Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    @ Beastie. Het is ook wel logisch dat het geven van borstvoeding nu heel zwaar is. Het is jammer, maar als het niet meer kan, dan kan het niet. Kun je zelf wel een beetje eten? Of krijg je geen hap door je keel? Die arme J ook...wat je zegt, ze kan geen kant op want ze begrijpt niet wat er gebeurt, wat het inhoudt en wat het met jou doet. Neem haar gewoon in bed, is voor jou ook fijn en who cares of het goed of slecht is. Niets van aantrekken hoor. Dat soort dingen zijn nu helemaal niet belangrijk, doe zoveel mogelijk waar je je goed bij voelt.

@Dimple. My God, wat een schrik! En nu moet je hem vanavond om de zoveel tijd wakker maken? Zou het wel gewoon voor de zekerheid even doen, maar dat hij gewoon lekker wakker en aan het lachen is, is wel een goed teken. Kinderen kunnen altijd meer hebben dan je denkt. Gelukkig maar.

Nou, L is gisteren bij haar vader geweest en dat feest is tot 2 uur 's nachts doorgegaan. Dus ze heeft vanmorgen tot half 1 geslapen (vanmiddag dus eigenlijk) en vanavond werd het weer laat, want we moesten uit eten. Maar ze ligt nu heerlijk te slapen, en ik ga ook zo onder de wol.

Iedereen een goede, rustige nacht gewenst dames...

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Hij is nu voor autopsie naar Alkmaar...

3. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Beest: dat ze bij je in bed slapen is helemaal niets mis mee hoor! Daar hoef je je niet schuldig of zo over te voelen! En zeker niet om te verontschuldigen!
    Gewoon lekker doen, het is voor jullie alle 3 een stuk fijner denk ik. Anders zou ik gewoon het bedje van Jasmijn naast jou zetten zodat ze dicht bij mama is. Want dat is natuurlijk wel een geruststelling op dit moment.
    Wee heeft trouwens ook de hele nacht bij mij gelegen. Hij wilde ook steeds drinken en ik was te moe om hem terug te leggen, ook al staat zijn bed naast die van mij. Maar ik ga de co-sleeper weer neerzetten. Die is open aan mijn kant. Wel zo makkelijk.

Dikke kus voor nu. Wee is wakker dus aankleden en ze wegbrengen!

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    probeer de kids toch in hun eigen bed te laten slapen ...als het niet lukt kunnen ze altijd nog bij mij. Me bv loop onwijs terug..maar is ook niet zo goed meer...val ontzettend af..dus voor siem niet zo fijn. Die moet ook afbouwen en dat merk je. Vannacht redelijk geslapen....siem wilde om 23 uur drinken en die heeft toen tot 2.30 gehad (inslaapgevallen met z'n 2) en jasmijn melde zich om 6.30....ik mag niet klagen over hun.

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge,

@ Marieke, termijn maakt niet zo veel uit idd. Ik vind 10 weken ook niet veel anders dan 16 weken hoor, qua verdriet maakt het niets uit, het is pijnlijk...

@ Beastie, Die arme J. gister zoveel om papa vragen, zo moeilijk om zo'n kleintje het uit te leggen! Mijn hart breekt al als ik dit leest, ken je nagaan hoe jij je moet voelen...
    Duurt de autopsie alleen vandaag?
    Kan me voorstellen dat je kapot bent van emoties en vermoeidheid.. Dikke knuffel meis... Denk aan je! Liefs!

6. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi meiden,

Hoe is het met iedereen?

Beast, wat moet jij het toch zwaar hebben. Hoe vind je het nou dat Mark eerst helemaal onderzocht gaat worden?
    En wanneer krijg je de uitslag?
    Hele dikke knuff voor jou en je kindjes!

Hier alles oke, alleen was Esmee wat vroeger wakker dan anders doordat de buren een nieuwe deur krijgen oid. Herrie!
    Stijn en z'n papa slapen nog.
    Ik heb net 3 hele dagen gewerkt en hoef nu donderdag pas weer.

7. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Vond dit plaatje en vond hem wel toepasselijk voor hier.
    Jullie zijn zo'n hechte groep lief om te zien hoe jullie elkaar steunen!

@Beast, heel veel sterkte meid ook voor woensdag...ken je verder niet maar leef erg met je mee.
    @de meiden die maar niet zwanger mogen worden/blijven ook veel sterkte voor jullie!

Bekijk bijlage 111295

8. bapsie

bapsie Niet meer actief

moge,

beast sterkte vandaaag, je krijgt de uitslag pas over een paar weken denk ik? of kunnen ze direct al iets vertellen? moet veel aan je denken, heb je nog hulp thuis van je familie/schoonfamilie?

rest *Zwaai*

9. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Beast, fijn dat je wat beter hebt geslapen, sterkte vandaag.

10. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Hier de nacht gelukkig helemaal goed gegaan. had ook niet anders verwacht.

Iets anders: ik moet woensdag weer werken:(

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Beast, fijn dat je vannacht iets hebt kunnen slapen. Ook hier tranen in mijn ogen als ik lees hoe Jasmijn om papa vraagt... zo moeilijk om zo'n klein meidje duidelijk te maken wat 'voor altijd' is, en dat papa dus niet terug komt. Heel veel sterkte vandaag, moeilijk idee dat ze nu 'met hem bezig zijn'.

Dimple, fijn dat alles goed is gegaan vannacht en alles met Digger dus in orde is. Succes met je eerste werkdag weer straks!

Vanmorgen echo gehad, ze doen het alledrie heel goed (toch weer een hele opluchting). Voor Miepman was het al bijna 5 weken geleden dat hij ze zag, dus wel heel fijn dat hij ze ook weer even heeft zien rondgymen.

Beast, ook van Miepman heel heel veel sterkte....

12. morgen!

Beast gelukkig heb je wat beter geslapen.. zo sneu dat kleine J steeds om haar papa vraagt.. lijkt me ook erg zwaar om t steeds te moeten uitleggen. Hopelijk komt er niets uit t onderzoek, dat t erfelijk is ofzo.. en die foutjes met de kaart ken ik hoor.. hadden wij ook toen opa overleden was.. verkeerd adres of nummertje omdraaien ofzo.. tja.. kan ook niet anders, het is ineens zon hectische en verdrietige tijd, dan kan je niet alles goed doen of aan denken toch.

snoopy wat een prachtig gedichtje meid, dank je :D

dimple heb je er weer zin in om te gaan werken? aan je popje te zien niet? hihi denk dat je er weer even doorheen moet.. even iets anders dan thuis lijkt me ook wel lekker toch?

miep hoe is het? vandaag echo??
    alweer bijna 17 weken hey..wat gaat de tijd toch hard...
    je zal al wel kunnen zien wat t geslacht is of niet?

13. edit. ik had je stukje niet gezien wat licht gemaakt was haha sorry..

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ze kon idd het geslacht zien (keek eerst en vroeg toen pas of we het wilden weten, haha) en ik heb dus wel een vermoeden... maar Miepman wil het echt niet weten - al vindt hij het prima dat ik wel gluur met de echo's. Als ik het zie vind ik het prima, zo niet dan niet. Ga er niet naar vragen.

15. hihi oke.. heb je goed.. moet ieder voor zich weten :D
    kan me voorstellen dat mensen zeggen ik vind die verassing t leukst!

16. bapsie

bapsie Niet meer actief

miepie mooi dat alles goed gaat, ben wel erg benieuwd naar buik spam!!!

morgen intake mvm!

17. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Goeiemorgen lieverds...

geen tijd..* ja ja..ik weet 't ...moet echt weer tijd maken...* maar moet nog veel dingen doen...zit te twijfelen om nu al de muur te sausen...verf is in huis..maar rug doet nog niet echt gezellig met me mee.., heb beloofd om nog een spelletje memory met Meagan tedoen..en ik moet ook nog naar nr 7 in de straat iets heel belangrijks ophalen..;)...rondbellen en kijken of ik oppas kan vinden voor woensdag...
    Dus ben weer weg.......ik beloof dat ik gauw langer blijf hangen..

@ Miep..super fijn meis dat de echo's goed gegaan zijn..begin stiekem toch best nieuwsgierig te worden wat het geslacht is van de 3 miepsketiers ..aai over de belly vanaf deze kant
    @ Beast..kus..
    @ Dimple...fijn dat alles goed is met Digger..even schrikken...maar gelukkig kunnen ze heel wat hebben ..

de rest..liefs en zwaai !! xxx

18. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Baps, ik ben net weer klaar met peacen ;) (gelukkig). Fijn dat je het doet!

Buikspam; zal eens een fotootje proberen te maken...

19. ja baps ik ook ;)
    jij van de week intake zie ik :D leuk hoor hopelijk krijg je dan ook meteen je echo..

miep wanneer had je de 20 weken echo ook es weer dan? zal ook al wel bijna zijn nu

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ik heb 14 dec de volgende 'gewone' echo en 22 dec de 20-w echo.

Deel Deze Pagina