sorry.. ben volgens mij knock out geweest van die pillen joh. mn ma heeft me al 4 keer gebeld gehad vanmorgen en de tel lag naast mn hoofd maar heb m echt niet gehoord!
He meiden, Hier weer een heftige nacht met volop voorweeën achter de rug... Die zal ik zeker niet gaan missen als ik straks bevallen ben Ga straks C naar mijn ouders brengen en een laatste avondje iets leuks doen met mijn mannetje! Mag niets raars doen maar een filmpje pakken kan volgens mij geen kwaad. Zag dat Jackass 3 draait... met mijn zusje ben ik de avond voor mijn nichtje geboren is nog naar Jackass 2 geweest. Zo ff aan de was.....later!
@ Marieke, Jeetje, dan had je je slaap hard nodig! Hopelijk knap je er ook snel van op! @ Wieffie, morgen 37 weken dus zal mooi zijn als die kleine zich morgen aandiend! Geniet van je avondje!