@ Miele, fijn dat het iig wel gegroeid is, ik ga er vanuit dat het goed is! Ondanks bloed toch gegroeid, goed teken! Maar snap je spanning ook wel! Wat fijn dat Beastie morgenavond thuis komt, maar lijkt me idd heel heftig om je man daar achter te moeten laten! Sowieso de vlucht terug, alles... Zo confronterend..... Pfoe... Echt net met mijn meoder in de auto, ik zat te vertellen over Beastie, over J. over de tekening, mijn moeder moest ook helemaal huilen. het is toch ook niet te bevatten allemaal...
Miep, oh wat fijn dat de msiselijkheid minder was, (uitgezonderd dus vandaag), maar ja al die emoties er ook bij, dat heeft natuurlijk ook impact op de misselijkheid!
je moet goed om jezelf denken he miep.. lief dat je zoveel aan beast denkt nu ..echt dat snapt iedereen. maar ook aan jezelf denken he.. dus op tijd eten en slapen *mama marieke heeft gesproken * maar super dat je al plopjes voelt! lijkt me zon geweldig gevoel.. en kan me indenken dat je idd al een beste buik moet hebben.. heerlijk joh.. en de tijd gaat zo hard.. de 15 weken alweer voorbij.. lola knuff
@ Mielenl: verdorie, vergeet ik vanmiddag helemaal hier in te loggen... en afwachten en duimen dus weer. Oh wat zenuwslopend weer. In de rustmodus dus jij! Dikke hug! @ all: dikke knufs, ik zwaai ook tot morgen!
Truste dames! Dikke knuff voor jullie allen! Ik ga nog even verder met dat gene wat jullie wel weten!
moge dames... vandaag komt beast alleen thuis, zonder man... wij zullen ons nooit in kunnen denken hoe erg dat is... maar als ik er over nadenk word ik er beroerd van zo vreselijk...
Mogge dames! @ baps, idd ik wordt er ook beroerd van als ik me indenk dat Beastie alleen zonder man thuis komt... Hier een rotnacht. Kon moeilijk inslapen. Moest zo denken aan Beastie. Toen ik eindelijk sliep werd Nena een paar gillend wakker... Bij mij in bed genomen en nadat we 3 uur later nog niet sliepen Nena weer in haar eigen bed gelegd... Ze was zo onrustig... Daar sliep ze goed en de 2 uurtjes die ik nog kon slapen, waren zeer onrustig... Omdat ik me bedacht er snel weer uit te moeten! Vervolgens een uur gesnoozed en nu ben ik bijna in Amsterdam... Beetje laat!
Goedemorgen....... pff wederom net als jullie een rare nacht gehad...moest ook steeds aan ons beest denken dat ze zonder haar man aankomt...wat lijkt me dat vreselijk emotioneel .. Maar net wat ze gisteren naar me schreef..."Mark heeft me nu niet meer nodig...mijn kids wel"..... je word op dit moment echt geleefd lijkt me...en zal de klap wel komen als je ineens echt thuis bent zonder je liefste ..arme Beast....heb zo met haar te doen ! Zo vandaag aan de Crea Bea...doe zo mijn best maar kan niet echt zeggen dat het lukt.. @ Mielen, duimpjes draaien overuren voor je , hoop dat er straks toch nog een heel gezellig knipperend "iets" te zien is...knuffie!!! *al die onzekerheid ook...zou verboden moeten worden!* .
morgen! Ik heb vannacht telkens gedacht aan het tel.gesprek wat beest moest voeren met haar schoonouders na het gebeuren...lijkt me echt zo moeilijk. Ik werd er helemaal misselijk van terwijl ik geen idee heb hoe dat gegaan is... Bah... Vanochtend naar het cb geweest. Saar was in 2 weken 500 gram aangekomen en ineens 6 cm langer dan toen ze geboren was! Bij de geboorte hebben ze snel gemeten en ik dacht al dat dat niet klopte. Ze is nu al weer 57 cm, wat gaat dat snel.
@ Leen: zo! Dat gaat goed met Saar! Geen zorgen dus om je BV. ps. lees even je PB die ik je gestuurd had gister Gisteravond nog even Lieve Beest gesproken. Was wel heel fijn. En ze klinkt zo sterk, zo sterk. Heeft alles goed op een rijtje, denkt zelfs aan details die anderen vergeten. Maar baalt er ook van dat zij degene is die dat dan moet zeggen/doen etc. terwijl dat juist door externen gedaan zou kunnen worden. Heb zo veel respect voor je Lieve Beest! Ze vliegen nu zo'n beetje terug. Fijn om tuis te zijn maar ook weer totaal niet lijkt me, zoals jullie ook al zeggen. Samen uit... samen thuis hoort het te zijn... pfff *werkmodus weer aan* liefs @ all
Lola dat ken ik, dat wakker worden 's nachts. En hoe gezellig het ook is, zo'n klein meisje tegen je aan gekropen, als je dan midden in de nacht uren wakker ligt samen, is het niet zo leuk meer. En ja...dan ga je snoozen
Net geland dacht ik. Ze zei iets van half vijf. Maar nu weet ik het opeens niet meer.... "We komen half vijf aan, of was het halfvijf thuis..." geheugen als een zeef. En Beest was zo scherp... ongelooflijk. Ze is zo'n moordwijf... zo'n mooi wijf, ook dat! En dan verdo mme... als ik er weer over nadenk begin ik weer te vloeken. Maar op wie moet ik boos zijn. Niemand had dit gewild. Dan benik maar boos op niemand, maar ik ben boos, verschrikkelijk boos dat dit is gebeurd. Ik moet ook steeds denken aan 'De ontdekking van de Hemel' en Harry Mulisch... pfffffff Ga mn ukkies halen! Dikke zoen voor Lieve Beest: Welkom thuis meis, welkom thuis. Al is je huis, je veilige thuis misschien niet meer. Ik hoop dat er iemand bij jullie is, vannacht, de komende tijd. Om dat grote gat ook maar voor een beetje op te vullen. Niets en niemand die er in de buurt komt. Maar gewoon dat er iemand is, iemand om wat tegen te zeggen, iemand die naar je luistert, die een arm om je heen slaat, aan wie je je tranen kunt afvegen of wiens arm je kapot mag knijpen of wat dan ook. Lieve Beest, lieve Beestjes jullie zitten in een hel nu en jullie lieve man en papa hopelijk in de hemel (maar ook daar zal ie zich net zo ongelukkig voelen waarschijnlijk... wat is leven en dood ontzettend oneerlijk!) Dikke dikke dikke stevige knnuf!
:'( we hadden je liever anders welkom thuis geheten beast.. maar net als g4b hoop ik dat er iemand bij je is en zal blijven.. je de komende tijd zal ondersteunen waar jij dat wil.. je ook de ruimte zal geven wanneer jij die nodig hebt. ik hoop dat je man en de papa van jullie 2 mooie kindjes ook snel naar huis mag komen.. soms gebeuren er dingen die gewoon niet te begrijpen zijn...