Het grote SMEP-topic (Deel 6)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lola1982, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Lola, gelukkig gaat het nu wat beter met N. Schrikken zeg!

Je vroeg eerder hoe het zorgen alleen voor de kinderen gaat, nou ik ben sinds vorig jaar niet meer alleen...
    Ik ben redelijk snel na alle toestanden van ''gekke ex '' een hele leuke en lieve jongen tegen gekomen in Alkmaar.
    Wel gaan binnenkort samenwonen enn.... Ik ben nu bijna 14 weken in verwachting van een 3e kindje....
    Veel sneller als verwacht maar we zijn er gelukkig alle 2 heel blij mee.

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    wauw melmel...wat een verrassing!! Gefeliciteerd!! :)

ff snel: hier in de vakantie-inpak-perikelen...dus druk druk druk ;) Morgen weekje de hort op naar Luxemburg. We gaan (voor het eerst voor manlief) kamperen in een ingerichte tent. Hopelijk wordt het weer iets beter dan verwacht. ik zie al op tegen doornatte kindjes die niet kunnen slapen van de kou... zal wel goed komen toch? ;)

laterr ladiezzz!

Liefs Tezzz

3. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    He meiden,

Lola, wat zal je geschrokken zijn zeg. Fijn dat het nu weer beter met haar gaat, hopelijk blijft dat nu zo. Leuk dat jullie het nog steeds gezellig hebben met elkaar en dat de meiden het ook goed met elkaar kunnen vinden!

Daan, fijn dat je nu je B12 injecties krijgt! Voel je je er ook veel beter door of merk je er niet zoveel van? B12 wordt ook vaak bij Crohn gegeven en heb begrepen dat ze daar zoveel meer energie van krijgen.
    Wanneer gaan jullie op vakantie?

Melmel, wauw, wat een ontwikkelingen! Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Hier alles lekker rustig op het moment! Colin heeft lekker vakantie en Evan vind het geweldig dat zijn grote broer nu lekker met hem kan spelen. Over 2 weekjes begint het kinderdagverblijf hier alweer (hebben maar 3 weekjes vakantie). Ik heb zelf inmiddels weer nieuwe onderzoeken gehad en 15 augustus heb ik een afspraak bij mijn nieuwe arts. Ik denk dat ik dan definitief de diagnose Crohn zal krijgen, althans daar lijkt het wel op ;)

4. even niet terug gelezen..
    kom alleen even zeggen dat chris en ik echt uit elkaar gaan, zolang ik nog geen ander huis heb blijf ik hier bij in..

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ach marieke toch...
    wat ontzettend balen zeg...
    heel veel sterkte gewenst..
    en een hele dikke knuf :(

@All: weer thuis van vakantie! En nou wordt het wél mooi weer ;)

6. dank je tezzz.. toch een fijne vakantie gehad??

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hallo allemaal,

@ Melmel, wauw wat een ontwikkelingen! Gefeliciteerd! Leuk meis...

@ Wieffie, Dus als de diagnose gesteld is kunnen ze je anders behandelen? Hopelijk gaat het dan alleen maar vooruit. Een vriendin van mij heeft Crohn gaat momenteel erg slecht. Grote vernauwing, dus die hoort van de week of het operatie wordt.

@ Tezzz, genoten?

@ marieke, jeetje meid... Wat naar en heftig. Hoe ben je er onder?

Hier alles (weer) ok. Na N. ook ik in de lappenmand, ben bijna 2 weken goed ziek geweest van een nierbekkenontsteking, maar na 3 zware ABkuren ben ik er weer... Net gesport, even die ABtroep uit mijn lijf zweten!
    Verders alles ok!

8. oei lola dat is pijnlijk! gelukkig ben je er weer bovenop!

mja ben er nog wel aardig rustig onder, het gaat ook vrij goed tussen ons momenteel.. denk dat de echte klap pas komt bij mij als ik alleen in mn eigen huisje zit ofzo.. we gaan straks nog wel gewoon weekendje weg. we zijn gewoon goede vrienden en hoop dat ook te blijven.. wel gek hoor.. na 7.5 jaar.. na bijna 6 jaar bezig te zijn geweest voor een kindje.. ben je ineens weer vrijgezel...

9. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Jeetje wat een heftig nieuws Marieke. Je komt heel rustig over, maar is dat ook echt zo? Heb je nog steeds gesprekken en zit je nog aan de AD? Hoe gaat het daarmee? En ben je al druk bezig met het zoeken naar een ander huis? Is er bij jullie in de buurt wel snel wat te krijgen? Een hele dikke knuffel!

Lool, klinkt heavy 3 AB kuurtjes! Fijn dat het weer wat beter met je gaat en je ook aan een leuke nieuwe uitdaging op het werk bezig bent. En tja die oudjes komen bij ons ook altijd maar moeilijk mee... Bij ons op het werk, lijkt het weer een stuk beter te gaan. Ze hebben het in ieder geval niet meer over formatie reductie, dus zo lang ik dat woordje niet hoor ben ik blij!

Tezz, hoe was je vakantie?? Hoe gaat het eigenlijk met de winkel? Je had toen zo'n gedoe met die ene medewerker, is die inmiddels weg?

Wieffie, lekker hoor vakantie. Zie leuke foto's op FB voorbij komen! Hoop dat je eindelijk duidelijkheid gaat krijgen de 15de!

De tweede injectie vit. B12 zit er weer in. Moet zeggen dat ik me nie echt super anders ben gaan voelen. Maaarrrr ik heb voor het eerst in 5 jaar tijd een cylcus van 31 dagen gehad :$:$:$

Vorige cyclus was dit nog 59 dagen.. Hoop zo dat dit door gaat zetten!!

Liefsss

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marieke, jeetje.. Ja kan best dat die klap nog komt als je een eigen woning hebt. Is daar al zicht op? Dikke knuf, lijkt me heftig, zolang bezig voor een kindje en alles wat jullie hebben meegemaakt op dat gebied en dan uit elkaar...

@ Daan, Ja die oudjes! hihi! Oh gelukkig voor jullie. Hier is het wel onrustig, onze vestiging draait goed. Halen gewoon wat we moeten halen, maar over de hele instelling gezien staan we eind dit jaar miljoenen in de min. Maar ja, lijkt mij dat ze eerst de vestigingen die slecht gaan dicht gooien. Afwachten dus, maar maak me niet zo druk als vorig jaar. N. gaat dan ook naar school dus ben dan veel flexibeler!
    Jammer dat je nog niets merkt, wel fijn dat je cyclus een stuk korter is!!!!

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    MOET ff laten weten dat wij over zo'n 2,5 week gezinsuitbreiding krijgen ;)

puppy.jpg

wat eennn...puppy he? :):):)

Iemand nog suggesties voor een leuke naam? Moet passen bij Mickey en Tommy (onze katten).

...blij blij blij blij blij......:D:D:D:D:D

12. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Ben echt al maaaaaanden niet meer geweest (schaam me rot). Niet alles bijgelezen. Er moet gewoon een zp app komen zodat ik gemakkelijker kan spieken ;). Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding Tezz!

Marieke hoe gaat het nu met je/jullie?

Lool, hoe gaat het met de allergieën van N?

Daan, hoe gaat het met jou? Zijn je cyclussen nog zo onregelmatig of helpt de B12 ook hierbij? Moet je binnenkort nog naar het zh?

13. tezzz wat gaaf! ik kan de foto niet zien! wat voor beesie word t?
    eehm leuke honden naam: senna natuurlijk.. of goofy ;)

leentje, chris en ik zijn uit elkaar.. ik woon nog wel bij hem tot ik een huisje heb waar ik druk mee ben... hij heeft al een ander en ik ben ook best in luv eigelijk hahaha. ik zit momenteel veel in deventer.. nu weer even thuis omdat ik de di en woe weer aan t werk ben.

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Tezzz, wat leuk!!!

@ Leentje, alles onder controle met de allergieën. Ik weet nu bijna van alles wel waar ei en noten/pinda´s inzitten en N. weet het ook van het meeste! Hihi...

@ Marieke, oooh vertel... In luv?! Wil alles weten... Hihi! En C. ook al dus!

Hier alles ok. Gister jarig, heerlijk weekend gehad. Zaterdag naar amsterdam met vriendinnen, lekker los, s´avonds bij mijn moppie geslapen, jammer alleen dat het weer heel vroeg was omdat zijn dochter er is. Hihi, maar wel gezellig hoor, daarna met zijn drietjes naar mijn huis waar N. ook snel kwam en de rest van de visite...
    Nu kapot, maar gelukkig was ik nog vrij!

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    He, wat leuk marieke dat je al weer een beetje in luuuuv bent :)
    Ga je nou een huisje zoeken in Deventer dan? Of ergens in Zutphen of zo? (hier spreekt ego-Tezzz: lekker een beetje dichter bij mij in de buurt...want na al die jaren wil ik je wel eens een keer echt zien!)

tjonge...C kan niet zo heel goed alleen zijn geloof ik he ;)

onze pup is een Heidewachtel (google maar 'ns). hij heeft nu nog wel veel wit, maar waarschijnlijk trekt dat nog grotendeels weg naar donkerbruin. Over een kleine 2 weekjes mogen we hem ophalen, maar waarschijnlijk herkennen we hem dan al niet meer..die pupies groeien zo snel en die kleuren veranderen nog zo!
    ja...vind het wel een beetje spannend hoor. Deze honden schijnen nogal veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beweging nodig te hebben enneh...ik is nie so sportief ;) Goed voor de lijn zullen we dus maar zeggen... en natuurlijk is het nog een pup dus we moeten hem alles nog leren. Pup is net een baby he? Met het grote verschil dat baby's op den duur zindelijke kinderen worden en je honden voor de rest van je leven mag uitlaten ;) Maar gaat wel lukken hoor. Heb vroeger ook een hond gehad, dus in elk geval heel wat meer ervaring dan manlief.

@Lola: Nog hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!! Zo te lezen een leuke dag gehad. MOOI!

@Daan: hoe gaat het? Merk je al wat meer van de injecties?

@all; laterzzzzzzzzzz...eten afmaken ;)

Tezzzzz

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marieke, hihi! C. laat er geen gras overgroeien, huppa op Lexa, nou ja wel fijn voor jullie beide natuurlijk dat er gevoelens zijn voor iemand anders, alleen de situatie is natuurlijk wel apart. Kan me voorstellen dat het best gek is dat er dan een ander in je bed ligt...
    Hopelijk snel een huisje. Heb je al zicht op een huisje? Doe je goed om toch gewoon voor een eigen huisje te gaan! En niet hals over kop in het ´diepe´ te springen! Maar zo te lezen kon je je nieuwe vlam al langer?

@ Tezzz, haha, ja daar gaat veel tijd en energie in zitten! N. is zwaar allergisch voor honden, dus hier komt nooit een hond, al lijkt het mij wel gezellig, maar als N. 5 minuten bij een hond in de buurt zit dan krijgt ze al een dik opgezet gezicht (aan een kant maar, hihi) en benauwd... Dus nooit meer zonder anti allergisch middel op pad!

Bedankt dames, 30 jaar alweer! Het is wat... Hihi!

17. tesss leuk hoor :) leuke beestjes! heb je al een naam nu dan??
    hihi nee ik zoek niet hier in de buurt een huisje. zal ergens in doesburg worden ofzo vanwege mn werk. maar zit nu wel in deventer aangezien c me gister de keet uit heeft geschopt...

lola, nou nieuwe vlam is nog erg groot woord hoor.. we hebben gevoelens voor elkaar en gaan gewoon kijken hoe en wat en hebben t gewoon gezellig. ikmoet eerst voor mezelf zorgen en over mn relatie van bijna 8 jaar heen komen. ik ken hem idd al een tijdje. officieel al 6 jaarofzo. alleen zagen we hem maar 1 keer in t jaar op een verjaardag. sinds afgelopen april heb ik meer contact met hem gekregen en zijn we sterk naar mekaar toe gegroeid

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marieke, Wow, uit het huis geschopt door C. Lekker is dat!
    En idd, dat moet je ook nog allemaal verwerken! Dikke knuffel!

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hé meiden, kwam ook weer eens langswaaien - tussen de drukte hier door ;).
    Mariek, wat heftig allemaal. Dacht uit FB al wel op te maken dat er van alles speelde... maar dat C ook jou het huis uit heeft gezet en een nieuwe vriendin heeft zo snel zeg! Staat het huis op zijn naam? Hoop dat je snel iets anders vindt... en dat het een blijvende klik met die vriend blijkt te zijn!

Dikke knuffel voor iedereen!

20. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hey,

wat een gezellige drukte hier in 1 x!!! Houden zo!

Lool, wel lekker dat jullie vestiging dan zo goed loopt! En fantastisch dat je nog zo in love bent! Hoe gaat N er nu mee om, wordt het voor haar ook allemaal wat gewoner?Moet je ook niet bijna weer met haar naar de kinderarts?

Leentje, gezellig dat je er weer bent!!! Hoe gaat hetmet jou dan en met de meiden???

Tezz, leuk hoor een gezinsuitbreiding!! Heb je alles al in huis? En hoe vinden de kids het?

Miepie, en hoe gaat het met jou en de kids. Erg leuk die filmpjes op FB!

Mariek, tjeetje wat heftig allemaal zeg! Maar waarom heeft hij jou eruit gezet? Lijkt me erg heftig dat er al gewoon iemand anders in je bed ligt.. Ook al weet je misschien dat het beter is om uit elkaar te gaan, het is toch niet niets al die jaren samen en alles wat jullie hebben meegemaakt. Fijn om te lezen dat je wel kriebels krijgt van iemand anders, is dat misschien WvR die ik de laatste tijd wel erg vaak voorbij zie komen bij de reacties op FB :cool:...

Hier gaat het goed. De eerste cyclus na de injectie was dus veeeeel korter dan normaal. Zo kort had ik hem nog nooit gehad. Hopen dat de volgende ook zo kort is. Heb vanmorgen gebeld met het Radboud voor een recept van progynova (moet ik slikken de eerste dag van de cyclus voor het tp van de eskimo's). Dacht als ik dat receptje alvast maar in huis heb dan kijken we na de vakantie wel wanneer het zover is.
    Heb eerlijk gezegd wel enorm veel zin om door te gaan. Voel me goed, zit lekker in mijn vel en ben wat kilo's vet kwijt..
    Maar eerst lekker naar Italie!!!!!!!

Groetjesssss

Deel Deze Pagina