Het grote SMEP-Topic (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik word gek
    kwartier geleden hoop herrie.. iemand die zn klompen afklopt en een deur dichtsmijt.. ja hoor buurjongen thuis... en sinds dien dikke trance/hardcore.. ik word gek!!!!!! vriendlief niet thuis die is draaien.. ook al fijn want t sneeuwt nog steeds!
    heb geen telnr ofzo van de buurjongen en de bel hoort ie niet.. zucht....

2. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Beast, beetje kunnen slapen?? Wel alleen zo ook zonder de kids denk ik toch?

@Marieke, is het lawaai nog lang doorgegaan? Ook kunnen slapen.

Gister onverwacht een bezoekje gehad van 3 hulp-pietjes genaamd Miele, Siemens en Bosch. Er waren een paar kadootjes verkeerd door de sint gebracht. Was even gezellig.
    Kreeg vanmorgen de schrik van mijn leven ongeveer....wist dat Wili vannacht uit bed is gegaan, omdat ik weer eens snurkte, maar ik dacht dat hij naar zolder was gegaan...kom beneden met de kindjes...ben even bezig met wuppie, zie ik ineens een gevaarte bewegen bij de bank...Wili stond op...ik schrok me kapot8)...hij dacht dat het logeerbed nog vol kadootjes lag en dat ij daar niet kon liggen, terwijl ik al had gezegd dat alles al ingepakt was en in zakken zat, dus logisch niet meer op het bed. Dus krijg ik weer de schuld dat hij slecht geslapen heeft waarschijnlijk.

3. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    o ja, FIJNE SINTERKLAAS DAG allemaal!!!!

4. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Mogguh y'all!

hoe is het hier?
    @ beast..beetje kunnen slapen meis?..hele dikke knuff..
    * ik kan juist heel slecht slapen als de kids niet thuis slapen...;)..gelukkig komt dat niet vaak voor...vinden het zelf veel te lekker om in hun eigen bedje te liggen*
    @ Dimple...hahhha...balen voor Willy...hier is de bank geen straf..ligt nu veel lekkerder dan ons eigen bed...tijd voor een nieuw matras.....maar moeten nog zoveel...nieuwe koelkast, nieuwe auto, nieuw bedje voor Meagan..* ja ligt nog steeds prins(es) heerlijk in haar ledikant..klimt er zelfs niet meer uit...maar moet er nu toch echt van komen :)*
    @ Marieke..nog lang geduurd die disco?..had die klompen maar door z'n raam heen geflikkerd!!!:x
    @ de rest,...liefs en zwaai..niet echt terug gelezen..solly..

Hier vieren we vanavond sinterklaas...gewoon lekker met z'n 5en....de pakjes die bij opa en oma bezorgd waren door de vergeet Piet, zitten inmiddels in de zak op zolder ;) ...eind van de middag gaan we lekker gourmetten..heerlijk...krijg nu al trek hihihh

Nou lieve meiden, iedereen een hele fijne zondag!!

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    8.30;) lekker hoor...net poppenhuis van jasmijn in elkaar gezet, wat een klus...en zo maar eens die kant op;)

6. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    He meiden,

Kom me weer ff melden...:) (*schaamt zich verschrikkelijk dat ik niet meer hier ben)

Beastie, fijn dat je ff tijd voor jezelf had en hopelijk heeft die rust je toch iets beter gedaan. Kan me voorstellen dat je woedend bent en dat het bedje van J het moet ontgelden! Goed van je dat je hulp gaat zoeken want dit is idd ondragelijk voor 1 iemand alleen met 2 kleine kindjes! Dikke knuffel meissie!

Miele, wat ontzettend kl*te dat het bij jou weer mis is. Hopelijk komt het vanzelf op gang en zijn tabletten of een curettage niet nodig! Ook een hele dikke knuffel voor jou!

marieke, hopelijk heb je nog een beetje rust gehad met zo'n "gezellige" buurjongen.... pfff

Dimple, hopelijk ben je een beetje bijgekomen van de schrik :D

Miepie, ik heb je een PB gestuurd!

Iedereen die sinterklaas gaat vieren vandaag, heel veel plezier!

Het is me hier vorige week allemaal een beetje teveel geworden. Mijn darmklachten spelen weer op en daardoor heb ik dus vaak buikpijn. En ik was dik 1,5 uur bezig met een voeding voor E en dat voor 8 tot 10 voedingen per dag. E heeft of nog geen kracht om volop aan de borst te drinken of is te lui geworden omdat ie ook zoveel bijvoeding met de fles krijgt. Daarnaast spuugde hij na elke voeding behoorlijk veel zodat ik met een lading was zat waar je U tegen zei. De nachten sliep hij niet en ik was gewoon van mezelf erg druk, wilde overal heen en van alles doen. Dat is me dus opgebroken en ik heb dus daardoor een punt achter de bv gezet en een paar dagen alleen maar flesvoeding gegeven in combinatie met Nutriton en dat werkt waanzinnig. Intussen heb ik ieder vrij uurtje aangegrepen om ff bij te slapen en nu gaat het gelukkig iets beter. Eergister was E zo vreselijk onrustig dat ik dacht dat het fijn zou zijn als ik hem nog ff kon aanleggen en ik was eigenlijk ook wel benieuwd of ik nog melk zou hebben dus ik heb het geprobeerd en tot mijn stomme verbazing had ik wel aardig wat melk. Nu leg ik E dus af en toe aan voor de gezelligheid en zo krijgt ie nog een klein toetje bv ook ;)
    Ik vond dit verhaal uiteraard van ondergeschikt belang dus vandaar dat ik het nog niet geplaatst had maar ik zal proberen om wat vaker hier weer te zijn vanaf nu!

7. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Wieffie...knuff meis!! komt uiteindelijk allemaal op z'n pootjes terecht!

8. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Thx diaan!

Wilde nog ff mijn 2 mooie ventjes spammen....

9. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Lola en Wieffie: mooie kindjes!

10. avond...

mooie spam wiefie!!

hier gister niet zo heel lang last gehad gelukkig en had m gekrabbeld of t wat stiller kon en kreeg vannacht een excusses mail van m hahaha das dan wel weer aardig..

hier verder wel fijne dag gehad. erg druk enzo..

11. bapsie

bapsie Niet meer actief

1 jaar geleden werd ons kleine wondertje geboren.... bizar hoe snel de tijd gaat....

12. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Bapsie, gefeliciteerd met XL zijn eerste verjaardag. Wordt een lekkere emo dag voor je dan;)

@Wieffie, wat een mooie mannetjes heb je zeg.

@Miele, succes en sterkte vandaag.

Zo Sint is weer uit het land, kidjes verschrikkelijk verwend natuurlijk, Wuppie zit maar naar de wereld is mooi te kijken, weet niet waar hij mee moet spelen:p
    Nu broer-lief nog uit bed schoppen:D (mijn broer dan), Digger was al om 6 uur wakker:(

13. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ bapsie gefeliciteerd met xl! leuk weekend gehad?

hier een halfuurtje geleden de pillen ingebracht. lig in bed te wachten op wat komen gaat.....

14. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Lieve miele,
    Heel veel sterkte vandaag! Ik hoop dat het met de pijn mee gaat vallen. Dikke knuffel!

Bapsie, van harte proficiat met de 1e verjaardag van XL! Maak er maar een mooie dag van met veel kado's ;) En idd is wel een emo-dag.

15. bapsie gefeliciteerd met kleine XL jeetje wat vliegt de tijd! fijne dag meid!

miele sterkte vandaag! heb je ook tramadol gekregen?? dikke knuff

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Lieve miele, heel veel sterkte vandaag...denk aan je.

@baps..gefeliciteerd meid en ik verklap je alvast....de tijd gaat nog wel een tijdje heeeeeeeeeeeel snel;)

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Zo gebeld voor hulp, hele stap maar hij is gezet...**vind zichzelf best stoer!**

18. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    alleen cytotec. Hoe lang duurde het bij jou voor het begon?

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ miele: sterkte!

@ baps: gefeliciteerd! gaat echt snel he?

@ beastie: ik vind het ook heel stoer van je! Wanneer kan je terrecht?

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

volgende week dinsdag...niet gek toch?

Deel Deze Pagina