hahaha..dit is eigenlijk nog best kort..normaal heb ik ze vierkant..dit was even testen ... Is gewoon een kwestie van oefenen...maar bij klantjes gaat het natuurlijk veel makkelijker Wij hebben morgen sint op het werk bij Jac en zondag vieren we het gewoon met ons eigen gezinnetje..ben benieuwd hoe ze het gaat vinden...nu nog hele babbels..maar morgen? truste lieverds !!
jaha internettttt..m'n braadloze router heeft het begeven dus lig nu op me buik in de slaapkamer, hoezo verslaafd??! Maare ik ben er dus nog maar M zal wel de boel gesaboteerd hebben omdat ie toch vond dat ik te vaak en te veel zat te internetten.
hihi moet even lachen om je beast.. de smiecht zit denk ik daarboven ergens te grinneken als hij jou ziet liggen om te kunnen internetten miele dikke knuffel diaantje.. netjes hoor.. persoonlijk niet echt mijn smaak die stilleto dingen.. vind ze een beetje hekserig hihi maar de versierseltjes vink wel leuk
Ooooh ik ben gebroken dus zoek m,n nestje maar op... (waar ik eerst Mia netjes van m,n plekje moet manouvreren? haha ,is niet zo heel komisch by the way ) Beast Welterusten voor zo ''even dikke digi knuff omdat ik je zo sterk vind !'' Meiden welterust !
hmm...tezzz die zo vroeg op staat...dan MOET ze wel ziek zijn @Mielenl: heh, wat jammer nou dat het toch echt mis is Hopelijk ziet je lijf dat snel zelf ook in. Dikke digiknuf! @Beast: hihi..ja je moet er wat voor over hebben he om online te blijven Hopelijk kunnen ze het snel oplossen, want kan me voorstellen dat je niet hele dagen op de grond wil doorbrengen @Melmel: al geprobeerd wat ik schreef op H? @Diaan: wat een kunst! Hier al blij als m'n nagels net boven m'n vingers uitkomen...heb ik er nog niet eens een kleurtje op.. *oja...moest jouw tip nog eens uitproberen* @All: hier nog weinig verbetering. Helpt ook niet dat ik niet fatsoenlijk kan liggen. En dan maak ik me ook nog zorgen over wanneer we nou in g*dsnaam de cadeautjes moeten inpakken, want vanaaf viert mijn broer zijn verjaardag (is eigenlijk morgen jarig). Had ze gisterochtend willen inpakken, maar was te ziek én Y was thuis. En gisteravond lagen we allebij om 10.00 uur al half te pitten op de bank. Gaat nachtwerk worden vannacht ben ik bang.. Laterr
Tezz , We gaan het vandaag proberen. Hele ding maar weer van zolder trekken en in elkaar zetten.... En als dat niet werkt laat ik dr maar gewoon weer op haar oude kamer slapen denk ik...(ook al issie nu licht blauw met wolkjes.....) De beeb komt toch de komende periode bij ons op de kamer slapen.... (maar ja dan heb je over een tijdje weer hetzelfde liedje lijkt mij...) Besterschap !
Nou de test is gelukt zo te zien Ik vind het heel mooi, maar ik moet veel (en snel) typen en dan zitten ze me vaak toch al snel in de weg. Maar als ik het zo mooi zou kunnen doen...dan wist ik het wel. Iedereen met Sintplannen vandaag, veel plezier! Ik heb er nu al zin in, maar ben wel snipverkouden dus voorlopig zit ik met waterige oogjes de boel bij elkaar te niezen
fijn sinterklaas weekend iedereen! vriendlief moet vandaag draaien in duitsland.. dus die komt strax heel even thuis van zijn werk en is dan meteen weer weg.. dus zit remi.. kan overal heen maar met de weersvoorspellingen zal t wel gewoon lekker thuis blijven worden.. morgen gaan we sinterklaas vieren bij angela.. savonds lekker gourmetten.. heel fijn dat de bol.com adverteerd dat vandaag uiterlijk pakjes zouden binnen komen en ik nog altijd nix heb gehad.. mis ik dus 2 kadootjes nu :S
Tezz , volgens mij heeft het gewerkt ! Ze heeft 10 min gehuild (vanplaats 30/45 min) en ligt nu al een kwartier te slapen !
Ugh ben even gefrustreerd. Mijn ex-zwager belt me net om te vragen of zij mijn auto mogen lenen dit weekend om naar zijn broer in België te gaan. Nu vind ik dat op zich niet zo'n probleem, maar het is ramzalig weer, zeker om te rijden. Maar ik als stomme sukkel durf dan weer geen nee te zeggen omdat ik dat lullig vind...dus nu gaat 'ie er vandoor met mijn auto. Als dat maar goed gaat.
hier ben ik weer...op m'n buik Jasmijn werd vanmorgen om 7 uur wakker en wilde bij me slapen....haha normaal riep ze dat om 4 uur...dus ipv slapen gingen we een broodje eten. Vanavond slaapt ze bij oma en siem bij me schoonzus...ff nix vannacht en morgen ochtend. En maandag ga ik bellen....ik heb zo'n kort lontje en zeker met de zeur buien van jasmijn..ik kan ook goed tegen haar uitvallen...da's niet goed *m'n hand doet ook best zeer van het slaan tegen haar bed...* Dus ik ga hulp vragen...dit kan echt niet. Nu ligt het spul ff te slapen en straks bij oma sint vieren...in gepaste stijl.
goed van je dat je hulp zoekt beast.. maar het is ook wel logisch dat je momenteel een kort lontje hebt. maar idd niet helemaal eerlijk om dat af te geven op de kids.. fijn dat je hulp zoekt.. fijne middag met de sinterklaas, voor hoever je nu al van een fijne middag kan spreken..
Goed Beastie dat je hulp zoekt, dit is ook te groot om alleen te dragen en vooral met 2 ukkies erbij die de nodige aandacht nodig hebben! Kus!
toch nog gruwelijk verwend....maar jeej wat mis ik hem op zo'n avond. de avond ging weer prima met jasmijn..was gevalletje raare weken, peuter pubertijd, papa missen en slaap.... jah gek daar draait niemand lekker op...nu helemaal alleen thuis...en ik barst van het vruchtbaar slijm...ojeej straks weer ongesteld en de zin in sex komt dan ook meer...is toch minder met bv...lekker hoor...kijk er nu al naar uit maar niet heus Wat zal ik eens gaan doen? maar een prive spa moment houden in de badkamer denk ik...ik lig nu weer op me buik voor de compi...ishet toch niet.8)
beast opzich lekker even alleen .. kan je ook even echt iets voor jezelf doen.. kan me voorstellen dat je op zulke avonden M t meeste mist.. maar dat is ook logisch.. het is ook nog zo vers... hopelijk heb je wat aan je avond en kan je morgen wat uitslapen!