hai hai rustig hier de laatste tijd, lola hoe is het nu daar? N nog erg jaloers? Daan hoe is het met jou? Hier nog niet goed, gisteren bij maatschappelijk werk geweest, is eigelijk een wachtlijst maar ben urgent genoeg dus kan sneller komen. Bedrijfsarts is minder aardig, zal binnenkort wel weer wat moeten gaan werken. ik kom er nog altijd niet uit, ben aan het vechten voor mezelf. Daarnaast moet ik vechten voor mn relatie, want die is alles behalve goed. Vorige week echt op t punt gestaan uit elkaar te gaan.. geen idee of we het gaan redden. momenteel gaat t wel weer wat beter maar weet niet of dat voldoende is en misschien te laat. aankomend weekend ga ik weer even naar een vriend, even daar leuke dingen doen, spanning even ontlopen. even weer mezelf kunnen zijn. heb er wel zin in. het is gewoon vervelend dat er zoveel onbegrip is.. had liever een gebroken been, dan namen mensen me tenminste serieus..
@ Marieke, Heftig hoor wat je allemaal doormaakt, vooral omdat jullie relatie momenteel ook slecht gaat. Heeft hij wel een beetje begrip voor hoe jij je voelt? Dat is de pest met een geestelijke ziekte, niemand die het ziet, dus weinig begrip. Hopelijk krabbel je er snel boven op met de juiste hulp. Ik zie veel mensen met een depressieve stoornis, moeilijk hoor... N. is nog wel wat jaloers, maar nu geen reden meer om jaloers te zijn, na een iniminie ruzie geeft hij er de brui aan. Begrijp er weinig van, want we zagen elkaar gemiddeld 5 dagen in de week en we waren echt close met elkaar, maar meneer is boos. Dus pak mijn leventje maar weer op voor ik hem kon, had net een beetje de balans gevonden tussen N. werk, sociaal leven en hem. Maar nu weer terug naar N., werk en sociaal leven, dat liep overigens prima!
Hoi allemaal, Ik kom even gluren om een hoekje. Jeetje Marieke, hopelijk voel je je snel een stukje beter. Heel kwalijk dat je door sommige niet serieus wordt genomen! Lola, wat een teleurstelling als het eerst zo leuk ging... Zijn verlies dat hij jullie niet meer in zijn leven heb!!!! Bleh! Het is wel heel stil het hier, hopelijk gaat alles goed met iedereen! Groetjes
lola, we doen ons best... jeetje na 1 kleine ruzie al de brui eraan geven.. dat zegt dan ook wel wat toch? wel klote voor je. begin je net weer ergens aan te wennen is t klaar knuff.. hey melmel dat is lang geleden. alles goed daar?
Melmel, he meis, hoe is het? Lukt het alleen met je kindjes? Marieke, We hebben het uitgesproken. Was een heel gedoe die ruzie. Pfff! Ik kan hier niet inhoudelijk over uitwijden, maar was het een en ander gebeurd afgelopen maand waardoor we juist wel wisten wat we aan elkaar hebben. Goed, nu weten we ook hoe het is om ruzie te hebben! En hij heeft mij al op meerdere manieren op zijn slechts gezien, nu kan hij deze ook op zijn lijstje schrijven! (Jankend, kotsend, etc etc) hahahaha!
hihi dus t is weer goed? dat is mooi ach ja.. als hij nog bij je is terwijl hij je op je slechtst heeft gezien zegt toch heel wat he hihi hier volgende week weer wat proberen te werken..zo geen zin in maar ja de poortwachter wet he ... bah.. gelukkig is t maar 2x2 uurtjes. dus we zullen zien.. ondertussen heb ik vorige week wel eindelijk mn tattoo laten zetten.. symbool voor mn miskramen. ben helemaal happy ermee
Ja is weer goed, dit was onze eerste ruzie (en hij was meteen heftig moet ik zeggen) dus even aftasten hoe dat dan verloopt! haha... Ja hij is nog steeds niet weggerend en vind mij nog geweldig dus dat scheelt! Verrekte poortwachter wet idd... Grrrr! 2x2 uur kan wel heel zwaar zijn als je je zo moe en somber voelt. Dan is het eigenlijk al te veel. Ik zag je tattoo voorbij komen op FB, hij is prachtig! Ik heb trouwens een definitief besluit genomen mbt ex. Ik heb gister accuut mijn telefoon nummer laten wijzigen, zijn nummers verwijderd. Het heeft geen toegevoegde waarde. Gister appte hij weer of IK hem vandaag na werktijd kon ontmoeten, ik liep al langer met de gedachte om het op te geven en heb mijn termijn van september naar nu bijgesteld. RUST! Love it... N. nu een 'vader' introduceren maakt dat kind alleen maar van slag, ze weet niet beter of ze het niet heeft! Als ze hem later wil ontmoeten zal ik er alles aan doen om dat te realiseren...
moedig besluit van je lola! loslaten is moeilijk. ook al weet je dat t gewoon veel beter is. mja ik vond het zelf ook vrij veel. maar ze zitten zo te drammen dat ik het maar ga proberen. ze moeten niks van mij verwachten.. jaa ben ook helemaal happy met mn tattoo eindelijk de stap durven zetten
Ja heel moeilijk, gewoon omdat ik N. een vaderfiguur gun. Of iig dat ze weet wie haar vader is, maar ik ben al 4 jaar bezig om het goed te laten lopen en het enige wat het oplevert zijn frustraties omdat het om mij gaat en niet om N. Maar ja, ik kan mezelf recht in de spiegel aan kijken, heb hem niet bewust bij haar weggehouden! Vervelend dat ze zo drammen. Leuk die poortwachter, maar als je er nog niet aan toe bent! Grrr! Eikels! Ja stoer hoor, ik wil ook nog een tattoo met iets van een vlindertje voor mijn miskramen, iets met N. haar naam erbij. Maar ik weet niet wat. Aangezien ik al 3 tattoos heb waar ik van 2 niet heel blij ben wil ik dat laten aanpassen/veranderen/overheen tattoeren, dus ben al weer jaren aan het nadenken! hahaha!
Nou Nena is vandaag met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Zware astma aanval. Tijdens mijn rit in de auto naar de huusarts viel ze weg. Kon de weg niet af. Na geroep van mij kwam ze bij. was vlakbij huisarts en die heeft uiteindelijk de ambulance gebeld! Wat een ellendige dag... Nu vertoeven wij in het ziekenhuis. Misschien zondag naar huis! Gelukkig gaat het met elk uur vernevelen beter, maar wel nog benauwd!
tjee, Lool, da's schrikken zeg! ik dacht dat het beter met haar ging nu je de voeding een beetje onder controle hebt? Of heeft dit daar helemaal niks mee te maken? Gelukkig dat het nu wat beter gaat. Snapt ze het allemaal een beetje? Heel veel sterkte... @marieke: wat rot dat je nu toch weer zo'n druk opgelegd krijgt. Heel mooi dat je iets hebt kunnen bedenken om je sterretjes een plekje te geven (letterlijk en figuurlijk). Doe het op fb ook af en toe, maar hier dan nog een keer: KNUF! Ik denk aan je hoor! @All: ja, het is weer zover: de vakantietijd is officieel begonnen! Y verveeld zich geen moment en L is zich al 2 weken aan het zenuwachtig maken over dat ze zich zal gaan vervelen in de vakantie...dussss dat wordt weer gezellig met haar morgen maar eens een plan de campagne opstellen dus ben weer weg! (jongens slapen samen, maar dat gaat nog niet geheel soepeltjes zal 'k maar zeggen )
jeetje lola das idd schrikken. hoe gaat het nu met de kleine meid?? tezzz thx meid.. hebben jullie nog leuke plannen voor de vakantie
@ tezzz: ooh vakantie al begonnen bij jullie! Wanneer gaan jullie weg? moppie weer thuis... waren heftige dagen, maar mag niet klagen ze doet het super goed. Wel een kuur prednison afmaken voorlopig, afbouwen ventolin en dan krijgt ze ws onderhoudsmedicatie... alleen maar goed, ze heeft steeds meer aanvallen tegenwoordig. Hoe het komt. mogelijkheid.is dat ze zo heftig op kiwi reageert, dus vermijden en bespreken met eigen KA! Ei en pinda zijn onder controle! Nena slaapt net... kan ik even puinruimen want de dochter van mijn vlam bleef eten en die meiden hebben de boel.op stelten gezet bij mij thuis! hahaha!
Ja hier ben ik dan eindelijk weer een keertje!! Lool, jeetje wat heftig zeg met N? Hoe gaat het nu met haar? Nog steeds aan de pret? En wanneer heb je een gesprek met de KA? Nog steeds heftig in love? Tja zo'n eerste ruzie hoort erbij, anders is het ook maar saai toch? Marieke, hoe gaat het inmiddels met jou? Nog steeds aan de medicatie? En hoe verlopen de gesprekken? Denk aan je, knuffel! Tezz, een hele fijne vakantie!! Ga je nog weg? Hier gaat het goed, de huisarts heeft mij twee weken geleden de eerste injectie vit. B12 gegeven en gaat dat nu de komende 3 maanden 1 x in de maand geven. Daarna bekijken we of het effect heeft en uit de uitslagen kwam dat er een vit. D tekort was, dus slik nu tabletjes en ga wat vaker in het zonnetje zitten, tenminste als de zon er is Uit de onderzoeken van het Radboud is niets gekomen, stolling en chromosomenonderzoek waren goed. Ik wacht nu eerst de serie injecties af en gaan dan na de vakantie weer beginnen met het ontdooien van onze eskimo. Zaterdag heb ik een afspraak bij iemand die aan bioresonantie doet. Hebben jullie daar ervaring mee? Dkke kus allemaal!!
He Daan, goed wat van je te horen. ´blij´ te horen dat je injecties krijgt, ik heb hier en daar gelezen dat het het zwanger blijven bevorderd iig! Hopelijk krijgen we nog een paar mooie weken, ben ook wel toe aan vit. D en ik heb (zover ik weet) geen tekort eraan! N. haar laatste dagje aan de pret, wel nog aan de ventolin, maar dat gaan we morgen afbouwen. Ik moet 23 juli naar de longverpleegkundige en dan half augustus bij de KA en de dietiste. Ik zie vooral uit naar de KA. Ik ben toch voor onderhoudsmedicatie, vooral met de vakantie naar Turkije (in sept) in het verschiet. Wil geen heftige aanvallen op vakantie (eigenlijk helemaal niet, hihi) Nog steeds helemaal verliefd. We hebben het echt leuk met elkaar. Ook die meiden kunnen goed met elkaar overweg!
Hey Lool, Wat goed zeg dat je nog helemaal in love bent Kun je niet eerder naar de KA gaan? Of is de wachttijd altijd zo lang? Ga je alleen met N. op vakantie of gaat je lover ook mee? Hoe is het verder met jou en je werk? Is er inmiddels al wat meer uitdaging? Fijne avond!
@ Daan, Nee eerder hoeft niet volgens de arts, gelukkig zit er nog wel een bezoekje aan de longverpleegkundige tussen. Ik ben benieuwd. Tot nu toe gaat het goed met N. maar ze is sinds gister gestopt met de ventolin. Ik ga met mjn moeder, oom en tante op vakantie. Leuk is anders, maar toch even er tussen uit! haha! En het werk begint wel meer mijn ding te worden, we doen mee met een pilot waardoor onze werkwijze drastisch veranderd in meer mijn stijl. Ben ook 1 van de weinige enthousiaste werknemers! haha! Maar geeft niet, want die oude rotten vinden het altijd lastig om te veranderen, dat is mijn ervaring ook bij mijn vorige werkgever! Hoe is het nu met jou en je baan? Er was ook onzekerheid toch?