Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Joehoe, vriendinnetje is gewoon SUPER-ZWANGER van haar Zanussi!!!!!!!!!!!!!!!
    Tis je super gegunt, GEFELICITEERD. Kom je morgen kussen:D

@Wieffie, ik had niet 2 cm ontsluiting, is gewoon langzaam gekomen, heb er ook nog nooit van gehoord hoor.

@Miep, super van je vriendinnetje, had ik ook graag gewild, maar nu is ook goed, kunnen we de aandacht goed verdelen. En super-buikkie hoor.

@Julita, ook al super-spannend, tis gewoon een super vruchtbare maand, alle wormpjes blijven gewoon plakken.

2. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Lekker rustige dag gehad hier, keel doet nog steeds pijn, maar verder gaat het al iets beter, hopelijk gaat de nacht in ieder geval goed. Dan ben ik ook wat uitgeslapen.
    Weet trouwens niet wanneer ik uitslag van mijn bloed krijg, niks over gehoord eigenlijk en vergeten te vragen, vrijdag maar eens met de ha bellen.

Nu bankhangen!!!

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek

JAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! :):):)
    Kon toch ook niet anders: als je zélfs roze koeken niet lust ;) ;)

Hartelijk gefeliciteerd!!!! Ik vind het een mooie dikke streep hoor! (volgens mij is die van jou dikker dan die van mij was met 4wk4dg :)).

@Miepie: gefeliciteerd met je vriendin! Lijkt me heerlijk samen zwangeren!

@Julita: heeee, was je er weer! Spannend zeg, je eerste iui weer! Zou je niet beter overmorgen (voor ons dus donderdag) testen? Wij houden van roze donderdagen! :D

@Marieke: Ik vind dat je best wel snel weer begint met werken...ik had persoonlijk de rest van de week nog ff vrij genomen eigenlijk ;)
    Balen dat vriendlief nu koorts heeft. Er heerst een erg naar virus. L ligt al 3 dagen uitgeteld op de bank met koorts en keelpijn en volgens mij met haar nog heel veel anderen... hopelijk toch nog een smepje vanaaf..

@Dimple: ik hoop dat je vanaaf wat beter de slaap kan vatten én houden. Zo te lezen heb je precies datzelfde griepvirus onder de leden...beterschap!

@Wieffie: Pfff...lijkt me een heel onrustig gevoel geven als je steeds voorweeën hebt. Wanneer kon je weer voor controle? Volgens mij heb je absoluut niet standaard 2 cm ontsluiting hoor als je een tweede of volgende verwacht. Zou wat zijn zeg...zou je de hele zwangerschap met de benen in de lucht moeten liggen anders valt je bloedprop er al uit...
    Dat je een heel klein openingetje hebt als je een keer bevallen bent klopt wel, maar dat gaat om milimeters eerder dan cm hoor.
    En C ook ziek? Balen zeg...hopelijk wacht je kleintje dan toch nog een paar daagjes voor hij ter wereld komt. Kan C eerst even opknappen.

@Hier: Het heeft even geduurd...maar K begint nu toch werkelijk waar écht te lopen! :$ En hij is me er een partijtje druk mee! :p Neemt niet eens de tijd meer om fatsoenlijk z'n eten op te eten. Continu aan het stappen van voordeur naar achterdeur, rondje om de tafel en weer van achterdeur naar voordeur. :D:D:D Zoooooo schattig!

...en verder... droger nog steeds niet terug :x dus ga maar eens kijken of de was al droog is :(

laterrr

4. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Miele, hoe laat ben je morgen thuis...anders, hoe laat zijn Digger en ik welkom8)

5. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    ga nu naar bed, even beat de mol afkijken (best grappig moet ik zeggen) en dan slapen....duim voor me allemaal. 2 molletjes slikken en slapen (hoop ik)

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @miele..gefeliciteeeeeerdrdrdrd!:D Super meid! blij dat je het toch gedaan heb?

@diaan...waar doe jij je boodschappen dan ?:p:p:p

@julita..HAI!!

@mieps..gefeliciteerd met je vriendin! super gezellig hoor samen uitbuiken. We vertrekken heeeeeeeeeeeeeeeeel vroeg zondag morgen..dat wordt nog wat! maar we hebben er zin in en gaan er nog steeds van uit dat we gaan...

@waterpokken....1 pokkie gezien denk ik bij jasmijn...en als je er eenmaal 1 ziet moet ze met een uur best wel onder zitten maar het blijft bij 1 dus ik denk eigenlijk dat het een pokkie is maar dat ze in baby tijd het ook heeft gehad licht en we nix gemerkt hebben ofzo...siem heeft wat kleine vlekjes in z'n gezicht maar niet om over naar huis te schrijven.

Geen zin om het op Haai te zetten....bouwopzichter heeft een ruwe schatting gemaakt over een verbouwing aan dat klus huis..1 a 1½ ton...ik schrok me wild....nou hoeft het niet allemaal in 1x gedaan te worden en kunnen we met de kleintjes wel ff krap zitten maar toch...da's wel heel veel geld. Verhaal van de makelaar komt denk ik morgen..maar kan verder niet echt iets leuks vinden op funda waar we willen wonen8)

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    :$ da's inderdaad wel errug veel! :$ En geldt dat alleen voor de dingen die echt gedaan MOETEN worden, of ook dingen die je gewoon graag zou veranderen?
    Balen dat je nog niks anders leuks kan vinden...je kan natuurlijk ook nog 'emigreren' naar dit deel van het land :D

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Dat fietsen van M naar z'n werk gaat dan zo tegen vallen.....zeker als het regent;)

9. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0

miele van harte gefeliciteerd!!!!

10. tezzz heb nu ruim 2 weken thuis gezeten.. oke t is wel longontsteking maar ach.. zolang ik me goed voel en alleen savonds last heb komt t wel goed haha ik ben ook wel benieuwd hoe t gaat hoor. dus ga nu mn bedje in. trustee

11. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    jaaaaaaaaaaaa!!!:D:D:D

Lieve lieve Mielen,Siemens en Bosch van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap van een ongetwijfeld mooi Brusje !!

12. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    @ Marieke, zit niet mee bij jullie...beterschap voor je mannetje!
    @ Beast........jac kan altijd een bijrijder gebruiken hoor..en de huizen zijn hier veeeeeeeeeel goedkoper ;):D
    @ Dimple..jij ook gefeliciteerd met de zwangerschap van je vriendinnetje!!
    @ Tezz...droger nog steeds stuk.....dus je bent druk druk druk..,pfff.......gauw maar weer eens ontspannen in Arnhem!:D
    (wat een belachelijk lange reis zeg heb jij gemaakt!)
    @Wieffie.........2 cm..is mij niets van bekend..zou ik onderhand 4 moeten hebben gehad met Mea hahahha
    Hoop dat je niet zo lang meer hoeft te wachten...knuffie!!!

ben weer weg....Mea zit op de bank ...volledig rise and shine.......dat word nog gezellig ;)

liefssssssss !!

13. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Lang niet geweest is de MOAS weer de MOAS!!! HIEPERDEPIEP!!!!!! Hehe! hopelijk gaat alles helemaal rooskleurig nu! SMAK

Goh.... zaten we samen met die troela's... En heb haar net voor de 3e keer naar bed gebracht... moet nog veel doen en dat lukt niet met wakkere kids dus nu maar nachtje over werken!

Liefs!

14. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    even vanaf mijn foon, ben aan het voeden.

Mielenl, dat is zeker een duidelijke test zeg, van harte gefeliciteerd!

Mmm... Moet switchen van boob en aan die kant is het nog moeilijk om dan tegelijkertijd te typen. Reageer morgen wel uitgebreid haha. Iedereen slaap ze nog en Go4b, werk we nog (pittig hoor, een nachtje doortrekken, krijg je veel voor elkaar?)

15. morguh

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ mariek beterschap voor C....of is hij inmiddels weer wat opgeknapt?

@ dimple hoe was je nacht? ik ben vanmiddag rond 1 uur thuis dus kijk maar hoe laat je komt.

@ beast jeetje dat is een tegenvaller! Hopelijk komt er nog iets anders (beters ;) ) op jullie pad! Of zijn jullie toch nog aan het rekenen geslagen?

@ iedereen * zwaai *

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge!

@ Miele, Wauw, mooie test zeg!! Gefelcitieerd!!!!!!! Lekker van genieten!!!!

@ Miepie, mooooie buik! En wauw 6 kleinkinderen in zo´n korte tijd, gaaf hoor!

@ Marieke, gelukkig!!

@ Wieffie, Beterschap voor C.

@ All, Liefs!

@ Daan, ik duim me helemaal suf hier hoor! hihi!

18. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Miele van harte gefeliciteerd!

Duidelijker kan die toch niet worden! Helemaal super!!

19. bapsie

bapsie Niet meer actief

Wat een mega rust hier!

wieffie hoe was je controle vandaag?
    daan nog een controle test gedaan?

20. bapsie

bapsie Niet meer actief

hoi hoi lola en marieke!

Deel Deze Pagina