nienke van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Yaro!!! 3 weekjes te vroeg geloof ik he? alles goed gegaan?
Bekijk bijlage 240115 Wou even vermelden dat vanmorgen om 6:56 ons zoontje Yaro ter werled is gekomen. Wel weer iets te vroeg. Maar hij doet het super. Dank je wel Marieke. Jij sterkte met alles. @daan: hopelijk ben je er maar 1 kwijtgeraakt, ik denk aan je
Nycnke, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Yaro! (hoe spreek je het uit?) Geniet lekker van jullie mannetje! Super dat hij het goed doet...
@Nyncke, Nyncke-man en Nyncke-dochter: Bekijk bijlage 240128 Hartelijk gefeliciteerd!!! Heel veel plezier en geluk saampjes!
Nyncke, hoera, daar is de kleine man al! Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Yaro! Ik hoop dat jullie snel mét de kleine man naar huis mogen. Marieke, fijn dat je door de HA zo serieus genomen wordt, maar idd, een doorverwijzing lijkt me (op termijn) wel verstandig, ook om samen wat begeleiding te krijgen.... sterkte meidje... Daan, je weet het wel spannend te maken - al is leuke spanning toch anders. Heb je bloedtesten in het ziekenhuis, of niet? En heb je al contact met ze gehad? Ik hoop voor je dat het idd 1 is die je verloren hebt, of gewoon raar bloedverlies (ik had elke keer op het moment dat ik normaal ongesteld was geworden wat bloedverlies, hele zwangerschap door - alleen nooit grote stolsels ofzo). Zit niks anders op dan over een paar dagen weer testen ben ik bang... wat een spanning zeg. Ik blijf doorduimen!
@ Daan, hoe is het nu? @ Nycnke, betekenis van de naam is ook leuk! 'Zoon' Had hem even gegoogled! hihi... Vind het een erg leuke naam!
Nyncke en Nynckeman van harte gefeliciteer met de geboorte van Yaro (mooie naam hoor)!! Hoe gaat het met jullie? Is Yaro al thuis?
Mariek, wat vervelend dat jullie relatie er nu ook bijna aan onderdoor gaat. Gaat C.ook mee met de gesprekken of heeft hij zelf gesprekken of geen behoefte aan? Hoop echt dat je je snel weer beter gaat voelen en dat jullie relatie weer helemaal de oude wordt! Voel je je chemisch al iets beter? Miepie, het Radboud doet geen bloedonderzoeken (had ik vorige keer namelijk al naar gevraagd). Heb ze ook nog niet gebeld, doe ik waarschijnlijk morgen. Heb al heel veel op internet zitten zoeken, gezien ik wel iedere keer A=tjes heb, ze kort blijven zitten (wat een positieve test geeft) maar dan wel snel al vertrekken.Wil dus immunologische test en misschien stollingstesten. Kan het altijd aankaarten toch? Hier gisteren en vandaag veel bloedingen gehad dus verwacht niet veel van de test morgen..
@ Daan, wat ontzettend klote (nog zachtjes uitgedrukt) dat je veel last hebt gehad van bloedingen deze dagen... Ook echt met krampen ed? Dikke knuffel!
Daan, klote. Ik heb na 2 mk's inderdaad ook verschillende onderzoeken gehad; stolling, vitamines, schildklier, chromosomen - niks gevonden en dus twee keer dikke pech. Ik vond het toen moeilijk te blijven geloven dat de kans een volgende keer dus echt nog steeds veel groter was dat het goed zou gaan dan dat het niet goed zou gaan en je weet hoe dat afgelopen is . In het AMC zit een 'miskramenpoli', maar ik geloof niet dat die zoveel meer doen dan elk willekeurig ander academisch ziekenhuis. Ik blijf heel voorzichtig stiekem toch nog duimen, maar kan me heel goed voorstellen dat je weinig positief bent.... dikke knuffel.
lieve daan, wat klote, ik blijf duimen dat de bloedingen komen van 1 vruchtje.. en dat de 2e gewoon nog lekker warm is blijven zitten. wil je geen hoop geven maar hoop het gewoon zo voor je! morgen ga je weer testen? ben benieuwd! hier gaat het wel, sinds gisteren begonnen met paroxetine. Gister geen last van gehad en vandaag al een klap in mn gezicht gekregen.. ineens enorm duf net of je aangeschoten bent.. alles zie je anders.. de spullen de mensen. je hebt geen energie om te praten. je praat ook een beetje met dubbele tong. zelf denk je heel duidelijk te zijn maar mensen verstaan je amper. voordeel is dat je heel rustig bent.. heeel rustig. op t moment dat je wilt gaan nadenken dan heb je niet eens de energie om te denken. ik dacht dat t wel mee zou vallen na 2 tabletjes dus ging even snel verf halen in t dorp verderop. nou ik had bijna een fietser onder de auto, ik dacht dat ik remde, maar ik remde dus helemaal niet. Best raar en eng, vanaf nu laat ik dus ook de auto staan tot dat over is. Kan wel 4 weken duren, voor mn lichaam gewend is. Relatie lijd er erg onder, C weet totaal niet met me om te gaan, als ik niets zeg is het niet goed maar als ik praat is het ook niet goed. Hij gaat over 2 weken me naar de dokter. Afgelopen weekend na een heftige ruzie zei hij: ik kan hier niet mee omgaan, ik wil dat leren want zoals het nu gaat geef ik onze relatie niet lang meer en wil niet weer opnieuw beginnen. Best heftig dus... Vandaag ging het wel aardig, hij snapt nu met die pillen een beetje hoe t moet zijn.. ziet hoe ik erop reageer en vind dat ook eng en moeilijk. vanavond kwam hij wel met een bos bloemen voor me aan, dus dat was erg lief. Moeilijk allemaal dus..
@ Daan, in tegenstelling tot Miepie kwam er bij mij wel wat uit de testen, want ik heb voor N. ook 3 miskramen gehad (5w,8w en 15,5w). Ik heb dus wel een stollingsafwijking waar ik naast het zwanger worden/zijn/blijven ook in mijn dagelijks leven rekening mee moet houden. Dus mocht het nu echt mis zijn gegaan dan zou ik dat zeker aan raden. Alleen een nadeel is dat het pas 12 weken na je laatste zwangerschap kan en dan duurt de uitslag ook nog eventjes! (dus dan ben je weer maaaaaanden verder). Ach wat klets ik ook allemaal misschien wil je dat helemaal niet horen, je zit nu nog midden in een shit periode tussen hoop en vrees... Dikke knuffel! @ Marieke, pfoe heftig hoor! Kan idd wel even duren voordat je lichaam goed reageert op de AD. Wat moeilijk ook dat jullie realtie zou te lijden heeft. Wel lief van C. van zijn bosje bloemen.
Hallo, Nou de test bleek vanochtend spierwit, in de verste verte geen tweede lijn te bekennen.. Had het eerlijk gezegd al verwacht dus de klap kwam niet heel hard aan. Miepie, weet jij op wat je precies allemaal geprikt bent, of zijn dat standaard onderzoeken? Ook lees ik veel op internet dat je lichaam ook anti-stoffen tegen het embryo kan aanmaken, is dat bij jou ook getest? En moet alleen de vrouw getest worden of kijken ze ook bij de man? Lool, ik ga zeker achter die testen aan. Jammer dat het een paar maanden dan moet duren, maar wil gewoon zo in ieder geval niet verder gaan. Heb het gevoel dat ik zo mijn kansen aan het weggooien ben.. Hoe is het verder met jou en N? Al een nieuwe liefde in je leven? En is je ex nu echt vrij en zoekt hij weer contact? Marieke, wat goed dat C. een bloemetje voor je meenam! En dat hij ook een keer meegaat met zo'n gesprek! Die medicijnen klinken wel erg heftig hoor die je moet innemen. Hoop dat het snel resultaat geeft!
Daan, shit zeg . Het zijn standaard onderzoeken die bij mij zijn gedaan - in NL doen ze ook niet meer dan dat (sowieso wordt hier erg weinig onderzocht in vergelijking met het buitenland). Bij mijn man was al chromosomenonderzoek gedaan; bij onverklaarde bijna-onvvruchtbaarheid bij de man doen ze dit in het AMC altijd voor je mag starten met ICSI om zo uit te sluiten dat de onvruchtbaarheid door een chromosonale afwijking komt. Alle onderzoeken die na de MKs zijn gedaan waren dus alleen bij mij. Op het IVF-moeders forum (en Freya volgens mij ook) lopen een aantal interessante topics over waar welke onderzoeken worden gedaan na herhaalde MKs - misschien dat je daar wat meer info vandaan kan halen. Ik heb het altijd wel in mijn achterhoofd gehouden dat ik, als ik een derde mk zou krijgen, ik in het buitenland verder onderzoek zou willen naar de oorzaak. Ik had dan niet meer geloofd in "gewoon dubbel pech".... Sterkte. Mariek, wat heftig allemaal joh. Het kan inderdaad een tijdje duren voor je lichaam gewend is aan de AD. Dat verdoofde gevoel in hoe je je voelt (psychisch) zeg maar bleef bij mij (is inmiddels wel 14 jaar geleden dat ik die medicijnen had), wat afgestompt gevoel, maar het draaierige en heel moeie was wel snel over. Moeilijk dat C het er ook zo moeilijk mee heeft, fijn dat hij zich wel zo in wil zetten voor jullie relatie. Dikke knuffel....
@ DAan, shit zeg... AAAAARGH! Dikke knuf! Wat lief dat je dat vraagt. Ex komt maandag vrij! Blugh... Zijn broertje vroeg of ik nog even mijn nr. kon geven zodat hij mij kan bellen. Yak! Enne, mannen... Nou ik heb niet stil gezeten... Was leuk aan het daten met iemand, maar weinig diepgang, en nu had ik gister een super impulsieve date gepland en we hebben tot vannacht 3 uur gekletst. N. was toevallig uit logeren. Straks komt ie weer...
He bah Daan, wat jammer zeg! Had zo gehoopt dat je nu heerlijk zwanger zou zijn Heb je nog een afspraak staan in Nijmegen? Lola, Klinkt gezellig, hopelijk was het dat ook