Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Marieke: En? De arbo-arts al te pakken gekregen? *ik zei het je toch dat je beter nog even kon wachten ... ;) *

@Daan: Wel morgen testen hoor! Anders weet je nog niet of het de pregnyl nog is of je beebje! *symptomen klinken in elk geval best wel hoopvol :) *

@Leentje: gefeliciteerd met zo dicht bij de tijd zitten op de poll! Jij bent daar goed in!!! 8)

@Dimple: dank je :)
    :) iemand nog een voetenzak nodig? :D

K loopt nou hele dagen op en neer..ik ga 'm een rugzakje maken van dat gele stofje denk ik...gaat vast superschattig eruit zien :D

@Julita: hoe lang werd je lf de vorige keren van de bolletjes? Geen bloed geeft moed he ;) *duimjes standje hoger*

@Beast: Hopelijk heeft de makelaar in elk geval goed nieuws. Enneh..krap op elkaar is ook wel heel knus gelukkig :D
    Beterschap voor de kinderen! Heb L nu vanmiddag voor het eerst weer naar school gestuurd. ff een paar uurtjes om weer te wennen. Van verkoudheid kun je je inderdaad ook zwaar ellendig voelen!

ff telefoon..

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Miep: Hopelijk heb je antistoffen in je bloed voor de waterpokken. Hoop dat je je ook snel wat beter voelt.Ik weet helaas uit ervaring hoe zeer je weerstand kan verlagen bij een zwangerschap en dan had ik maar 1 frumpie in m'n buik.
    Knuf!

@Hiero: droger nog steeds kapot *zucht* en dat gaat nog wel ff duren ook hebben we gisteren te horen gekregen. De trommel moet voor de tweede keer in 6 maanden vervangen worden. En omdat dat natuurlijk wel een beetje raar is voor zo'n duur apparaat om zo gauw weer kapot te gaan, moet er nou eerst een monteur van de fabriek zelf naar komen kijken waar dat aan kan liggen. Gelukkig valt het allemaal ruim binnen de garantie...maar ondertussen stapelt de was zich hier lekker op... :(

hier is de storm nog niet losgebarsten. Hoop dat dat niet voor 15.30 gebeurd :D Is morgen het weer wel wat beter? Die lieve opa komt zaterdag aan en ik MOET morgenmiddag toch écht ff schoenshoppuh ;)

iemand trouwens nog ideetjes voor wat K kan vragen aan Sinterklaas? :D hihi...L vond een loopband wel geschikt :p;):D

3. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Wieffie, man en broer, gefeliciteerd!!!!
    Ben benieuwd naar het hele verhaal en natuurlijk naar spam. :D

Marieke, wat een toestanden allemaal zeg.
    Kijk maar of je je morgen goed genoeg voelt. Ik ben thuis, maar begrijp het ook als je liever lekker op de bank gaat als je thuis komt van het koffie schenken. (geouwehoer daar)

Tezz, werkbankje, keukentje, duplo, boekjes, loopauto, puzzeltjes, muziekinstrumentje voor kleintjes.

4. pffffffff wat een gezeik... de arboarts was in eerste instantie een grote bitch.. tot ik heeel boos werd toen sloeg ze om als een blad aan de boom.zal het hele verhaal jullie besparen..beetje moe.. ik mag nu morgen op kantoor lichte werkzaamheden doen, ze zijn niet blij met me maar ja jammer dan...
    ga nu ff liggen want heb door alle opwinding een pijn op mn borst..

steef.. komt wel goed. ik sms je morgen wel maar denk dat ik wel ff koffie kom leuten, ga ten slotte ook "gewoon werken"
    maar we kijken het aan komt goed ;)

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ehm...ff kijken wat we al hebben...

...dat krijg je bij een derde he...:)

nog meer ideetjes? ;)

6. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Marieke, kijk maar. Heel gezellig als je komt hoor. Dat wel natuurlijk. ;)

Tezz, zo'n blokkenauto die je achter je aan kan trekken. Speelgoedstofzuiger, kassa met muntjes, ballenbak, little people, laptop voor beginners.

7. wat dacht je van klei, leer spelletjes, hoe punnik ik een sjaal voor de winter, een katje? een hond? stickers voor op de ramen in de auto, puzzel, toverkleurblok, wasco, vingerverf

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    kleertjes..mooie pyjama, dekbedovertrek, geen 3de hands speelgoedje voor hem alleen (ik bedoel er kan vast nog een puzzeltje erbij of boekje..en anders vragen een houten........dan kan de kachel altijd nog aangestoken worden)...zo'n knuffel waar de pyjama in kan....vers kleurboek met bijbehorend gereedschap:p

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    oja Siem is vanavond precies 7 maanden! **kijkt ff achterom....men wat vliegt de tijd1** en hij kucht als een ketting roker;)

nog maar 2 klanten aan de deur gehad..

10. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    7 maand alweer?
    Dat kan helemaal niet! Je bent net pas bevallen.. :S

11. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Wij hebben 1 groepje gehad, maar hoor weer wat langskomen.... *wacht op de deurbel*

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hierzo geen sint maarten. wel jammer, want de buuv van mijn moeder had een hele mooie lampion voor Bosch gemaakt. zo zonde eigenlijk.

loop ik dus net door de ap, komt er iemand met een maxi cosi op het karretje en ik denk
    goh wat een bekend jasje!
    goh wat een bekend kindje!
    verrek dat lijkt diggertje wel! en ja hoor, dimple liep me straal voorbij, hahaha! in MIJN supermarkt! :D

owja en een schrikmomentje net.....weer een klodder bruine smurrie in mijn inlegkruisje + toiletpapier. Maar dat had ik bij Bosch ook met ong. 5wkn dus ik ga er vanuit dat het goed zit. Maar blijft zenuwslopend!

13. haha schandalig dimple!! :p
    hoort er gewoon bij miele dit keer gaat t goed hoor. moet gewoon

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    owkeeee...volgens mij hebben we te veel spullen....:) het enige van wat net allemaal genoemd is wat we niet hebben is een ballenbak! ;)

btw Beast: heb nou al genoeg houten puzzels/ speelgoed en instrumentjes om een week te stoken ('t is dat we geen open haard hebben.. 0h... en pyjama's vallen zowat uit de kast die trouwens tot aan de nok toe al gevuld is...).

tja...dan vragen we maar een ballenbak... :D
    En een nieuw skipak voor op de fiets! :)

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Beast: wat worden die kleintjes supersnel groot he? :$ *zucht* Gefeliciteerd met Siems verzevenmaanddag! :)

@Mielenl: beetje bruin is heus niet erg! Maar snap best dat je er zenuwachtig van wordt :( Gaat wel goed hoor! MOET gewoon! OZO!

enne...tsk...noemt zich dan je vriendin...najaaaaaaaa! :p

Hier behoorlijk veel regen en wind, dus ik denk dat alle lampionnetjes binnen al zijn uitgewaaid :( Arme kleuters...gaan elk jaar door de buurt rond school...benieuwd wat ze nou gedaan hebben...

er krijst er 1...volgens mij is badtijd voorbij ;)

16. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Wieffie van harte gefeliciteerd met Evan ! :D

Ohoeehoeeehoee Im Next !:$:$:$

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Avond!

Joehoe... Wieffie, gefeliciteerd met jullie Evan! Mooie naam, had ik bij zwangerschap nr. 2 waar ik overtuigd was een jochie te krijgen ook op mijn lijstje! LEUK! Geniet lekker met zijn viertjes!

@ Marieke, meissie toch... Jeetje, nou doe rustig aan! Dikke knuffel!

@ Beastie, wanneer gaan jullie weg? Balen dat J. en S. nog zo verkouden zijn, maar dat mooie weer is vast goed voor hun verkoudheden!

@ Leentje, hoe´st bij jou?

@ MelMel, bij jou schiet het ook al op!

@ Dimple, foeii! Hahaha!

@ Miele, wel spannend, maar zal wel goed zitten, je hebt een dikke vette test!

@ Daan, hopelijk een goed teken dat je al hebt geknuffeld met de wc pot! Ik duim echt, na Wieffie haar bevalling moet er weer een positieve tester zijn, dat ben jij! Ik weet het zeker!

Hier alles ok, vergeten foto van N. haar kunst up te loaden bij mijn meoder. Ben met N. langs 5 huizen geweest bij mijn moeder in haar buurt... N. vond het geweldig, maar ik was al tot op het bot koud door werk, dus ik vond het wel leuk die 5 huizen. Hihi.
    Vandaag namelijk helemaal nat geregend. Moest 10 km met de scooter heen en weer terug met een dikke vette plens bui, zonder regenkleding... Was wat optimistisch vanmorgen. De rest van de dag onderkoeld... Alles wat nat.. Grrrr!
    Nu net een hete douche genomen en nu iets warmer!

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Tezzz, lijkt me moeilijk met 3 kinderen, maar idd, nieuw kleurboekje ofzo, met toebehoren! Ik heb hier ´helaas´ 3 keer ellende in de maand. Sint, verjaardag en kerst! Hihi... Dus ook druk aan het denken. Nou ja ik heb al mijn kadootjes al in huis voor Sint en de Kerst (moet wel, anders wordt het to much om alles in 1 keer te halen), verjaardagskado is ook bekend, maar weet niet wat ik van andere moet vragen... Moeilijk!

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ G4B, jeetje Kaa ook alweer overmorgen 2 he? Gaat snel zeg... Pfoe!

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Wieffie, Wieffieman, Colin, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertjeEVAN!

Verder niks onthouden, sorry. Lig ziek op bed te blaffen en met molletjes de koorts te onderdrukken (iemand enig idee hoeveel je er per dag mag? Weet alleen dat de koorts niet hoog moet worden...)

Beast, familie genoeg opgeknapt om overmorgen te vertrekken?

Tezzz, droger; gaat buiten ook gard hoor, met deze wind ;)

Mariek, wat een idioten op je werk...pas je goed op jezelf?

Deel Deze Pagina