Ik heb ook even op H gespiekt...hoe gaat het nu met B. Miepie? Hoe is het ontstaan? Beast, hoeist nu met Siem? Heb je nog getempt? Ik vlieg er weer vandoor!
*zwaai * nachtdiensten gehad fe bijkomen nog, maandag weermezelf ik heb geen idee wanneer mn ei is geweest dus of mn banner klopt, heb er mn twijfels over...
Ff snel..ga zo uit eten met een vriendin.... G4B..van harte gefeliciteerd met Kaa's 2e verjaardag!!! reageer morgen verder!!..oh enne knuff voor Miepman..tjee..heftig hoor!....smakkiesssssss! xx
Kleine Kaa, GEFELICITEERD met je verjaardag!!! Beast, hoe lijkt het nu? Morgen maar gewoon vertrekken of zijn er nog twijfels? Hopelijk morgen de lucht in, fijne vakantie als ik je niet meer 'spreek'!! Miepman; vanmorgen wakker geworden met pijn op zijn borst en rug. Dachten eerst dat het wat kou was/een spier was. Ibuprofen erin en nog weer 2 uur geslapen. Toen leek het goed te gaan, tot hij bewoog.... enorm veel pijn in zijn rug. Hij kon niet rechtop lopen, dus toch maar even naar de HAP. Daar dachten ze ook eerst dat het zijn spieren waren, maar rechts klonken zijn longen toch niet helemaal hetzelfde als links, dus voor de zekerheid een foto in het zh. Daar bleek al snel dat het een klaplong was, dus longarts opgepiept en die heeft een drain aangelegd. Ze waren gelukkig superrelaxed over zijn naalden fobie, dus al ruim voor de arts er was op mijn verzoek 10mg valium naar binnen geduwd en geen infuus maar medicatie via pillen. Hij ligt nu nog met de drain in zijn borst in het ziekenhuis, morgen komt de longarts weer langs en maken ze opnieuw foto's. Hij heeft nog veel pijn, maar vooral van verkrampte spieren in zijn rug... hoop dat ie vannacht een beetje kan slapen (tussen de blaffende bejaarden in op de longafdeling).
brrrr heftig hoor mieps, niet alleen de pijn en het feit dat ie een klaplong heeft maar dat ie ook niet "gewoon" een infuus ofzo kan krijgen...je moet dar dan wel ff bij nadenken...gelukkig heeft ie jou Maar zomaar een klaplong en als je wakker wordt..ben geen dokter maar wel apart. Hopelijk knapt ie snel op. Siem heeft nog steeds koorts..39.2 Ik vind het best hoog...en jah hij krijgt paracetamol..als ie hem meteen erna er niet uit duwt Hij begint langzaam aan wat minder te hoesten en soms komt er weer een klein lachje...dus gaat vast weer snel met hem goed...(wel smeersel voor waterpokken mee en extra zetpilletje) Maar denk dat we morgen toch echt op vakantie gaan....(voor de gene die het niet wisten of vergeten waren...we hebben eerder een vakantie naar marrokko geboekt maar geannuleerd omdat het niet goed ging met me moeder...........) Lieve Kaaa....gefeliciteerd met je verjaardag ...hoorde dat jullie een top dag hadden, helemaal gegund!
Go4b, gefeliciteerd met de 2de verjaardag van K. Hebben jullie het goed gevierd? Beast, een hele fijne vakantie. Hopelijk knapt siem snel op. Miepie, hoe lang moet hij in het zh blijven? Wat een verhaal zeg! Marieke, hoe gaat het nu met je? Bapsie, je weet niet zeker of je een ei hebt gehad. Wel goed geklust de laatste dagen? Daan, hoe gaat het met jou? Mielenl, nog bruinverlies gehad of niet? Blijft spannend zeg, nog iets meer dan een week en dan gelukkig de echo, Steef, je bent nog meer kilo's kwijt, knap hoor. Binnenkort weer een foto? Hier gaat het ook snel met de kilo's. Mijn zw kilo's zijn er al af en daarnaast nog 1,5 kilo. Ik eet gewoon goed en doe niks geks, maar ik denk dat de bv veel energie vreet, al had ik dat bij ninthe niet. Ik was al wat kilo's te zwaar voor de zwangerschap dus ik heb nog wel wat reserves. Ik ben trouwens benieuwd hoe het met wieffie en fam gaat.
@ Miepster: JEETJE... lees net je one liner op facebook en schrok me wild! Wat heftig en alsof jullie niet al genoeg in het ZH rondliepen... pffff hopelijk snel duidelijkheid en een geruststellende progrnose! @ Alle felicitaties: super lief! Kom hier zo veels te weinig! Maar we hebben een super dag gehad! Kaa is schandalig verwend... maar heeft nog 2 pakjes voor morgen bewaard... ze zei steeds, mama, cadeautje kiezen en koos dan zorgvuldig eentje uit om uit te pakken en daarna lekker mee te spelen! Was losgegaan op thema paddestoel omdat ik al maanden (voor mn gevoel) op een grote paddestoel... moet zingen (haar lievelingsliedje van zwemles omdat dat er lekker ruig aan toe kan gaan... ) Enne moeders van 2 plussers, waren jullie nou minder emo dan bijde 1e verjaardag... ik totaal niet.. misschien omdat ze zich nu zo bewust was van het jarig worden/zijn.. zonder te weten wat dat dan echt betekend... behale=ve uit boekjes en van het KDV... Maar heb nog wel even wat traantjes weggepinkt toen ik terug dacht aan 2 jaar terug! Verder niet gelezen.. ben zo moet dat mn oogjes toevallen! Lief @ alle en special voor Miepman heel veel sterkte en beterschap! E @ BEEST: verdorie... jij mij lief sms'n ik geen weet dat jullie morgen weg gaan! Maar heel veel plezier daar, het is er zoo mooi!
ff snel: @Miep: heel veel beterschap voor B! Wat fijn dat ze aandacht hadden voor z'n naaldenfobie...(je zou er nog maar een paniekaanval bovenop krijgen... ) Hopelijk ziet de foto er morgen alweer wat beter uit! mijn vader heeft het ook ooit gehad toen mijn moeder in verwachting was van mij trouwens...geen idee hoe lang het herstel eigenlijk duurt... Beterschap! @G4B: Hieperdepiep hoeraaaaaaaa...K is alweer 2 jaar! tjeeees wat gaat die tijd SNEL! Lekker dagje gehad saampjes? Deur uit geweest? Schandalig verwend? Vertel! edit: hihi...bericht tegelijk verstuurd @Beast: ai...J had ze niet zo heftig toch? Misschien blijft het bij Siem dan wel bij verhoging. Kan me nog herinneren dat L ze toen precies 2 weken na het starten met de peuterspeelzaal had (incubatie van ong. 2 weken) en Y misschien 3 vlekjes heeft gehad 2 weken daarna (was toen net 3 maandjes oud). Maar later zijn er nog wel waterpokgolven langs gekomen en Y heeft het niet weer terug gekregen. Hopelijk blijft het voor Siem dan ook bij zoiets. Alvast veeeeeel plezier op vakantie!!! @All: hier weer helemaal in sintstemming (zo ff pakjes inpakken trouwens ) en de kids gaan van mekaar compleet in de haren zitten naar poeslief... Ja...het is weer in die dagen... K heeft trouwens zelfs ook nog een blik geworpen op de sint en z'n pieten en vond vooral de swingende liedjes erg leuk 9schudden met die kont! ). Vanaaf hebben ze met z'n drieën liedjes gezongen bij de schoen (errug schattig ) om elkaar daarna het leven weer zuur te maken.. Ben weg! Laterrr
miep heftig joh om wakker te worden met zoiets.. opzich ook wel vreemd want meestal krijg je t door een klap op je rug of borst of als je enorm hoest ofzo, maar ermee wakker worden.. nou hopen dat ie snel de oude is joh.. gelukkig gaat t bij gezonde mensen wel vrij snel die genezing wat ik toen van de arts begreep. knuff voor miepman. en trek jij t zelf ook? je zal wel flink geschrokken zijn... beast, ik moet eerlijk zeggen dat ik 39 koorts voor een kind nog mee vind vallen. tis natuurlijk koorts en hoog maar een kind heeft naar mijn weten als het ziek is vrij snel koorts en dan vaak zelfs rond de 40. ik weet dat als angela niet lekker in orde was dan had ze vaak al rond de 39 koorts.. koorts bij kindjes is anders als koorts bij volwassenen. tis niet goed natuurlijk maar minder ernstig als een volwassenen 39 heeft zeg maar.. iig hopen dat t morgen minder is en jullie lekker kunnen vliegen! hebben jullie wel verdiend na al die ellende van de laatste tijd.. dus alvast een hele fijne vakantie!!!! geniet ervan! leen doe je goed dat je al zo bent afgevallen super.. hier gaat het wel.. soms ineens veel pijn en verkramping van mn rug/longen.. en zo gaat t ineens heel goed.. ik wacht het even af deze week en als t halverwege de week t zelfde is laat ik toch even voor de zekerheid fotos maken. maar zal wel beter zijn van de week denk ik, hoop ik hoe is het met de kleintjes? ik ga naar mn bedje.. tis schandalig laat.. ik moet rusten toch? pfff stoute ik...
morgen! ben ik nu weer de eerste? hihi vannacht gedroomd dat ik een zwanger op mn digi test had hahaha tja waar t hart van vol is.... iedereeen fijne zondag!
@ mariek ik hoop dat die droom heeeeel binnenkort uitkomt meis! @ go4b ik ben bang dat ik nog tot in de eeuwigheid op Bosch z'n verjaardag terugdenk aan zijn geboorte......maarja dat is ook zo'n bijzonder moment! @ tezzz hier ook in de sint stemming. Ik vroeg Bosch wat hij wilde hebben van sinterklaas, en hij zei vol overtuiging "een nieuwe politie auto" (nou noemt hij alles met zwaailampen een politie auto dus ik hoop dat hij blij is met de ambulance ) Gisteravond heeft hij zijn schoen gezet, oude politie auto erin, liedje gezongen, zoooo schatting! Siemens en ik waren uit eten en Bosch dus uit logeren, ben benieuwd hoe hij reageert zometeen! Vanmiddag gaan we samen pepernootjes bakken
hihi mielenl leuk hoor, denk dat hij wel blij reageerd bedoel ambulance of politieauto.. komt goed toch have fun met t pepernoten bakken! gister waren we heel even bij onze vrienden.. stond sinterklaas op, angela geeft er dus echt geen moer om hahaa ik zei wil je wel kadootjes van sinterklaas, zegt ze gewoon neej! dus ik zeg, dan moet hij ze maar weer meenemen naar spanje, zegt ze: ja doe maar.. nah!!!!! hahaha
nou de ambulance viel in de smaak hoor ben trouwens benieuwd hoe het met daan is! daan heb je al een testje gewaagd????
@Go, nog van harte gefeliciteerd met de 2e verjaardag van Kaa. @Miep, das niet niks zeg van B, veel beterschap, hopelijk mag hij snel weer naar huis. @Beast, morgen is Siem gewoon weer helemaal beter en gaan jullie gewoon lekker weg, alvast een heeele fijne vakantie. Zo net terug van de Sint, Wup heeft schandalig veel snoep verzameld, ben alleen met hem geweest, Wili en Digger zin thuis gebleven, nattigheid viel gelukkig redelijk mee.
Hey! Beastie, ik hoop dat ik nog op tijd ben, maarwil je heeeeeeeel veel plezier wensen. Hoop eigenlijk dat je nu al in het vliegtuig zit, dat zou betekenen dat S. in ieder geval geen waterpokken heeft gekregen. Hoop dat zijn temp wat is gedaald! Leentje, dat doe je goed hoor al zoveel afvallen. Gaat het voor de rest goed met S? En hoe reageert N. op haar? Wieffie, hoe gaat het met kleine E. Ben zo benieuwd naar de spam! Hoop echt dat alles goed met je gaat! Mocht je trouwens nu nog bvgeven? Miepie, wat een verhaal zeg! Getver alsof jullie al niet genoeg ellende hebben gehad! Hoop dat hij heeel snel opknapt! Mielen, zo lief dat bosch zo blij is met zijn ambulance! En nog bruinverlies gehad? Wanneer heb je nu d echo? Go4, nog van harte gefeliciteerd met K. Heb je een leuke dag gehad? Marieke, hoe is het eigenlijk op het werk gegaan. Kon je het een beetje volhouden? Voel je je al iets beter? En is het smeppen nog goed gekomen? Tezz, schattig dat ze eerst lief naast elkaar zingen en zich dan weer vervolgens 'normaal' gaan gedragen.Geweldig! Ben je nog naar een intocht geweest? Hier vind ik het allemaal heer raar. Heb geen test gedaan en durf dat nu ook niet meer. Wacht denk ik maar braaf tot volgende week zaterdag. Gisterochtend en vanochtend met de wc geknuffeld. Heel raar maar ben echt in 1 x kostsmisselijk, gooi alles eruit en voel me dan weer goed. Vreemd... Verder veel last van zuurbranden en ben nog steeds erg moe. Het klinkt natuurlijk allemaal wel goed, maar ben bang dat het of komt door de meds (waarvan ik 6 tabletten per dag moet inbrengen) of dat ik me te druk zit te maken. Durf eigenlijk niet te hopen op dat andere. In ieder geval nog minder dan een week wachten....