Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Denk dat we gaan voor een tweedehands tweelingwagen met grote bak in eerste instantie.. en dan als ze zitten een wagen met 3 achter elkaar ofzo, zien we dan wel weer. Ze kunnen best met z'n drieën in een tweelingbak als ze heel klein zijn, en anders/daarna één in een draagzak en twee in de bak.

Hebben het gisteren ook héél voorzichtig gehad over de auto. Miepman heeft nu een leaseauto en mag in feb ofzo een nieuwe uitkiezen. Maar hebben nu bedacht dat het misschien handig is dat hij 'm alleen zakelijk rijdt en een niet heel grote neemt (dat is dan een Passat in zijn ogen al niet hoor;)) en we mijn Corsaatje inruilen voor een tweedehands Touran (haha, ja, echt!) en dat we die prive rijden. En zo beginnen we een héél klein beetje te fantaseren... om vervolgens maar direct weer te stoppen, bang het te jinxen, hahaha.

2. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Miele, sms ontvangen, ga dalijk reageren.

@Miep, ik denk dat je onzekerheid blijft tot het eind en dan krijg je weer nieuwe onzekerheden erbij, dat heeft volgens mij elke zwangere vrouw en moeder. Gelukkig morgen weer naar je wonder-triplets kijken.
    Misschien stomme vraag, maar waarom geen grote zakelijke auto, dat is volgens mij altijd nog goedkoper dan zelf betalen en dan heb je nog je eigen autotje erbij. Daar pas jij en je 3 kindjes ook in.
    Wel leuk hoor, dat soort plannetjes maken.
    Is jullie huis eigenlijk groot genoeg?

3. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Ik heb op fb op fv een poppetje staan met blond haar en blauwe t'shirtje aan maar met geen naam
    waar moet ik dat rapporteren want deze haalt jou gifts weg als je er op klikt

Heb er maar niet op geklikt maar is niet zo'n fijn idee

Hier gaat alles flex

We zijn nou met z'n twee-tjes aan het afvallen
    Manlief moest wel vanwege zijn lucht inhoud
    Ieder jaar moeten ze een long-test doen omdat ze de pompjes gebruiken maar hij heeft nog nooit een test gehad
    Had m opgegeven omdat hij sávonds eng slaapt
    dan hoor je m wel en dan weer niet en dan schokt zijn lichaam zeg maar en dan is het goed

Test was 58% long-inhoud echt astmatisch en heeft ook nog overgewicht dus hij moest maar eens een paar kilo kwijt raken en dan krijgt hij andere medicatie iets zwaardere

Met de kinders gaat het prima allemaal opgeknapt
    K krijgt nu echt een vollere bekkie :D
    En thijmen kijkt steeds meer ondeugender uit zijn oogjes hi hi

Oja en heel goed nieuws
    Mijn zusje probeert ook zwanger te worden
    Had het niet verwacht ze is al een halfjaar van de pil af
    Eerst in het begin was ze om de 2 of 3 weken ongi en de laatste paar cyclussen was het weer goed
    Ze had 3 of 4 dagen ongi moeten worden en week eerder had ze bruinverlies en de dag erna een beetje rood maar dat was alles zegt dus dat niet me ongi zijn toch
    Ik zei al ooo misschien is het innestelbloeding
    dus ik hoor nog van haar

Nu is het mijn beurt om tante te worden vind het zoooooo gaaf he

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Dimple, lijkt dus niet echt goedkoper te zijn... we moeten het nog even precies narekenen hoor. Maar ik rijd dan ook liever met een iets grotere auto dan een corsa (3-deurs... en dan 2 kids achterin in de maxi cosi en 1 voorin... Ach ja, luxeprobleem :D).
    Huis is een gewoon rijtjeshuis. We hebben 2 kamertjes op de 2e verdieping naast onze slaapkamer. Eerst samen maar op de grootste daarvan en dan de kast(en) op de andere kamer. We hebben een grote zolder waar we evt. later 2 slaapkamers van kunnen maken. Komt wel goed dus....

Tijgertje, spannend hoor! Hopelijk gaat het snel lukken bij je zus. Succes met afvallen.

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Bedankt dames voor de complimenten!

@ Miep, super dat je afgevallen bent ondanks stoppen met roken! Hier niet aan het snaaien ofzo, dan is het wel te doen! Gisteravond wel wat crackertjes gegeten met hagelslag, maar altijd beter dan chips of koekjes!

Nou ja, ik ga N. even naar bed doen en even de was doen en stofzuigen dan kom ik weer even reageren op iedereen! Liefs!

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
  7. bapsie

bapsie Niet meer actief

prachtige dame lola!

hier druk bezig met mn accreditatie punten, jah ze verzinnen wat om iedereen geschoold te houden in de verpleging...

8. middag!

miele onwijs mooie keuken :D leuk hoor..

baps jaja afgelopen weekend al voorgesmept haha wilde eigelijk gisteren al beginnen met smeppen maar was zooooo moe dat ik eerder naar bed ben gegaan haha dus vanavond mn mannetje maar eens verleiden ;) jullie goed gesmept deze ronde??

miep, dat hoef je niet in t licht te zetten hoor, jij mag klagen ;) je bent dan ook zwanger van 3 wondertjes.. en ik begrijp je zo goed.. ik zou ook erg bang worden van dat bloed enzo..wanneer mocht je nou ook es weer terug komen?

tijgertje spannend voor je zus :D suc6 met afvallen.. ik wil ook zo graag weer afvallen maar heb er nu de motivatie niet voor.. en dan gaan we strax de lekkere maanden weer in. dus denk dat t januari word eer ik weer begin...

lola ooooh mooie spam, die moet echt strax de mannen van zich afslaan hoor!!!

stephanie, 10 kilio afgevallen zag ik!!!!!!!! wow!!! jaloers!!!! ;)
    wanneer gaan we weer es daten ;) roy volgende week weer late dienst? zal ik dan weer eens komen eten ofzo hihi

9. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Miep, tja als je toch je corsa in moet ruilen, dan misschien wel op jullie manier. Je hebt gelijk dat 3-deurs niet echt handig is.
    En wordt voor de toekomst nog een hele verbouwing dan8), hier moet de zolder ook in de toekomst omgebouwd worden hoor. Slaapkamer van Digger is ook erg klein. Wat je zegt: een luxe-probleem.

@lola, wat een moppie is het toch, wordt echt weer eens tijd voor een meet, ben zo benieuwd hoe die kleintjes allemaal in het eggie eruit zien.

10. bapsie

bapsie Niet meer actief

11. bapsie

bapsie Niet meer actief

marieke, op gevoel gesmept en nasmep niet gelukt ivm vermoeidheid... dus ben benieuwd...

12. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Baps, foto komt me bekend voor, maar het is wel een super mooie foto van een super mooi mannetje hoor, dus kan me voorstellen dat je deze foto weer spamt:D.
    En vermoeidheids-smeps zijn de beste, hier ook bij Digger.:D

13. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ bapsie ja die hadden we al gezien maar liever twee keer dan helemaal niet hahaha!

@ lola aaaaaaaaah wat is N toch een knapperd!

@ miep Siemens heeft het er ook wel eens over, om mijn auto in te ruilen voor iets ruimers en dan zijn auto alleen zakelijk te gebruiken......maar als we dan zo eens kijken hoeveel we privé rijden met zijn auto (met zus en ouders op 200-300 km gaat het hard!) dan is het voor ons echt veel goedkoper om zijn auto privé te blijven gebruiken.
    Ennuh aanradertje (kan go4b ook over meepraten): peugeot 308sw.....lijkt niet heel groot maar is het wel! En rijdt ook super fijn, niet onbelangrijk ;)

zo, hier de keuken weer ingeruimd.......wauw en een zee van ruimte ondanks de toename aan apparaten (grote vaatwasser ipv mini, oven+magnetron ipv mini combi oven, koel+vries ipv alleen koelkast)

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ooohhh wat een mooie spam! is het ook echt spamm tijd??

@miele...veel ruimte nu...maar wacht maar over een half jaar...dan zit alles toch weer vol!:D:D:D

@mieps...die auto switch lijkt mij wel een goed plan...hij kan best in een kleine auto rijden...en dan doe jij het grove werk. Qua tijd enzo zal jij ze wel het meest ophalen en wegbrengen...en het mooie van nu dromen is dat je alvast je ogen openhoud voor leuke aanbiedingen enzo....nog even en dan 12 weken nou dan is het wel klaar hoor met het jinx-verhaal!:p:p:p (hoe laat ongeveer morgen??)

...ueueuehhh was er nog meer??;)

15. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Miep, als we toch suggesties van autos doen, een Dacia Logan MCV, super groot en nieuw toch maar ca. 17000 euro

16. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Gut, wat heb ik het druk vandaag. Wup weggebracht, fruit inslaan voor mijn nieuwe blender. struiken snoeien (snoeisel is nog niet eens opgeruimd:)), 3 wassen draaien/drogen/opvouwen, fruit snijden, smoothie maken:D, stofzuigen, digger voederen, wup dalijk weer ophalen en misschien nog even naar schoonmoeder daarna.
    Gelukkig hoef ik nauwelijks te koken.

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hihi, Dimple, word al moe als ik 't lees ;)

MIele, heerlijk prutten in je nieuwe keuken, dan is kastjes inruimen zelfs leuk :)

Steef, knap hoor, 10kg!
    Mariek, hoop dat de moeie smep vanavond tot een plakkertje gaat leiden!

Peugot; Miepman wil geen franse auto meer (ja, hij heeft wat rare dingen... in zijn vorige peugotje bijna doodgereden en veel problemen gehad met dat bakkie). En probleem met de meeste auto's is dat er geen 3 driepuntsgordels achterin zitten, meestal maar 2 en een heupgordel. Opel Zafira is ook een optie.... we'll see.
    Miele, we rijden nu in mijn auto (ook werk) nu ongeveer 12.000 per jaar. Miepman's auto rijden we zo'n 10.000 prive mee (als we twee keer gingen skiën wat meer :D... zit er voorlopig niet in, haha).

Beast, heb de echo om 12 uur. Geen idee of dat een echo van een kwartier of een uur gaat worden... kom daarna door jouw kant op,zal wel even smsen als ik vertrek uit het AMC, ok?

Ga even een uurtje (of twee) slapen, moet vanavond nog met 16 leerlingen naar de schouwburg :S.

18. veel plezier miep bij je echo, bij beast en bij de schouwburg.. dus horen pas heeeel laat hoe t was bij de echo? of laat je t bij beast nog even horen ;)

19. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Iedereen : Zwaai !

Had 4 dagen geen internet en zag gisteren dat er een boel verloren is gegaan ?

Mooie spams zag ik voorbij komen ! :D

Ik heb Leentje al even niet gezien ......

20. avond,
    miep hoe was het vandaag?
    drukke dag dus je zal wel kapot zijn..

melmel ja idd alles was weg.. maar goed nieuw topic zo gemaakt en vol geluld he hahaha

ja leentje waar ben je? aan t bevallen? ;)

weet je wie we ook al lang niet hebben gezien, hadden steef en ik t laatst over, blurry...

ik ga zo mn bedje opzoeken. ben kapot..
    truste

Deel Deze Pagina