Hai, Miepie, ik kan vlgd week bellen met nijmegen en dat vraag ik naar hun testen. Heb idd even gekeken op de freya site. Staat veel nuttige info op. Alhoewel ik ook begrijp dat die testen die die immunoloog in Duitsland doet weer niet erkend worden door NL en Belgie dus wat schiet je er dan mee op? Hebben veel zitten nadenken en laten nu dus de standaardonderzoeken doen en dan de cryo's terugplaatsen en dan kijken of we nog 1 behandeling in Nijmegen doen of dat we over gaan stappen naar Gent. Maar zover zijn we natuurlijk nog niet. In ieder geval zeker besloten dat we doorgaan, en dat is natuurlijk het belangrijkste . Lool, jeetje ieuw dat je ex morgen weer vrij is. Heb je je tel gegeven aan het broertje en heb je er al over nagedacht wat je wel en niet wil? En hoe is de vervolgdate afgelopen??? Wieffie, thanks voor je berichtje. Hoe gaat het nu met je nu alle pret weg is uit je lichaam? En hoe gaat het met de boys? Allemaal een fijne zondag!
Balen daan dat het wer niet gelukt is. Volgens mij werk het geertgen in elsendorp samen met dusseldorf, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Is mindr ver rijden dan genk. Mss is dat een optie. Lool: spannend zo'n tweede date. Hoe was het?? hier alles goed. Yaro doet het oook super. Ben weer weg hij heeft honger
@ Daan, fijn dat jullie hebben besloten sowieso door te gaan! Ik blijf echt voor jullie duimen! Ik heb mijn nr. gegeven. Ik heb een afspraak met hem dat hij ten alle tijden bereikbaar is (of dat ik weet waar hij is) voor als N. later vragen heeft dus ik vind dat ik dan ook mijn nr. moet geven, ook al heb ik liever geen contact. Ik denk dat hij wil afspreken en dat doe ik dan op neutraal terrein. Mac Donalds of Bakkerij Bart, dat ging voor zijn detentie periode ook op die manier. 1 keer in de heel weinig tijd, maar precies genoeg om te weten dat ik een hekel aan hem heb! hahhahaha! @ Nycnke, fijn dat ie het zo goed doet! @ Date, was erg gezellig! Lekker gekletst! Dat gaat echt als vanzelf gewoon. Voel me wel erg prettig bij hem en andersom is dat ook. Dus vanavond als ik de stad in ben geweest komt hij weer eventjes langs! Beide niet echt op zoek, alle 2 hebben we zoiets van we zien het wel. Het is wel grappig, want we hebben een enorme klik! En ik kan niet geloven dat ik hem nog maar sinds donderdag ken. hahahaha, aangezien we al zoveel van elkaar weten!
morgen nyncke hoe is het met de kleine man? en met je zelf? en hoe vind zn grote zus het? Daan hoe voel jij je meid? trek je het een beetje? lola woeii dus mister date is voor herhaling vatbaar? leuk meid! Hier een hele heftige nacht gehad. Gister eerst zelf weer naar de dokter geweest voor mn burn out. Ze vond het jammer dat chris er niet bij was om te praten. heb weer medicijnen meegekregen voor een maand. Wat we toen niet wisten is dat we savonds toch bij haar zaten met zn 2e. Chris kwam thuis en was niet lekker. Hij ging op bed liggen en voelde zich zo gejaagd. zn hart ging tekeer. Uiteindelijk dokterspost gebeld en kwamen we dus bij haar terecht. Ze heeft alles gecontroleerd en vond dat we voor de zekerheid even een hartfilmpje moesten laten maken in arnhem. Omdat het wat onregelmatig klopte. En dan zit je he, beide niet mogen rijden.. niemand die op dat moment kon. gelukkig onze vriendin bijna klaar met werken en die is meegeweest. Maar goed ook want het werd erg heftig. daar aangekomen werd chris meteen in een rolstoel geduwd en naar een bed gereden. daar werd hij aangesloten aan allerlei apparaten. zijn hart kwam maar niet terug in ritme. hij kreeg medicijnen en ook die hielpen niet. uiteindelijk om 1u snachts hebben ze hem een roesje gegeven en hebben ze hem moeten defibrileren. gelukkig was daarna zijn hart weer op ritme. om half 3 waren we weer thuis.. nu heeft ie wat spierpijn maar gaat het verder gelukkig weer goed! bah.. alsof we nog niet genoeg aan ons hoofd hadden...
@ Marieke, jeetje meid wat heftig allemaal. Had het een klein beetje gelezen op FB. Hopelijk krijgt hij er niet weer last van, kan me voorstellen dat het allemaal heel heftig is! Pfoe! Sterkte voor jullie allebei. Mr. date heb ik afgelopen week nog 5 keer gezien. Het is allemaal wel heel gezellig met elkaar! We willen elkaar ook zeker veel vaker zien!
Hai, Mariek, jeetje wat een heftig verhaal zeg!! Wat schrikken! Hoe gaat het nu met C? Moet hij nog voor controle terugkomen? En hebben ze enig idee hoe dit kan? Hoe gaat het verder met jou? Heb je het gevoel dat de medicatie en de gesprekken met de huisarts aanslaan? En hoe gaat het met jullie relatie? Lool, wat goed zeg dat het zo leuk gaat met het daten! Hebben er inmiddels al weer meer dates plaatsgevonden? En heeft je ex nog gebeld om af te spreken? Vraagt N. eigenlijk ooit naar hem? Nyncke, wat leuk dat het zo goed gaat met Y. Ik wil zelf liever niet naar DD, gezien ik daar al iets teveel fouten heb gezien de laatste tijd bij mensen die daar de behandelingen doen. Heb voor 23 mei een dubbele afspraak gekregen bij de arts. Dus heb een half uur om al mijn vragen op haar af te vuren. Ben echt zo'n lekkere lastige patient . Duurt nog wel 2 weken, bah ben dat wachten zo zat! Hoe gaat het met de rest?? Is wel erg stilletjes hier de laatste tijd..
@ Daan, ja we hebben elkaar nog een paar keer gezien. Het is erg lek en gezellig en voel zeker wel kriebels! En mijn ex heeft niets laten horen, verbaasd mij wel. Zeker omdat hij tijdens zijn verlof wel eens gebeld heeft! Maar lekker rustig! Nee hoor, N. vraagt nooit naar hem. Als iemand het heeft over haar vader dan zegt ze: Vader? Ik heb toch een opaaaa! hahaha! Wat lief trouwens dat je steeds zo geinteresseerd bent, terwijl je al genoeg aan je hoofd hebt! En weer 2 weken wachten... Pfff, jullie geduld wordt wel steeds op de proef gesteld! Het is echt stil hier de laatste tijd.
He meiden, Marieke, wat zul je geschrokken zijn. Ik weet helaas maar al te goed hoe dat voelt Moet C nu medicijnen blijven slikken? Ik hoop dat het een eenmalige aanval was en dat ie het nooit weer krijgt. Hoe gaat het nu met je? Dikke knuffel! Daan, Fijn dat je een dubbele afspraak hebt staan! Heb je mooi de tijd om alles goed door te spreken. Wel vervelend dat je er weer zo lang op moet wachten. Natuurlijk ook een hele dikke knuffel voor jou! Lola, wat leuk zeg dat je het zo gezellig hebt met hem!! En ik snap dat de rust van je ex wel lekker is. Nyncke, wat fijn dat het zo goed gaat met Y! Lekker genieten! Wij zijn met de jongens bij een fotograaf geweest en heb hele leuke foto's van ze.Ik zal straks ff kijken of ik de scanner aan de praat krijg, dan zal ik ze eens spammen
@ Wieffie, ik zag wat fotos op FB! Echt mooi! Ja het is heel gezellig, hij komt zo weer! Hihi, echt leuk! @ Marieke, hoe is het nu met C.?
het gaat gelukkig wel weer beter, al zijn er momenten dat hij echt even zijn rust moet pakken. gister moest hij draaien, dat ging goed, leuk feestje gehad.. ook ik heb eindelijk weer even genoten.. alleen vandaag voor moeten boeten.. hele dag geslapen en nog kapot moe.. iedereen bedankt dames.. jullie zijn top
sorry voor late reaktie.. ad slaat opzich wel aan.. maar ben er nog lang niet.. hoe is het met je date? iedereen fijne moederdag!
@ Marieke, ja heeft ook wel ongeveer 6 weken nodig en buiten dat ben ik van mening dat een psychologe ook een groot aandeel heeft! Ja gaat erg leuk en snel allemaal. Vandaag met hem, N. en zijn dochtertje iets leuks gedaan. Was de eerste kennismaking. Was erg leuk. De eerste x dat N. iemand ontmoet, dus was erg spannend!
@ Daan, hoe is het nu met je? Nog een week voordat je bij de arts een afspraak hebt. Lukt het wachten een beetje?
Hier! Lola, super dat t zo klikt tussen jullie en de kinderen ook! Mariek, wat heftig allemaal...jullie krijgen nogal war op jullie bordje zeg . Nyncke, hoe is het met je kleine mannetje? En grote zus K al gewend aan haar broertje?
Hier alles goed. Ja K is nu wel gewend aan dr kleine broertje. Is ook een grote hulp en een echte moeder. Verder is het wel druk hoor met twee kids. Hoe is het met jou en je drie kids? En hoe is het met iedereen?