sjonge mariek wat is jouw leidinggevende lekker meelevend.....ik zou haar even met je HA laten bellen.....jullie hebben er beide niks aan als je volgende week nog steeds zo'n last hebt....
@mariek...het is dan wel koffie schenken maar het is geen rust! Je heb nu ja gezegd maar kijk het ff aan en laat haar anders je huisarts bellen..het is geen kriebeltje waar je last van heb...het is longontsteking....niet om het een of ander maar aan een verwaarloosde longontsteking kan je je leven lang last van hebben...of erger. Damn wat wil ik de grote baas eens ff wakkerschudden. de domme dikke doos (weet niet of ze dik is maar het klinkt wel lekker):x @hierzo...ff naar buiten was goed voor ze..gewoon heel erg verkouden met veel snot! Ze wilde weer de tv aan maar dat heb ik mooi afgeketst en ze is nu pizza aan het bakken in een steel pannetje!
Wief check... Nee, het was geen nachtwerk vannacht maar ochtend werk vanochtend... Werkt ook wel fijn... @ beest: hier ook snot en vastzittende hoest.. Wee is er echt van van de kaart. Hangt nu in de draagdoek op mn schoot zodat ik 'gewoon' kan werken. pfff tis dat dit de drukste week van het jaar is maar anders zat ik mooi ook in Afrika! Slim & uberschattig vam Bosch!
???? Jasmijn kreeg net een schone luier van me maar wilde haar broek niet meer aan, trui moest wel aan blijven...en ze wilde naar bed. Nou ik ben de beroerdste niet dus slaapzak aan en hup in bed...ze wilde" tijge" erbij...en wees naar een gekregen Ijoor ..prima dan doen we die erbij....je kan ook zo suf en beroerd zijn van een gewone verkoudheid @go4..wel lekker hoor Wee dicht bij jou en jij gewoon maar weer bikkelen!
Wieffie check.........hoop dat je al aan het genieten bent meis!! @Beast..leuke herinneringen aan Niels........veel meer was er ook niet eigenlijk..dr snuggles?.. Waar gaan jullie nou eigenlijk heen?..appartementje/hotelletje/bedoeïenen tent? @ Marieke..lekker laten lullen daar zeg!!..weten zelf toch ook wel wat een longontsteking is daar??:x Knuffie! @ mielen...lekker vakantie plannen nu...hoe voel je je? @Dimple..ben benieuwd naar de foto's @lool.........ook een kunstenares in huis,...kom maar op met die foto!(mag ik ook een keer lachen hihihi) @ de rest..ben het weer kwijt....word danig afgeleid door de stilte naast de bank............kan niet veel goeds betekenen..ben weg....
Lieve meiden, Het heeft ff geduurd maar we zijn vannacht om 04.45 uur de trotse ouders geworden van Evan. Hij weegt 2740 gram, is 46,5 cm en had een apgarscore van 10! We hebben inmiddels al een paar keer geprobeerd aan te leggen maar hij schijnt het nog niet helemaal te begrijpen Bevallingsverhaal komt later.... nu eerst ff een beetje rust
beast de baas boven leidinggevende is wel een grote grove vrouw, lesbisch ook, niet dat dat wat uitmaakt maar ze is wel hard zeg maar... collega belde net woedend op : je gaat het serieus toch niet echt doen he??? hahaha maar idd zoals je al zei: ik heb al ja gezegd. ik heb wel mn dokter gebeld over advies, en ze mogen niet officieel meer een briefje maken zeg maar en zeggen dat ik niet mag werken, dat moet dan via de arboarts enzo. eer dat dat geregeld is is t volgende week en heb ik vakantie. dus denk dat ik het morgen af wacht, kijken wat ik precies moet doen en of dat lukt. zo niet dan bel ik de baas wel op en vraag ik direct naar de arboarts omdat het gewoon niet kan...
Gefeliciteeeeeeeeerd! Evan, Welkom! **gave naam hoor, past ook heel goed bij C** En toch mooi gewichtje dacht ik zo..en een mooi e ap. score netjes van hem. E snapt het nog niet...ja is ook heel wat hoor geboren worden..al dat licht en ineens ook kennis maken met kou...brrrr zou ook aleeen geknuffeld willen worden hoor Wieffie fam. heel veel geluk met z'n 4en! trouwens wel 37w 5d net als Siem!
Wieffie, Wieffieman en C, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Evan (mooie naam!!!!). Geniet lekker van jullie kleine man!
Hey! Lool, inderdaad graag spam om de uitspattingen van je kunstzinnige dochter te kunnen bewonderen!! Beatie, jij sterkte met je kleine meid! Mariek, men dat is toch niet normaal meer!! Je zou toch denken dat als je in de zorg werkt dat je iets meer empathie mag verwachten, grrrr :x. Echt meid gewoon aan jezelf denken, dat doet namelijk niemand anders voor je! En laat de b*tch maar gewoon lekker praten met de arbo. Kan hier zo nijdig over worden.... Julita, stomme indrooglijntjes ook!! Dimple, al gebeld met de huisarts of staat dat nog op de planning voor morgen? Miele, lekker aan het genieten van je mooie test? En heb je al kwaaltjes? Hier echt knetter en knettermoe. Gisteren gewoon een paar uur geslapen 's middags. En sorry maar ben met mijn stomme kop gewoon gisteren en vandaag vergeten om te testen.. Verder nog steeds met vlagen erg misselijk, ook al heb ik niet meer met de wc geknuffeld. En iedere dag wat ongesteldheidsachtige krampen. En dinsdag één flinke steek gehad. Tja ik ben er maar druk mee (met mezelf de kop helemaal gek te maken 8)).... Groetjess
Jaaaaaaaaaa eindelijk is het mannetje er dan ! Van Harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine maar o zo sterke zoon en broertje EVAN !!! Geniet er lekker van..en kan niet wachten tot de spam! de 11e van de 11e..gaaf !!!
@ wieffie, wieffieman en C van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Evan! Lekker genieten en gauw spammen aub!!!
@ daan ik hoop echt dat het echte kwaaltjes zijn meis!!! Hier weinig kwaaltjes, sommige dingen smaken raar en wat last van mijn maag en darmen.....en vooral MOE!
wiefie en man en C van harte met jullie zoontje en broetje EVAN wat een leuke naam super! en wat een kleintje lief hoor nu lekker uitrusten en genieten! de 11e van de 11e... mooie datum daan spannend meid klinkt goed.. wanneer mocht je nou gaan testen?? hier onderhand een uur bezig om een nummer te krijgen van de arboarts.. vreselijk.. uiteindelijk gevonden is hij/zij/het in gesprek... dus word zo terug gebeld.. mn leidinggevende vond t niet eens raar dat ik ernaar vroeg. vond t eigelijk wel goed van me geloof ik.. misschien dat ze nu denkt dat ik toch geen lolletje maak ofzo
Marieke, you go girl!! Goed bezig!! Succes wanneer je hem/ haar te spreken krijgt!! Miele, net als Miepie al zei denk ik zelf ook dat het komt door de utrogestan die ik nog 6 x daags moet inbrengen. In de bijsluiter word misselijkheid en vermoeidheid ook genoemd bij de bijwerkingen (stiekum hoop ik natuurlijk wel dat ons toppertje mij zo misselijk maakt, maar aan de andere kant durf ik er niet op te hopen8)). Ik mag pas eind volgende week testen, kan er nu al tegenop zien...
ow jeetje dat duurt nog even. ga je nog wel testen om te kijken of de pregnyl uit je lijf is? ik duim voor je!
WIEFFIE EN FAMILIE: VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON EN BROERTJE EVAN (en zoals iemand eerder als schreef, wat passen beide namen goed bij elkaar zeg). Ben benieuwd hoe het gegaan is, maar rust eerst maar eens lekker uit. Fijn dat alles achter de rug is en dat alles goed is. Ik vlieg er weer vandoor...kraamvisite. (oh ja, ik zat er maar 7 uur langs met de poll *smiley die zichzelf een schouderklopje geeft*)
Lieve mamma Wieffie, pappa en grote broer C: Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van EVAN! Bekijk bijlage 107400 Ik vind het ook een hele mooie naam! Wat een kleintje, maar voor z'n termijn vind ik 'm best goed qua gewicht hoor! Wat fijn dat z'n apgar zo goed was. Ik hoop heeeeel erg dat hij het drinken gauw door krijgt. Is alle moeite wb je medicijnen niet voor niks geweest. Rust goed uit en geniet je he-le-maal suf! Kusssssssss Tezzz 11 november is de dag dat C's broertje, dat C's broertje 11 november is de dag dat Evan iedereen voor het eerst zag.