@ daan een dikke knuffel van hier, ik weet goed hoe jij je op dit moment moet voelen. Ik duim voor dat kleine sprankje hoop dat er nog is! @ miep hoe gaat het met B??
Daan, ik duim ook gewoon heel hard door dat het bruin/roze van een innesteling is en heel snel weer verdwijnt maar ik kan me jullie frustratie heel goed voorstellen. Jullie moeten zoveel doormaken om jullie wens in vervulling te zien gaan en dan is iedere teleurstelling toch weer een klap in je gezicht! Ook ik kan je alleen een digitale knuffel aanbieden al zou ik zo graag zoveel meer doen! De bili van E was vandaag nog gestegen van 245 naar 246, kortom het hoogtepunt is voorbij en we hoeven gelukkig niet het zh in! Ook met kolven ben ik een eind opgeschoten. De standaard maten pasten niet en via de lactatie-deskundige heb ik nu iig de juiste materialen. Ook heeft E vandaag voor het eerst zelf iets uit de borst gedronken en ik moet zeggen vond het wel een geweldige ervaring! En nee hoor, ik bekeer me niet tot de maffia Verder heb ik nog niet teruggelezen maar ik zal eens kijken of ik jullie zo mijn mooie zoon kan spammen!
Avond! @ Daan, hele dikke knuffel voor jou! jeetje meis, wat moeten jullie in de zenuwen, stress en wanhoop zitten! Ik leef met je mee, hopelijk van innesteling, heb ik ook eens gehad een dagje roze en bruinverlies, daarna weg en zwanger! Hopelijk is het van de innesteling! Dikke knuffel nogmaals!!!!!!!!!! @ Wieffie, jeetje bij jullie zit het ook niet mee, gelukkig maar een klein beetje gestegen! Dikke knuffel! Wel fijn dat E uit de borst heeft gedronken! Joehoe! @ Miep, hoe´st met Manlief? @ marieke, hoe´st bij jou? @ G4B, hihihi, Kaa ook zo blij bij de Sint! Leuk! @ iedereen die ik heb overgeslagen, sorry! Kan me momenteel slecht focussen ofzo..... Hier alles ok, nja, behalve dat ik steeds vaker last krijg van paniekaanvallen... Best lastig, ga ik weer hyperventileren! Vandaag tot 2 keer aan toe, kan mezelf wel weer onder bedwang houden, dus het is niet dat ik helemaal in de hyperventilatie zit, maar wel in het begin... Verder gaat N. goed, ze is zo leuk en lief, maar ook een pittig dametje. De sint intocht was helemaal goed en mijn logeetje van 6 maanden werd ook goed ontvangen door N. Daarna wel balen dat ik haar een broertje of zusje kan geven! Nja... Er zijn genoeg andere dingen om me druk over te maken, ik heb een mooi wonder en daar ben ik gelukkig mee en zo´n baal moment is dan weer snel vertrokken. Vooral als ik zie wat vele hier op het forum moeten doorstaan! Miepie (gelukkig nu zwanger), Marieke, Daan en natuurlijk Miele bij wie het ook ontzettend lang duurde! Knuffel voor jullie! zo einde geklaag! Sorry!
@ Leen, hoest met S. en vind N. het nog leuk? Is manlief alweer aan het werk of was ie al langer aan het werk? @ Baps, hoe gaat het met XL nog even en hij is ook alweer 1! Wat gaan jullie geven voor zijn verjaardag?
lola, meid hoe komen die paniek aanvallen? is er al wat uit je onderzoeken gekomen trouwens? anders ook daar eens naar laten kijken.. is niet fijn! wel leuk dat t zo goed ging met je logeetje en met kleine N. en ooit kom jij zon leuke jongen tegen en dan krijgt N alsnog een broertje of zusje of je moet langs de spermabank maar ja das ook niet alles.. maar snap je wel heel goed!!! dikke knufff
Hey meiden, Kom ook even aanwaaien! Uit m'n hoofd: Las dat Daan bruinverlies had.. Meid, ik blijf duimen hoor! Maar snap heel goed je onzekerheid en verdriet op het moment. Hele dikke knuffel voor jou. En wat heb je een lieve man! Lool, wat angstig dat je die paniekaanvallen hebt. Weet je ook hoe je eraan komt? Nou ja, het is beter te weten hoe je eraf komt. Wil nog even kwijt dat ik vind dat je een topwijf bent en een hele lieve mama voor kleine N. En jij komt ook echt je droomman nog wel tegen waar je een mooi broertje of zusje mee kan maken. Wieffie, waar blijft die spam?? Leentje, die bv. Tsja, ik weet niet of ik de juiste persoon ben om er iets van te zeggen. Ik heb respect voor je dat je het al zo goed volhoudt, maar ben zeker van mening dat het ook leuk moet zijn. Dan maar geen bv en een gelukkige mama zonder pijnlijke boobs. Niet meer opzien tegen die voedingen en gewoon genieten! Hier alles oke. Esmee is een erg pittig ding op het moment. Ook wel heel lief, maar pfffff we hebben onze handen vol! Stijn blijft een tevreden en vrolijk ventje. Vanmiddag waren Marieke en man hier. Erg gezellig. En ze zijn zo leuk met de kids. Ik hoop zo dat je binnenkort ook een positieve test mag hebben en houden schat. Jullie zullen echt hele lieve en goede ouders zijn!
Dan spam ik maar even! (barst van de koppijn, komt vanuit m'n nek, weinig bijzondere info maar wilde het even kwijt..)
@ Marieke, ben nog niet bij de HA geweest, ga morgen even bellen! Hihi, spermabank nooit! Wil nooit meer alleen zwanger zijn en een kind krijgen! (kijk mocht het gebeuren als een relatie uit gaat dat weet je niet, maar niet bewust!) @ Steph, aaahw, wat lief! Doet me goed! Hopelijk ooit nog meer kindjes, maar heb gelukkig nog wel de tijd! En die aanvallen, ja echt bagger... Geen idee hoe het komt, maar het belemmerd me wel, ik krijg het ook op de snelweg enzo... Blugh... Ik doe het mezelf wel aan, maar hoe en waarom geen idee! Maar ja een psychische knik in de kabel zeg maar! hahahahahahahahahaha! Misschien maak ik me onbewust te druk ofzo?! En fantastische spam! Geweldig!!!!!!!!!
aaaaah steef wat lief ooit komt ook onze tijd! en dan mag esmee oppassen hihi ik vond het wel erg schattig om te zien dat esmee gewoon bij chris ging zitten hahaha... kweet niet hoe hij dat doet maar dat gebeurd altijd hahaha zo schattig.. hij zei: ze heeft een stel mooie kindjes... zo steek die maar in je zak... ik heb nu alweer zin in vrijdag
Lool, Misschien eens langs de ha om erover te praten? Lijkt me niet erg lekker om zoiets te krijgen in de auto op de snelweg! Marieke, wat lief!!!!!! Krijg er tranen van in de ogen, en dat gebeurt de laatste tijd niet vaak meer. (te druk om na te denken en te huilen als het nodig is) Ja Esmee was echt gek op C. Die gaat niet zomaar bij iedereen op schoot zitten.
Oh ja, vrijdag gelijk samen de kids in bad doen? Scheelt mij een pens met werk en is wel erg gezellig!
Even spammen! (heb zoveel leuke spam met baby J. maar goed, wil niet te veel posten, dus eentje waar hij niet in volle glorie op de foto zit!) Bekijk bijlage 108487
@ Steph, nee idd, ik ga dus de snelweg niet meer op, maar daar schiet ook niets mee op! Grrr! Maar wil sowieso van de week naar de HA ivm onderzoeken die ze wil doen enzo! Dus ga ik het ook bespreken! Hahaha! Maar soms is het veel erger dan de andere keer. Vandaag 2 keer gehad, maar soms een week niet! Dus het ligt er denk ik ook net aan hoe ik in mijn velletje zit! Maar lastig is het wel!
Schattige foto! Wat is N toch een mooie meisje. En verstandig om naar de ha te gaan hoor. Of het nu 1 keer in de week of in het half jaar is, goed is het niet en je kan er maar beter op tijd bij zijn voor je het straks nog vaker krijgt.
Idd, een vriendin zei me net al aan de telefoon, ik ga je morgenochtend smsen dat je niet kan vergeten te bellen! Dus ik zal morgen wel een afspraak moeten maken! hahahaha! Maar vrees dat de HA mij doorverwijst naar een psychologe... Mja, aan de andere kant kan dat misschien ook niet zoveel kwaad. Heb de afgelopen 5 jaar heel veel nare dingen meegemaakt dus misschien dat het daar wel wat mee te maken heeft! och en ik moet niet zo speculeren, ik moet gewoon gaan!
Is geen gezeur lool. En als je door mag naar de psycholoog. Het zij zo. Niks om je voor te schamen, dan heb je het misschien nodig om het één en ander op een rijtje te zetten en te verwerken. Slaap lekker!
hihi ja doen we gewoon tegelijk!!! net zo makkelijk haha en chris is natuurlijk ook zoooo leuk wie wil daar nu niet bij op schoot zitten hahaha en we hadden nog S zijn primeur ook nog dat ie zelf zn fles vast hield hihi grote jongen! aaah lola wat een lieve spam.. zo zoet enneh ik heb juist respect voor mensen die naar een psych gaan, die mensen doen tenminste wat aan hun problemen. het kan zoveel beter zijn voor je gezondheid. maar miss is t wel wat anders joh en hoef je niet naar een psych. dikke knuffff slaap lekker