Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Mooie foto. Je ziet dat hij oprecht lacht, want zijn hele gezicht lacht. Heel mooi!

Ben er even een paar dagen uit geweest omdat mijn internet het niet deed, dus moest even een stukje teruglezen.

Wat een ellende met die kleur zeg...dan zie je hem eindelijk weer en dan is het Mark niet meer. Hoop dat wat Daan zegt inderdaad zo is en dat de kleur nog een beetje wegtrekt.

En die arme J en S...hartverscheurend om te lezen dat J dan om haar vader roept. Meisje toch. Het is allemaal zo oneerlijk en zo keihard. Woensdag is de uitvaart? Moet je de komende dagen nog veel regelen of is het meeste nu wel gedaan?

Mielenl, wat zonde dat het niet goed is gegaan...en er was nog wel goede hoop voor. Sterkte meis.

@iedereen: vandaag een luie zondag. L is dit weekend bij haar vader dus heb kunnen uitslapen vanmorgen. Straks naar broerlief die zijn verjaardag viert, en vanavond uit eten met stiefvader en zijn vrouw. Dus *zwaai* vanuit mijn huisje naar jullie allemaal!

Oh...en een hele dikke knuffel, die we allemaal wel kunnen gebruiken denk ik!

2. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Mooie foto hoor Beast.

3. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ mariek dat zou siemens ook zeggen hoor! Hij beweert nog steeds dat hij eigenhandig (nouja feitelijk een ander lichaamsdeel) de bevalling van Bosch heeft opgewekt ;)

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Beast, heel mooie foto van Mark. Hij staat ons hier thuis ook toe te lachen... zo blijven we 'm ons herinneren.

5. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Wat een rust hier zeg.

Heb vanmiddag al op de hap gezeten met Digger.
    Wuppie was even fijn spookje aan het spelen met een dekentje over zijn kop. Ik had inmiddels al ophouden tegen hem gezegd en ging toch door.
    Ik legde Digger even naast me op de bank en Wup wilde zijn hoofd even op de bank leggen ofzo denk ik. Dus liet met zijn volle gewicht (wat dan wel erg veel is:() zijn hoofd bovenop Digger zijn hoofd vallen. Ik Digger troosten, bleek hij een bloedneusje te hebben. Toen hij stil was, viel hij in mijn armen in slaap, ik legde hem daarna in de box en hij bleef echt als een blok slapen, vond ik voor zijn doen wel erg diep en snel. Vertrouwde het dus niet. Ik de hap gebeld, kon daar snel terecht.
    Is helemaal onderzocht en gelukkig was er niks geks te zien, hij reageerde overal goed op gelukkig. Heb wel een wekadvies gekregen voor in ieder geval tot we naar bed gaan en dan vannacht misschien nog 1x.

Zo dat was weer een heel verhaal dat ik even kwijt moest.

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Beast, prachtig die foto! Dikke knuffel!

@ Dimple, pfoe dat is ook schrikken zeg! En arme knul met zijn bloedneus, Wup zou wel geschrokken zijn he?
    Ik had eens N. op de bank toen mijn broertje van toen 7 keihard op de bank sprong, ging net goed, mijn broertje heeft het er nog over! Haha...

@ Miele, hopelijk komt het zelf los. Mijn ervaring is dat het toch fijner is dat het natuurlijk komt, ook voor de verwerking!
    Over natuurlijk en curretage gesproken. Vandaag is het alweer 3 jaar terug dat ik uitgerekend zou zijn van de zwangerschap van 16 weken, tijd vliegt en zijn toch data´s die bijblijven...
    dikke knuffel voor jou meis...

7. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Allert en ik zijn helemaal stil van de foto. Zo vol levenslust hoe kan dit in jzs naam?

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Dimple, da's flink schrikken ja....gelukkig is alles goed.

Lool, heb hetzelfde met mijn eerste zwangerschap, was gisteren een jaar geleden uitgerekend. En 16 weken...blijf het zo heftig vinden. Weet wat voor hele mensjes er al in mijn buik zitten nu. En die dan verliezen...

Diaan, nog veel pijn? Klote dat je reuma weer zo de kop opsteekt. Weer zal ook niet helpen denk ik?

Beast, denk aan je....

9. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ dimple: oef, das schrikken he! Ik ben er ook zo bang voor. Je kunt ze geen moment uit het oog verliezen... Laatst had Kaa toen ik even thee ging zetten, nog geen 5 meter vab haar af, mn pen te pakken en hoorde ik: even rondje tekenen... Had ze op zn wang getekend... (een streep, geen rondje...) de gedachte dat ze die pen in zn oog zou hebben gestoken... brrr huiver er nog van.

@ lool: knuffie meis voor deze gekke dag. 16 weken was echt al ver... aan mijn MA denk ik zelden nog eigenlijk. Maar er was ook geen vruchtje dus denk dat dat scheelt.

Wij zijn net met de tram naar zwemmen geweest. We gingen altijd op de fiets, maar is een eind en met deze kou niet lekker. Was heel gezellig, vooral toen ze op de terugweg heel hard Zie ginds komt de stoomboot inzette... *smelt*

10. dimple jeetje meid dat is idd schrikken. gelukkig is het goed afgelopen!

lola, ja die datums blijven je wel bij ja.. ik weet de mijne ook nog.. wel vreemd is dat he.. soms denk ik ook wel eens, wat zo ik nu hebben een jongen of meisje, en hoe zou hij/zij zijn.. op wie zou t lijken enz enz enz.. maar ja moet je maar niet te veel bij nadenken he..

hier zijn we de kerstafdeling van de intratuin aan t nabouwen, mijn god wat was dat mooi. net madurodam zo groot en veel en vooral mooi.. is ook op t nieuws geweest dat die in duiven het mooiste van nederland is. nou heb als een klein kind rond gelopen haha

11. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Lool, jeetje, ik geloof dat zoiets je wel bijblijft. Gelukkig heb je nu wel een geweldige meid rondhuppelen.

@Go, schattig he, zoals ze die sint liedjes lopen te zingen. Hier ook eentje die op de gekste momenten begint te zingen.

@Marieke, 2011 wordt jouw jaar hoor. Veel gekocht dan bij Intratuin? Bij jullie thuis aan het nabouwen dan?

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marieke, ik vraag me ook wel eens af hoe het dan geweest zou zijn! En vooral dan die mk van 16 weken, heb ook eens een vmk gehad en mijn nichtje is op die uitgerkende datum geboren, maar gek genoeg denk ik nooit als ik haar zie dat ik ook een kindje kon hebben van haar leeftijd! Maar dat komt denk ik omdat ik toen al zwanger was van N. En die van 16 weken was ik niet zwanger, had ik ruzie met mijn toen nog geen ex op de uitgerkende datum en werd ik keihard geconfronteerd met een pasgeboren baby... Nou was dus een shitdag! haha... Maar toch denk ik eraan. Ook aan 7 juni toen ik hoorde dat het kindje niet meer leefde! Maar denk dat het altijd wel bijft idd, het slijt wel (maar ik heb makkelijk praten, ik heb een kindje...) maar het blijft altijd in mijn gedachte!
    En wat leuk dat jullie al bezig zijn!!!

13. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Met Digger gaat het nu trouwens wel goed, hij is al de halve avond wakker en ligt lekker te spelen en tutten in de box. Er zitten zelfs genoeg lachjes in. Gelukkig allemaal.

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Miepie, dacht ik gister nog aan idd van jou! (ja sorry, heb wat met datums... Onthoudt alles, nou ja bijna alles!)
    Ja vond die van 16 weken ook erg pittig en hier in de straat woont een jongentje die dus ook van rond deze tijd is en 3 jaar is (ken zijn moeder) en dan moet ik er altijd aan denken als ik hem zie!

@ G4B, oooh wat schetig... Lekkerding ook!

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Dimple, gelukkig dat ie zo lekker aan het tutten is in de box!
    Enne, scheelt idd heel veel dat ik een kindje heb rond hupsen hier!

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Beast: mooie foto hoor! Precies zoals hij was. KNUF!

@Dimple: pff...da's ook schrikken zeg. Gelukkig valt het allemaal mee! (K hier 2 weken geleden over de rand van het bad gevallen...oeps..had wel 2 dikke bulten op z'n koppie maar was binnen 5 minuten gelukkig alweer aan het keten :) )

@All: over data...vandaag is mijn moeder 65 jaar geworden! :)
    En morgen is haar moeder (mijn oma) alweer 17 jaar geleden overleden...
    leven en dood staan zo dicht bij elkaar...

Tot morgen liefies! Net thuis van de visite en nog een hoop te doen (lees: sintknutsel Y in de laatste verf zetten, want MOET morgen in de lak, want MOET uiterlijk woensdag opgedroogd en ingepakt op school liggen)

later

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Truste lieve dames!

Beastie, hoe ging het vannacht met de KV van S? Hebben jullie wat kunnen slapen en hoe is het met J. en haar diaree? Dikke knuffel! Denk aan jullie meis...

18. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    omdat er wat moet staan

19. dimple we hebben niet zo heel veel gekocht.. maar vooral kleine prularia.. en idd.. zijn t gewoon in t klein aan t nabouwen maar wel op eigen manier haha

lola, hoeveel kinderen je ook hebt je zal dat soort dingen denk ik altijd met je meedragen hoor. zeker bij een kindje van 16 weken.. dan is het echt al een kindje met alles erop en eraan zeg maar.. dan heb je t misschien al gevoeld je kan t geslacht misschien al zien.. das wel even wat anders dan de 10 weken bij mij toen.. blijft altijd lastig..

tezz gefeliciteerd met je moeder!! leven en dood staat zeker dicht bij mekaar...

ben weer verder peter r de vries kijken knufff

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    niet...siem wil heel veel eten...en erna niet meer naar z'n eigen bed...hij is echt aan het afkicken van de borst...ik val nu zoveel af dat hij echt niet aan de borst kan blijven. Jasmijn riep op een gegeven moment mij zo vaak toen heb ik Siem terug gelegd in z'n eigen bed...dat lukte en heb ik jasmijn uitgenodigd. Weet dat het niet zo best is maar nu wel ff...ze vroeg veel om papa vandaag. Ik vertel het haar veel maar ze kan geen kant op met haar gemis.
    Diaree lijkt wat af te nemen maar is zeker nog niet geweldig. Ik ben er dus vannacht 12x ofzo uitgeweest...nu stuk van moeheid en emoties (schoonvader wilde foto's uitzoeken en dat was iets te voor mij) belde ook nog iemand waar de kaart bezorgt was...maar daar had nog een cijfer bij gemoeten qua huisnummer8) tja soms gaat het iets fout maar hij vond dit van die aard dat hij er een belletje om waagde, wordt zeer gewaardeerd. maar goed ..ik ga naar bed. M gaat morgen voor autoptie...en ik breng de kids naar het kdv...overmorgen met jasmijn wat kleuren/schilderen etc voor de kist/papaster.

Deel Deze Pagina