@ leentje vervelend dat de spruw weer terug is! Ik hoop dat dat nieuwe spulletje werkt.....het lijkt me op een gegeven moment voor jullie allebei beter om de overstap te maken. Maar ik maak een diepe buiging voor je, ik denk dat ik in jouw situatie al lang was afgehaakt * knuffie * @ miep nou, ik vind het een bescheiden buik voor 26 weken.....of was die van mij nou zo HUGE Maar inderdaad....dat wordt nog wat.....je moet nog wel een paar maandjes hoor! Bij mij hielp een beker warme melk heel goed tegen het maagzuur. Mee naar boven, in bed leegnippen en dan lekker slapen.....of misschien had je dat allang geprobeerd..... @ bapsie heerlijk, die knaltest! suc6 met piesen! @ beast, ik weet niet of ik vanavond nog online ben, wil je morgen heel veel sterkte wensen. Hopelijk kunnen jullie op een prachtige manier afscheid nemen van Mark. Ik ben in gedachten bij jullie! * kus *
mag ik misschien heel even ego klagen? vandaag paar keer over anoniem telefoon gehad. die neem ik nooit op vanwege die enquete onzin en mensen die je wat willen opdringen. ik heb zoiets van als ze me nodig hebben spreken ze wel in. anyway. op een gegeven moment voicemail. een man: marieke bel me even terug... geen naam of nix.. ik 100 keer afgeluisterd om de stem te herkennen. dacht de oom van C erin te herkennen. en jawel. Die mensen spreken we amper.. we waren altijd alleen goed als er trammelant was. zo heeft hij een keer (onschuldig) in de bak gezeten en hebben toen dag en nacht bij zijn vrouw gezeten en alles voor hem geregeld.. steeds als er wat was met zijn pc ofzo kwamen wij opdraven om t te regelen. om vervolgens niks meer van ze te horen.. c heeft nog op de bruiloft van zijn oom en zijn vrouw gedraaid voor 3 jaar terug. iedere keer konden wij voor alles komen opdraven en daarna hoorde we nix meer. vervolgens hoorde we van mn schoonouders dat ze ruzie hadden en wilde scheiden.. we hadden toen beide zoiets van ach dat zeiden ze vaker dus laat ze t maar lekker uitzoeken, wij zijn dr klaar mee. en nu belde hij mij dus steeds.. C zijn ouders gebeld waarom dat is of zij iets wisten.. blijkt zijn tante borstkanker te hebben.. heel sneu en erg enzo hoor.. maar WEER kunnen we dus alleen gebeld worden (en dan ook ik nog eens waarom niet zijn eigen neef, C.) als t slecht gaat en ze ons op de een of andere manier nodig hebben. C zit nu met zijn oom aan de foon.. toch maar even bellen.. maar ik word er zo moe van.. ben ik dan hard als ik zeg dat het me niet zo meer boeit en er klaar mee ben??? sorry voor de ego
Avond! @ Beastie, ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen voor morgen. Ik hoop dat jullie op een prachtige manier afscheid kunnen nemen... Ik denk aan jullie! Kus... @ Tezzz, vervelend dat jullie ook last hebben zeg! gelukkig werkt de zalf dan goed. Ik zou ook niet in je gezicht smeren, aangezien je er pigment vlekken van krijgt! En ik heb ze op N. haar benen gezien, foei lelijk! (arm kind) @ Dimple, idd artsen zijn er ook niet zo happig op! @ G4B, helaas geen allergie testen, mijn oude HA zei, ja jij had astma je broer eczeem bla bla.. Maar zelf heb ik al sinds kleins af aan een vermoeden van een lichte vorm van koemelkallergie of een andere voedselallergie gezien de symptomen en ook gezien haar spugerijen! Vrijdag naar mijn nieuwe HA! @ Miep, zo, je buik is groot dan! hihi! Mooi dat alles zo goed gaat! Echt super blij voor jullie!!!! @ Marieke, ik zou er ook klaar mee zijn! Al is het natuurlijk heel naar dat zijn tante borstkanker heeft, dat gun je niemand, maar met goed nieuws is het ook leuk om contact te hebben! @ Baps, super die knaltest! Hier alles ok. Koud vandaag he? In de winter en dan speciaal met sneeuw en van die vreselijke koude dagen heb ik een rotbaan! 8)
@Beast, ik ga vroeg naar bed, dus van onze kant: Heel veel sterkte morgen. Ik zal aan jullie denken. Knuffel. @Leentje, petje af voor jou dat je het al zo lang hebt volgehouden. Ik begrijp het best als je ermee wilt ophouden. Je moet ook nog kunnen genieten van de kleine. @Marieke, geef je groot gelijk, zou er ook klaar mee zijn, ik had niet eens teruggebeld als hij niet het fatsoen heeft om zijn naam even in te spreken. Vreemde mensen. @Tezzz, ooo zit dat zo, gewoon de ouders ermee opzadelen, alsof wij nog niet genoeg te doen hebben Hoop niet dat het hier ook zo gaat hoor.
@Lola, zeker koud ja, ben vanmorgen zelfs lopend naar het kdv geweest, knap he. Wuppie vandaag weer niet geslapen en kwam weer uitgeput thuis, op de bank in slaap gevallen, wilde daarna absoluut niks eten of drinken, zelfs geen appelmoes. Wilde alleen maar slapen, ging alvast naar boven, treffen we hem bijna slapend staand onderaan de trap aan, zo schattig. Even getempt, uitslag: 38.5, dus is wel logisch. Wie weet wordt mijn verlof nog met een dag verlengd8)
Ik wil morgen overslaan, heb er geen zin in...wil zo naar bed en half jan. wakker worden ofzo...bleeggghh
Beast, heel veel sterkte morgen.... Ik hoop dat het een mooi afscheid wordt. Ik denk aan jullie. Marieke, ik vind dat je volkomen gelijk hebt. Ken het verhaal van toen nog wel ja, en hoe zielig het ook is voor haar, dit is eigenlijk best wel schandalig.
Heel begrijpelijk!!! Dood gaan komt nooit op een goed moment, maar nu in de donkere dagen voor de feestdagen die je zo door moet komen lijkt het me wel vreselijk zwaar. (niet dat dat het anders niet is natuurlijk, maar je snapt me wel..) Ik hoop dat je een beetje slapen kan vanacht. Hoe doe je het eigenlijk met de kindjes? Gaan ze allebei mee?
heel veel sterkte morgen beast.. ik denk aan jullie.. hopelijk word het het afscheid als je in je hoofd hebt.. al is het gewoon veel te vroeg... knuff
Dimple Ach word wuppie ziek dat is niet zo fijn en met dit weer Hoop dat ie gauw opknapt Beastie Wil je heel veel sterkte wensen voor morgen Hoop dat je een beetje kan slapen Dikke knuffel......... Denk aan je Stephanie Wow bijna op je streefgewicht Knap gedaan hoor Hoe gaat het met jullie kids Loop esmee al of nog niet Miepie Heel fijn dat de echo weer goed is Je hebt een prachtige buikkie hoor Melmel Hoe gaat het met jou Jij mag ook al weer bijna gaan bevallen Alles nog rustig in de buik All Morgen weer kijken voor een huisje (voor de zoveelste keer ha ha ha) Ben benieuwd en morgen ook gelijk ff sinterklaas inkopen doen voor de kids VANDAAG IS ME VENTJE ALWEER 5 MAAND Waar blijft de tijd
Ohh meissie, wat kan ik me dat goed voorstellen. Zo definitief he... pfffff Dikke hug en hoop dat je al een beetje slaapt nu! Kus
Lieve beastie, Ik wil je nog even heel erg veel sterkte toewensen voor vandaag en alle kracht om deze ontzettende kl*te dag door te komen! Ik denk aan je! Een hele dikke knuffel voor jou en de kids! Sorry meiden verder heb ik niet terug gelezen. Zal ik snel weer doen maar ben nu (zwaar teleurgesteld) aan het afbouwen met de bv Later meer....
Lieve Beast, Kan me zo goed voorstellen dat je een paar weken winterslaap wilt houden......en dan wakker worden uit deze nachtmerrie. Meis, als er iets is na de dood dan denk ik vast dat hij de hele tijd vlak bij jullie is gebleven, en hij is ongetwijfeld reuze trots op jou, hoe je er allemaal mee omgaat, hoe je je staande houdt voor de kids. * knuffel * @ dimple sterkte met je eerste werkdag vandaag.....of niet? In dat geval, beterschap voor Wup. @ wieffie balen dat je aan het afbouwen bent.....hoezo? vanwege meds die jij moet slikken oid? * knuffie *