Hey! Tja gisteren... Kwam er een beetje met een kater weg. De gyn die ik dit keer had, had nog nooit gehoord van empathie helaas. Wat een verschil met de artsen die ik hiervoor had gehad.. Dus volgende keer maar weer naar mijn vaste gyn ook al moet ik dan 2 weken langer wachten.. Ze gaan wel een chromosomenonderzoek, stollingsonderzoeken en homocystine onderzoek doen. Heb al gelijk 7 buisjes bloed ingeleverd. Zelf wilde ik ook graag dat ze mijn vit B6, B12 en D zouden bekijken en schildklierwaarden. Ze gaf aan dat ze dat volgens het protocol niet hoefden te testen. Pas na 3 miskramen doen ze de schildklier. Aangegeven dat dit al wel de derde poging was en dat ik nu alle goed onderzocht wilde hebben,maar helaas niet voor elkaar gekregen. Ze gaf aan dat ik nu al door kon gaan voor de cryo poging maar aangegeven dat ik eerst de uitslagen wil afwachten. Vanochtend maar even gebeld met de huisarts om een afspraak te maken. Daar kan ik dindsdag terecht, ga aan hem vragen om de laatste dingen te testen. Hoop zo dat hij het wil doen.. Ging gisteren dus met een kater weg, jammer hoor.. En hoe gaat het hier? Lool, nog steeds aan het daten met die leuke man? En wat super dat de kindjes het zo leuk met elkaar hadden! Mariek, hoe gaat het met jou en C? Slaan de meds aan? Liefs
@ Daan, wat vervelend dat je een niet zo emphatische arts trof! Je huisarts wil vast wel een labformulier voor je invullen, jullie zijn al zolang bezig. Hoelang duurt het ook alweer voor de uitslagen? 12 weken meen ik toch voor het chromosonen onderzoek? Dikke knuffel voor jou! weer wachten... ZUCHT... Jaaa, hier nog helemaal leuk met mijn date (nieuwe vlam). Ik zie hem gemiddeld 4 keer per week en het is hartstikke leuk! hihi!
Daan, wat vervelend zeg dat de gyn niet mee wilde werken. Hopelijk gaat je ha je wel helpen met de laatste onderzoeken! En jeetje, weer wachten. Maar kan goed begrijpen dat je eerst de uitslagen wilt afwachten. Een hele dikke knuffel voor jou!! Lola, wat goed zeg dat jullie het zo leuk hebben!! Het is je echt gegund. Marieke, hoe gaat het nu met je? Hier van de week weer een gedoe gehad. Blijf maar kl*ten met de medicijnen die ik nu sinds dec heb. Eerst afwijkende leverwaarden, toen steeds ontstekingen en nu had ik dinsdagmiddag ineens bijna 40 graden koorts. Toen het zh gemaild dat ik er zat van was en dat ik graag wilde stoppen. Andere dag kreeg ik een telefoontje met het verzoek me gelijk te melden op de eerste hulp en dat ik er maar vanuit moest gaan dat ik moest blijven want onverklaarbare hoge koorts kan gevaarlijk zijn en ze moesten alles uitsluiten. Kortom de hele middag op het zh gezeten en gelukkig was de koorts afgezakt zodat ik wel naar huis mocht. Wel krijg ik opnieuw een scopie en een onderzoek met een camerapil. Kortom het wordt weer een strippenkaart voor het zh aanvragen
@ Wieffie, dank je meis! En ellendig dat je gezondheid niet echt mee werkt... En wat schrikken als ze zeggen dat je je direct moet melden! Ben je nu koorts vrij? Dikke knuffel, je blijft bezig!
Hey! Lool, wat goed dat jullie het zo leuk hebben!! En hoe vind N het? Heb je nog wat van je ex gehoord? Wieffie, tjeetje zeg wat schrikken! Ben je inmiddels wel van de koorts af? En moet je nog met de meds doorgaan en wanneer gaan de onderzoeken plaatsvinden? Hier morgen naar de huisarts. Heb trouwens vanochtend een teek ontdekt die al vast gebeten zat, aaaahhh wat een vieze beesten. Gelijk eruit getrokken en nu maar afwachten of de rode plek gaat verdwijnen of erger wordt.. Hoop zo dat de huisarts mee wil werken, anders ben ik echt even te einde raad.. Kuss
suc6 morgen daan!!! lees wel alles mee hoor dames... zal van de week even wat langer reageren.. sorry
@ Daan, ja is echt gezellig. Van de week met hem en zijn dochter naar het strand geweest, echt leuk! Ex heeft wel gesmst, maar daaruit blijkt dus dat het om mij gaat. Hij wil mij zien, hij was geirriteerd dat ik hem niet direct kon zien, maar dat ik voorstelde die week erop etc. Dus ja, verspilde energie geweest, ik denk dat ik als ik niet heel snel ander gedrag bespeur een grens trek en dat dit boek dicht is. Ik heb naar mijn mening veel er aan gedaan om N. haar vader te laten leren kennen, maar hij laat het wederom afweten. Helaas pindakaas! Maar wat vervelend van die teek! Grrrr! En ben benieuwd of de huisarts wil mee werken, laat je het eventjes weten?
hey, Lool, wat een rare vent had jij toch! Vraagt hij dan ook helemaal niet naar N? Idd kappen met die hap als jij het voor jezelf maar kan verantwoorden dan is het goed, toch? En wat fijn dat het zo goed gaat met die nieuwe vlam! Mariek, ben erg benieuwd hoe het met je gaat! Hier vandaag bij de huisarts geweest en hij laat mijn bloed nu testen op vitamine B12, B6 en vitamine D. En ook schildklier! Ben helemaal blij! Morgen dus even bloed prikken.. Kus
@ Daan, wat fijn dat de huisarts mee werkt! Gelukkig! Alles lekker laten checken! Ja rare snuiter he? Ik herken hem ook echt niet meer terug, of ik had zo´n bord voor mijn kop (ik denk het laatste). Hij vraagt soms naar N. toen hij de eerste keer belde toen hij vrij kwam wel, maar blijkbaar denkt hij dat het voldoende is. Ik geef hem tot september om anders te laten zien. Dan kan ik mezelf recht in de spiegel aan kijken want dan heb ik hem bijna 4 jaar gegeven om te laten zien dat hij wat wil! Ja, nieuwe vlam is echt leuk, ben hartstikke verliefd! We zien elkaar ook echt heel vaak, dus heb helemaal niet het gevoel dat wel elkaar ruim een maand kennen! Hihi! Nena vind hem ook wel leuk, dus dat scheelt!
Daan, wat fijn dat je ha wel de laatste dingen wil onderzoeken! Hopelijk komen de uitslagen goed terug en kunnen jullie weer verder! Dikke knuffel! Lola, wat fijn zeg dat je zo verliefd bent! Wordt er gewoon vrolijk van om je berichten te lezen Ik denk ook dat je je ex mogelijkheden genoeg hebt gegeven maar de interesse moet wel van 2 kanten komen natuurlijk. Hier gelukkig alweer een paar dagen koortsvrij en sinds ik gestopt ben met de meds voel ik me ook weer een stukje beter. Wel heeft het nog een uitlooptijd geloof ik van 6 weken dus ff afwachten wat mijn lichaam dan gaat doen. Wanneer ik de vervolg onderzoeken krijg weet ik nog niet, krijg ik nog bericht van. Tja en zo blijven we bezig! Net gisteren gehoord dat mijn 2e schoonzus nu ook gaat scheiden... pfff lijkt wel een epidemie hier.
Hey! Lool, helemaal leuk dat jullie het zo leuk hebben samen! Is je zo gegund!! Wieffie, maar weten ze ook hoe dat dan kwam dat je zo verkeerd reageerde op die meds? En hoe nu verder? Wij hebben vorig jaar hier de scheidingsepidemie gehad, gelukkig wel van mensen die wat verder van ons afstaan (geen directe familie). Maar begrijp dat het bij jou dus erg dichtbij is. Bah! Hier gisteren even bloed laten prikken en ga maandag maar even bellen of ze de uitslag binnen hebben. Aan de ene kant hoop ik gewoon dat ze wat vinden wat simpel te verhelpen is, klinkt misschien wel raar maar dat zou dan wel verklaren waarom het zo gaat iedere keer. Ga me vanavond aanmelden voor een dieetprogramma. Heb ik jaren geleden al een keer gedaan en toen viel ik er goed vanaf. Vanavond natuurlijk weer horror als je op de weegschaal gaat staan of als ze het vetpercentage gaan meten (zit altijd boven de bovengrens ).. Kuss
Hallo dames, @ Daan, wat goed dat je je aangemeld hebt! You go girl! En ik ben uiteraard benieuwd of de uitslagen er al zijn! @ Wieffie, gelukkig voel je je iets beter, er staat dus nog meer op het programma. Wat vervelend zeg, je blijft bezig! Hier alles wel ok. Nieuwe vlam en ik hebben het erg leuk met elkaar. N. begint ook wat te wennen. We hebben elkaar afgelopen week elke dag gezien en het was even wennen dat ik vannacht weer alleen moest slapen. Kortom, leuk, leuk leuk!!!
mmmmmmmorgen! @Daan: hoe waren je bloeduitslagen? Iets bijzonders? Ben je trouwens zo veel te zwaar dan? Als ik je foto's zie op H lijk je helemaal niet zwaar namelijk... @Marieke: hoe gaat het bij jou? Ik zag dat je een lekker weekendje weg was geweest? Wat ik me af vroeg: heb je inmiddels alweer contact gehad met het ziekenhuis of heb je dat nou op een laag pitje staan ivm je medicatie? @Lola: 'Hier alles wel ok'..hihi...volgens mij gaat het wel heel wat meer dan 'wel ok' bij jou Wat ontzettend leuk dat het zo goed gaat! dat heb je ook zeker verdiend! 2Wieffie: ben blij dat je je weer wat beter voelt. wat naar dat je toch steeds zo blijft kwakkelen met die medicijnen. Knufje! @All: hoe is het verder met iedereen? @hier: alles gaat z'n gangetje wel hier. K kletst ons de oren van de kop, maar z'n taalgebruik loopt nog steeds wat achter op z'n leeftijdsgenootjes. Hij gaat toch wel zeker vooruit. Over een paar weken moeten we toch echt gaan besluiten of hij naar de andere afdeling van de psz gaat. Daar hebben ze namelijk een speciaal taalprogramma. Baal zo dat ie dan niet meer naar zijn (en mijn) favoriete juf kan. Ik vind haar zo ontzettend goed. De oudste twee hebben nog steeds een haat-liefde-verhouding. Met Y gaat het eigenlijk best wel goed. Helaas vertrouwt L dat voor geen meter en kan soms erg overdreven reageren (direct snauwen of slaan !). We gaan L aanmelden voor een psychologische test. eens kijken of we er nu achter kunnen komen wat het nou is dat haar haar hele leven al blokkeert. Ikzelf voel me niet helemaal heppiedepeppie. De lentekriebels gieren door m'n lijf. Mijn hart wil heel graag nog zo'n kleintje erbij. Maar mijn hoofd weet donders goed dat dat niet kan. Geen ruimte, geen geld, al genoeg drukte en manlief vindt dat hij 'te oud' is! Ik draai een beetje in een cirkeltje rond.... ik ga maar eens wat doen...afwas, was, vegen...en vooral K knuffelen! knuffel voor iedereen! later ladiezzZzz
@ Tezzz, hahaha, ja gaat wel meer dan gewoon ok idd! Ben helemaal blij, wel even wennen hoor zo'n nieuwe vlam. Vooral omdat hij N. nu ook regelmatig ziet en dus ook wel eens iets zegt tegen N. in de trant van: Nu heb je wel genoeg snoepjes gehad, anders eet je straks niet meer. Ik weet dat hij het goed bedoeld en het zit waarschijnlijk in zijn systeem omdat hij ook kinderen heeft, maar ik moet daar wel aan wennen. Ben al 3 1/2 jaar alleen met N. hahaha, ik tel tot 10, laat niets merken en moet eigenlijk blij zijn met een betrokken man! hahahaha! Maar dat is mijn zelfstandigheid, het is weer even een balans vinden tussen alles. Best lastig, vooral omdat we elkaar dagelijks zien. Wat fijn dat K. steeds beter gaat praten. N. praat ook wel wat krom, maar ik weet niet in hoeverre K. achter loopt op de rest? Maakt hij nog geen volledige zinnen of is het ook het kromme? Ik snap je dilemma wel, vorig jaar N. bij haar vertrouwde juffies en vriendjes weggehaald op het kdv en bij een nieuwe geplaatst, maar ik ben nog steeds blij met mijn keuze. Het was even wennen voor mij en N. maar het is goed gekomen. Lastig dat L. blijkbaar zo'n blokkade ergens heeft. Hopelijk kunnen jullie erachter komen met hulp en krijgt ze de nodige hulp! Ik kan me voorstellen dat die kriebels bij jou niet echt handig zijn als je verstandelijk weet dat het niet kan. Maar ja zet die gevoelens maar eens aan de kant! Grrr!
Hey! Lool wat super dat het zo goed gaat. Snap best dat je even moet wennen aan de nieuwe situatie. Hoe regeageert N erop wanneer hij iets zegt? En als het echt dingen zijn die je dwars zitten dan gewoon bespreekbaar maken. Hoop dat je nog lekker lang van deze liefde kan genieten. Tezz, wat vervelend dat het begint te kriebelen voor een vierde wanneer je verstand zegt dat het niet kan. Hebben jullie L. al aangemeld voor die psycologische behandeling. Hoop dat daar iets uit komt waar jullie wat mee kunnen! Hier de uitslag van de schildklier en vit B12 binnen. Schildklier was goed, alleen vit. B12 was veel te laag. Had een uitslag van 66 pmol. De assistente van de huisarts gaf aan dat het goed was, zij zegt dat je tussen de 20-220 moet zitten. Terwijl op internet zelfs de hoogste organisatie(WHO) aangeeft dat wanneer je onder de 150 pmol je echt te laag zit, is echt de ondergrens en dus behandeling nodig is. Die assistente gaf vanmiddag zelfs aan, toen ik aan het doordringen was dat ik te kritisch was .. Mijn bek viel open, waar slaat dat op??? Aangezien ik nog moet wachten op de uitslag van de vit. B6 en vit. D. wacht ik nog even. Wanneer die uitslagen binnen zijn dan maar eens met de huisarts in gesprek. Dit kan toch niet. Vriendinnetje zit op een vit. B12 van 120 en krijgt al vit B12 injecties en mij willen ze zo laten lopen... Allemaal dikke kus!!
@ Daan, NOU JA ZEG! Wat een brutaliteit van die assistente, mag je even kritisch zijn over je eigen gezondheid? Als hun het niet doen, dan moet jij het wel doen! Ik zou wel aandringen op de injecties, het is idd toch veel te laag. En daarmee heb je verhoogde kans op vmken! Tsssssk! Belachelijk hoor. En wanneer krijg je die andere uitslagen? Ben je trouwens niet moe en vergeetachtig door die lage waarde? N. reageert er goed op. En op zich zit het mij niet zo heel dwars, denk dat ik moet wennen aan een lieve en betrokken man! hihi!
Hoe is het hier dames? Nog nieuws? Wij gaan waarachtig toch nog een weekje weg in de vakantie! Hebben we eigenlijk geen geld voor, maar we zijn er zoooo erg aan toe...vorig jaar alleen een weekendje weggeweest met pasen en verder alleen maar gewerkt. komende weken dus maar weer extra op de centjes letten...what's new laterrr kussies Tezzz
@ Marieke, hele dikke knuffel voor jou! Ik hoop dat voor jou ook snel de zon weer gaat schijnen! @ Tezzz, heerlijk dat jullie dat toch besloten hebben... Wij gaan in sept. 2 weken op vakantie. Vorig jaar ook een keertje niet gegaan, maar merk toch dat ik het echt wel nodig heb! Hier alles ok! Nog helemaal verliefd, alleen is N. erg jaloers, maar ja die heeft mij 3 1/2 jaar helemaal voor zichzelf gehad! Komt vast wel goed!