Klinkt als een heel mooi afscheid. En ja, die papaster.... Ook hier steeds de tranen als ik het lees. (al las ik het eerst verkeerd en vroeg me af wat een papaaster was ) Jeetje Mariekske, dat was niet fijn onderweg. Ik vind dit heerlijk... Zolang je er niet door hoeft! Ik heb nachtdienst. Moet steeds van gebouw naar gebouw via buiten. Heel leuk, vooral als de bellen steeds gaan 30 meter heen en weer door de sneeuw en kou. Straks even met Esmee naar buiten geweest, zal zo wat spammen. Nu de nieuwe cd van Marco Borsato opstaan. Zoooo mooi.
Mielen, hoe is het met jou nu eigenlijk?? Morgen moet je naar het zh begreep ik? Zie je ertegenop? Dikke knuff! Dimple, hoe is het met de kleintjes? Babs, misselijk? Oei, hopelijk valt het mee!
@Steeph, alles gaat weer goed met de 2 kleintjes, wuppie weer opgeknapt gelukkig. En Digger heeft gister liggen genieten van al die kindjes om hem heen op het kdv. Wat een schatje in de sneeuw zo, heb helemaal geen tijd om eventjes sneeuwballen met wuppie te gaan gooien, wel jammer. Slee is ingepakt voor zondag, misschien als we wat tijd over hebben, geven we die al iets eerder, anders zo zonde, zal je zien, komt er de rest van de winter geen sneeuw meer. @Cynthia, wat een schatjes en mooi bos met haar heeft L zeg. Papaster, krijg ook elke keer weer tranen in mijn ogen als iemand er weer over begint, wat is het toch een schatje die J.
Middag! Cynthia, wat is ze toch al weer groot. En wat een krullen, mooi zeg! Hoe gaat het nu eigenlijk met jou en haar vader? Zien ze elkaar trouwens veel? Beast, een beetje bij kunnen komen van de heftige dag van gisteren, heb je wat kunnen slapen. Ik vond het erg fijn om erbij te zijn en wat was je vol kracht zeg! Ook zo knap hoe je het verhaal vertelde, de tranen die alleen al tijdens dat stuk in de zaal gelaten zijn, daar had je een groot zwembad mee kunnen vullen. Maar de dienst heeft een heel mooi beeld van Mark laten zien, zijn vrolijke en opgewekte karakter kwam erg mooi naar voren! Op de terugweg hebben wij weer een staaltje verschonen-in-de-auto gehad. Na een uurtje rijden wilden we Saar in de auto gaan voeden. Ze zette een paar keer aan en haar rug, buik en bovenbenen kleurden door het witte broekje geel! De eerste keer dat ze zo buiten de luier ging. Wij in de auto verschoond, wat een kunst en vliegwerk zeg. En dan net in de auto. Ik had ergens in mijn hoofd bedacht te stoppen met bv, had het helemaal gehad met de middeltjes. Maar alles jeukte en brandde zo erg dat ik ik gisterenavond na wat op internet gelezen te hebben besloten had toch te beginnen met de Gentiaan violet. Ik wilde het in eerste instantie alleen bij mij testen voordat ik het bij Saar deed omdat het nogal een kleur heeft en erg af kan geven. Schijnbaar merk je snel resultaat dus ik wilde de eerste keer even alleen bij mij testen. Nou, het leek wel carnaval als ik in mijn nakie stond haha. Dat spulletje heeft een dieppaarse kleur, dus ik had dus dieppaarse tepels, ziet er echt niet uit. Maar ik merkte al na een korte tijd wat verschil. 's Avonds weigerde Saar uit de fles te drinken, ze probeerde het wel maar ze moest telkens huilen, zo zielig. Waarschijnlijk heeft ze ook last van de spruw (ik heb daar 's avonds ook meer last van). Dus ik haar toch maar aangelegd, dan kreeg ze ook meteen dat spul in haar mondje (wangetjes en tong), wat ook de bedoeling is. En wonder boven wonder deed het een stuk minder pijn. Misschien wel doordat ik al 2 dagen gekolfd heb en niet heb aangelegd, maar misschien ook echt door dat spul. Je hoeft dat maar 1 keer per dag te gebruiken, na 3 dagen zou de pijn zo goed als over moeten zijn en na 7 dagen kan je al stoppen. Ideaal (behalve dat het een kleur heeft en flink afgeeft, echt een troepje als je niet uitkijkt). Ik had gelukkig goed op internet ingelezen en rond haar mondje goed ingevet waardoor ze allen blauw paars was in haar mondje. Vanochtend was het trouwens al een heel stuk minder en valt het bijna niet op. Ook vandaag weer 2 keer aangelegd ipv kolven omdat zo de productie weer sneller verhoogd wordt (is al echt achteruit gegaan door dat kolven, dat gaat echt snel. Hopelijk komt het nog goed). Ik durf ze nog niet elke keer aan te leggen omdat ik bang ben dat mijn tepels het dan weer zwaarder krijgen. Als het zo blijft voelen dan doe ik dat weer vanaf vannacht. Maar ik heb er een goed gevoel over al durf ik dat niet hardop te roepen, een soort angst dat het dan ineens voorbij is ofzo. Op internet staan er lovende verhalen over maar ook verhalen dat het in het begin leek te werken maar dat het maar van korte duur was. Maar dan heb ik het geprobeerd en dan kan ik met een fijner gevoel afscheid nemen van de bv. Op de een of andere manier was ik er vannacht achter gekomen dat ik er nog niet klaar mee was (wie mij voor de zwangerschappen had verteld dat ik zo zou denken over het geven van bv die had ik voor gek verklaard, echt). Ik ben geen bv goeroe of iemand die met flinke pijn toch doorgaat, maar het is toch zoiets moois, dat had ik van te voren gewoon niet verwacht. En ik zal het geen maanden volhouden verwacht ik maar ik hoop dat dit middeltje er voor zorgt dat ik dan op een bepaald moment zelf kan beslissen dat het genoeg is geweest. Maar misschien komt de pijn terug of schiet het niet op met de productie en dan is het ook zo voorbij. En Ninthe is ook erg groot geworden van fv dus dat vind ik helemaal niet erg ofzo, maar die momenten samen tijdens de bv is gewoon mooi. Zo, ik stop weer met mijn bv monoloog. Wieffie, ik zag dat jij aan het afbouwen bent. Ik snap je gevoelens want als je er niet zelf voor kan kiezen dan is het emotioneel ook echt zwaar. Hoe komt het?
@ Dimple, tx! Ze heeft inderdaad een hele krullebol! @ Leentje: Met Leila's vader gaat het af en aan. Toen Leila net geboren was en eigenlijk het eerste jaar wel, ging het heel goed. Hij stond altijd klaar als er iets nodig was en we konden goed dingen afspreken. Maar toen is hij opnieuw getrouwd (met dezelfde vrouw waar hij toen ik zwanger was al mee ging) en zij ligt enorm dwars, vanaf het begin al. Ze heeft kennelijk besloten dat ze een hekel aan mij heeft en mijn ex mag alleen contact met mij hebben als zij het kan controleren. Dat maakt afspraken maken wel heel lastig dus dat gaat nog wel eens fout. Maar goed, zo goed en zo kwaad als het gaat vinden we daar wel een weg in gelukkig. Als ik heel geïrriteerd ben, probeer ik altijd maar in het oog te houden wat het beste is voor L, en dat is uiteindelijk toch dat zij gewoon zo regelmatig mogelijk tijd met haar vader doorbrengt. Trouwens, ze heeft er een maand geleden een broertje bij gekregen, en dat vind ik echt helemaal geen leuk idee, maar voor haar wel leuk... Bv is wel fijn he? Ik vond het ook altijd zo'n fijn moment samen, en als je er lekker de tijd voor kunt nemen, is het echt rustgevend. Nou moet ik wel zeggen dat ik nooit problemen heb gehad met bv, als in pijnlijk ofzo, dus ik heb ook wel geluk gehad. Het ging eigenlijk pas minder worden toen ik weer begon met werken en ik het kolven op het werk echt niet prettig vond. Maar goed om te weten, zo'n middeltje, toch? Mag dan wel gek eruit zien met die paarse kleur, als het werkt, werkt het! Hier over een halfuurtje een borrel op het werk om een nieuwe medewerker alvast een beetje te leren kennen. Hij begint pas in januari, maar toch wel leuk om alvast een drankje met z'n allen te doen. En dan vanavond door de kou naar huis. Brr..zo geen zin in!
steef, ik ben helemaal vergeten te zeggen wat voor moppie esmee is. En bijna op je streefgewicht, echt super knap!
cynthia oo wat word ze al groot! en ben jaloers op haar krullen hihi mooi hoor! leentje hihi kan me voorstellen dat dat een kunst is om de kleine in de auto te moeten verschonen en wat fijn dat dat goedje werkt.. al heb ik nu steeds een beeld voor me van jou met knalpaarse tepels en de kleine meid met een paars snuitje.. hihi ach als het maar werkt toch super!
@ leentje super dat je toch door kunt met de bv! @ steeph wat een skeetje! @ sc wauw wat een mooie meid, idd prachtige krullen! pfff beetje zware dag gehad vandaag.....na de lunch kon ik gewoon mijn ogen niet open houden. kan me niet herinneren dat ik zo moe was bij Bosch. zometeen effe Bosch in bad en in bed slingeren en dan lekker relaxen! kus 4 all!
navond! Dikke knuffels voor allemaal! Vandaag geen puf om te schrijven. Stond op met vreselijke keelpijn en een stijve nek en sinds vanmiddag zijn daar barstende koppijn en koorts bijgekomen. Zat net op 39.6...dus volgens mij ben ik een beetje ziek gelukkig zijn virtuele knuffels niet besmettelijk... later
Beterschap Tezzz! Cynthia, wat wordt ze al groot! Jammer zeg, dat de nieuwe vriendin van je ex zo tussen jullie en het contact met L in staat... fijn dat het contact er in elk geval wel is! Beast, hoe is het? Zo'n bewondering voor hoe je je gisteren gehouden hebt, hoe mooi je over Mark gesproken hebt... hopelijk helpt iedereen om je heen die herinnering voor de kinderen ook levend te houden! Hier weer lange dag gehad, beetje gesloopt nu. Mezelf zo maar even naar de magnetron slepen voor iets te eten en dan lekker mijn bedje in... morgen weer een lange dag (maar het einde is in zicht!). Heb besloten ook maar eens creatief te gaan doen straks tijdens mijn "verlof" en ga dus zelf de muziekdoosjes/knuffels maken voor de kids - verschillende knuffels met hetzelfde muziekje (zodat ze aan 1 muziekje wennen, maar dat ook bij zich hebben als ze op verschillende kamers liggen/uit logeren zijn straks). Startersset beestjes haken voor dummies besteld en 3 muziekdoosjes met trekkoordje. Ik ben benieuwd....
beterschap tezz miep wat een leuk idee... heb je wat te doen en de kids hebben altijd iets herkenbaars bij zich.. ik zit nog altijd vol verbazing naar je banner te kijken joh.. super
Jullie zijn lief (heb net onze Haai gelezen) Ik ben dus weduwe ... bizar! Dat past me niet en toch is het zo. Vandaag tegen me schoonvader gezegd dat ik er aan zit te denken om een rijtjes huis te kopen..hij geeft me groot gelijk. weetje we wilde meer ruimte voor de kids dat we dit verkochten...en al wordt het geen mega tuin...maar al een beschut wijkje waar de kids buiten kunnen spelen ben ik al super blij (nu ook een wijkje maar het is een sport voor velen om hier voor de deur 80 te halen met de auto!) ff kijken wat de financies zeggen en me makelaar...die overigens gister er was met al z'n personeel (4) en zichtbaar aangeslagen..je bent als makelaar even zo intensief met elkaar in contact dat het je toch wat doet....zo blij met deze makelaar moet er niet aan denken als we met die patser in zee waren geweest..hoe dit verhaal dan zou lopen. Goed, morgen kids naar het kdv...en kan ik zelf ff uit de voeten (kadotjes inpakken en me vakantie tas uitpakken)
Beast, ben nog wakker, zat nog tv te kijken, heb nog een laatste fles. Wat goed dat je daar al zo snel over kan denken, een ander huis, aan de andere kant, je zal wel moeten. Misschien wel zo verstandig, een instapklare woning nu, en misschien in de toekomst toch voor iets anders gaan kijken. Tuin en buurt zijn beide erg belangrijk voor die ukkies. Ik heb echt respect voor je meid, hoe je hiermee omgaat. Dikke knuffel van ons.