Het grote SMEP-topic (Deel 6)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lola1982, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Topper nummer 1:

2. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Topper nummer 2:

3. super meid. laat je lekker verwennen

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Laat je idd maar lekker verwennen! Duimen draaien op volle toeren!

En wat een gave foto´s van jullie toppers!!!!

5. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Wat mooi om jullie toppers zo te zien zeg. Hopelijk komt er iets moois uit. Laat je maar lekker verwennen. Wanneer mag je eigenlijk testen?

6. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Daan hoe voel je je nu? Wat gaaf om jullie toppers te zien zeg! Onvoorstelbaar....

7. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Inmiddels alweer 5 dagen na je tp... jeetje, wat gaat de tijd snel en wat is het hier toch rustig ;)
    Ben echt zo benieuwd....

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ik ook; Daan, hoe is het met je? En nog last van je buik? Wat een mooie foto's van jullie superduo - de enige keer dat ik foto's had, was ook de keer dat ik zwanger was en bleef ;).

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    He Daan, ook ik ben benieuwd hoe het nu met je is! x

10. ook benieuwd

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ik ook ;)

12. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hey,

Wat lief dat jullie allemaal aan me denken...
    Het gaat tot nu toe allemaal nog goed. Ik zit morgen een week na de terugplaatsing.. De spanning neemt dus toe.
    Nog niet echt verschijnselen, ben wel erg moe en heb zeer pijnlijke (.)(.)..We wachten af....

Maareh hoe gaat het met jullie???

Liefssss

13. spannend meid.. duimpjes draaien overuren. moet gewoon goedkomen met 2 van die toppers!

14. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hihi daan, geen verschijnselen alleen moe en zeer pijnlijke (.)(.) ;)
    Ik vind het goede voortekenen! Wanneer ga je testen? Nee hoor, we zijn helemaal niet ongeduldig, we willen alleen zo graag weer een roze donderdag... (goede traditie van de smeppers) veeeeeel te lang geleden.. nou ja mag ook roze vrijdag, zaterdag ofzo worden hoor:D

*rent vast na de winkel, je kan niet genoeg roze koeken inslaan ;)*

Marieke, hoe gaat het nu met jou? Een beetje rust kunnen vinden? Ik hoop zo dat jij ook eens snel voor een roze donderdag mag zorgen...

Nyncke, wow, 36 weken alweer!!! Jeetje vanaf volgende week mag je gewoon al bevallen ;) Hoe voel je je verder? Al helemaal klaar?

15. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Daan, super! Heb je al een keer getest of de pregnyl al uit je lijf is? Ik was ook heel heel heel moe... en hartstikke zwanger ;)! Wij duimen hier gewoon door.

Mariek, hoe is het daar?

En Wieffie, prednison al helemaal afgebouwd?

Nyncke, succes!!

16. lief van jullie dames... hier gaat het alles behalve goed..
    Vorige week totaal ingestort. Ben bij de dokter geweest, moest een vragenlijst in vullen. De dokter was geschrokken van de score. Heb ik eindelijk eens een hoge score is het niet goed haha.Ik scoorde op alle vlakken erg boven het gemiddelde. diagnose een flinke depressie.
    Ik moet nu elke week een dubbele afspraak maken en daar komen praten. maandag mag ik weer.
    Ook krijg ik vanaf maandag antidepressiva. ben ik niet blij mee maar hebt het nodig. heb paniek aanvallen. angst.. soms weet ik niet eens meer wat ik doe of welke dag het is. best eng soms.
    Als ik die medicijnen maandag krijg, mag ik 4 tot 6 weken niet werken om de medicijnen in te laten werken. best heftig middel. (paroxatine) is in overleg met mn gyn gegaan. in de bijsluiter staat dat je dit niet mag gebruiken bij een zwangerschap maar in overleg mag t tot 20 mg wel.. dan maar een jaartje chemisch vrolijk zijn..

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Daan, spannend! Roze donderdag volgende week? Dan zit je op 2 weken na terugplaatsing toch? Al heb ik ook geen bezwaar tegen een roze maandag, dinsdag of woensdag hoor! Het kleurt de week zo mooi roze! Mijn duimen draaien overuren hier! Roze koeken haal ik niet, maar ik ga voor de roze (uuuuh? iets zonder kippenei, want dan kan N. ook mee vieren!)

@ Marieke: Dikke knuffel! Wat heftig zeg. Krijgt je ook psychische behandeling ernaast of is het behalve wekelijks een dubbele afspraak en wat AD klaar? Ik zou zeker aandringen op een verwijzing naar de GGZ!

18. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Oh jee marieke, wat vervelend zeg. Ik wist natuurlijk wel dat het allemaal erg zwaar voor je was. Ik hoop dat je nu de hulp krijgt zodat je alle gebeurtenissen een plaatsje kunt geven want het is ook allemaal nogal wat. En dat de AD snel helpen en je, ook al is het dan kunstmatig, toch een beetje beter gaat voelen. Een depressie is niet iets waar je makkelijk over mag denken. Ik geef je dan ook een dikke knuffel en als we iets voor je kunnen doen... wij zijn hier!

Miepie, ik ben idd helemaal afgebouwd met de prednison, al vinden mijn darmen dat op het moment helemaal niet grappig en protesteren ze weer. Maar ik ben vast van plan er niet meer aan te gaan. Ik ben zelfs alweer bijna 2 kilo kwijt. We zullen wel zien hoe het verder gaat....
    Hoe gaat het bij jullie? Ik zag dat je de paspoorten van de drieling hebt, schattig hoor die foto's (alleen jammer dat A ziekjes was). Alvast veel plezier in Frankrijk!:D

19. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Speciaal voor N zonder ei :D

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113

Daar zal N. heel blij mee zijn. Het aanbod koek zonder ei is semier. ;)

En wat balen dat je darmen een beetje protesteren! Hopelijk wennen ze snel eraan en doen je darmen een beetje lief! ;)

Deel Deze Pagina