Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    #1361 diaantje17, 21 nov 2010
    Laatst bewerkt: 21 nov 2010
    kan je zoiets uitzetten?...niemand anders heeft er iets mee temaken...

Al gevonden! ;)

2. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    #1362 Leentje79, 21 nov 2010
    Laatst bewerkt: 21 nov 2010
    jullie weten idd veel meer van mij dan wie dan ook. Ben ook helemaal van slag en kan het niemand vertellen zonder te huilen. Ik denk wel dat sommige mensen het ook niet snappen dat je zo emotioneel kan zijn. Dat weet je denk ik pas wanneer je ook op een forum oid zit. Ik heb beest gisteren ook gesmst, maar wat zeg je dan... Ik zou eigenlijk ook graag naar de uitvaart willen om te laten zien dat we er voor haar zijn, maar ik weet niet of ik dat voor elkaar krijg nu ik ook nog geen auto mag rijden. Maar misschien wordt het wel klein en besloten en is het geen goed idee. Ik kom zo ook even op h.

3. diaan volgens mij zien andere dat niet, want de bepsmep is toch alleen voor leden?? of zouden andere t wel zien? :S

4. leentje hier net zo meid.. chris en ik hebben t er vanaf gisteravond al over.. pakken mekaar soms gewoon even vast omdat we ineens weer beseffen dat t zomaar over kan zijn..
    en op die momenten vind ik het zo gemeen en oneerlijk dat beast dit niet meer kan doen bij haar liefde van haar leven...

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Het is een besloten hyve, maar zag het ook in mijn b uzz staan, terwil ik dat al lang geleden had uitgezet... Steeds even verwijderen dus...

6. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    heeft iemand het nr. van wieffie? Niet echt leuk nieuws om tijdens haar kraamtijd te smssen, maar misschien wil ze ook graag op de hoogte zijn of is het slimmer om te wachten tot ze hier weer komt posten?

7. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Ok die buzzer zal ik ook even uitzetten

8. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0

OMG, ik weet niet wat ik moet schrijven.... Ik las het bericht net en heb kippy ook ff op de hoogte gebracht. OMG ik ben gewoon compleet in shock... Arme beastie, hoeveel verdriet kan een mens aan zeg.

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Heb Julita ook even een berichtje gestuurd...

10. kippy

kippy Bekend lid

6 okt 2008
    976
    0
    0
    Jezus, belt Wieffie me net met dit verschrikkelijke nieuws..

Ik weet niet wat ik moet zeggen.. Ik denk dat wat Beast nu overkomt de allergrootste angst is van iedereen..
    In één klap je hele leven op zijn kop, je allergrootste liefde, de helft van het complete kwijt!

Ik heb er geen woorden voor, wou dat ik wat kon doen!!

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Beast's schoonouders en zus zijn net aangekomen in Marrakech, fijn te weten dat zij er nu zijn en Beast niet alleen met de kids is...

12. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik kan er maar niet over uit dat ik hier in de 7e hemel zat terwijl haar hele fundering onder dr voeten weggeslagen werd....

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Miep, ooh dat is fijn om te horen, gelukkig heeft ze dus bekenden die haar zeer naast staan om haar heen...

Ik kan echt aan niets anders denken....

14. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Oh wat fijn dat ze niet meer alleen is en een schouder heeft om op te huilen. Ieder beleeft zijn verdriet op z'n eigen manier, maar er is niks fijner dan op zo'n moment samen te kunnen zijn.
    Och jeetje wat is het toch verschrikkelijk. Ook zijn ouders zijn hun kind verloren, zijn zus haar broertje. Het is toch niet te bevatten....?

15. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Sorry dat ik hier ook weer ben:)
    Lees toch altijd mee om te kijken of degene die proberen zwanger te raken al zwanger zijn dus je krijgt toch het een en ander mee.

Ondanks dat ik hier dus niet mee schrijf kan ik aan niets anders denken, ik vind het verschrikkelijk...
    Gek genoeg ga je je altijd een voorstelling maken en dat is al vreselijk laat staan hoe het voor hun moet zijn.

Hoe erg is het alleen al om tegen je kinderen te moeten zeggen dat papa er niet meer is..
    Straks komt ze thuis in een huis die ze achterlieten met zijn 4en en nu is het nooit meer met zijn 4en..

En dan te bedenken dat ze de reis al een keer heeft geannuleerd vanwege haar moeder en nu gaan ze dan eindelijk en dan gebeurd er zoiets.

Pffff het is gewoon niet te bevatten dit.

Gelukkig is er nu familie zodat ze daar niet alleen zijn.

Meiden ook voor jullie sterkte het is niet niets dit te horen als je al zo'n tijd met elkaar kletst..

16. oooh miep wat fijn om te horen dat er nu familie is!!
    moet zeggen dat me dat op de een of andere manier wel rust geeft.. zo stom.. maar ik zit steeds te denken van: ze zit daar helemaal alleen met 2 kleine kindjes...

snoopy wat ontzettend lief van je meid :)
    ik denk ook steeds: och hemel ze gingen met zn 4e de deur uit.. nix aan de hand, en dan komt beast strax terug, in een huis vol herinneringen.. alleen met haar kindjes.. zonder man, zonder vader.. alles staat/ligt/hangt nog zoals ze weg gingen.. dat ze moet bellen naar zn collega's dat hij niet zal komen werken.. getverderrie..

17. vroeg me tussendoor toch ook wel af hoe t met baps was.. misschien niet de tijd en komt het raar over vanwege het verdriet nu,.. maar zoals ik laatst al zei vind ik dat ieder recht heeft op zijn of haar geluk.. dus baps.. heb jij inmiddels getest?

18. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    .........geen woorden:x

(las net pas sms van Miele)

Mijn god, Beast, wat heb ik met jou te doen zeg, ik kan me absoluut niet voorstellen hoe jij je op dit moment zou kunnen voelen. Hopelijk zijn jullie snel thuis.

Gelukkig heb je nu bekenden om je heen.

Wat verschrikkelijk zeg.:x:x Leven is zo oneerlijk.

:x:x

19. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Idd, het is wel verdacht stil rondom babs....
    Hele dikke kans dat ze zich even op de achtergrond houdt tot het hier een klein beetje tot rust gekomen is.

20. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Het doet me goed te lezen dat haar schoonouders en schoonzus bij ze zijn.

Het begint hier steeds meer door te dringen dat het echt zo is en niet een waanidee ofzo. pFffff

Deel Deze Pagina