Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bapsie

bapsie Niet meer actief

Wieffie's beeb poll!

11 nov 19.50 uur een babygirl oops :):p:) baps
    12 nov. om 7.19 een babyboy! lola

2. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ja dat is zeker vervelend maar ja als het nou ook iets zou doen...??? En ik moet nu gewoon iedere week naar het zh. Komende week ook weer echo en gesprek bij de gyn. Ik denk dat als de BD te hoog wordt dat ze misschien in zullen gaan leiden.... tja afwachten...

3. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Oh ja en een poll was er geloof ik nog niet gemaakt maar er waren al wel een aantal data genoemd ;)

4. wieffie, nou wij hoeven nog niet aan de ivf (gelukkig) maar in feite vind ik t symbool staan voor alle behandelingen enzo :D
    en gefeliciteerd met je 37 weken :D

lolaaaa was dat nou??? maar ik kan me t wel voorstellen hoor hihi ik ben ook al dagen aan t snaaien.. en ik was al dik dus moet niet nog meer aankomen, strax behandelen ze in januari niet omdat ik te dik ben haha dus ik wacht het af en hoop dat ik kan blijven stoppen...

wieffiepol: 11/11/2010 :D vink wel leuk.. en t word een jochie...

5. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Middag!

Spannende dag vandaag voor Daan, als het goed is ligt ze nu klaar voor de tp. Echt spannend.

Ik heb ook een datum voor de poll genoemd voor Wieffie, maar ik weet het niet meer. Dan maar opnieuw:11 november om 11.11 uur en dan natuurlijk een jongen (heb ik ten minste iets goed haha).

En nu is het tijd voor SPAM, want ze kan al bijna lopen ;).
    Eerst een foto van grote en kleine zus op dag 1:

6. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    En dan een foto van Saar toen ze 6 daagjes oud was:

7. bapsie

bapsie Niet meer actief

leentje, prachtige spam!WAUW!

8. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Mijn moeder heeft nog veel meer mooie foto's dus die moet ik even overnemen.

Hier verder alles goed, nog ontzettend veel last van de wond en het gebied daaronder. Gisteren urine ingeleverd om te kijken of het geen blaasontsteking was, maar dat was niet. Volgens de ha heb ik toch te veel gedaan en heb ik daaronder alles teveel belast. Moet dus dit weekend (en daarna ook) echt veel gaan liggen, rustig aan doen en paracetamol slikken. Ik kan zonder paracetamol echt helemaal niks. Niet opstaan, of draaien of rechtopstaan. Dus een goede waarschuwing van mijn lichaam, ik doe voorlopig niet veel meer want hier heb ik geen zin in. Maar verder gaat het super. Saar zit nog wel in een omgekeerd ritme, maar dat had ze al maanden in mijn buik dus dat zal niet zomaar veranderen. Maar ze is zo tevreden en slaapt verder goed dus dat is super.

Ik ga weer even rustig liggen/ zitten.

9. wow leentje wat een mooi popje! en leuk die foto met trotse zus! :D
    mooie bos met haar :D
    fijn dat t goed gaat joh. doe maar rustig aan!

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Daan, vergeet steeds te reageren!!!! Maar jeetje vandaag de TP ben benieuwd hoe het gegaan is, ik duim heel hard voor je meis, nadat Wieffie is bevallen (dat gebeurd vast heel snel) moet er weer iemand positief testen en dat ben jij! En anders maar voor Wief haar bevalling! Haha!

@ Wieffie, hoe hoog was je BD dan de laatste keer? Ik meost ook steeds heel lang blijven, halve dag, mijne was steeds rond 180/100 en met hoogtepunt een aantal dagen na mijn bevalling 200/120!
    Hopelijk hoef je niet zo heel lang meer te lopen, want zo zwanger zijn is het echt niet fijn!

@ Marieke, volhouden hoor, ik ben zwak! Mja, komt wel goed.... 1-01 ga ik er sowieso voor, misschien wel weer eerder. Misschien ook met Champix een collega heeft dat nu en het helpt haar goed!

@ Leentje, Wooooow, wat een prachtig moppie, en N. is ook al zo een knap poppetje! 2 bloedmooie kindjes! Eht om trots op te zijn!
    Enne, doe rustig aan, lijkt me moeilijk met een peutertje die in de rondte loopt! Klote dat je zoveel last hebt! Grrrr!

N. ligt weer op bed, slaapkopje!

11. lola met wat?? champix?? wasdat hahaha is dat van de reclame?
    ik neem als ik er echt mn gedachten niet vanaf kan zetten en lollie.. en heb al 2 dagen geen lollie gehad dus gaat opzich goed. maar mis t wel hoor .. stom he!
    ik moet wel zeggen dat nu ik dan al 2 weken niet meer rook, en mn vriend uit de keuken komt nadat ie gerookt heeft ik t ineens heel goed ruik.. normaal rook ik t nooit en nu dus wel.. maar ja hij gaat in januari ook stoppen.. zegt ie hahaha

12. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hallo,

Even heel snel een ego update (beloof beterschap..)

Vanmiddag om 12.30 de terugplaatsing gehad van een toppertje. Was vandaag tussen de 12 en 16 cellen. Was zich vanochtend nog mooi aan het delen, dus hoop dat hij lekker actief blijft.
    Het ziekenhuis verdeeld de embryo's in verschillende catogorien, goed, redelijk, matig en slecht. De onze valt onder goed. Er was niet of nauwelijks fragmentatie te zien en was goed helder.

De andere 4 embryo's zijn helaas niet goed genoeg om in te vriezen, baal ik wel heel erg van, dit was dus gewoon al 1 poging.

Maar we gaan er natuurlijk vanuit dat dit hem gewoon wordt ;).

Vanochtend om 09.00 bij de acupuncturist geweest en vanavond om 19.45 nog een keer, voor het optimale effect zeg maar. Die vrouw is echt zo'n schat dat ze dit gewoon op een zaterdag doet, bof ik echt mee. Manlief is nu een grote bos bloemen voor haar aan het kopen.

Nou meiden ga even met mijn beentjes omhoog op de bank liggen.

Allemaal een fijne dag nog!

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marieke, dat is een middel dat ze gebruiken voor het stoppen met roken, het legt als het ware de receptoren plat waardoor je (zeggen ze) geen trek hebt in roken, en je gaat er ook niet meer van eten... alhoewel, dat betwijfel ik, wat de gewoonte, dus de verveling van het niet roken blijft!
    Maar ja, liever zonder medicatie!

@ Daan, je moet je niet verontschuldigen! Ik duim dat deze eht hard blijft groeien! En wat lief van die vrouw zeg!

14. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Daan, wat spannend zeg!! Duimpjes draaien hier op volle toeren. :D

Leentje, oh meid wat een prachtige kids heb je toch!

Lool, dik worden is ook niks en je hebt het iig geprobeerd Lukt vast ooit nog wel... en anders maar niet. ;)
    Ik rook in de avond twee sigaretjes. Kan er verder prima vanaf blijven maar als de kids op bed liggen en het eindelijk rustig is in huis is het zooooo lekker..

Marieke, zomaar een dikke knuffel! En mis je, je moet nu echt snel beter worden en langs komen hoor, :)

Zo, nu eerst de boodschappen uitpakken.

15. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Daan, fijn dat je de tp achter de rug hebt! Wel balen dat de andere 4 niet in te vriezen waren :( Mag ik vragen waarom ze er dan maar 1 teruggeplaatst hebben? Maar goed deze gaat het gewoon worden! We gaan gewoon vreselijk hard duimen hoor!!!!

En idd na iedere bevalling moet er sowieso iemand positief testen... in dit geval dan maar 2 ;) Misschien hebben we straks zelfs wel nieuwe aanwas nodig als miepie gaat bevallen:p

Lola, mijn BD was 140/100 in het zh. De laatste ochtend was ie weer netjes 125/80. Maar urine en bloed waren verder wel goed. Daarom mocht ik ook weer naar huis. Maar heb soms nog wel last van tintelingen. Ik had bij Colin ook een hoogtepunt een aantal dagen na de bevalling. Toen was ie zo hoog dat de verpleegster het niet wilde vertellen en zei dat ze op het einde van de ronde wel ff terug kwam omdat ik anders niet naar huis mocht:$

Leentje wat een mooie spam en wat heeft Saar al een boel haar:$ Geweldig zeg! Daar kan Colin alleen nog maar van dromen hahahahaha...

Op het moment is het heerlijk rustig in mijn buik! Hopelijk blijft dat vanavond ff zo! Niet gedacht dat je zo lang en zo veel van te voren al weeën kunt houden zeg. Dat valt me toch wel vies tegen... woensdag maar eens met de gyn bespreken want als dat iedere avond zo is en het duurt nog weken;):(

16. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Daan, goed kneden nu he...even lekker rustig aan met de beentjes omhoog.

@Lola, wat jammer zeg, dat je weer bent begonnen met roken, je had echt het moeilijkste er al op zitten hoor. Maar ja, als je er zelf niet 100% achter staat, lukt het niet.

@Wieffie-poll, je houdt het nog een week vol hoor, 14 nov om 10.15 (echt zondagskindje)

Even een vraagje (misschien een stomme hoor, maar wil het toch kwijt):
    Ik ben toch de laatste tijd zo verschrikkelijk moe, nou dat is dus ook lichamelijk, als ik even een kwartiertje heb gezeten en ik sta op dan doet gewoon alles zeer en ben ook zoooo stijf. Vandaag naar de winkels gelopen (10 min normaal), ik kwam gewoon niet vooruit, mijn benen doen zo zeer. Is dit gewoon een slechte conditie of kan dat ook iets anders zijn?

17. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Wieffie, vriendin van me heeft ook heel lang heftige voorweeën gehad. Was 1 dag heel erg rustig en de dag erop is ze bevallen. :D
    Dus misschien wel een zondagskindje voor jou, maar dan morgen al. ;)

Dimple, zou slechte conditie kunnen zijn idd. Als je het niet vertrouwd even een bezoekje aan ome dokter?

18. avond

daan spannend meid.. ga heel hard duimen dat ie blijft plakken :D

steef dikke knuff terug!!!! t gaat alweer wat beter.. dus wat moet jij volgende week werken??

wieffie alles nog steeds rustig? doe t maar rustig aan

dimple kan van alles zijn, slechte conditie, vermoeidheid vanwege 2 kids .. zoals steef al zegt als je t niet vertrouwd moet je even langs ome dokter..

19. volgens mij heb ik wat gemist haha wist heul niet dat er een meeting was?? of was dat maar met een paar onderling ofzo?? zag t ineens op haai voorbij komen hahaha
    ach ja als t maar leuk was :D

20. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Meeting??? Ik wist ook van niks........

Leuk topic in de lounge, grappige dingen die niet grappig zijn. Lig helemaal in een scheur!

Deel Deze Pagina