Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    ik heb al tig keer mijn stukje geschreven ..en weer gewist
    Terwijl de tranen over mijn wangen lopen ...mijn god....waarom.......

Lieve lieve Beast, J en S ...ik weet nog steeds niet wat ik moet zeggen....kan jullie alleen heel veel sterkte, en kracht toe wensen ........pff dit dekt volledig de strekking niet....ik ben in shock..

Zou zo graag willen dat ik iets voor je kon doen..het ongedaan kon maken....dit is zo wreed wat jullie moet overkomen...waarom..zo jong..ik kan het niet geloven...

2. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Ik lees net het bericht van go4 over Beast.
    Het is niet te bevatten niet Mark, die prachtige fantastische vent.
    Dit kan toch niet dit bestaat niet dit kan niet. Sterkte omvat absoluut de lading niet

3. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    het liefst spring ik zo in het vliegtuig en ga naar haar toe....maar of ze daar zit op tewachten....tjee.......kan er nog niet bij...zo jong...

4. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Diaan: ik hoop zo dat er iemand naar haar toe is. Van haar of zijn familie.

Heb net even geprobeerd haar te bellen maar geen contact gekregen. Ze heeft ongetwijfeld 1001 dingen aan het hoofd en te doen daar ter plekke. Maar ik wil dat ze weet dat we aan haar denken, haar op welke manier dan ook willen helpen.

@ Tezzz: ja, geniet van die kleine dingen. Het komt zo hard op je dak dat het zo ineens voorbij kan zijn. Elke dag moet je genieten al is dat nu even niet voor te stellen en niet mogelijk met deze feiten.
    Maar dat zei ik net ook hier tegen vriend.

5. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    kreeg net een smsje van haar...kort en krachtig..KUS !
    Zo is ze..zo sterk....maar een mens kan maar zoveel op zijn of haar schouders verdragen...

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    G4, heb ook gesmst... durf niet zo goed te bellen.
    Bij mij is het wel even door m'n hoofd geschoten met Bram in het zh vorige week... wat zou ik zonder hem moeten??? Werd toen alleen van het idee dat dat zou kunnen al heel naar.
    Onmenselijk eigenlijk, dit moeten meemaken.

7. ook ik heb niet kunnen slapen.. heel de tijd liggen denken aan beast en de kids... eigelijk alles wat jullie allemaal denken en zeiden is hier ook zo... hoe vertel je het je dochtertje die denkt dat papa in t ziekenhuis ligt, zou siem er een trauma van overhouden?, hoe komt beast helemaal alleen de dag door daar? ik hoop net als g4b dat er echt wel iemand naar haar toe is, want dit is toch onmenselijk.. om dit nu al alleen te moeten doen...
    ik kan er echt met mn hoofd niet bij.. :(

8. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    ja daar moet ik ook aan denken , dat ze helemaal daar alleen met de kids zit, tuurlijk zal ze veel steun hebben van andere nederlanders en de reisleiding, maar het liefst wil je toch iets bekends bij je hebben die ook Mark lief hebben gehad.

9. eigelijk gek he, had ik het gisteravond met stephanie over..ik ken iedereen hier niet persoonlijk, bedoel, nooit in het echie gezien zeg maar.. maar je weet zo ontzettend veel van mekaar, tot de kleinste intiemste details.. je weet dingen van mekaar die je nooit zo snel aan een ander zou vertellen... dus je kent mekaar niet, maar toch.. als er dan zoiets gebeurd zit je er de hele dag mee in je hoofd...alsof het echt in je eigen omgeving bij goeie bekende gebeurd ofzo.. het is en blijft gewoon niet te bevatten

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Marieke, ja ben ik met je eens, een aantal wel echt ontmoet, maar niet veel gezien, maar je leeft zo met iemand mee, met goede dingen maar ook deze afschuwelijk zaken... Ik heb ook echt het gevoel dat ik nu iets voor Beastie moet doen, of wil doen iig, maar je kan niets doen...
    Het blijft zo in mijn hoofd.

Kan iemand mij het nr. van Beastie pb´en ze had me laatst haar nieuwe nummer gehyved, maar ik heb per ongeluk al mijn berichten verwijderd... Ik wil haar een sms sturen, zodat ze weet dat ik aan hun denk!

Misschien kunnen we gezamelijk iets voor Beastie en kinderen doen... Een mooi boeket ofzo... Misschien kunnen we daar even verder over hyven op onze haai?

11. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Ja dat heb ik ook hoor, jullie weten w.s meer van mij dan mijn vrienden/kennissen ...dus dit slaat ook in als een bom..
    En dan zit ik maar teklagen thuis hier dat ik niet lekker in mijn vel zit en ik zo tegen die reuma aanvallen weer op zie..pfff..slaat volledig de plank mis dan...* neemt zich voor om nu eens echt van het leven te genieten nu het nog kan........*

12. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Wat Marieke zegt klopt jullie weten meer van mij dan mijn vriendinnen zelfs na mijn grote afwezigheid.
    Ik vind het idee van lool heel goed.
    En miss heel veel later als zij dat wil beast opzoeken ofzo.

13. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Miep: ik heb ook zitten dubben of ik haar zou bellen vanochtend, maar dacht, als ze het niet wilt dan neemt ze ook niet op. En als ze wel behoefte heeft om even iemand te horen, dan is het wel fijn om gebeld te worden of om in elk geval iets te horen van de mensen die je het meest nabij staan.

Diaan: ja, beest is enorm sterk en heeft al zoveel moeten incasseren. Maar waar houdt het op inderdaad?

Ik denk dat het besef pas komt als de uitvaart is geweest. Tot die tijd wordt je geleefd. Moet je zoveel regelen dat je niet eens tijd hebt om iets qua besef, acceptatie en meer in gang te zetten.

En dan pas zal het doordringen. Dat ie niet meer thuis komt dat ie nooit meer er zal zijn dat het leven is zoals je niet wilde.

Ik kan alleen maar heel hard grondig vloeken. Sorry daarvoor.

14. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    ja mee eens , dat zou wel erg mooi zijn, een bloemstuk ofzo..

15. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    lees nu pas bovenstaande posten.

Lool: heb je nummer al?
    Waar zit die stomme PB knop nou?

@ iets gezamenlijks doen: ja, nu, straks, later!

Laten we dat op de h yves even verder doen anders.

16. vind ik ook een heel goed idee.. een mooi bloemstuk van ons allemaal..

zou iemand mij miss ook haar nummer kunnen pben?
    ook ik wilde smssen net maar vanwege nieuwe foon ben ik alle nummers kwijt..

17. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    ja heb het nummer al ge PB't naar Lool...edit: en Marieke;)
    Ja precies..nu straks later !!

Zit nu op de haai!;)

18. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    damn..zit ik net wat teschrijven ..zie ik het in mijn buzz terug..damn!

19. diaantje thx.. dat had ik gister ook van die buzzz maar denk dat alleen jij dat kan zien.. en ik heb m toen uit mn buzz direct verwijderd... en dan blijft ie gewoon staan hoor op haai...

20. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Jeetje, ik lees nog dagelijks mee hier om te kijken hoe het gaat met iedereen.
    En dan lees ik nu dit??

Ook ik wil alleen maar vloeken en weet ik wat.
    Dit is toch oneerlijk, dit kan gewoon niet waar zijn, dat mag niet.
    Ik heb er gewoon geen woorden voor.
    Beast ik wens jou en je kindjes super veel kracht en sterkte toe.
    En heel veel dikke digi knuffs.

Smepsqaud, jullie zijn lief !

Deel Deze Pagina