Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bijna pagina 4!!!!!!!!!!!!!

waar is iedereen toch?

hier vandaag bij stephanie geweest.. begon beetje chaotisch ;)
    maar toch erg gezellig :) lekker pannenkoeken gegeten, met de kids geknuffeld en samen de kadootjes van de sint uitgepakt... zoo leuk :D
    nu toch lichtelijk een beetje moe hahaha

2. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hey Mariekske! Snel gereden?
    Het was zeker gezellig vanmiddag. :D
    Ook hier nu wel moe na deze drukke dag.
    (zoete inval, drukke kids, auto stuk, enz. enz.)
    Stijn heeft de halve fles gedronken en ligt nu in diepe slaap in z'n bedje.

Net nog met R over gehad hoe lief van je dat je de kids zo verwend hebt. :)

3. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemorgen...

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    goeiemorgen!

@Bapsie: al zin om te testen? :)

Druk vandaag. Vanmiddag Sint ophalen en vanaaf schoonmoeders verjaardag vieren.
    Dus nou ff afwas en was...

laterrrr

5. morgen!!

tezz veel plezier vandaag!

baps..hoest daar?? al getest???
    :D

6. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Middag!

Rustig hier...

7. ja saaie dag steef.. ook hier op de pagina haha
    hoe is het daar? kindjes nog een beetje lief? haha
    vanavond etentje van mn pa en een zin dat ik heb joh pffffff

8. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Middag!

Hier ook een rustige middag.Vanochtend kraamvisite gehad, de kraamvisite van vanmiddag heeft afgebeld dus dat is stiekem wel lekker.

Baps, nog niet getest?

Marieke, hoe voel je je? Voel je je al wat beter?

9. yaay leentje is er ook haha
    dus lekker middagje samen gehad leen?
    hier gaat het goed hoor. alleen geen conditie meer maar verder gaat t goed :D
    dus kan na mn vakantie woensdag echt weer aan t werk haha

10. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Hullooooo allemaal,

Zo meteen avondje uit, lekker ergens eten en dan naar Harry Potter.
    Kindjes uit logeren bij oma, ben benieuwd hoe het gaat, morgen eindelijk uitslapen sinds heeeeeeeeuuuuule lange tijd.

11. dimple lekker hoor!! fijne avond!

ik heb hongerrrrrrrrrrrrrrrr en gaan pas om 19.30 wokken.. grrrr
    is t al 22u? dan ben ik hopelijk al thuis hahaha

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ dimple veel plezier bij harry! lijkt me ook een gave film, ik koop hem straks op dvd (verzamel de hele serie, mis er nog wel een paar :D )

@ steeph hoe is het nu? Lekker even bijgekomen toen tante marieke met de kindjes aan het spelen was ;)

@ mariek een fijne avond....nog maar een uurtje dan gaan jullie lekker wokken ;)

@ bapsie nog niet getest??????

@ diaan beterschap meis, ik hoop van harte dat de reuma niet terugkomt zoals het voor de zwangerschap van meagan was.

hier vandaag alleen bruin gezien, geen rood. pffff nog 2 nachtjes slapen!

13. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi meisjes!

Leentje, hoe is het met je kindjes??? Heb je nog spam?

Dimple, je bent al onderweg, maar wilde je toch nog veel plezier wensen! Geniet er even van. :D

Mielen, hoe is het nu met jou dan? Ik vind het zo erg voor je! Wanneer had je nou weer een echo?

Mariekske.... Heul veul plezier vanavond. ;)

Hier alles iets minder. Zit niet zo lekker in m'n velletje. Toch de drukte, het werken erbij enz. enz.
    En nu wil Stijn ook ineens de laatste paar avonden niet meer slapen. Huilen doet ie dan wel veel en dat trek ik even heel slecht.
    Nu ligt ie ook alweer een kwartier te krijsen in de box. Ik sta op het punt om mee te gaan doen.
    Ben zo toe aan een dagje niks. Geen gehuil, gegil, spelen, flesjes, hapjes, badjes, werken, hond uitlaten, boodschappen doen en proberen het huishouden op rit te houden.
    Gewoon voor heel even gewoon Stephanie kunnen zijn.. En stilte om me heen.

Sorrie voor m'n geklaag...

14. mielenl dus misschien toch nog spannend? of is het voor jou gevoel echt over?

stephanie, dat is ook niet zo gek dat je er even doorheen zit.
    je hebt nogal 2 heftige jaren achter de rug. zo ben je alleen stephanie een dochter, een vriendin en zo ben je stephanie, een mama van 2 kids en een vrouw. dat is opzich best veel in 2 jaar tijd toch.. dus dan is het niet gek dat je soms er even helemaal klaar mee bent en wou dat het weer even een dagje gewoon rustig kon zijn... knuffieeee

hier net terug van het wokken, was nog best gezellig.. erg gelachen met mn zus en broer.. de rest was bijzaak hahaha
    maar zit nu wel bomvol.. best leuk dat wokken, maar zou het echt niet iedere maand willen ofzo

15. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Lieve SMEP-dames,

Ik heb verschrikkelijk nieuws.

Ik werd om 22.30 gebeld door Beastie. Ze vertelde me dat haar lief, haar zonnetje in het leven, haar man, Mark plotseling is overleden aan een hartstilstand aan het begin van de avond.

Kleine Jasmijn en Siem hebben geen papa meer.
    Onze lieve lieve Beest geen man, geen grote liefde meer.

Ik ben totaal verdoofd. Beest niet minder. Ze klonk sterk, huilde niet, en was helder. Maar ik denk dat de shock waarin ze zit des te groter zal zijn. Ze belde mij omdat ze even geen familie meer wilde spreken. Even iemand anders.

Ze vond het goed dat ik het hier zou melden. Maar aub geen reacties op H yves op haar eigen pagina zetten.

Ze zouden morgenochtend terug vliegen, dat gaat nu niet lukken. Hopelijk komt ze maandag terug.
    Ze heeft veel hulp en steun van nederlanders daar, waaronder een NL-se reisleidster, maar ze zit daar dus alleen met hun twee kleine schatteboutjes zonder haar man, zonder hun vader, zonder mooie toekomst...

Hoe groot is het leed dat zij te verduren kreeg en wederom krijgt...

Dit is de grootste nachtmerrie en Beest speelt ongevraagd de hoofdrol.

Wat is het leven, en vooral de dood ontiegelijk k ut.

Lieve smep-dames, ik zal haar nummer en adres op onze besloten h yves pagina zetten. (EDIT: Mieppie, als jij die wel georganiseerd bij de hand hebt... Ik kan 'm niet vinden. Geen idee waar mn agenda van vorig jaar is)

Ik hoop dat we haar de komende tijd op welke manier dan ook kunnen steunen. Ik baal echt ontiegelijk omdat ik nu niets kan doen. Het is onze drukste tijd van het jaar en t/m 1 december ben ik zo ongeveer dag en nacht aan het werk.

Ik hoop dat ik dit droom en dat het niet waar is. Ik kan het maar niet bevatten.

Lieve meiden, laten we er zijn voor Beest.

16. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    ik zit hier alles bij elkaar te brullen...wat is het leven soms toch kut...weet niet wat ik moet doen, wat ik kan doen... Zo ontzettend oneerlijk...zouden we iets kunnen doen?

17. wat??????????? niet???????????? o mijn god

18. jezus weet echt even niets beters te verzinnen..
    ik lees t bericht keer op keer.. keer op keer moet ik t hardop zeggen omdat ik dat niet kan geloven.. mijn hemel.. arme arme beast.. arme kinderen.. mijn god ik kan er gewoon niet bij.. laat iemand die arme beast wakker maken uit deze nachtmerrie...

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Breekt even in, Ik wou even kijken hoe het met marieke is.

Lees ik het vrezelijke nieuws van Beastie!!

Meis ik kan je niet goed maar ik wil je ontzetten veel sterkte wensen!
    Verder weet ik niks te zeggen , heb er kippevel van brr wat erg dit!!

Breekt weer uit!!

Deel Deze Pagina