Het grote SMEP-topic (Deel 6)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lola1982, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Tadaaaa!

Een nieuw onderwerp waar wij lief en leed kunnen delen.

Op naar veel nieuwe SMEP/semi-SMEP baby´s!

Een topic met veel hoogte punten en zo min mogelijk dieptepunten!

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Het SMEPplan:

SMEPpen (Sperm Meets Egg Programm)
    The Plan

Short Version:
    * "Try" every other night starting Day 8
    * Buy 10 ovulation predictor kit sticks
    * Begin ovulation testing on Day 10
    * When test is positive, "try" that night, plus two additional nights in a row
    * Skip one night, then do one last "try"
    * Take a home pregnancy test 15 days after your ovulation test was positive, if your period has not begun
    * If your ovulation test never goes positive, continue "trying" every other night until Day 35, then do a pregnancy test if your period has not begun.
    Statistics coming in from the bulletin board show that about 40% of post-miscarriage women will get pregnant on the first try if they are faithful to the plan, about double the number of the normal population who are not on the plan. This assumes, of course, that you waited for a normal cycle to begin after your loss, and did not begin trying before having a period after a miscarriage. Many women do not ovulate in that first cycle.

En de nederlandse vertaling:

SMEP (Sperm Meets Egg Programm a.k.a.: Sperma Ontmoet Ei -Plan (SOEP)

Korte versie:

* 'Klus' om de dag vanaf dag 8 (dus 8, 10, 12 etc.)
    * Koop 10 ovulatietesten
    * Begin met de ovu-testen op dag 10
    * Als de test positief is, 'klus' dan die dag en de twee dagen erna ook.
    * Sla na de derde dag 1 dag over. En 'klus' daarna voor de zekerheid nog een keer.
    * 15 dagen na je eerste positieve ovulatietest kan je een zwangerschapstest proberen.
    * Als je ovulatie-test nooit positief wordt, ga dan door met 'klussen' om de dag tot dag 35 en doe dan een zwangerschapstest (als je dan nog niet ongi bent)

Volgens de statistieken is ongeveer 40% van de vrouwen met dit plan na de eerste poging zwanger geraakt na een miskraam gehad te hebben. Dit is ongeveer 2 x zoveel als vrouwen die dit plan niet hebben gevolgd. Hierbij wordt er wel van uit gegaan dat de vrouwen die een miskraam hebben gehad eerst een cyclus en een daarop volgende ongi hebben afgewacht na de miskraam. Dit omdat een eerste cyclus na een miskraam vaak zonder eisprong blijft.

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    De lijst is verloren gegaan denk ik?

4. bapsie

bapsie Niet meer actief

haha lool tja die is er al een tijdje niet meer, denk dat ik op die lijst nog zwanger ben van xl:p

5. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    JOEHOE!!
    Net terug en in het bezit van een top emmy! Een A-kwaliteit en er zijn nog twee embryo's van A-kwaliteit ingevroren!!! Kan gewoon niet blijer zijn. Nu 2 weken in spanning......

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Baps, hihihi! Zo dan is het wel lang terug idd!

@ Daan, JOEHOE!!!!! Wat een goed nieuws, super zeg en nu ga ik 2 weken lang duimen!!! Jippie!!!

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek

Fantastisch nieuws!!! Duimpjes staan alweer aan hoor!

@All: sorry, ben er niet zo veel. die $#$%8(^%&^%^%- verbinding blijft klooien en dan hebben we ook nog een pinksterweekend natuurlijk ;)

Hopelijk morgen weer verbinding!

Laterrr!

Liefs Tezzz

8. Ellenk

Ellenk VIP lid

Jaaaaaaaaaaaah !!!! Goed nieuws!!!!!!!!!!

Nu 2 weken duimen draaien! Go Emmy Go!

Hier: gister belde mijn moeder dat vrienden van hen hadden staan praten met de bezichter van mijn huis (Zij wisten niet dat hij dat was hoor want ze hadden geen naam genoemd) En toen had die jongen gezegd dat hij zijn huur had opgezegd omdat hij dinsdag ging tekenen voor een huis.
    Goh zeggen mijn moeders vrienden. Leuk waar ga je dan naar toe? Ja naar Gildebongerd 42 (mijn adres.....)
    Dus vriendin van mijn moeder meteen haar opgebeld of ik een bod had gehad op het huis. Nou nee... ze zijn 2x wezen kijken maar ik weet nog niets....

RAAR of NIET? Nou ja als hij zijn huur heeft opgezegd ga ik het huis dus never nooit onder de vraagprijs verkopen. Wat een sukkel om het zo in een dorp te verkondigen.

Ik ben dus zeer benieuwd naar morgen meiden!

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Tezzz, irri zeg die internetverbinding! Grrrr!

@ Ellen, huh? Vaag verhaal zeg, maar zou wel super zijn als hij een serieus bod doet!!!

Hier alles ok. N. is zo´n leuke meid, echt een dametje en ik ben de laatste tijd echt bek en bekaf... Blugh!

10. bapsie

bapsie Niet meer actief

daan wat een super nieuws zeg! toppie nu 2 weekjes broeden! wanneer mag je testen ???

ellenk dat lijkt me een beetje voorbarig van hem, heel gek... hoop dat t klopt en je een goed bod krijgt!

11. woeiiii een nieuw topic en over 2 weken meteen een nieuwe zwangere aan boord :D
    daan meid ik duim voor je! super dat je A kwaliteit had! ik duim voor je !!!

ellenk dat is idd wel erg raar verhaal.. lekker omhoog gaan met die prijs haha

ik moet van de week echt even mn spullen halen bij de apotheek.. over 2 wekek zullen we wel weer beginnen...

12. bapsie

bapsie Niet meer actief

marieke voor jullie breekt ook weer een spannende tijd aan, denk aan je meid!

stephanie hoe is t met jou en de kids, erg druk?

beast en hoe is het met jou dan?

13. hey miep wat was er met rutger?? las iets over een ziekenhuis op hyves?? maar lees hier nix erover en ook niets op jullie pagina..
    hopelijk valt alles mee.. knuff

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

Nou er is een bod gekomen en ik ben echt furieus!
    164.5 was het bod. Werkelijk!
    Nou toen was ik er meteen klaar mee. Maar omdat ik de mensen ken heb ik 180 take it or leave it tegengeboden.
    Wat een sukkels...
    Dat zijn ook echt weer van die flippo's die geen idee hebben wat een huis waard is maar gewoon denken, joh tegenwoordig moet iedereen zakken dus ik bied maar 20 lager!
    Laat ze dat maar doen bij mijn buren die te koop staan voor 219 voor hetzelfde huis.

volgens de makelaar kwam het wel goed maar ik ben er eigenlijk al wel goed klaar mee!

15. bapsie

bapsie Niet meer actief

Wil niet sneu zijn maar is opzich een redelijk bod, eerste bod is gemiddeld 10% onder de vraagprijs voorzover ik er bekend mee ben.
    Jij hebt t voordeel dat je weet dat hun de huur al hebben opgezegd dus kan wat vaster blijven bij je prijs, kom op meid, komt wel goed!

16. komt vast goed ellenk... zij zitten strax zonder huis.. dus lekker laten gaan met die prijs pff

baps dank je meid.. hoe is het met jou?
    lekker aan t genieten van je verlof?

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Ellen, ik heb er werkelijk waar geen verstand van, maar wat een gekken zeg! Tssssk! Maar wat Baps klnkt, klinkt ook aannemlijk!

Alles goed met iedereen?

18. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ola,

Inderdaad 10% klinkt aannemelijk als je huis hoog geprijst is ja, zoals mijn buren. Maar echt niet als hij al mega scherp in de markt staat. Kijk naar alle andere huizen in ons dorp en de prijzen daarvan.

Maar om een lang verhaal kort te maken. Gisteravond om 22.45 uur hebben ze hem toch gekocht voor 180! (nadat ze eerst toch nog 175 hadden probeerd.) En eerlijk ze hebben echt een heel mooi huis voor een hele mooie prijs. 16 aug willen ze er in. Dat is mooi want dan ben ik voor mijn verlof mooi het huis kwijt!

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Wauw, ellen wat super zeg!! Gefeliciteerd met de verkoop van je huis!! Hoef je je daar niet meer druk om te maken!!!

20. ellenk super meid! gefeliciteerd!

dames waar blijven de buikfotos! ellenk? baps? :p

Deel Deze Pagina