Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Heb ook even snel keukenfoto's gekeken, ziet er mooi uit Miele.
    Die vaatwasmachine moest zeker even op de foto:D (een Bosch)

En dat muurtje dat weg is, lijkt het nu ruimer?

2. middag!

miepie jeetje alweer bijna 10 weken :D super joh.. leuke banner!
    hoe voel je je verder?
    wel naar idd dat gedoe met die echo.. en balen dat je nu naar een andere moet.. maar ja, positief blijven en maar bedenken dat jullie jullie 3 kindjes weer gaan zien :D

miele gets nare dromen.. heb ik ook zovaak last van blergg... niet echt uitgerust nee.. uitgewaaid wel hahaha
    afgelopen nacht zo moe dat ik niet kon slapen haha dus ook nu nog niet echt fit maar ach. net terug van t werk..ook dat gaat gewoon door

tom, tja wij gaan ook altijd naar een bungalow.. maar dit kwam toevallig vorig jaar op ons pad... eens maar nooit weer dus hahaha

wiefie spannend, ben benieuwd wat de dokte te melden heeft

leentje wat fijn dat ze weer lekker slaapt.. hoofd omhoog en eventueel een ui onder t bed schijnt idd goed te helpen.

dimple we waren naar wijk aan zee, zon anderhalf uur rijden vanaf hier, mits je dus geen file hebt hahaha
    super dat de nacht zo goed is gegaan :D lekker he, kan me voorstellen dat je dan niet weet wat je overkomt.

zo hier nu ff lekker nix doen.. morgen dubbele dienst blerg..

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @mariek..jeetje wat een weekend, wat jammers zeg....

@dimple....wauuw lekkere nacht evengoed;)

@miele...waauaauuauauauawww!

@Miep...wat een geklooi in het ziekenhuis,goed dat je je niet heb laten afschepen...wat miele zegt ze hadden net zo goed de ander kunnen bellen...sufferds!

@...euuuhh ff kwijt!:p

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Beast, en, en, en?

Dimple, heerlijk, nachtje doorslapen. Hopelijk heeft ie het nu door ;)

Moe, ga even slapen....

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Kijkers geweest...goed gevoel, serieuze potentiele kopers...misschien deze week wel een bod:$ Er waren nog last minute kijkers bijgekomen maar die hadden ook last minute afgebeld...die waren niet van afgelopen zaterdag.

6. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hoei beast, dan mogen jullie wel een stukkie land gaan zoeken voor jullie droomhuis!!! spannend hoor, zoveel serieuze interesse al direct.

@ dimple de vaatwasser is een bosch ja (hoe kan het ook anders) maar de rest niet hoor!

Hier volgt dan de eerste keukenspam. Ik heb alleen het kook-gedeelte want de andere kant is nog niet af (wij dachten dat die monteur alleen de kookplaat niet kon aansluiten maar hij deed de kraan ook niet, dus daar moet de loodgieter nog voor langskomen van de week)

Bekijk bijlage 100668

tadaaaaaaaaaa mét handgrepen en oven/magnetron :)

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Het zo'n mooi gaaf super trots gevoel om je kind te zien groeien van je eigen melk....je vloeibare liefde zeg ik altijd (kind is ontstaan uit liefde, geboren uit liefde en dan ontstaat ook de melk productie...dus dat is vloeibare liefde) Maar gelukkig hebben we in NL voor de mensen die niet kunnen of willen een goed alternatief.....maar ik ben er echt heel blij mee..en zo praktisch met de a.s. vakantie.

Siem vandaag ook de eerste fruit had gehad, hij trok eerst een vies gezicht waardoor Jasmijn meteen overtuigd was dat hij niet meer hoefde en drinken moest....maar even doorzetten en de banaan/bv melk prak was een suc6!!

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik vind het ook maar wat spannend....maar zo leuk...ook omdat de buren dus zo lang te koop staan met bijna geen kijkers...**gniffeld stiekum1**
    We gaan waarschijnlijk geen grond kopen voor nieuwbouw...de grond is hier zo duur. Het wordt misschien wel een klus-huis waar we nog een stuk aan bouwen omdat het anders wel klein is...maar omdat de grond een oppervlak heeft van 559m2 mag er ook wat aangebouwd worden...waar we nu zitten zitten we echt aan de max. M is er zaterdag even wezen kijken en als we een prijs beklonken hebben dan gaan we daar mee stoeien:p:p:p

9. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0

MOOOOOOOOOI:D

Mag ik vrijdag met wup even komen kijken? Of is Bosch dan nog niet thuis? Anders kan ik donderdag of morgen ook komen.

10. bapsie

bapsie Niet meer actief

mooie keuken mielenl!!!

beast, goed zeg van al die kijkers! en als hier de 2de komt dan moet t goed gaan met de bv... nog een half trauma hier dat t me niet is gelukt :(

dimple hoe is t met de darm krampjes? en de allergie van digger?

leentje meldplicht!!!

diaan hoe is t met je prinses en de voetbal carriere van de andere?

tezz en lola alles goed?

marieke bija aan de smep?!

miepie lekker geslapen, t word echt beter als ging t bij mij nooit helemaal zoals voorheen maar jah ik ben ook een slaapkop speciaal ;)

11. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Het is heel mooi
    Miele wat een mooie keuken! daar kun je trots op zijn!

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge,

Kwam even Miepie veel succes wensen, maar zie dat de achterlijke weer bezig zijn hoor, met afspraken dubbel plannen en weet ik veel wat! Nou dan voor morgen succes!

@ All, Liefs!

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Baps, Hier alles goed hoor! Dank je! Beetje druk, en ben weer eens aan het stoppen met roken dus ben niet echt gelukkig! hihi! Maar ik rook niet!

14. bapsie

bapsie Niet meer actief

goed zeg! topppie!!!

15. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Hey lieverds....weer niet echt bijgelezen..voel me niet zo honkiedorie..dus we gaan met een dekentje op de bank hopen dat de hoofdpijn gaat zakken en we vanmiddag weer normaal uit onze ogen kunnen kijken....
    Brrrrr heb het zooooooooo koud ook.....dus wellicht een griepje op komst?

enniewees..denk aan jullie !! xxx

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ dimple jullie zijn van harte welkom! Als het aan mij ligt, slaapt Bosch morgenavond weer thuis. Hebben we vandaag om de kamer weer een klein beetje op orde te brengen. Ik heb trouwens ook nog een sms gestuurd naar je ;)

@ beast ja als je een nieuw huis wilt (laten) bouwen dan ben je zo een jaar verder......zou wel mooi zijn, als jullie het zo snel verkopen!

@ lola wauw wat goed dat je bent gestopt met roken! * applaus *

@ diaan beterschap meis!

@ iedereen * zwaai *

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Diaan, beterschap. Heerst idd een griepje... keelpijn ook? Of migraine? Miepman is net weer beter aan het worden, en ik leek onaantastbaar... maar werd vanmorgen toch met keelpijn wakker . Hopelijk ga ik niet zo 'ziek' worden als hij, haha (hij is altijd heel zielig als ie verkouden is).

Miele, wat een gave keuken! Helemaal mijn smaak ook... lijkt ook verdacht veel op het dressoir, drankkast (officieel vitrinekast geloof ik ;)) en salontafeltje dat we afgelopen jaren hebben gekocht :). Nou de gootsteen en kraan nog en dan kan je helemaal keukenprinses gaan spelen ;)

Beast, super dat er echt serieus geïnteresseerden zijn! Maakt het ook wel héél echt ineens...
    Klushuis kopen is misschien idd verstandiger... Klussen is jullie in dit huisje ook goed afgegaan en dan duurt het niet nog 1,5 jaar voor je erin kan zoals bij een nieuwbouwhuis. En je kan het toch nog helemaal zo maken als je wilt.

Lool, goed joh! Volhouden nu he! Ik ben sinds ik de laatste keer gestopt ben 7 kilo afgevallen (maar daar helpen die drie gummibeertjes ook goed bij :D... die hebben 4,5 kilo voor hun rekening genomen). Maar niet aangekomen in elk geval. Als je trek hebt/iets in je hand/mond moet hebben aan de kauwgom of appels gaan scheelt volgens mij een hoop. En als je 'zin' hebt in een sigaret niet alleen denken aan het roken, maar ook aan de rook en stank in je kleding hielp bij mij ook erg goed ;).

Tom, poster al gepresenteerd? Hebben C en S volgende week ook vakantie, of moeten jullie in het noorden nog een weekje langer?

Dimple, hoe ging het afgelopen nacht?

Daan, nog maar een paar dagen en dan mag je gaan spuiten! Zenuwachtig, of valt het nog mee?

Rest: knuffel!

En stiekem toch heel even zeuren... ik dacht na bijna 2 weken eindelijk af te zijn van het lichte bloedverlies/roze/bruinige smurrie. Is na die eve keer gebleven bij alleen wat rozog bij het afvegen, soms licht bloed, soms oud bloed... maar vanaf vrijdag niks meer... tot gisteren 8). Ik weet dat het niet erg is, het stelt ook niks voor, ik heb er geen kramp bij, maar het maakt me toch heel iets onzeker. Of in elk geval dat ik bij elk krampje ofzo gelijk in de stress schiet. Grrrr....
    Verder heel moe en misselijk, maar dat vind ik helemaal niet erg; weet ik in elk geval dat er wat gebeurt ;).

18. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ miep he wat vervelend meis.....tuurlijk maakt dat je onzeker. Gelukkig mag je morgen weer voor een echo, dan zul je zien dat jouw drie "sonjabakkertjes" het prima doen! * knuffie *

19. bapsie

bapsie Niet meer actief

miep logisch dat je dat onzeker maakt, goede reden om rustig aan te doen, en ooh ja kwam laatst een kinderwagen tegen niet heel duur en misschien handig voor jullie fe een link zoeken...

20. bapsie

bapsie Niet meer actief

Welcome to phil&teds

sinds kort ook in nederland te koop, kunnen 2 baby's in, geloof ook 2 auto stoeltjes en later 2 zitjes... 3de in apparte wagen of draagzak???edit heb ik me laten vertellen, nou ik beter kijk lijkt t toch niet helemaal te kloppen...jammer...

Deel Deze Pagina