Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik dcht ook net aan Miep!

Hier een ziekmeisje gehaald van het kdv. Ze heeft koorts, heeft in de box (op het kdv) liggen spelen! Naaaa, dan is ze echt niet lekker!

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Lieve lieve Beastie, welkom thuis. Ik sluit me helemaal bij G4B aan, ze heeft het mooi verwoord, beter kan ik het niet verwoorden...
    Dikke knuffel, dikke kus en heel veel liefs voor jou en je 2 kleine moppies...

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Ik sluit me hier geheel bij aan. Welkom terug in je veilige haven. Wat zal het anders voelen nu je je maatje niet bij je hebt. Dikke knuffels voor jullie!

4. ook een dikke knuffel voor zieke N

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ben er wel hoor... maar ben nog steeds speechless... weet niet zo goed wat te zeggen en vind het moeilijk en naar dat de wereld gewoon door draait en alles 'gewoon' lijkt en dat niet is.

Zag dat de vlucht van Beast vertraging had (zou idd om 16.30 landen; werd volgens internet 16.50).

Lieve lieve Beast, ik zou zoveel willen zeggen, zo graag even de pijn bij je weg nemen... maar kan me alleen maar aansluiten bij de woorden van G4b. Fijn dat je weer thuis bent. Denk aan je.

6. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    tja..rest me niets anders dan me er bij aan te sluiten...alles is al gezegd ..voor zover je er iets zinnigs over kan zeggen..dit is en blijft zo oneerlijk...zo had het niet mogen gaan...
    Ik ben/was altijd iemand die altijd als eerste riep..alles in het leven heeft een reden.......maar kan maar niets bedenken wat dit enigszins kan rechtvaarden, wat mij kan overtuigen...
    Lieve Beast, lieve moppies......mijn gedachten zijn bij jullie en vanuit hier een hele dikke virtuele knuffel en een schouder om op te leunen...

7. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    Lieve Beast en Beastjes,
    ik sluit me ook helemaal bij de woorden van g4b aan, beter kan ik het niet verwoorden.....
    X

8. bapsie

bapsie Niet meer actief

in gedachten bij beast en de kids...

9. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    GO4, ik moet ook aan de ontdekking van de hemel denken.
    Dat had ik in het weekend ook al.

En verder, ik weet niet meer dan mij bij jou woorden aan te sluiten.
    Ik denk aan jou en jullie

10. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Beastie, ook ik kan me eigenlijk alleen maar bij de mooie woorden van Go aansluiten. Wat kunnen we zeggen, we kunnen eigenlijk alleen maar heel hard met je meehuilen en je een digitale knuffel geven! Uiteraard zijn we hier altijd voor je.

En dan komt er ook nog eens zo'n verschrikkelijk moeilijke periode aan met de feestdagen. De kerst is hier in DL al in volle hevigheid losgebarsten. pfff... Zo nog niet aan toe zeg....:(

Miele, toch een goed teken hoor dat het vruchtje wel gegroeid is! Ik hoop zo vreselijk hard dat je vrijdag een heel mooi knipperlichtje te zien krijgt!

Marieke, je hebt iig geklust in je vruchtbare dagen dus dan gaan we gewoon heel hard door met duimen dat er bij jullie ook eindelijk eens een mooi wondertje blijft plakken! We gunnen het je allemaal zo vreselijk!

Daan, hoe gaat het nu met je? (waarschijnlijk een stomme vraag, sorry) Ik wil je toch ff laten weten dat we ook aan jou denken!

E heeft vandaag een moeilijke dag, komt iedere 2 uur voor een voeding en drinkt dan maar een klein beetje... erg vermoeiend natuurlijk. Vanavond dus vroeg naar bed en hopelijk een beetje bijslapen!

11. aah dank je wieffie.. ik hoop dat mijn tijd nu ook eens komt ja.. geloof dat ik nu de enige van het oude clubje ben die niet zwanger is of al een kind heeft.. ach ja er moet er 1 de laatste zijn he :D

hopelijk slaap je goed en heeft E t morgen beter naar zn zin

12. bapsie

bapsie Niet meer actief

hoop echt zo op goed nieuws voor jou over 3 dagen!

13. dank je baps.. maar durf er niet eens op te hopen.. die boobs zeggen nix.. kan ook gewoon zijn de hormonen voor t ongi worden .. zie t donderdag wel

14. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Ook in gedachten bij Beast en de kinderen.....

15. iemand nog wat van beast gehoord? ze zal nu wel thuis zijn denk ik..
    hier ook in gedachten bij beast en de kids

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ...

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Truste lieve smepdames!

En Beastie ben in gedachten bij jou en je kinderen...
    Liefs!

18. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Welterusten voor iedereen

19. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267