hahaha ja dat krijg je als je die fuck hond moet uitlaten hahahahaha dan gaat S ineens dingen doen die die bij jullie niet doet guttegut ik verveel me dood haha en zit met t liedje van nijntje in mn hoofd, niiijjnnntje lief klein konijnntje
Hahahaha ja die fuckhond moet ook zo nu en dan eens plassen en poepen helaas. Hahaha jij denkt tenminste nog aan Nijntje. Ik kan alleen nog maar Stijntje denken ipv Nijntje. Stijntje Pluis.
hihi stijntje pluis.. stiiijnnntje lief klein.. eeh.. konijntje? haha ik ben moehoehoe maar heb geen zihihin , maar ga denk ik toch maar afsluiten haha sweet dreams allemaal ..wie weet droom ik wel weer zo leuk als gisternacht..
...en bedankt... @Lool: Getver, wat naar van die paniekaanvallen! Er zijn bepaalde ademhalingsoefeningen voor he (weet je vast wel). Onze beste vriend heeft ze ook een poos gehad (hyperventilatie door stress dan). En die technieken hebben hem goed geholpen. Was bij hem nog niet eens een kwestie van vreselijke stress trouwens. Bij hem kwam het juist naar buiten in periodes dat alles minder stressvol was. Zoals hij het zelf uitlegde: zijn lichaam was zo gewend aan de adrenaline van zakelijke en persoonlijke stress, dat het raar ging doen als die stress er niet meer was. Eigenlijk miste z'n lichaam die spanning zo, dat het zelf iets ging doen om het terug te krijgen. Klinkt een beetje raar misschien, maar zo werkte het bij hem wel. Zijn oplossing was trouwens om meer te gaan sporten. Om z'n lijf 'op spanning' te houden zeg maar. @ Steef: koppijn al een beetje gezakt? Best druk he met 2 van die kleintjes? Lijkt me eigenlijk best wel gedoe om ze na elkaar te badderen..nou zit er tussen onze oudste 2 wel iets meer verschil in leeftijd dus kon ik gewoon met allebei in de douche. Maar is het geen idee om ze gewoon om en om in bad te doen? Zou denk ik wel tijd en gedoe schelen. K ging tot voor kort altijd samen met Y in bad, maar aangezien ze er samen altijd een zwembad van maken gaat Y nou toch maar alleen (en mag K in luier lekker met het badwater spelen ). Dus nou ga ik zelf met K douchen of in bad en blijf ik erbij als ze samen spelen in - en uit het bad Scheelt toch wel tijd hoor! (in ons geval vooral 'dweiltijd' ) En wat heb jij toch een lief vriendinnetje en vriendje Breekt je hart om ze op hun best te zien en te weten dat ze dat thuis niet kunnen zijn ( ik krijg al tranen in m'n ogen als ik jullie alleen maar zie schriven aan elkaar ) @Marieke en ook Daan: kan maar een heel klein beetje begrijpen van wat jullie doorstaan al zo veel jaren inmiddels. De moed en je hart die je echt in de schoenen zakken naar de zoveelste mislukte poging. Je tranen bevechten als je alleen maar een buggy ziet. De droom die je niet meer durft te dromen omdat je er gewoon misselijk van verdriet van wordt. Ik wens jullie van harte dat het heel gauw weer een mooie droom zal zijn die werkelijkheid wordt. Dikke knuffels! En daan: is het nog doorgebroken of kunnen de duimpjes nog een standje hoger? En verder...ehm...BEDTIJD! nijijijijntje...lief klein konijntje...nijijijijijntje...tot gauw!
steef, je hebt helemaal gelijk over de bv. Ik heb ook altijd geroepen dat je beter de fles kan geven dan met stress en pijn bv. Ninthe is ook goed gegroeid op fv. Ik heb ook geroepen dat ik deze keer met pijn niet zo lang aan zou klungelen. Maar nu is het zover en saar snapt het zo goed en dan komt er een soort oergevoel los en wil je dat het lukt ofzo. Ik heb nog steeds in mijn hoofd dat iedereen de eerste weken moet wennen en daarom zie ik het nog even aan, al denk ik wel dat er een verschil is tussen wennen en datgene wat ik telkens voel. Morgen heb ik een afspraak met een laktatiedeskundige en ik hoop dat die mij kan helpen. Werkt dat niet, dan heb ik in ieder geval alles geprobeerd. Ik reageer morgen uitgebreid, iedereen welterusten en een dikke knuffel.
Goeiemorgen! Tezz, wat lief van je! En over het badderen... Dat wil ik Stijn pas aan doen als hij goed zelfstandig kan zitten. Esmee gaat van de ene kant van het badje naar de andere kant, spettert in het rond en speelt wild met haar badspeeltjes. Arme Stijn hahahaha Maar wel bedankt voor het meedenken! Leentje, als je dat oergevoel krijgt kan ik me voorstellen dat je het koste wat kost wil laten lukken. Want stel je bijt door en over een week is de pijn over en lukt het voor de komende tijd heel goed.... Tsja, daar doe je het voor! Maar jij kan als het écht niet lukt niet zeggen dat je niet je best hebt gedaan. Goeiemorgen babs, hoe is het met je??
niet terug gelezen (sorry) vannacht de halve nacht wakker gelegen; bruin werd gisteren steeds roze en vanmorgen knalroze aan mijn tp.......zometeen om 9:45 een spoed echo....duimen jullie mee?
Och Mielen, dat meen je niet! Heel veel succes, mijn duimen draaien op volle toeren. Het zal toch niet waar zijn.......
O Miele, tuurlijk duim ik voor je, zo hard alsik kan. Rest-lees mee, maar heb geen puf om te reageren , sorry.Wel hebben een paar mensen een dikke knuffel nodig, hier neem hem wie hem wil
morgen!!! nouhou!!!!! tezzzzz nu zit ik te janken hahaha wat lief wat je hebt geschreven niijjnntje lief klein konijntje mielenl neeej toch??? niet weer hoor hoe is het nu??
er was wel een zwangerschapsring te zien, verder niets, helaas. Maar wel volkomen normaal voor de termijn volgens de gyn. Dus afwachten geblazen......
Dus nog weinig wijzer, dat je zwanger bent wisten we al. Wanneer is de volgende echo, dat je wel echt iets ziet?
heb maandag weer een echo. volgens de gyn zou daar ook nog heel weinig op te zien zijn. Al heb ik bij Bosch wel met 6w1d een knipperlichtje gezien (en maandag ben ik 6w3d).....hopen maar dat in elk geval dat bruinverlies/bloedverlies weer stopt, want daar word ik pas écht nerveus van!
miele ik had toen idd ook met 5,5e week alleen een zwangerschapsring. dus dat is wel normaal. hopen dat je volgende week een hartje ziet en dat t bloedverlies normaal is... dikke knuff zo niet leuk!
Middag! @ Mielenl: Dikke duim omhoog voor jou (en ze draaien ook hoor!) maar die Zanussi 2.0 is zich gewoon flink aan het ingraven! Die wil echt wel geleverd worden!!! Hopelijk volgende week meer te zien. Rustig aan nu jij!! Vroeg naar bed enzo? Lukt dat? Dikke knuf en goed broeden jij! @ Looltje: hmm meissie niet leuk die aanvallen! Hopelijk krijg je snel beetje controle erover (of eigenlijk over de aanleiding daartoe... ) En wat lief hoe N. de fles geeft! (grote kerel hoor voor 6 maanden!) Kaa vond het cadeautje gister in haar schoen geloof ik wel gek. (ik lag Wee te voeden in bed) maar ze zei meteen dat IK het gedaan had... hahahahah wijsneus!) Voordat ze NIET meer in Sinterklaas gelooft moet ze nu eerst nog leren om WEL in Sinterklaas te geloven..... hahahaha Nou duimen draaien door voor MIelenl en Daan! EDIT: hmm begrijp ik nu dat het met Daan niet goed gegaan is sjips!