Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hai,

Hier even een update, sorry voor mijn late reactie maar was te emo om eerder te komen. Het is echt duidelijk over en uit hier. Bloedverlies heeft zich echt doorgezet en gisterochtend keek ik naar een spierwitte test. Heb echt veel zitten huilen en gepraat. Ik weet dat ik moet proberen om positief te blijven, maar zit er op het moment een beetje doorheen.. Morgen even bellen met het ziekenhuis om te bespreken hoe we nu verder moeten.

Miele, tjeetje meis mijn tranen liepen over mijn wang dat het bij jullie mis is gegaan. Het is echt een kl*te wereld! Wens je heeeel veel sterkte en kan je alleen maar een hele dikke knuffel aanbieden en ik denk aan je!!

Verder niet bijgelezen.
    Kom later wel terug voor een uitgebreide reactie..

2. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    bah, wat een nare berichten allemaal. Ik weet niet wat ik moet zeggen....

3. morgen

aaah miele ik heb er geen woorden voor :(:( hele dikke knuffel en sterkte meid. zooo oneerlijk!!!

beetje raar om onder zon bericht t volgende te moeten typen maar goed:

miep wat een mooie echo's weer meid .. helemaal super! :D

diaantje beterschap voor jullie beide!!

lieve daan, wat is het allemaal oneerlijk en hard :( had t zo gegund voor jullie!!! hele dikke knuffel!!!!

hier eerlijk gezegd beetje angstig... ik zie het al helemaal voor me :(
    C heeft al een paar dagen last van zn ballen, zeurende pijn en t idee dat er 1 naar boven wil kruipen. eerst moest ik er een beetje om lachen zoals hij t zei en hij zelf ook. maar gister toen die onder de douche vandaan kwam was 1 bal veel groter als de andere.. we zijn beide wel geschrokken... zeker omdat er zoveel kanker de laatste tijd in omgeving en familie zit..
    dus ik zag t even helemaal voor me :S
    morgenochtend kan die terecht bij de dokter.. waarschijnlijk is het gewoon een ontsteking ofzo hoor maar toch.. t zit me niet lekker...

4. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Miele , Ontzettend veel sterkte ! :( :( :(
    Ik heb er geen woorden voor .....

Daan , Nee toch , wat zwaar ***** !!!

Allebei hele dikke digi knuf !

Marieke , Jeetje lijkt me toch wel schrikken ja !
    Hopelijk is het niets ernstig.

Miepie , wat een mooie kindjes ! En wat ligen ze goed om groei zeg ! Fijn dat je man weer naar huis mag.

Diaantje , Beterschap !

Liefs !

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Dames,
    Wat een vreselijk nieuws..... Daan en Miele, hele dikke knuffel!!!!!!!!

6. tjee wat een rust hier

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Beetje down van het slechte bericht van Miele en Daan....

8. mja :(

9. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    NEEEEE Mielenl! GRRRR wat ontzettend naar is dit. Wat ongezellig en stom! Heel ongezellig! Hoop dat je even lekker met Siemens uit kan janken (al zijn mannen daar soms wat onhandig in). Oh lieffie toch! Een hele dikke lieve knuf!

@ Daan: Nee toch! Bij jou ook al mis. Verdorie! Ook al zo stom dat dat maar niet lukt. Ja, sorry, ik kan geen genuanceerdere termen meer vinden!
    Snap goed dat je er door zit. Is ook niets niks het hele traject dat jullie al gehad hebben. Liefs en sterkte (ook al hebben we niet (veel) gekletst hier... ik heb soms wel wat opgevangen.
    Sterkte meis!

@ Miep: Oke, dan moet je idd wel oppassen met die harde buiken. die ukken zitten er net pas in en die moeten daar nog heel lang blijven! en wat een snoeppies! WOW en 9 cm alweer! Wat gaat dat hard he! Lekkere drukte in je buik!
    Enne, als je morgen nog niet lekker bent dan gewoon thuis blijven hoor! Ziek zijn met een 3 ling die ook alle energie van je vreet lijkt me een uitputtingsslag op je lijf!
    Hoe'st nu met Bram?

Ja, ze is dan wel een hele kleine opdonder maar babbelt erg goed inderdaad. Dat is ook een gek gezicht omdat ze zo klein is en haast in volzinnen praat.

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    He gatver meiden, wat een narigheid nou weer hier! Een dikke knuf voor Mielenl en Daan! :(
    En Marieke: Da's idd schrikken zeg! Hopelijk is het niks ernstigs. Alvast veel sterkte bij de dokter morgen!

@Miepie: mooie plaatjes weer! *geniet*

@All: vorige week L ziek en nou dus Y op de bank met hetzelfde :(
    Die herfst kan me ECHT gestolen worden! :x
    Zullen we met z'n allen in winterslaap gaan? ;)

11. bapsie

bapsie Niet meer actief

lees t nieuws van mielenl en daan, tranen lopen over mn wangen... gun het jullie zo...:(:(:(

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    lieve meiden, heb vannacht even heerlijk uitgejankt bij Siemens, dat luchtte al aardig op. Vanmiddag flinke buikpijn dus ik dacht dat het grote afscheid ging beginnen......maar het is nu toch weer weg, rood is er nog wel, dus het zal me erg verbazen als er maandag iets normaals te zien zal zijn.....
    Vanmiddag lekker gespeeld met Bosch, veel grote plassen op de grote wc gedaan; kreeg van mij bij de eerste plas op de grote wc een kadootje, dus bij alle volgende plassen wilde hij ook een kadootje, slimpie! En tussendoor lekker op K3 gedanst.
    Ik probeer de komende dagen maar een beetje afstand te nemen van hier, en van de zwangerschap (wat er nog van over is) en dan maandag maar zien wat er gebeurt.

Lieve lieve daan, ik had zo gehoopt op een ivf plakkertje! Wat een teleurstelling, dat het niet zo mag zijn. Dikke digi knuff voor jou!

@ lola wat vervelend van die paniek aanvallen. Hoe komt het dat je er ineens weer last van hebt? En wat doe je er tegen? therapie? medicijnen? of beide?

@ miep wat een prachtige echo foto's meid! Wat een wonder he, dat die drie mensjes in jouw buik wonen! Geniet er maar van!

@ mariek jee dat is schrikken van C! Hopelijk is het iets onschuldigs!

Verder is het meeste een beetje langs me heen gegaan, waarvoor mijn excuses ;)

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Lieve Miele, heel begrijpelijk dat je even wat afstand neemt... ik hoop stiekem dat je maandag alsnog met goed nieuws langskomt, maar snap dat je weinig hoop meer hebt. Fijn dat je zo'n troost kan halen uit Bosch, grote vent op de wc!

Mariek, had helemaal over je verhaal van C heengelezen. Wow, kan me voorstellen dat jullie geschrokken zijn! Al naar de ha geweest? Sterkte voor jullie samen...

MelMel, was jou helemaal vergeten vanmorgen *schaam*... hoe is het met jou?

G4, haha, heerlijk, zo'n bijdehandje. Raar idee dat dat kleine meidje dat ik ruim een jaar geleden voor het laatst heb gezien nu al volledige zinnen gebruikt....

Nog even wat werk doen voor morgen en dan mijn bedje weer in, tot morgen. Miele, nog een extra dikke knuf voor jou!

14. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Jemig meiden, wat een kl*te berichten!

Miele, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Wat is het toch verschrikkelijk oneerlijk:( Ik kan je alleen maar een hele dikke knuffel geven!

Daan, ook voor jou weer die teleurstelling. We hadden het zo graag anders gezien. Voor jou natuurlijk ook een hele dikke knuffel!

Ik hoop dat jullie het niet erg vinden, mijn timing is niet zo goed maar wilde toch ff mijn zoon spammen.

15. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    En nog 1

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Avond!

@ Wieffie en Miepie, prachtige spam! En wief, wat kijkt E. lekker wijs uit zijn ogen!

@ G4B, yep, was een beetje een vertekend beeld die foto! ;)
    jeetje knap hoor dat ze zo goed praat! N. zegt ook veel, ook wel 2 woordjes en steeds vaker 3, maar N. is ontzettend bezig met haar fijne motoriek! Ze kan de auto zelf open maken met de juiste sleutel enzo, ook de voordeur, moet haar wel optillen dan... en d´r spraak gaat de laatste 2 maanden echt met sprongen vooruit maar voor die tijd zei ze zo nu en dan wat woordjes (nou ja, wat, toch ook wel redelijk veel, maar als ik zo om mij heen hoor van moeders met kindjes van dezelfde leeftijd leek het alsof N. daar een beetje achteraan hing, maar toch ben ik nog beretrots hoor! hahahahahaha!) Maar ik vind het nu wel leuk dat ze echt meerdere woordjes achter elkaar gaat gebruiken! Maakt het allemaal ook een stukje makkelijker om te begrijpen wat ze wil.. Alhoewel, Doea is mijn nicht, dora en duwen dus heel veel makkelijk maakt ze het me af en toe niet! ;)

@ Marieke, nou wat is dat nou zeg, hopelijk is er niets ernstigs aan de hand! doet het ook pijn? :(

@ Diaan, jeetje meid, beterschap!

@ Daan, nogmaals dikke knuffel voor jou... Jeetje zeg (netjes uitgedrukt want heb een heleboel andere woorden in gedachten) wat een klotezooi... Ik denk aan je!

@ Miele, wat knap van Bosch zeg! :D
    Enne, maandag gaat de echo wel gewoon door dus? Geen krampen is goed nieuws, al kan ik me voorstellen dat je het niet zo rooskleurig inziet momenteel!
    Ik wil geen medicatie ofzo... Misschien kan praten met een psychologe ook geen kwaad, maar daar heb ik ook niet zo´n zin in! hahaha! Vandaag geen aanval gehad, maar ja, heb ook neit veel gedaan, even gewinkeld, boodschappen gedaan en verder in huis wat aangerommeld! Maar autorijden op de ring weg gaat ook wel ok... Ik moet er gewoon niet bij stil staan, maar ja dat is moeilijk.
    Een vriendin van mij heeft dit ook gehad en nog steeds en die rijd al jaren geen auto meer, maar ik wil er eerlijk gezegd ook niet aan toegeven, gewoon de stukken op de ring en in de stad blijven rijden en binnenkort naar Ikea (toch wel een stuk over de A9) en dan iemand meenemen die ook en rijbewijs heeft zodat degene het kan overnemen...

Hoe is het met de rest? hier ok dagje. N. en ik waren in de AH toen er opeens een zwarte piet voor N. haar neus stond. Dat koppie van d´r. Hij gaf haar wat pepernoten praatte wat met haar en ging weer verder. N. door de winkelrennen, ´tiet´ ´tiet´ ´tiet´, spelen! :D
    Over 1 1-2 week een Sinterklaas feest op mijn moeders werk, heb er nu al zin in! :D ;)

17. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Mielenl: wat ben je sterk en nuchter! En wat heb je gewoon lekker bij Siemens uitgejankt en weer voluit van Bosch genoten. Dat doe je knap en goed!
    En ja, maandag gewoon gaan. Misschien weet je dan meer.
    Dikke knuf!

@ Wief: wat een prachtig kereltje! Zo heldere blik! Geniet maar goed van hem! Alles lekker nu met de BV?

@ Miep: volgens mij al weer langer geleden of niet dat je Kaa zag? Nou ze is heel goed in babies verzorgen dus je kunt haar straks wel bellen voor hulp hoor ;) Wee snottebellie, even afvegen, oh doekje halen...

Vanmiddag nadat ik haar eerst had opgehaald en daarna Wee en ik nog tegen de leidster van Wee zei: oh ik moet niet vergeten de melk mee te nemen die over is... Vervolgens gaan we weg, sla ik links af naar de buitendeur zegt Kaa: mama, melk is er niet, staat nog in koelkast..
    :$ deed ik, maar wat was ik trots! En ook zo fijn dat er iemand nog wel iets onthoudt als ik het niet doe.. maar ja... en kind van 2 mag natuurlijk niet mijn externe geheugen zijn...

@ Lool: leuk is dat he, om te zien hoe snel ze alles oppikken en hoe snel die taalontwikkeling gaat. En wat schattig dat ze zelf de auto open maakt! Vindt Kaa ook leuk idd. Eigenlijk al dat soort huis tuin en keuken dingen friemelen. Vanavond ging ze zelf met stoffer en blik in de weer om onder haar stoel de boel op de ruimen... hahaha

En wat schattig dat N. zo onder de indruk was van 'tiet'... hahahah Kaa werd zondag bij de ontocht opeens door eentje opgetild voor een foto. Ze moest eerst lachen maar opeens vond ze het wel weer genoeg... toen drong misschien bij haar door dat ie er toch wel gek uitzag ofzo.

Nou ik was eigenlijk aan het werk... bleghhh

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ G4B, hihihi, wat een wijsneusje is Kaa, met die melk, geweldig! Echt slim he? Kinderen vergeten echt niets! soms sta ik er ook zo van te kijken hoe veel N. meekrijgt en onthoudt! Geweldig! Alleen laatst wel een beetje raar gevoel toen ik lang de Mac reed en daar waren we anderhalf maand terug en ze werd ontzettend entousiast en riep, mmmmmmmmmm lekker!!!!!
    Ik dacht echt HUH? Dat is al zolang terug! haha!
    N. wou bij de intocht alle pieten een handje geven, maar vanmorgen was ze toch wel erg verbijsterd en verlegen! hahaha !

Nou dames, ik duik mijn bed in!

Truste!

19. avond!

miele het is niet meer dan logisch dat je wat afstand wilt nemen. het is ook allemaal niet niks! heel veel sterkte meis.. dikke knufff en jij mag even ego zijn hoor!!!!

wieffie aaah wat een mooi ventje!!!! :D smelt!

mja ben benieuwd wat de dokter morgen zegt, denk eerlijk gezegd dat t wel mee zal vallen maar toch.. vind t een vervelend iets.. hij heeft wel last ervan, gaat niet door de grond van de pijn ofzo maar zeurende last.. alleen als die doucht heeft hij wel pijn. tis alsof zn ene bal omhoog wil kruipen ofzo en de ene is groter dan de ander. hij had t een en ander gelezen op internet en had gelijk even gekeken of er bloed bij zn sperma zat hahaha goeie smoes :p maar dat zat er gelukkig niet..
    dus even kijken wat de dokter morgen zegt..

20. bapsie

bapsie Niet meer actief

marieke hoe was t bij de doktor?
    goed gesmept? deze ronden?

go4 wat een weis meisje heb je, zou ik maar trots op zijn!

Wieffie wat en prachtig ventje heb je!!! wauw!!!

lola wat een lief meisje en wat leuk dat ze zo mooi de fles geeft! heerlijk!

Deel Deze Pagina