Get Beast, wat een gedoe zo weer. Ik persoonlijk had ook een autopsie aangevraagd denk ik, idd om het 'waarom'. Erfelijkheid had ik nog niet eens bij stil gestaan! Wat goed dat je daar zo helder over hebt na gedacht. En zo blauw als een smurf? Zal toch niet??! Misschien trekt het nog wel een beetje weg. Mooie tekst... Dikke knuf!
Wat is dat lief van Jasmijn, het is toch ook allemaal niet te begrijpen voor die kindertjes. Ik denk veel aan je beast, en ook aan de kinderen. Maar ik lees dat je sterk en weerbaar bent. En daar heb ik zo n ongeloofelijk veel respect voor
Hee jeetje Lieve Beest! Wat een toestand met die autopsie. Wat erfelijkheid betreft, dan zou je dat ook wel weten doordat zoiets in de familie van M. al vaker is voorgekomen.... En net wat Diaantje zeg: wat schiet je ermee op? En bovendien, dat hadden ze toch wel even netjes met je mogen bespreken zeg. Wat h ut dat ze dat niet gedaan hebben. en jeetje, dat ie ook nog zo blauw ziet, pfff. Hopelijk is daar wat aan te doen idd. Wanneer ga je naar hem toe? Komt ie nog thuis te liggen of dat niet? Oh meissie toch! En die kleine lieffies, die lieve Siem die zo lacht naar papa. Ik hoop dat ie dat gevoel en die lach altijd zal blijven houden als hij de foto van M. ziet. Oh en die lieve Jasmijn die om papa roept... Mn hart breekt. Lieve lieve Beest was er maar iets om je in dit gedoe te ontlasten en iets van je verdriet en leegte weg te nemen. Even een hele stevige virtuele hug! Woensdag komt de echte knuffel en daarna nog veel meer! Dikke kus voor nu!
lieve beast alsof je nog niet genoeg aan je hoofd hebt krijg je ook dit er nog bij... wat een gedoe en gelul meid.. zal idd moeilijk zijn als J boos is en ze om haar papa roept.. arm meisje.. en fijn dat siem toch naar zijn papa lacht, al is het op een foto.. hopelijk valt M zijn kleur mee.. denk dat hij een blauwe gloed zal hebben, maar helemaal blauw zal hij niet zijn toch... sterkte meid.. verder even zwaai en knuff voor iedereen
Lieve beastie, wat een prachtig verhaal... Maar dat andere wat je verteld, wat vreselijk zonder jou beslissingen maken... En dan die verhalen die ten ronde gaan, het is schandalig, echt.... Lieve J, kan me voorstellen dat het zwaar en vooral heel moeilijk is als ze om Papa roept... Zo oneerlijk... Pffff, ik wil je zoveel zeggen, maar kan steeds de woorden niet vinden. Alle mooie woorden die gesproken zijn kan ik mij alleen maar bij aansluiten! Dikke kus!
blauw is wel erg blauw.....komt echt waar in de buurt van een smurf, niet om lollig te zijn nee echt, ik ben in shock!
ah gossie..........dat is wel schrikken ja.........zou het te maken hebben met anders... ehh..hoe zeg je dat ...behandelen van het lichaam? Kan er iets aan gedaan worden? Knuffie...tjee......kan er ook nog wel bij zeg....
Ah nee! Ook dat nog erbij. Het is al zoveel en dan dat ook nog. Het was zo fijn geweest als ie er nog goed bijlag, dat iedereen nog rustig afscheid van hem kon nemen. Kunnen ze er met sminck ofzo nog wat aan doen? Lieve Beest, wat moet jij onmenselijk veel incasseren!
jeetje meid.. dat zal zeker schrikken zijn, hopelijk kunnen ze er wat aan doen joh.. kleine J zal ook wel schrikken dan of heeft ze dr papa al zo blauw gezien? vreselijk meid de hel die je doorgaat... kus
nou hier alweer van mn ongi af.. begon eergister met bruin, eergister op gisternacht zette t door en had ik gister rood verlies, en vandaag is t op een veegje bruin over.. nu had ik eergister en gister wel wat buikkrampjes en dan neem ik bij voorbaad altijd al een naproxen in omdat het anders bij mij erg hevig kan worden.. heb t net maar even nagekeken en t kan dus ook t bloedverlies verminderen.. dacht al... nou ja ook wel fijn.. wist niet dat 2 pilletjes al zoveel effect hadden maar vind t wel fijn hahaha
@ beast prachtige tekst meis! En wat vreselijk dat Mark zo blauw ziet.....hopelijk kunnen ze het nog een beetje bijwerken. @ mariek lekker, zo'n korte ongi!
nee nog niks. bruinverlies lijkt wel toe te nemen, maar dat gaat toch de afgelopen week al erg op en neer, dus daar ga ik maar niet van uit. Tot daar aan toe dat het mis is, maar zwaar irritant dat je erop moet gaan zitten wachten. Maar goed......als het vrijdag nog niet is gebeurd dan zal ik hopelijk wel pilletjes meekrijgen ofzo.
mja ik ken t bij mij wilde t toen ook niet komen.. maar HOOP je dat je pillen meekrijgt??? heb je die eerder gehad?? want ik kan je 1 tip geven als je ze nog nooit hebt gehad. neem ze niet, laat het dan weg halen.. want wat is dat een hel.. oke nu is t bij iedereen natuurlijk anders en ligt ook aan de grootte van t vruchtje maar toch.. 1 grote hel sterkte meid
J krijgt papa niet meer te zien, ik heb verteld dat ie weg is en dan is ie er weer ineens dat is natuurlijk heel raar. En hij ziet er zo gek uit..nee dat doe ik niet. Ik moet er voor sommige dingen echt beschermen. Hij heeft nu een laag make up....tja het is ff niet anders...wil niet de mensen die hem wek zien zo hard schrikken van de kleur. hij is ook gebalsemd dus hij staat stijf van de parafine. z'n handen hebben een onnatuurlijke houding. De bloemen die ik heb besteld zijn prachtig...mooi lint. Heb 3 kranten gekocht om de advertentie....roosvice stop voor jasmijn, spannings diaree...maar ze wilt het niet drinken. Ook eten gekocht voor Siem, voeding voor hongerige kindjes...want vannacht 3x hem gevoed.
Lieve lieve beast, Sorry dat ik nu pas reageer maar had even afstand genomen van het forum, maar als ik dit had geweten.. Zit echt met tranen die over mijn wangen rollen te lezen wat voor verschrikkelijks jou is overkomen.. Kan er echt niet bij... Hoe moet jij je wel niet voelen.. Ik hoop zo erg dat je veel steun krijgt van je nabije omgeving en dat ze er voor je zullen blijven staan , ook na een paar maanden. En je kan natuurlijk ook altijd bij ons hier op het forum terecht. Weet niet zo goed wat ik zou moeten zeggen, kon ik maar de pijn verlichten voor je en voo je mooie, lieve kindjes. Meis als er iets is wat we kunnen doen voor je, zeg het dan alsjeblieft! Een hele dikke dikke knuffel!! Danielle
Wat mooi om te zien dat jullie zoveel steun geven!! Inderdaad je bepraat hier zoveel met elkaar (sommige dingen weten echt alleen julie). Zou ik me ook aan kunnen melden op jullie hyves? Vind het namelijk echt heel erg dat ik dit allemaal gemist heb. Was kennelijk iets teveel met mezelf zielig te vinden na de mislukte IVF, en moet je zien wat Beast nu door moet maken... Allemaal een hele dikke knuffel voor jullie!
Ben het helemaal met je beslissing eens hoor......ik kan me voorstellen dat hij er met zo'n laag make up ook niet heel natuurlijk uitziet, en dat is dan ook alleen maar verwarrend voor Jasmijn. En ze is ook nog aan de diarree......eet ze wel bananen, en witbrood? Dat stopt ook, schijnt. Maar daar zul je zelf ook vast wel aan hebben gedacht..... Ik vind dat je de bv nog lang hebt volgehouden, kan me voorstellen dat het heel snel terugloopt na zo'n gebeurtenis. Goed dat je nu kunstvoeding hebt gekocht, hopelijk slaapt hij (en jij!) daar goed op. kus
Ik zal je even een pb sturen voor de hyves. Meid, helemaal te begrijpen hoor, dat je even tijd nodig had om jouw leed te verwerken. Dat is ook niet niks! Zo'n gebeurtenis bij Beast zet je wel met beide benen op de grond......maar dat betekent nog niet dat je je eigen verdriet maar aan de kant moet schuiven. Hoe gaat het nu met je? * knuffie *