...ook hier een dikke knuf voor Marieke...Ik vond het al zo knap dat je het zo lang vol hield en steeds dat knopje weer kon vinden. Heel goed dat je naar je ha bent gegaan. KNUF! @Daan: ook hier wordt druk geduimd! Ben ook wel weer eens toe aan een beetje boel roze... @Wieffie: wat fijn dat je van de pret af bent! (hihi...raar schrijven zo ). Stomme darmen moeten nou maar eens gaan luisteren hoor! DOE EENS RUSTIG MET WIEF! OZO! @Lola: wat lastig toch dat je alles eiwit-vrij moet hebben. Kun je ze wel zelf eiwitvrij bakken? Heb wel eens cakejes gebakken met banaan ipv boter en suiker... @hier: Vanmorgen cb geweest. K is 15,5 kg en 100,5 cm lang! dusssss 1-meter-feestje!!!!! Helaas ging de ogentest (zoals gevreest) minder...of eigenlijk...niet. Meneer vond het wel welletjes en besloot ons geen aandacht meer te schenken, maar naar de gang te gaan om te gaan spelen. Volgende maand dus hopelijk meer succes Wel fijn dat K dus helemaal precies fantastisch de curves volgt. Tenminste nog 1 kind die gezond op gewicht is. jawel...ook Y is blijkbaar iets te zwaar voor z'n lengte...zucht... Maar we zijn met z'n allen best goed bezig vind ik. Sinds vorige maand zijn we op de wat gezondere toer. We eten gewoon alleen alles net ff iets gezonder. Dus rookvlees ipv ham, fruit ipv liga en iets meer thee en iets minder ranja (of in mijn geval: cola ). Ben al 2,5 kilo kwijt in 6 weken. Zou al veel meer kunnen zijn, maar ik kan de cola gewoon niet helemaal laten staan. Maar ach, ik denk maar zo: als ik ook kan afvallen door wat minder te drinken, dan hoef ik er voor mijn gevoel niks voor te laten en gaat het er ook wel af toch? Moest wel lachen op fb over dat verhaal van Beast met het halen van paspoorten. Wij hebben net vorige week ook nieuwe passen moeten halen voor L en Y. Dat heen en weer gesjouw met de hele meute is ook wat. Bij ons viel het verder mee, alleen moest Y z'n eigen naam schrijven en daar had ie 3 keer een nieuw kaartje voor nodig. Zo mooi: hij had een 'o' te veel in z'n achternaam geschreven en daar heel netjes een streepje onder gezet (zoals ze dat zo mooi leren in groep 4). Dus die mevrouw: schrijf 'm nog maar een keer. Y totaal verontwaardigd: Maar ik heb er toch een streepje onder gezet?!? K wil niet slapen...zucht...druktemaker... Ik ga maar eens kijken wat ie nou weer aan het uitspoken is. Laterrr
@ Tezzz, morgen cake bakken zonder ei, maar met baksoda. (bakpoeder/bakzout). Ben benieuwd... Mijn pannenkoeken zonder ei waren vandaag wel erg lekker... Vorige keer niet! Ik leer het wel, oefening baart kunst... En wat grappig. N. zei met de ogen test steeds, weet ik veel!!!! Ze had er geen zin in, het was ook half 5 na een dag kdv. Maar uiteindelijk heeft ze het wel gedaan! Pfff, gellukkig, ik ben wel eens eerder terug gekomen voor het een en ander omdat N. d´r trucjes niet vertoonde! En wat goed, alweer een meter. N. was vorige keer ook de meter gepasseerd! En wat zijn jullie goed bezig thuis zeg! @ Daan, hoe issie nu?
Hey allemaal, Ben ik ook weer eens, dacht ga eens kijken hoe het hier is, vooral met Daan en Marieke. Denk nog steeds aan jullie hoor. @Marieke, wat heftig zeg, antidepressiva, maar ik hoop voor je dat het helpt en dat vooral het praten helpt. Tis niet niks zeg. @Daan, spannende tijd voor jou, heb ook wel erg veel trek in roze koeken. Zal je vast al ergens gezegd hebben (heb niet alles gelezen), maar vanaf wanneer mag/ga je testen?
O, Daan, wat klote . Sterkte samen... Mariek, wat heftig, en wat goed dat je zelf de stap naar de HA al hebt gezet! Medicijnen nemen is niet fijn, maar het kan wel even de rust geven die je nodig hebt. Dikke knuffel...
Pffff....Daan wat heftig zeg . Je weet stiekem dat je er rekening mee moet houden maar het zal een flinke klap zijn want het zag er allemaal zo goed uit. x
Bedankt allemaal.. Gisteren dus meerdere keren erg veel rood verloren + een groot stolsel. Sinds gisteravond alleen maar weer bruinverles (maar wel veel bruinverlies). Vanochtend voor de zekerheid een test gedaan (zit nu 2 weken na de punctie) en deze was positief... Weet het even niet meer.. Aan de ene kant denk ik er was kennelijk een zwangerschap maar het is misgegaan. Maar stiekum hoop ik dat ik nu afscheid heb genomen van 1 embryo, maar dat de andere er nog steeds zit. Weet helemaal niet of dit uberhaupt kan, maar je klampt je overal aanvast.
Lieve Daan blijft dus spannend. Hopelijk heb je er inderdaad 1 verloren en is de ander lekker blijven plakken! Het is iig een mooie test.. alleen heb je idd hiermee geen zekerheid. Misschien de gyn bellen? Al kunnen ze nu denk ik weinig. Ja bloedprikken en over een paar dagen weer.. kijken of het stijgt of daalt.. Sterkte meid! dikke knuff
@daan: snap goed dat je je niet te veel wil vastklampen aan dat idee, maar het is idd een mogelijkheid. Had je al een witte test gehad van de week? Als het vanaf nu bij bruin bloed blijft, zou ik idd over een paar dagen nog eens een testje wagen.... succes met afwachten...hopen... knuf
Oh jee Daan, wat een onzekerheid. Het lijkt me idd goed mogelijk dat je er misschien maar 1 verloren bent. Misschien morgen of overmorgen nog eens testen en kijken of je streep donkerder is geworden want dan lijkt het er toch op dat je hcg aan blijft maken. Ik duim nog ff flink hard voor je door hoor!!
Marieke, Ik heb je dagboek gelezen. Ik wil je eigenlijk alleen maar een dikke knuffel geven! Ik denk aan je!
Mariek, heftig hoor om je site te lezen.. Vandaag de eerste AD genomen? Vind het wel heel stoer van je dat je de stap hebt genomen om naar de huisarts toe te gaan! Is het nu alleen de huisarts die je gaat begeleiden of spelen andere hulpverleners ook een rol? Denk aan je!
Lieve Daan, jemig, ja logisch dat je je ergens aan vast wil klampen en het zo´n test ziet er ook behoorlijk hoopvol uit! Ik duim dat het is wat jij denkt! Dikke kus! Lieve Marieke, ook een dikke knuffel voor jou! Vandaag begonnen toch ?Welke AD slik je? En heeft de huisarts je ook verwezen? Het is zeker goed dat je huisarts elke week je wil zien, maar dat zal ws alleen de komende 6-8 weken zijn voor de AD of niet?
thx lola, geen doorverwijzing nog. blijf gewoon nog even met haar praten. gaat wel goed. al was ik vandaag gewoon te moe om te praten pff.. heb paroxetine gekregen. ze wilde me ook nog oxazepam erbij geven maar vond t wel even prima. geen idee hoelang de gesprekken bij de HA blijven doorgaan. maar denk dat we wel doorgestuurd worden.. zeker omdat de relatie hier aardig aan onderdoor gaat momenteel
Ok, goed zo dat ze misschien wel gaat doorverwijzen. Niet elke huisarts is het zelfde, maar het is juist belangrijk dat er gesprekken/behandeling gaat volgen en dat is voor de meeste huisartsen niet hun expertise. Huisartsen zijn heel makkelijk in voorschrijven van AD en pammetjes, maar ik ben blij te horen dat de jouwe je regelmatig wil zien. Dat hoor je ook niet vaak! Kan me voorstellen dat jullie relatie ook enorm te lijden heeft (gehad). Liefs!