Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    niet zo veel.....ik dacht 1 of 2 ofzo.....anders bel je toch even naar het zkh voor de zekerheid
    oh...en beterschap natuurlijk! ;)

2. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    zo, vanmorgen Bosch voor de 2e keer met een droge luier uit bed gehaald! enorme plas op het potje natuurlijk, en toen ik hem in het toilet wilde spoelen bijna over mijn nek ;)

en gelukkig geen bruine smurrie meer gezien, dus heel voorzichtig kijk ik weer naar de roze wolk :)

3. morgen!!
    miep beterschap meid, ik zou ook idd even navragen over paracetamol. gister weer een heel stuk in de krant dat t eigelijk erg slecht is.. en alweer 14 weken!!! super joh!!!!

hier zometeen naar kantoor.. kreeg net een sms of ik eerst naar de action wil om insteekhoesjes te halen.. haha mag ik shoppen tijdens mn werk ;)
    en dan zal t wel 2 uurtjes dossiers maken zijn en dan kan ik weer gaan haha

4. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ mariek doe rustig aan! Eerst eens goed opknappen jij. Heel goed als het maar 2 uurtjes werk is ;)

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Miepie, beterschap voor jou! Ik zou ook even het z'huis bellen over de hoeveelheid die je mag!

@ marieke, doe rustig aan meid!

Hier lekker rustig dagje op kantoor!

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Miele, super zeg van bosch!

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Nog een keer goeiemorgen ;).

Miele, dubbel goed nieuws dus; Bosch zindelijk aan het worden (wat een suf woord) en jij echt echt goed zwanger!

Lool, hoe is 't daar?

Mariek, goed inpakken, 't us rotweer!

HA gebeld; bloedtest was positief, dus heb antistoffen voor waterpokken. Mag als het moet acht pcm per dag, maar zo weinig mogelijk. Vanmorgen 38 graden en twee genomen, zat nu weer op 37.3....hopen dat dat met rustig bankhangen zo blijft.

8. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Hoe gaat het met jullie allemaal?
    Hier gaat het hartstikke goed
    De jongens groeien goed en kyano word al steviger
    en krijgt ook van die hamsterwangetjes ha ha ha

Er is veel gebeurd las ik
    Moest echt zoveel lezen
    Weet niet eens waar ik moet beginnen

Foto's van de kinders komen nog

Daan hoe gaat het met jou heb jij nog veel last gehad van de punctie?

Wanneer mag jij testen

9. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey miep

Doe het maar rustig aan hoor meid
    Hoe vind je het idee dat jullie een drieling krijgen
    Was vast in het begin schrikken of waren jullie zo nuchter

En willen jullie weten wat het gaat worden

10. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Zo, ben weer een beetje erbij, even bijlezen:

Ten eerste:
    @Wieffie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Evan, eindelijk genieten.

@Marieke, wat heb jij een achterlijke leidinggevende, daar zou ik echt niet voor kunnen werken. Had allang denderende ruzie gehad.
    Goed hoor, gewoon serieus boos worden, dan luisteren ze vaak wel.

@Beast, fijn he als ze zelf aangeven dat ze naar bed gaan, doet wuppie hier ook wel eens als hij niet ziek is.:p

@Daan, klinkt goed allemaal. moe, misselijk etc etc;)

@Leentje, gefeliciteerd met de poll, knap hoor:D

@Tezzz, rugzakje lijkt me ook wel gaaf. Maar heb er al eentje besteld van Woezel en Pip voor Digger voor het kdv.
    Kan je niet helpen met kadootjes, heb al moeite voor Digger, voor Wuppie wordt het alleen maar makkelijker, die wijst zelf aan tegenwoordig:)

@Stephanie, Stijn is ook alweer bijna 4 maanden en Digger alweer 2.5 maand, tijd vliegt zeker.

@Miele, tja sorry, liep echt als een zombie door die supermarkt, vind het alleen maar makkelijk omdat je daar kan zelf-bliepen, hoef je de spullen niet 23x in je handen te hebben.
    Wow, Bosch droog 's nachts, dat lukt hier echt nog niet hoor.

@Miep, beterschap, kan het nooit onthouden hoeveel molletjes je mag hebben. edit: je weet het al.

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ miep jij ook goed nieuws dus! en nu lekker uitrusten en vooral beter worden!

@ lool vandaag wel regenpak bij? ;)

hier &*)$&^)%(# weer een klodder roze/bruine smurrie. Ik weet dat het niks hoeft te betekenen hoor, maar ik baal ervan. blergh....was het maar vast de 22e!

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ dimple niet overdrijven......pas 2x he....en waarschijnlijk gewoon per ongeluk ;)

13. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey mielenl

Hoeft idd niks te betekenen
    Ik was 6 weken toen verloor ik helderrood bloed
    maar alles was goed
    Niet zo naar maken meid

Ik weet het heb makkelijk praten
    zo eenvoudig is het ook niet
    maar heb nu een beetje vertrouwen erin
    Komt goed
    Dikke knuffel

14. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Foto van Digger gaat even niet, wil dat gele ding met sinterklaas geven, heb ik weer iets voor Digger, dus Wup mag hem niet zien, dus kan geen foto maken. Komt volgende week wel.

Heb al een paar verschrikkelijke nachten achter de rug, was gister echt op. Moest helaas wel nog boodschappen doen, wat dus resulteerde in dat ik als een zombie gewoon mijn vriendinnetje voorbij liep:)

Gisteren gebeld voor uitslag bloed, bijna alles was goed, alleen mijn schildklier waardes waren iets te laag. Daar wordt ik vandaag weer over teruggebeld door de ha, die was er gisteren niet. iemand ervaringen met schildklier?

15. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ja ik heb er ook één ;)

* sorry, inkoppertje *

16. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Spam

17. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    en nog eentje

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Miepie, Oh hopelijk blijft het zakken door de pcm!

@ Miele, geen regenkleding, maar heb ook geen afspraken staan vandaag. Lekker mijn administratie bijwerken, internetten, kletsen en wat telefoontjes plegen. Misschien wat behandelplannen aanpassen! Dus zit vandaag hoog en droog!

@ Dimple, SPAM van Digger please! ;)

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Dimple, geen idee, geen ervaring mee, maar mogelijk krijg je daar een pilletje voor! Een vriendin van mij mist haar schildklier en als zij geen pilletjes neemt dan wordt ze heel moe en vergeetachtig!

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Dimple, geen idee wat afwijkende waarden van de schildklier kunnen doen (behalve dan dat het kan zorgen voor miskramen... ) Even bericht van de arts afwachten dan maar...

Tijgertje, we hopen vooral dat het 3 gezonde kinderen gaan worden :D. Of het jongens of meiden zijn zien we in maart/april wel. Wat een lekker bol koppie!

Miele, wat killing zeg, zo onzeker gemaakt worden door bruine smurrie. Bruin maakt niks uit, weet je zelf ook, maar het is wel heel naar... vooral elke keer de angst dat het ineens rood gaat zijn. Bij mij heeft het 2 weken geduurd voor het over was....

Daan, al getest? Op zich zit je nu al 12 dagen na de pregnyl... maar dus ook al op 10 dpo. Lijntje kan nu dus 2 kanten op; of nog een laatste restje pregnyl, of al een echt positief lijntje. Hoop dat er een lijntje staat wat komende dagen donkerder gaat worden!
    Ik ben van de utrogestan trouwens wel weeig-misselijk geweest, maar nooit echt kotsmisselijk hoor! En vind de harde steek een paar dagen na TP heel positief, heb ik alleen gehad de keren dat ik zwanger was ;).

Deel Deze Pagina