Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Miele, Hihi, kan me voorstellen dat je handen jeukte! Wij mogen tegenwoordig maar 4 dagen (althans als je 4 dagen per week werkt) meenemen, maar goed, ik heb toch altijd te kort! Heb nooit over!

@ Dimple, oooh het zit je niet mee, zo vroeg wakker! Dikke knuffel!

2. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    whoeee succes wieffie !

Iedereen , zwaai !

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

lekker je vakantie in mei plannen...ojeej ik ben zwangert...nou dan heb ik gewoon een heeeeeeeeeeeeeeeeel lange vakantie,...en nu extra dagen opnemen is ook niet zo gek....als je straks ultra moe bent met bosch om je heen enzo..iets om over na te denken:D

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Echt dames ik ben schoftig verwent door miepster, nou eigenlijk de hele fam.;)

Viel inderdaad wat tegen....maar we rekenen wat verder en we hebben wat achter de hand..een kennis ie stucadoor is en een metsel-oom die werkeloos is geworden van de week... We kunnen zelf ook wat aardig wat (al zal mijn taak voornamelijk **de kids weghouden bij de bouw activiteiten** zijn ;)) Maar het zou zomaar kunnen zijn dat we het toch doen...en dat we eerst nog 2 jaar wat krappig zitten maar we vinden mekaar erg lief dus dat is geen probleem:D het zou zomaar kunnen zijn dat we het toch doen....nog ff het advies van de makelaar afwachten.

Kids zijn denk ik weer op de retour ff een heftig verkoudheidje...niet gek met dit weer. Morgen schijn het helemaal los te gaan qua regen en wind...en dat terwijl Jasmijn langs de deuren moet;)

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    oja M had vandaag BHV-training (bedrijfs hulp verlening) en bij de oefening dat de lotus zogenaamd niet ademde zei hij tegen een omstander..."weet je het nummer van 112?"...nou zelfs de lotus moest lachen:p:p:p

6. avond
    even snel...

wieffie meid niet leuk om zo te moeten bevallen. heel veel suc6 en hopelijk valt het allemaal mee dikke knuffff

miep rustig aan meid niet fijn dat je zo vol loopt.. beterschap knuff..

julita knufff voor je indrooglijntje. wie weet over paar dagen mooie test..

verder vergeten sorry. ben kapot, korte avond gehad maar heb me een kramp in mn longen en ben zooo moe :( eigen schuld dikke bult hopen dat de ochtend morgen beter gaat....

truste knufffff

7. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    wieffie zet m op meis!

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    oja...YOU Go Wieff! Zet hem op, heel veel suc6 en we denken allemaal aan je!.

@mariek...trouwens mooi gedaan hoor vandaag, die lik op stuk op dat long probleempje...niemand is het zelfde;) Pfff wat een dom wijf als ik dat zo ff mag zeggen..

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marieke, doe je rustig aan meis... Je hebt er niets aan als je straks weer een terugval krijgt!

@ Beastie, ja balen van het weer he morgen, wou ook even met Nena langs een paar huizen! Nja... wie weet loopt het los met die weervoorspellingen! (heb voor de zekerheid wel tuinstoelen in de schuur gezet, moest toch er een keer van komen en nu een goede gelegenheid!)

Hier is N. creatief met de witte muur en klei geweest. Hele nieuwe klei, lekker zacht en ´nattig´. het was een mooi kunstwerk, de zwarte vegen die ze heeft achter gelaten zijn wat minder!
    Was overigens wel mijn eigen schuld. Ik had een zwarte piet gekleid en die op de boekenkast geplakt... Waarom, geen idee???? Maar ik deed het... Dus ik meost ook wel lachen toen ik terug kwam van het toilet en N. haar eigen zwarte piet in het groot aan het kleien was!

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik krijg trouwens zaterdag een 6 maanden oude baby van een vriendin te logeren! Hihi, heb er zin in!

11. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    WOW breaking Wief news! Die voorweeen hebben dus wel wat ewrk gedaan... en strippen is dan idd een hele goede opvolger!

Nou meis, ik hoop dat alles goed en snel gaat.. jeetje... en alweer een verse SMEp erbij zometeen!

Toitoi pfff pfff pf pf pf pf (etc...) maar misschien is het all done en lig je intens te genieten van jullei nieuwe verse baby!

Zwaai naar Leen! (ik zie je staan...)

Ik moet verder werken (ik was al weg vannacht toen jij kwam voeden... hihihi)

liefs @ all!

12. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Go4b, vannacht ook aan het werk of lig je lekker te slapen?

Ik ben zo benieuwd hoe het bij wieffie en fam. is...

13. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    * wieffie check *

goeiemorgen!

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Zo weer nachtwerk voor de dames??

Hier een klein terug valletje qua gezondheid kids....erg hoesterig en huilerig. Jasmijn was ontroostbaar vanmorgen dat ze er achter kwam dat papa weg ging MET de auto. Ze wilde mee of papa moest gaan fietsen:D Zo hangerig dat ik nu maar de tv heb aangezet...gaan we straks naar buiten maar eerst even bijkomen met Nils Holgorson ...vast bij jullie ook bekend van vroeger;)

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

moge! **he stomme zoveel sec. regeling**

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ja die ken ik nog wel ja ;)

Bosch was vanmorgen een beetje boos omdat ik vanmiddag boodschappen ga doen. Hij wilde niet naar het kdv, maar ook boodschapjes doen met een klein karretje

beterschap voor de kids! hopelijk zijn ze voor het weekend weer een beetje opgeknapt! Wat voor weer is het eigenlijk in marrakesh?
    Bosch roept trouwens om de haverklap dat hij met pappa en mamma naar afrika wil. Soms schrikt hij wel eens als er veel vogels overvliegen, en dan leg ik hem uit dat ze onderweg zijn naar afrika, omdat het daar lekker warm is. En ze roepen hun vriendjes om ook met hun mee te gaan. Tsja en Bosch houdt blijkbaar ook niet erg van kou, hahaha!

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ze vond het toch niet zo leuk...nu dus op baby-tv staan....en zo maar uit en dan een boodschapje doen met de fietskar want het is nu nog droog...tot 11 uur volgens de buienradar;)

Het weer in Marrakech Buienradar en weer Marrakech. 14 daagse weersverwachting Marrakech dus dik oke...moet wel ff bedenken wat ik voor mezelf mee neem...en de kids...Siem heeft nu alleen wat warme kleding en zomerkleding??? eigenlijk niet zo;)
    Hij kruipt trouwens nog niet maar hij kan zich overal heen rollen waar ie wil zijn:p

Bosch wil gewoon beesten spotten, daarom wil ie naar Afrika! in Marokko hebben ze alleen kamelen;)

18. nog geen wieffienieuws? wie is haar buddy eigelijk?

hier net thuis.. van de dokter.. na 3 clienten verkrampte mijn longen en snakte ik naar adem.. jahoeee... dus weer naar de dokter, wilde weer een kuur geven, ik zei al hallo heb er net 2 achter mekaar gehad. dus nu allen rust en als t na t weekend nog zo is dan toch maar een foto, hij hoorde met luisteren niet veel meer maar hij zei heel boos dat ik veel te vroeg weer begonnen ben.. eeehm... jah... joh? haha eigenwijze ik.. gelukkig gaat t nu weer wat beter. zo mn leidinggevende even t goeie nieuws brengen dat ik niet kom meer de rest van de week en t weekend... zal ze blij mee zijn...

19. ow dat gaat leuk worden, kreeg een sms van de grote baas of ik haar even wilde bellen.. nou daar zal je t gezeik hebben...

20. ze vond dat thuis zitten maar onzin, ik moet nu de komende 3 dagen koffie schenken in t verzorgingshuis waar onze sleutelkast hangt.. dussss haha naja dat moet wel lukken.. bedoel nu gaat t ook weer beter na mn puf enzo.. maar de manier waarop: "ik vind dat thuiszitten maar zon onzin" ... maar goed.. komende dagen word ik dus schijnbaar koffiejuf op een huiskamer.. lollig

Deel Deze Pagina