Lieve Miele Wat erg dat het niet goed is. De tweede keer, ik had gehoopt dat het gewoon zou blijven plakken omdat ze vorige week toch niet helemaal negatief waren. Maar niet goed gegaan, heel heel jammer had het julllie zo gegunt!
Lieve Beast, wat ontzettend naar dat M. zo blauw is... Dikke knuffel voor jou! Arme J. last van spanningsdiarree en hopelijk slaapt S. vannacht een beetje door op de KV! Liefs!
Avond! Beast, wat naar dat M. zo'n kleur heeft gekregen en dat niet alles er natuurlijk uitziet... en wat betreft autopsie, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht (erfelijkheid e.d.). Zou niet weten wat ik zou doen. Hoe is het verder met het regelwerk, wordt het al wat rustiger of zie je nog door de bomen het bos niet meer? Er komt natuurlijk zoveel op je af. Daan, wat jij hebt meegemaakt is ook heftig en dan is het logisch dat je even afstand neemt, terwijl wij r altijd zijn om je verdriet of frustraties op af te reageren. Heb je al met het xh overlegd wat je nu gaat doen, ga je voor een nieuwe punctie en tp? Miepie, hoe gaat het met jou? Mielenl, ook voor jou een dikke knuffel. Hier gaat alles goed. Nog wel weinig slaap per dag/nacht maar dat zal ook wel goed komen. Mijn lichaam herstelt steeds meer al blijf ik een gedeelte van de wond goed voelen en merk ik dat ik mijn buik- en bekkenbodemspieren echt binnenkort moet gaan trainen. Maar ook dat zal wel goed komen. Ik ga er weer eentje voeden, wil weer lekker vaak in de avond. Maar het wordt al minder pijnlijk dus dat scheelt. Iedereen een dikke kus!
@ beest: Snap goed dat je dat Jasmijn niet aan wilt doen inderdaad. Pfff wat moeilijk toch allemaal! En arme schatje ook nog aan de diarree. Hopelijk is het snel voorbij. Misschien ook wel gewoon een virusje. Wat de bv 's nachts betreft: Hij krikt daarmee je productie weer op (vooral de nachtvoedingen schijnen productie verhogend te werken en het 'geruststellende/slaapwekkende' hormoon wat je daarbij ook aanmaakt is ook wel prettig nu) Dat wist je bast wel, maar misschien effe vergeten omdat je nu aan zoveel dingen moet denken. Wat een mooie kaart voor Mark! Die foto van hem, die lach, helemaal Mark. Ik zie jullie zo daar rondsjouwen en zo'n lol hebben om al die gekke winkeltjes etc. Het is nog steeds zo onwerkelijk dat hij er niet meer is.... Dikke kus!
kan me goed voorstellen dat je jasmijn niet meer laat kijken naar papa, ze zou ervan in de war raken en misschien dan wel heel erg schrikken idd als hij er zo anders uitziet.. erg hoor om hem zo te moeten zien dan.. je kindjes reageren er dus onbewust ook erg op.. knap van je hoe je doorgaat meid.. en tis ook zo je moet wel.. maar toch.. knap van je daan lieverd jij had alle recht om even met jezelf bezig te zijn.. dikke knuff.. van mij mag je je aanmelden daar hoor.. weet alleen niet zo goed hoe.. iemand?
@Beast, wat erg zeg dat Mark er bijna als een smurf uit ziet. En ik denk toch ook niet dat ik een kindje naar een overledene laat kijken, of dat nu haar/zijn vader is of iemand anders. Wat je zegt, erg verwarrend. Is moeilijk te bevatten voor die kleintjes. @Miele, weet niet meer of ik al op jou erge bericht had gereageerd, maar je krijgt van hieruit van mij ook een dikke knuffel hoor. @Daan, ik begrijp helemaal dat je afstand wilde nemen, had ik al na een paar maanden, toen ik nog niet zwanger was, laat staan in jou situatie (of die van Miele en Marieke) Hier een super zware dag achter de rug. Om 11 uur vertrokken naar Apeldoorn (nog even naar Diaan gezwaaid vanaf de A50) naar het sintfeest van Wili's werk, was echt leuk, duurde van 1 uur tot half 5 ongeveer. Daarna naar Loosdrecht voor het trouwfeest van mijn nicht (die na 25 jaar samen eindelijk ging trouwen), andere nicht uit NY was er ook met dochtertje waar Wuppie zo gek mee was op vakantie, het was weer als vanouds. Iedereen heeft ondertussen met Digger geknuffeld, weet dat het niet goed is, maar het was zo schattig en Digger vond het wel prima. Wuppie was gevloerd, had een uurtje op de heenweg naar apeldoorn geslapen. Net pas thuis. Lange dag dus.
Hey lieverds..weinig tijd..dus kom even snel iedereen even knuffelen... *en weg was ze weerrrrrrrrrrr* oh....* rent weer terug* Heb uiteraard terug gezwaaid (wat ging je snel voorbij zeg....) !..volgende keer aankomen he! ik wil ook met Digger knuffelen! * zoefffffffffff....ben nu echt weg richting opa en oma*
Lieve Beast, wat ontzettend moeilijk dat Mark Mark niet meer is... dat je geen afscheid kunt nemen van hem zoals je je hem herinnert. En Jasmijn ziek, Siem honger 's nachts... zoveel extra om je druk over te maken en ik vind dat je het zó sterk doet allemaal. Ik zat met ogen als schoteltjes je verhaal te lezen van je schoonfam, misschien bedoeld om jou er niet mee te belasten, maar wat naar als dit achter je rug om gebeurt. Dikke dikke knuffel! Daan, heel begrijpelijk. Je droom even compleet de grond in geboord, dan is er alleen ruimte voor dat verdriet en lijkt de rest vd wereld even niet belangrijk. FIjn dat je er weer bent. Miele, "losing dreams I've come to care about" - zo waar op je haai. Heel veel sterkte. Alle andere meiden; lees wel mee hoor.. maar vind het even moeilijk te reageren, moeilijk dat alles gewoon doorgaat (al is dat eigenlijk maar goed ook).
Dat heb ik ook idd, lees wel mee, maar vind het moeilijk om te reageren omdat alles idd doorgaat. Liefs voor iedereen!
Hier een erg onrustige nacht gehad, heel de tijd maar Beast en de kids in mijn hoofd. Zo onwerkelijk. Terwijl ik jullie niet eens persoonlijk ken. Beast, wat erg dat Mark zo blauw is. Misschien een rare vraag maar kan dat niet door de temp verschillen zo zijn? Onze beste vriend is op 25-jarige leeftijd gestorven en die was op een gegeven moment ook zo blauw door de vriezer. Toen hij thuis kwam, zodat wij afscheid konden nemen, kreeg hij weer een normalere kleur. Hoe gaat het verder met alles te regelen? Krijg je veel hulp? Ik denk echt super veel aan je, heb je natuurlijk weinig aan, maar weet dat je hier alle frustraties en gevoelens kwijt kan!!
En nu de rest... Ik weet wel dat ik mijn eigen verdriet mag hebben, maar dit nieuws slaat toch alles. Daarmee zijn mijn problemen echt peanuts, toch? Je wodt weer even met beide benen op de grond gezet. Mielen, vind het echt super erg voor je. Is het inmiddels al op gang gekomen? Babsie, voor jou natuurlijk van harte gefeliciteerd! Super dat het zo snel is gegaan! Lekker van genieten meis! Leentje, gelukkig dat het wat beter gaat met de bv! Alleen die gebroken nachten, hoop dat dat snel beter gaat. Ik heb voor 6 december een afspraak in het ziekenhuis staan, wil dan bespreken dat ik de volgende behandeling in Dusseldorf wil doen. Het ziekenhuis in Almelo heeft net de samenwerkingsoveeenkomst met Dusseldof opgezegd, Hengelo werkt nog wel samen met Dusseldorf dus ben benieuwd. Miepie, snap dat jij het moeilijk vind om te reageren en dat de wereld gewoon verder gaat. Wil jou en Go ook heel veel sterkte wensen omdat jullie Beast en Mark natuurlijk ook persoonlijk kende. Allemaal een dikke knuffel vanuit een wit en koud Almelo
Zo staat M op de kaart ... deze foto heb ik dinsdag daar gemaakt...hij lacht zo omdat ie me net voor de gek heeft zitten houden. Mooie man hoor.
hier ook soms moeite met reageren.....het is ook zo heftig allemaal. * geeft Beast&kids nog een virtuele knuffel * @ daan hier nog alles hetzelfde. @ mariek ik snap heel goed dat jij me dat advies geeft. maar aan zo'n curretage zitten ook risico's die ik liever niet loop. Laten we maar hopen dat het spontaan gebeurt, hoef ik die keuze ook niet te maken.....
beast mooie foto,mooie lachebek was het als ik het zo zie! zal wel raar zijn om de foto's van de vakantie terug te kijken.. miele dat is idd ook wel zo, ik wilde de 2e keer ook perse geen curretage.. gelukkig kwam het uiteindelijk zelf.. eehm misschien raar maar klussen helpt schijnbaar ook.. chris maakte toen nog t grapje van ik spuit t er wel even uit (jaja wij hebben nu eenmaal rare humor) en na t klussen kwam t idd los.. duurde nog wel een aantal dagen voor t vruchtje toen is gekomen maar toch.. knuffel voor jou