Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. morgen!

beterschap dimple :D

miele nog geen andere test gedaan??? knap hoor. ik had me er al en lading doorheen gejast denk ik hahaha

zo hier even snel mn broodje opeten en dan naar stephanie :D

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    **zwaaaaaiii!!!!!**:p;):D

3. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hey!

Marieke, je klinkt in ieder geval alweer een stukje beter! Is de kuur al afgelopen?

Dimple, lieve man heb jij zeg! Wanneer krijg je de uitslag van het bloed? En waar hebben ze op geprikt?

Mielen, vind het echt super stoer van je dat je nog niet hebt getest! Maar waarom over twee wkn meer duidelijkheid, heb je dan een echo of bloedafname ofzo?

Lool, hoe gaat de handel?

Beastie, hoe gaat het met J? En weten jullie al wat meer over jullie bouwhuis?

Leentje, wat fijn om te lezen dat het een stuk beter gaat met je! En dat de bv minder pijnlijk is. Ben je wel volop aan het genieten van je meiden? En wanneer is het weer tijd voor spam?

Bapsie, goedemiddag!

Wieffie, heb je nou morgen weer een afspraak? Succes! Hopen dat de dames hier gelijk hebben en dat het voorwerk een makkelijkere bevalling betekent!

Ik ga me weer even naar de bank toeslepen om een boekje te lezen. Ben echt sinds gisteren knettermoe, kan zo in slaap vallen. Ook sinds gisteren erg misselijk wat gisteravond resulteerde in boven de wc hangen, darmklachten en mega gevoelige (.)(.). Ik vraag me af of dit nog komt door de pregnyl (zit nu op dag 9 na de pregnyl) of dat dit door ons toppertje komt (maar dat kan toch nog niet 3 dagen na de TP?) of dat het allemaal psychisch is... Kortom verwarring alom..
    Miepie vanaf wanneer kreeg jij klachten?

Net te horen gekregen dat een collega zwanger is, ze deed er echt super laconiek over. Pfff werd er echt een beetje pissig van, terwijl ze weet dat wij al bijna 4 jaar bezig zijn. Heb haar natuurlijk niet verteld van deze poging. Sommige mensen :x:x...

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Even kort op de foon vanuit bad; Daan, zal geen pregnyl meer zijn, maar ik werd wel erg moe en weeig van de utrogestan...dus alle kwaaltjes die ik de eerste en tweede keer toeschreef aan zwanger zijn, had ik de derde keer ook en toen bleef de test wit...
    Heb je al getest om te kijken of de pregnyl al uit je lijf is? Nog een paar dagen joh....spannend!

Rest: knuf!

Beast, weet je al of het de waterpokken zijn bij Jasmijn? Wacht nog op een telefoontje van het AMC of ik dan pillen moet komen halen, maar als 't gewoon ewn griepje is is 't natuurlijk paniek om niks....

5. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Miepie, ik had inderdaad helemaal niet gedacht aan die utrogestan. Dat zal het dan wel zijn! Nee heb nog geen test gedaan om te kijken of de pregnyl uit mijn lichaam is, ga ik morgenochtend even doen (dan is het 10 dagen geleden).
    Ik mag trouwens pas op 20 november testen.. Weet niet of ik zo lang kan wachten...
    Thanks he voor je snelle berichtje ennuh badder ze!

6. bapsie

bapsie Niet meer actief

daan wat een onvriendelijke collega zeg, lekker sociaal (not) dikke knuff voor jou en t komt helemaal goed met die test over 10 dagen!!!!

7. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ dimple morgenmiddag ben ik thuis!

@ daan ik hoop dat het echte kwaaltjes zijn maar het is nog wel errug vroeg! Ik duim voor je meis! En over twee weken heb ik mijn eerste echo ;)

vanmiddag vanuit mijn werk mezelf naar de kruidvat gesleept en een paar testjes gekocht.......nou nog de moed verzamelen om mijn plasje op te vangen ;)

pffff ben moe, en er weer vandoor! * zwaai *

8. daan, zou idd even testen om zeker te zijn dat de pregnyl uit je lijf is.. erg he die wachttijd?:D
    tja sommige mensen schijnen t nog altijd niet te snappen. gelukkig zegt dat meer over hun dan over jou.. al blijft t kwetsend! knuff

miele al getest????

hier gezellig middagje gehad bij stephanie :D
    morgen weer aan t werk, sochtends even rustig op kantoor wat domme karweitjes doen zoals kopieren enzo en dan savonds weer de wijk in.

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Miele, komt helemaal goed... Morgen weer testen?

Beast, wanneer vertrekken jullie, vrijdag? Hoop dat Jasmijn dan weer helemaal opgeknapt is. Ik ben nog teruggebeld door het AMC; moet morgen even bloed laten prikken op antistoffen (en als ik die niet blijk te hebben kijken ze verder... zal wel loslopen, maar ook voor verder in de zwsch wel fijn om te weten of ik het nou wel of niet gehad heb/wel of geen antistoffen heb ;)).

Dimple, lief van je mannetje... balen dat je uiteindelijk toch nog niet 1 lange ruk hebt kunnen maken. Beterschap!

Leentje, jij wel lekker doorgeslapen dus, heerlijk! Hopelijk heeft ze de smaak nu te pakken.

Daan, zie nu dat mijn berichtje wel heel erg on-PUPO is... duim me rot voor je en hoop echt dat het wél van een zwangerschap is, maar utro kan rare dingen doen met je lijf. Deze zwsch was ik al vanaf dag 3 na TP ofzo echt dood en doodop... en dat is zo gebleven :D. Had dit keer geen utro, dus kan ook heel goed wél van een kleintje zijn ;).

Mijn beste vriendinnetje heeft vandaag positief getest!!! Gaan we toch nog samen zwangeren ;).
    Mariek, voel jij je weer wat beter?

10. miep kijk dat is nou leuk voor je vriendin en jou :D gefeliciteerd...

ik voel me wel weer beter ja :D blij toe want begon me echt te irriteren dat nix doen enzo.
    vandaag dan bij steef geweest en dan ben ik wel kapot moe en wat zeur op mn borst maar ach ook dat gaat wel over hahaha

11. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Dag meiden!
    Weer lang geleden he?

Ik kwam even zeggen dat ik 9 dagen geleden mijn eerste IUI heb gehad! En dat ik morgen ochtend ga testen! 10 dpo kan toch wel?
    Ik heb weer progesterone gekregen dus dan word ik iets later ongi dan normaal dus daar kan ik niet op afgaan.
    Spannie! Ik laat het jullie morgen weten!

12. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    He meiden,

Gisteren weer hetzelfde verhaal en tussen de weeën door geen zin meer aan een smepje gehad ;) Vanmiddag ben ik bloed gaan prikken en morgen krijg ik daar de uitslagen van. Gelukkig ben ik nu ook volgens het zh 37 weken en zouden als de waardes niet goed zijn kunnen ze me inleiden. Denk nl dat mijn BD weer niet goed is :(
    Heb nu trouwens ook weer voorweeën maar begin de hoop te verliezen dat ze werkelijk op een bevalling uitdraaien ;)

Miele, wat knap dat je nog niet meer hebt getest! Maar als je test knalt die 2e streep er nu toch af ;)

Daan wat een ongevoelige collega zeg! Dat mensen zo kunnen reageren, belachelijk! Dikke knuffel en ik denk dat je over een kleine week gewoon dik vet positief gaat testen!

Zit hier trouwens met een zieke C. Bijna 40 graden koorts, zoooooo zielug....

13. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Miepie, gefeliciteerd met je vriendin en wat leuk dat jullie nu lekker samen kunnen zwangeren!

Julita, wb! Idd een poos geleden en wat spannend dat je morgen kunt testen! Ga heel hard voor je duimen!

14. julita spannend meid.. ben benieuwd! duimen draaien!

wieffie blijf duimen dat t es een keer door zet.. beterschap met C!

15. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hé Julita, fijn jou weer eens te 'zien'! Spannend zeg.. hopelijk is het niet de progesteron die je menstruatie tegenhoudt ;).

Wieffie, ik blijf hopen dat het toch een keer uit zichzelf doorzet, is toch prettiger voor je lichaam dan ingeleid worden. En C ook al zo ziek.. herfst zeker ;).... beterschap voor het kleine mannetje!

Mariek, hoopte dat mijn vriendin gelijk met mij zwanger zou zijn, maar hoop dat van jou ook nog steeds... ik blijf duimen dat het gaat lukken voor jullie de MMM weer in gaan. Alweer aan de smep?

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ miep gefeliciteerd met je vriendin! gezellig, samen zwanger :D
    heb jij nog helemaal geen bloed moeten prikken dan? ik moest toen ik zwanger was van Bosch direct laten prikken op allerlei verschrikkelijke ziekten (o.a. chlamidia en volgens mij ook op antistoffen) en om de bloedgroep/rhesus factor te bepalen.....iig goed dat er naar gekeken wordt!

@ julita spannend meis! maar 10 dpo is nog wel ERRUG vroeg hoor.....ik had bij Bosch wel zo'n ontzettend licht streepje, pas op 13dpo een duidelijke streep.

@ wief ik hoop dat het nu niet zo lang meer duurt voor je meis! tjee wat heb jij te verduren met die voorweeën....ben je niet uitgeput zo langzamerhand?!

hier trouwens zo schattig.....Bosch is Tinkiewinkie in "bed" aan het leggen....ik zie ons hele bedritueel voorbij komen.....Bosch die tegen Tinkiewinkie zegt "pappa is laat, ga maar lekker slapen". Daarna moeten we slaap kindje slaap zingen, en aait Bosch Tinkiewinkie over zijn bolletje. Nu is Tinkiewinkie een beetje bang omdat het donker is buiten, dus krijgt hij een paar kusjes......wat een skeetje is het toch he!

17. bapsie

bapsie Niet meer actief

Spannend! samen met mielenl testen?

18. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hey!

Miepie, oh was helemaal niet een onvriendelijk berichtje hoor!!! Ben alleen maar erg blij als je zegt hoe het zit i.p.v. hoop te geven die niet gegrond blijkt te zijn! (maar ben natuurlijk stiekum wel blij dat je zei dat je ook zo moe was 3 dagen na de tp ;)). Nu je het zei van de utrogestan dacht ik gelijk, van ja dat moet het zijn. Wist ik het nu alvast maar, wat zit de natuur toch wreed in elkaar dat je zooooo lang moet wachten 8).
    Wat leuk dat je vriendinnetje ook zwanger is, lekker samen van genieten!!

Mielen, en al gepiest? Of doe je dat pas morgenochtend? Ach wat een schatje die Bosch!

Julita, spannend hoor! We duimen voor je!

Wieffie, wat zielig voor C. Maar heel veel knuffelen met dat mannetje! En laat je morgen even weten hoe het was in het ziekenhuis? Succes!!

Bapsie, thanks! Nog druk aan de Smep? Of zit het er alweer op?

Marieke, doe je wel een beetje rustig aan! Vind je het niet te vroeg om morgen alweer te gaan werken? Goed aan jezelf denken he!
    Tja sommige mensen zijn echt zooooooo dom! Gelukkig zijn wij allemaal erg slim :D!

19. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    wel gepiest maar niet opgevangen ;)

20. miep vanavond weer aan de smep ja.. blijven t proberen he :D
    en we gaan hoe dan ook samen zwangeren hoor.. al zou jij op je eind lopen en ik net 4 weken zijn ofzo :p

miele nog niet gepiest?? zoo lief he hoe die kleintjes zelf kunnen spelen en je dan "na" doen

daan, nou ik vind t al lang zat geduurd hebben hahaha.. ik ga eigelijk voornamelijk weer werken omdat ik dan ook weer lekker de deur uit mag enzo. en t gaat ook wel weer goed hoor.. als ik denk t kan echt niet ga ik gewoon weer naar huis. scheelt dat ik volgende week vakantie heb hahaha

Deel Deze Pagina