Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Cynthia, wat een ongelovelijk mooie tekst! *zegt ze door de tranen heen*

Ook hier schiet het steeds door m'n hoofd. Zo vreemd. Gewoon zoals anders bezig met de dagelijkse dingen en dan ineens is het daar weer.

Lieve babs, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!
    Waar de ene het leven laat groeit er ergens anders een nieuw leven...
    Had je het al verwacht??

Ik ga niet kolven bv geven of wat. Ik ga even een heerlijke fles klaarmaken voor mijn ongeduldige ventje.
    Vanaf vandaag over naar 4 x 210/7. Eens kijken of ie hier wat rustiger van wordt.

Pfff en weer zie ik beast en de kindjes voor me. Op weg naar huis morgen, in het vliegtuig, zonder papa, zonder man, thuis keihard met de neus op de feiten gedrukt...

2. ben benieuwd hoe het gaat met een fles minder steef...

3. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ik ook. Heb met moeite kunnen rekken net tot 4 uur ertussen. Maar hij had ook gepoept als een bouwvakker en heeft daarna altijd honger.
    Dikke beer! Of zoals m'n moeder altijd zegt. "Boeddha" ;)

4. hihi onze kleine boeddha :D lekker jong is t!

5. bapsie

bapsie Niet meer actief

marieke: toch hardstikke pupo voor jou hoor!

bedankt voor de felcitaties, snap dat t heel dubbel is maar kan t hier ook niet voor me houden... jullie zijn de enige die t mogen weten...

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Bapsie: Het is inderdaad heel dubbel, maar ik vind het wel heel mooi nieuws, juist nú.

@Steef; hopelijk gaat ie er beter op slapen, als ie meer in z'n fles krijgt. Vond het zelf steeds heel moeilijk om te bepalen wanneer het beste moment was om over te gaan op minder flessen/ langere tijden ertussen.
    :D hihi...boeddha..zo noemden we Y ook toen ie net geboren was :D

7. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Babs, hoe dubbel ook. Het is wel heel goed nieuws en ook daar is nog vollop ruimte voor hier hoor!!

Die flessen vind ik ook moeilijk. Van Esmee is het nog maar zo kort geleden, maar ik weet er al niks meer van.
    Ach ja, gewoon wat spanjolen en proberen en je hebt het zo weer gevonden!

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Cynthia, super mooie tekst, zit hier te slikken tegen de tranen op het werk!

Baps, ik snap dat je het wil delen. Het is juist heel mooi nieuws nu.

Ik kan onze hyves wel openen, maar helaas niet reageren!
    Heb net ook een mooie kaart voor Beastie gekocht. Gaat zo op de post.
    En lees ik net dat Beastie morgen naar huis vliegt?

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ..even iets heel anders...

dit lees ik net op nu.nl:

'De Wegenwacht van de ANWB adviseert automobilisten die twijfelen aan de kwaliteit van hun accu deze te laten controleren en doormeten voordat het gaat sneeuwen en vriezen.'

...moest meteen aan Steef denken ;) Komend weekend ijs en sneeuw verwacht! brrrrrrrrrr

*hoop niet dat het weer een berg wordt. 5 jaar geleden konden we helemaal niet weg toen mijn moeder 60 werd. Zat ze alleen met m'n vader met alle speciale hapjes :(... aanstaande zondag wordt ze 65...*

10. ja t word echt winter.. en mijn accu heb ik t idee dat ie slechter word.. maar hij brand nog groen. kan ik er ook ff niet bij gebruiken die kosten!!!

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hoi lieve meiden, net Beast gesproken en ze vroeg of ik jullie even op de hoogte wilde houden. Mark vliegt hopelijk ook woensdag al naar NL; Beast en de kids en schoonfam hopen morgen een vlucht te krijgen - dat is de eerste die weer naar A'dam gaat, maar ze hebben nog geen zekerheid dat ze mee kunnen.
    Vandaag heeft Beast kleren voor M uitgezocht die hij morgen aankrijgt. De mensen daar zijn lief en zorgzaam, maar alles daar herinnert haar aan wat er gebeurd is, dus ze hoopt er zo snel mogelijk weg te kunnen. Ze is nu nog vooral bezig met allemaal regelwerk en wil er ook graag een zo mooi mogelijk afscheid van Mark van maken - maar ondertussen weet ze ook dat daarna de moeilijkste tijd gaat komen.
    Jasmijn heeft ze geprobeerd uit te leggen wat er gebeurd is door met haar te tekenen - ze weet dat papa vleugeltjes heeft gekregen, een sterretje is geworden en dat ze niet meer met hem kan knuffelen, maar echt doorhebben dat hij niet terugkomt doet ze nog niet.

En dan wil je zo sterk zijn, en er zo graag voor Beast zijn, en zit je te janken aan de telefoon terwijl zij zo ontzettend sterk is... omgekeerde wereld.

12. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Ik hoop dat beastie snel terugmag met de kinderen.

ik wil gewoon zeggen dat ik het zo verdrietig en oneerlijk vind allemaal. En Steinar zegt mem waarom huil je.

13. pfff miep dank je voor de update..
    zo knap van dr dat ze zo sterk is.. kan me voorstellen dat ze daar weg wil.. wat een leuke vakantie had moeten zijn is geeindigd in een grote nachtmerrie.. dan wil je daar weg ja..
    wat moeilijk om idd te moeten uitleggen aan kleine j dat papa nu een engeltje is geworden..
    lieve beast heel veel sterkte morgen met de terugreis

14. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Verdorie, zit ik alweer te janken. Hartverscheurend, je kleine meid moeten vertellen dat ze papa niet meer kan knuffelen. Bah wat is dit allemaal oneerlijk zeg!

Ik wou dat Beast behoed kon worden van de klap die straks komt als al het geregel en gedoe klaar is. Echt hoor...

15. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Pffff...wat is ze sterk zeg...hopelijk kunnen ze morgen naar huis...

Ben ook wel benieuwd hoe het met Mielenl is...

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ miepie, dank je voor de update! Pfff, heftig zeg je kleine meisje moeten vertellen dat papa een engeltje is geworden!
    Ik hoop voor Beast dat ze snel naar huis kan...

17. bapsie

bapsie Niet meer actief

heftig hoor miep.... kan me goed voorstellen dat je t niet drooghoud...

18. baps hoe voel jij je dan? echt zwanger? of niet echt kwaaltjes..

ben idd ook erg benieuwd naar mielenl..

19. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Miep, wat goed van haar zeg, dat ze zo sterk is. Bedankt voor de update.

Heb nog niks van Miele gehoord, dus zal het wel via hier horen ook. Ben ook super benieuwd.

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    he meiden....

zul je net zien, zit je met barstende koppijn van de spanning in de wachtkamer, word je een half uur te laat binnen geroepen....grrrrr....
    In elk geval, er zit "iets" maar de gyn kon geen hartactiviteit ontdekken, dus moest over een weekje nog maar terugkomen. Gelukkig mocht het ook vrijdag, met het risico dat ik dan volgende week nog een keer terug moet. Nouja dat moet dan maar. Het "iets" is gemeten op ongeveer 6w1d, in elk geval gegroeid dus ten opzichte van vorige week.

@ miep bedankt weer voor de update.....pfff wat heftig, en wat klinkt ze idd sterk!

Deel Deze Pagina