Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Lieve Beast...
    Had je al een berichtje gestuurd, maar hoop dat deze dag een mooi, waardig afscheid brengt...al kan ik me zo voorstellen dat die nu echt zo definitief is..en je liever wil overslaan...
    Het word tijd om alles in alle rust en eigen tempo te verwerken, en straks kijk je terug en denkt.."ja...ik heb het maar mooi gedaan!!, het was goed!!" ....denk aan jullie meis..KUS !

Zo ben weer weg...liefs for all !! xxx

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    *In gedachten bij Beast en de kindjes*

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Wieffie: watskebeurt? :(

4. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Beastie, heel veel sterkte vandaag! Denk aan jou en de kinderen. Ik hoop dat het een mooi afscheid (klinkt zo raar) gaat worden. Vind het trouwens een super mooi idee om de kist vol te schrijven. Vind dat je erg trots op jezelf mag zijn! Dikke kus!!

5. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Hopelijk verloopt de dag snel voor Beast.

@Wieffie, hoe komt het? Wat jammer.

BEN OP MIJN WERK:(, heb alleen nog maar mailtjes doorgenomen en gekletst (vanaf 8 uur)
    Wuppie was vanmorgen nog wel ziek, geen koorts meer, maar heeft een beetje overgegeven, maar daarna was hij weer snel opgeknapt en wilde toch wel graag spelen met zijn vriendjes, dus die zit met Digger nu op het kdv. Ga er een beetje vanuit dat ik elk moment een telefoontje van hun verwacht dat het toch niet goed gaat. We zien wel.

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Beast, ik denk aan jullie!

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ dimple, je jakkes verlof zit er weer op! Hopelijk voor Wup blijft ie zich ok voelen, maar voor jou kan ik me indenken da thet wel fijn is om eerder weg te gaan! haha! Succes!

8. *in gedachten bij beast en de kids, heel veel sterkte vandaag*

wieffie wat is er aan de hand meid? knuff

dimple beterschap met wup. hopelijk blijft t goed gaan vandaag

hoelaat is/was de crematie eigelijk? dacht 11u vanmorgen? wie zijn er nu naar toe gegaan van ons?

9. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    Beast, ik lees het net, wat een verschrikkelijk nieuws :'( Woorden zijn niet genoeg. Heel veel sterkte vandaag en de komende tijd

hele dikke knuffel
    liefs Miek

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marieke, was om 11 uur ja. Miep en G4B zijn zeker, ik denk Leentje ook, aangezien ze mij vanmorgen smste voor G4B haar nr. Maar misschien is Leentje niet!

11. oke ben blij dat t droog was.. iig hier was t droog hoop daar ook..en dat t een mooi afscheid was precies zoals beast t in haar hoofd had

12. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    *in gedachten bij Beastie en de kinderen*

Net als jullie allemaal...

13. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Maar dan...als de uitvaart en alle drukte achter de rug is...
    Dat wordt zwaar...

14. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Dat dacht ik ook al, als dit voorbij is dan is het ineens zo... Tsja, heb er geen woorden voor.
    Nu was ze steeds nog bezig met regelen dat het een zo mooi mogelijk afscheid werd, na vandaag hoeft dat niet meer.
    Het zal overleven zijn de komende tijd. Gelukkig heeft ze de kindjes, wat het ook weer extra moeilijk maakt.
    God, hoe moet onze lieve beast zich in hemelsnaam voelen?
    Tranen branden in m'n ogen als ik aan ze denk.

15. idd je valt dan in zon gat he.. na al t geregel en de zware dag van vandaag.. hopelijk blijft ze veel steun hebben en zeker veel hulp zeker de komende tijd...
    arme beast en arme j en s

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Idd, dan is al het geregel voorbij... Ik krijg een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen als ik er aan denk!
    Lieve Beast, ik hoop dat jullie M. een prachtige dienst hebben kunnen geven... Dikke knuffel voor jou!

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Was een heel mooi afscheid van een hele mooie man...Beast, je bent een wereldwijf!

18. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Miepie, wat fijn dat het afscheid mooi was... Heb je Beast een dikke knuffel van ons allemaal kunnen geven? Verdorie, moet alweer bijna janken als ik eraan denk.

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Me too.....

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik heb idd dikke knuffels van haar gehad en van Go en leen.

Jah meiden ik was even niet in staat om iedereen uit te nodigen..uitvaarder was ook wel in shock met de ruim 400 mensen die er waren...anders ik wel.

Ik heb nog wat moois van jullie gehad maar dat ga ik morgen wel uitgebreid bekijken...ben nu emotioneel gesloopt!
    Maar wat een mooie dingen gehoord van hem... wat en super vent was het....zo jammer dat we die moeten missen.

Deel Deze Pagina