Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bapsie

bapsie Niet meer actief

mooi buikkie miepie!!!! spannend al die echo's!

2. wow miep mooie buik!!! super :D
    spannend hoor die 20 weken echo.. wel fijn dat je ze zo vaak kunt zien :D

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
  4. iiieeee zie die buik.. mijn hemel hahaha nou ja ik heb t wel gezien bij mn vriendin, daar kon je bekant t handje erdoorheen pakken.. lijkt me niet fijn voelen dat hoor :S

5. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Miep, wat fijn dat het goed was. Mooie buik heb je al hoor, dat wordt nog wat;)
    Creepy trouwens dat filmpje:$

6. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Zo heeee, wat een prachtige buik! Laat die beebs maar zwemmen hoor! Plek zat ;)

7. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hey,

Dimple fijn dat het allemaal goed is gegaan. Toch wel even schrikken! Heb je trouwens nog de uitslag van de huisarts al gekregen, of heb ik daar nu helemaal overheen gelezen?

Miepie, wat fijn dat de echo's weer goed zijn! En wat een mooie buik!!!

Miele, is het inmiddels al op gang?

Bapsie, succes morgen! En goed blijven peacen he!! Ik heb het namelijk erg hard nodig!!!!

Liefs vanuit een winters Almeloooooo

8. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Beast, hoe is het met je? Heb je al wat gehoord van de autopsie? Echt zit elke keer met een brok in mijn keel jou stukjes te lezen. Vind je erg sterk overkomen, denk je wel ook een beetje aan jezelf?
    Dikke knuffel!

9. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ beast ik weet even niet wat ik moet schrijven, behalve een * dikke knuff * ik denk aan jullie meis!

@ dimple oei dat is schrikken zeg! Gelukkig met een sisser afgelopen......Woensdag weer werken....wat vliegt dat verlof voorbij he! Succes en geniet van je laatste dagje morgen!

@ miep prachtige buik zeg! Dat filmpje is freaky maar ook wel gaaf......ik kreeg eventjes dat gevoel weer terug ;)
    En fijn dat ze het alledrie zo goed blijven doen. Op naar de 20 weken!

@ bapsie hoe voel je je? Heb je nog meer testjes gedaan? Goed hoor dat je weer meedoet met mvm

@ daan hier nog niets op gang gekomen. Vanmorgen een gesprek gehad op mijn werk, wel fijn, kan ik gewoon de deur uit rennen als ik me niet goed voel, zonder iets te hoeven uitleggen.
    Hier heeft het vanmiddag ook eindelijk gesneeuwd (en het is blijven liggen!!!) dus hopelijk morgen lekker sleeën met Bosch. Daar roept hij al 3 dagen om!

Vind het trouwens wel heel herkenbaar hoor, dat jullie allemaal de data van je mk onthouden en de uitgerekende datum. Ik hoop maar dat ik tegen die tijd (in maart dus, de uitgerekende datum van de eerste mk) weer zwanger ben.

Vanmiddag (voor de tweede keer; vorige week precies hetzelfde) met Siemens z'n auto boodschappen doen, Bosch achterin, wil je remmen, lijkt het pedaal gewoon muurvast te zitten (niet ontlucht ofzo). Vorige keer was het met 3 keer trappen wel opgelost, maar vanmiddag duurde het echt wel even voor hij weer normaal remde. Siemens heeft er nog nooit last van gehad, lekker dan. Ik schrik me iedere keer een ongeluk.....

10. nou miele doe maar voorzichtig dan, zeker met dit weer.. brrr klote sneeuw (sorry voor de liefhebbers, vind het mooi om te zien en zal ongetwijfeld leuk voor kids zijn maar niet als je moet werken)

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Avond!

@ Miepie, prachtige buik!
    En wat fijn dat alles goed was!

@ Miele, ieieie, wat eng! Hopelijk ben je voor maart weer zwanger! Zou het verlies van je MK wel wat dragelijker maken denk ik! (althans, bij mij werkte dat wel zo!)

Met N. gaat alles goed. Veel last van eczeem doordat de verwarming weer aan staat overal. alle 2 haar duimen zien er verminkt uit van het krabben.. Van de week maar weer naar de HA. Zielig..

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Dimple, jeetje wat vliegt de tijd zeg! Blugh!

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Vandaag goed gesprek gehad met de wijkverpleegkundige...ze heeft het zelfde mee gemaakt maar dan met een dochter van 4 ½...dat was erg fijn.

minder is dat ik bij het ophalen van de kids vanmiddag een botsing had met de auto. GVD, dat kan er nog wel ff bij...maar goeie verzekering enne het is maar blik!

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Beastie wat fijn dat je een goed gesprek had, lijkt me fijn om met lotgenoten te praten!
    En wat rot van die botsing, kan me voorstellen dat als dat gebeurd nu dat de tranen ook meteen hoog zitten! verdorrie...
    Dikke knuffel!

15. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Miele, jeetje das fijn dan met die auto en vooral als je ook bedenkt hoe Siemens zijn rijstijl is. Toch even doordrammen om hem na te laten kijken misschien.
    Tja, hier dus ook sneeuw, alleen de slee komt pas zondag uit de verpakking:(

@Beast, het zit jou ook echt niet mee zeg, tis elke keer weer wat. Gelukkig dat je even met een lotgenoot kon praten.

@Lola, Digger is er ook eentje met eczeem helaas. Tot nu toe alleen op zijn gezicht, heb nu 3 dagen een hormoonzalfje gesmeerd en dat hielp wel, net weer gewoon vette zalf erop gesmeerd. Hopelijk groet hij er overheen.

16. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Hier trouwens 1 grote rampendag gehad, Wuppie was niet te hanteren na zo'n zwaar weekend en wilde niet slapen vanmiddag, om 5 uur kwaad naar zijn kamer gestuurd en na een hoop hysterisch gekrijs is hij in slaap gevallen, maar hij moest nog eten, dus om half 7 nog even wakker gemaakt, beetje gegeten en gelijk weer naar bed gegaan.
    Ondertussen wilde Digger ook de hele dag niet slapen, ja een half uurtje en dan was hij weer wakker en had aandacht nodig.
    Tussendoor heb ik zowaar nog wel boven en beneden kunnen stofzuigen en dweilen, was alleen veel meer van plan.

17. kippy

kippy Bekend lid

6 okt 2008
    976
    0
    0
    Avond!

Beast: Wat vervelend dat je zo bent geschrokken dat M zo blauw was.. hij staat mooi op de foto trouwens!
    Balen van de botsing, maar wat je zegt, da's maar blik.. Knuf

Mielen: Kl*te dat het toch weer mis is meis.. Wens jullie sterkte x

Miepie: Wat een geweldig mooie buik! Fijn dat ze het goed doen

Dimple: Wat zul je geschrokken zijn zeg! Gelukkig kon je direct terecht en reageert kleine digger wel weer goed..
    (Hier viel er een over de drempel naar buiten, precies met 't lipje op het rooster dat voor de deur ligt..Meneer de haan wilde even iets pakken uit zijn auto, maar het kuikentje kruipt en gaat als de brandweer. Was dus al bij de deur voor meneer de haan het in de gaten had..:) En toen istie ook nog door de kat gekrabd.. Gaat ook goed gelukkig, maar ziet er sneu uit.)

Daan: Hengelo en Almelo zijn toch beide zorggroep twente? Kun je via Hengelo ook terecht in Dusseldorf dan? Zou het zeker navragen!
    Liefs en sterkte

All: Dikke zwaai en knuffie

18. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Beast, wat fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad. Zoals je zei, je doet het allemaal voor het eerst...fijn om dan iemand te hebben die écht weet hoe en wat. En de auto...klote, maar het is idd maar blik, fijn dat jullie alledrie ongedeerd zijn.

19. beast gelukkig dat je met een lotgenoot kon praten.. die begrijpen je meer dan andere..
    en vervelend van de botsing.. viel het mee of is de auto er erg slecht aan toe? iig fijn dat jullie nix hebben..
    kan dr idd ook nog wel bij.. grrr

dimple knuff voor je rampen dag

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    En ineens barst ik van de sprekers...heel fijn.
    Ik ben ook begonnen om z'n kist vol te schrijven met texten..gewoon met stiften (stiekum best lekker om te doen!)

Deel Deze Pagina